Ik zal straks even proberen wat echo fotos online te zetten, maar kan mij iemand uitleg geven hoe ik dat moet doen???? Dankjewel
Bevalling en geslacht's lijst!! Nijntje81: 2 mei, verassing Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten Dribbel32: 6 mei, 19 dec geslacht als beeb meewerkt Yupgup, 8 mei, jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, verassing Ilonka85: 9 mei, Meisje Tinie84 9 mei, jongen Veldmuisje: 10 mei, verrassing Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 16 mei, geslacht volgende week bekend Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 2 januari Heitjekarweitje: 21 mei, geslacht hopelijk bekend op 13 december Sam4Hope: 23 mei, verassing Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit
Bevalling en geslacht's lijst!![/SIZE] Nijntje81: 2 mei, verassing Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten Dribbel32: 6 mei, 19 dec geslacht als beeb meewerkt Yupgup, 8 mei, jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, verassing Ilonka85: 9 mei, Meisje Tinie84 9 mei, jongen Veldmuisje: 10 mei, verrassing Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 16 mei, geslacht volgende week bekend Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 2 januari Heitjekarweitje: 21 mei, geslacht hopelijk bekend op 13 december An1985: 21 mei, geslacht 4 januari hopelijk bekend Sam4Hope: 23 mei, verassing Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit
Hey meiden! Jeeeeeeeeeeetje wat een geklets over honden hihihi. Zag een paar mooierds voorbij komen Hier geen honden maar wel ermee opgegroeid. Vond het altijd geweldig thuis die beestjes! Zelf hebben we 2 katten en zijn ook van plan om de box optijd neer te zetten en ballonnen oid erin te gooien. Al luisteren die van mij (met een beetje doorzetten) uiteindelijk best goed. Plantenspuit werkt niet want dat vinden ze juist heerlijk hahaha. Ze mogen hier ook niet op de eetstoelen liggen en dat doen ze dus ook zelden, terwijl die dingen lekker zacht zijn! Ilonka wat leuk een meisje! En vandaag ging er nog iemand voor een pretecho, succes en veel plezier!! Gewicht: hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen/afgevallen? Hier nu 1.5 kilo erbij. BB knuffel!! Uhhh wou nog op van alles reageren maar ben de draad kwijt... Zometeen weer naar de fysio, gisteren weer gigantisch last van mn stuitje en rug gehad...blehh
@heitje ik was 5,5 afgevallen maar inmiddels weer bijna een kilo eraan, heb echt een week met vreetbuien gehad dus nog maar 4,5 eraf waar ik enorm blij mee ben
Hey dames, Honden zijn leuk! Wij hebben er geen, maar wij hebben wel twee tamme vogels die ook uit de kooi mogen. Eerst hadden we er eentje, maar sinds anderhalf jaar heeft hij nu gezelschap. Ik denk dat dat voor de beestjes wel goed is als er een babytje komt. Ik ben wel benieuwd hoe ze reageren straks. Ik ga vanavond voor het eerst zwangerschapszwemmen. Ben wel benieuwd hoe ik dat ga vinden.
hier een van onze wondertjes.... alles gaat super met ze, gyn was enorm te spreken erover. Mijn buik vond ze al "lekker dik" hahha... vandaag heel rustig aan doen voor de rest, vanaaf en zaterdag groot feest namelijk waar ik dolgraag bij wil zijn....
