Vanmorgen de pretecho gehad We krijgen een jongen!!! Het was zo duidelijk! Kan niet missen. Ben helemaal in love!
Bevalling en geslacht's lijst!! Nijntje81: 2 mei, verrassing Cullen: 3 mei, geslacht bekend (hopelijk) op 19 dec Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten Dribbel32: 6 mei, 19 dec geslacht als beeb meewerkt Viev: 6 mei, verrassing Child: 6 mei, verrassing Yupgup, 8 mei, jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, verrassing Ilonka85: 9 mei, Meisje Tinie84 9 mei, jongen Veldmuisje: 10 mei, verrassing Essieee: 11 mei, Jongen Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 16 mei, Jongen Miranke: 17 mei, Meisje Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 2 januari Heitjekarweitje: 21 mei, geslacht hopelijk bekend op 13 december An1985: 21 mei, geslacht 4 januari hopelijk bekend Sam4Hope: 23 mei, verrassing Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit
Essie mooie echo´s hoor, het ligt helemaal veilig opgerold. Ladytijger beterschap met je zoon hier doodop en pijn nog een week werken en dan bedrijfsarts
@ ladytiger, Oh wat ontzettend sneu voor je kanjer. Hopelijk heeft hij er niet zo veel last meer van. @ hier vanochtend naar de vk geweest. hartje gehoord wat was ik daar blij mee. En ja m'n bloeddruk is wat laag 100/60. Maar m'n hb was wel goed nl 6,9 Dinsdag mag ik weer heen. En als ik zoveel lees over meiden die het geslacht al weten, wordt gewoon jaloers ben ook zo benieuwd, maar wacht rustig de 20 weken af dus moet nog tot 21 dec. wachten. En hopelijk zien ze het dan.
Essieee wat een mooie 3d foto's! Ik ben ongeveer even ver dus dat is mooi om te zien! miekr ja ik ben ook jaloers, wil ook zo graag weten of het een jongen of een meisje is! Maar ook ik wacht 'geduldig' af..
Essiee gaaf zeg die 3d echo's! Mooi om je kindje zo te zien! Skaya, super een zoon!! Ladytijger, och jee wat enorm schrikken! Wat ontzettend sneu om je kleine man zo te zien...Hopelijk herstelt hij snel en heeft hij er niet te vee last van..
@ Essie, kan de link niet voor je vinden, heb wel het plaatje.. Bekijk bijlage 203091 Nog meer mensen met mij die nog niks hebben gehoord over de Felicitas doos???
Zou ik ergens opnieuw kunnen bestellen of moet ik nog ff wachten? ... stom hoor Heb nog alle ongewenste post doorgespit, maar staat ie echttt niet tussen
Ik heb ook nog steeds geen mailtje gehad??? Misschien stomme vraag om welke doos gaat het? Felicitas of blije doos (Etos dacht ik) Wacht nog 2 weken af
@Pat: ik heb van geen van beide wat gehoord hoor. Maar geloof dat je die Felicitas doos (Etos) al zo vroeg kan halen En van de Blije Doos (Prenatal) weet ik eigenlijk niet...
Ik heb de felicitas doos (etos) wel al kunnen halen.De blije doos komt meestal rond 7 maanden,het tijdschrift Wij jonge ouders wat ook van prenatal is heb ik wel al.
Ok, dat tijdschrift hoort dus bij die van Prenatal (Blije doos) Die heb ik wel gekregen, dus dat loopt goed.. Alleen die gekke Felicitas doos haha
ik heb ook nog steeds geen bericht van die felicitas doos maar wel van de blije doos, die hoor je pas met 7 maanden te krijgen snap er niks van!!