Hoi meiden! Ilonka, leuk zeg een meisje!! Nog precies 2 weken te gaan, dan weet ik het ook. Zo'n zin in!! @Dieren, wij hebben geen dieren, manlief is er niet zo van en ik ben zelf ook niet zo gek op honden enzo. Ben er altijd een beetje bang voor geweest.. Misschien als de kids later wat groter worden dat we een konijntje nemen, die heb ik vroeger ook gehad en dat was altijd wel erg leuk. @Gewicht, ik ben nu 1,5 kilo aangekomen sinds het begin van mn zwangerschap. Valt nog mee, de vorige keer zat ik nu al op 5 kilo! (maar toen woog ik ook erg weinig, dus moest denk ik echt wat vet opbouwen..) @Elmo, leuk zwangerschapszwemmen! Daar wil ik over een paar weken ook mee beginnen. Lijkt me heerlijk ontspannend! Veel plezier vanavond
-gewicht Nog steeds op -3,5. Dacht even dat ik er een halve kilo bij had, maar na het weekend zat ik zelfs even op -4. Nu weer 'normaal' -3,5. Aan de ene kant wil ik wel aankomen voor onze beeb, maar aan de andere kant vertrouw ik er op dat dat nog wel gaat gebeuren. Zolang ik maar gezond eet, slik mijn vitaminepillen ook nog enz. - vroeger thuis hadden wij cavelier king charles spaniels. De laatste is helaas twee jaar geleden overleden. Mochten we over een paar jaar een huis met tuin hebben dan willen we er misschien wel weer een. Ze zijn zo lief met kinderen!! @bb, fijn dat alles goed was! Je spruit ziet er goed uit! @ilonka, van harte! Helemaal los met rrrrrrooooze dus hihi heerlijk!
wij hebben een hondje, 3jaar is ze nu, bijna 4 als de beebjes komen Scheetje.... ben dr echt gek op! Verder geen huisdieren. ik ben 2 kilo aangekomen, maar denk dat het vanuit beebs meer is. En dat ik zelf (benen) ben afgevallen.... (snap je het nog) De gyn zei ook al dat ik al zo'een mooie buik heb voor dit termijn en de beebs echt het goed doen. OOhja we worden nog gebeld om mee te doen aan een onderzoek voor 2lingen. We krijgen dan uitleg en daarna mogen we beslissen. Is om te kijken of ze 2lingen "langer binnen kunnen houden". Altijd te proberen natuurlijk! Liever 37 wekn als 30al....
@ Yupgup: cavelier king charles spaniel die heeft mijn moeder eentje. Echt een scheet van een beestje!
Goedemorgen iedereen! Zag alweer prachtige echo voorbij komen van BB: Heel mooi! Ik ben ziek. Helaas de griep te pakken. En merk dat dit in combinatie met zwangerschap niet zo lekker valt. Het begon dinsdag al met pijn in spieren. En gister had ik zo vreselijk last van mijn buik! Vond dat zo raar, omdat mijn darmen eindelijk een x leeg waren. Maar toen ik gister ook slapper ging voelen en rug enzo ook zeer had ik het door: Griep. Vannacht wel goed geslapen met paracetamolletje. Verder maar rustig aan doen. Gewicht: Ik ben nu 2 kilo aangekomen. Valt me mee, aangezien het behoorlijk te zien is op de buik. Mijn bevallingsbad is net binnen gekomen!!! Jeeeujj. Weet niet hoeveel ik al had verteld hierover, maar wil dus graag badbevalling. Ik mag bij de 1e (kind) sowieso ontsluitingsweeën doen en bij 2e en 3e ook de geboorte. (bij de 1e zijn ze nog aan het overleggen. omdat uitdrijving wat langer duurt, hebben ze minder zicht) Maar het bedrijf wat het normaal verhuurt stopt ermee en verkoopt ze. (er zijn wel meer bedrijven die ze verhuren, maar zijn toch andere baden) En aangezien we meer kinderen willen, hebben we ervoor gekozen deze aan te schaffen. Uiteraard wel een risico, want mocht vruchtwater niet helder zijn moet ik alsnog naar ziekenhuis (maar normaal betaal je dan ook 200,- huurkosten) maar als 1e ook een keizersnee wordt, kan ik nooit meer in bad bevallen. Ach, ik ga er maar niet vanuit dat ik een keizersnee krijg. Ik ben blij dat ik sintkadootjes al binnen heb, hoef ik daar met lamme kop niet meer achteraan haha. fijne dag iedereen!
ik heb vandaag een slechte dag heb al meerdere keren overgegeven inmiddels en dat ondanks dat de misselijkheid weg leek te zijn zomaar opeens kan wel janken zo ellendig als ik me nu voel ik was zo blij dat ik eindelijk weer normaal kon eten en niet alleen af en toe een beschuitje enz hoop dat het maar 1 dag is want wil echt niet meer ziek zijn
Hoi meiden, Miekr, succes vandaag bij de vk. Skaya, veel plezier vandaag bij de pretecho! Wij hebben ook een hond. Ben ook erg benieuwd hoe ze gaat reageren. Maar ze is in huis erg lief en rustig, dus wat dat betreft verwacht ik niet zoveel problemen. Kleine kinderen vindt ze wel eng, vooral als ze rennen en gillen. Maar voordat onze kleine dat gaat doen zijn we al weer een tijdje verder en dan hoop ik dat ze daarin meegroeit en het dan niet eng is. Bij ons vindt ze het ook niet eng als we dat doen, haha En we willen haar wel overal bij betrekken in ieder geval. Ludora, gefeliciteerd met jullie ondertrouw en met de nieuwe auto! Sam4Hope, wow echt een grote hond! En die foto dat ie in de stoel ligt, echt grappig Daydreamer, wat fijn dat je je weer lekker fit voelt!! Veel plezier alvast vrijdag bij de controle! Priscilla, mooie hond zeg! Ik zal van het weekend ook eens een foto plaatsen van onze hond Ilonka, wat leuk een dochter! Gefeliciteerd! Elmo, veel plezier met zwangerschapszwemmen vanavond! Bezigbijtje, mooie echo! Child, beterschap!
het lijstje begint al mooi gekleurd te worden zo denk doe de verassing ook maar eens groen maken dan word het wel gezellig zal ik de lijst 1x per dag ongeveer weer naar boven halen?? dan raken we hem niet meer kwijt moest nu een heel stuk terug zoeken namelijk
Hoi dames, Ik ben nog steeds ziek dus heb niet veel energie om te reageren en alles te onthouden. @BB, hopelijk voel je je snel beter, dit is slopend! Mooi die echo, gelukkig is alles goed met je wondertjes J @Bully, welkom en gefeliciteerd. Ik ben 3 mei uitgerekend en vandaag precies 18 weken zwanger. @Meeting, leuk idee maar ik hou het op hier schrijven J @Dames die het geslachte weten. GEFELICITEERD zo leuk! Wij mogen op 19 december. @Sam4hope, leuk die foto. @Pris, bloedverlies na seks komt heel veel voor, hopelijk is het daar van. Is het inmiddels gestopt? @Ilonka, gefeliciteerd! We zitten nu op 2 jongens en 2 meiden of niet? @Miekr, succes op de controle vandaag. Je had in je vorige zwangerschap ook bloedverlies he? Lijkt mij wel schrikken elke keer. @Child, beterschap! Ik weet hoe je je voelt, ik voel mij als een slappe vaatdoek. Leuk dat je bad binnen is. @Miffy, beterschap. Heb je geen griepje te pakken? Het heerst wel he.
Bevalling en geslacht's lijst!! Nijntje81: 2 mei, verrassing Cullen: 3 mei, geslacht bekend (hopelijk) op 19 dec Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten Dribbel32: 6 mei, 19 dec geslacht als beeb meewerkt Viev: 6 mei, verrassing Yupgup, 8 mei, jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, verrassing Ilonka85: 9 mei, Meisje Tinie84 9 mei, jongen Veldmuisje: 10 mei, verrassing Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 16 mei, geslacht volgende week bekend Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 2 januari Heitjekarweitje: 21 mei, geslacht hopelijk bekend op 13 december An1985: 21 mei, geslacht 4 januari hopelijk bekend Sam4Hope: 23 mei, verrassing Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit Leuk ik zie dat meerdere dames op 19 dec de echo hebben