Miekr, fijn dat het goed is afgelopen. Ik hoop dat het bloeden ook definitief (is) stopt! cursus: Ik heb me opgegeven voor Yoga. En ja, ook voor de ontspanning. Of het wat voorbereid weet ik niet, als ik het niet doe zeker niet Ik merk nu ook met mijn werk dat het dansen steeds lastiger wordt...sneller dan ik dacht Niet meer diep door mn knieën, geen (kop)rollen over de grond en oh, veel buikspiergedoe! Vandaag wezen sintshoppen, wat we morgen vieren. En voor alles geslaagd en de felicitas-box opgehaald. Ook geen zwitsalbox, bonnen heb ik nog niet naar gekeken. Ook op schoenenjacht geweest voor a.s. woensdag (partnerschappen!) en uiteindelijk toch geslaagd... ook klooien met aan en uittrekken Hmz, ga ook maar even mijn ww aanpassen bij hotmail...
hey dames, vandaag niet terug gelezen doe ik morgen wel kom net terug van stage heb onderweg een hertje aangereden heb lopen krijzen en janken, hyper ventilatie aanval gehad en sta nog te shaken ga nog proberen te ontspannen en hopelijk straks slapen
hey miffy jeetje... das schrikken!! en je auto?? en het hertje? ik heb gister ongelukje gehad auto beschadigt... snik
hey miffy jeetje... das schrikken!! en je auto?? en het hertje? ik heb gister ongelukje gehad auto beschadigt... snik
En ja hoor, ik ben alweer een uur wakker,terwijl ik zo graag even door en uit slaap .. Ik heb gister trouwens nog 6 rompertjes bij de Hema gekocht. Daar is de actie 3+1 gratis. Bij die 4 nog een duo-pak Jip&Janneke gekocht... Dat wordt nu wel een lijntje spannen in de woonkamer/as slaapkamer. Hadden jullie ook buikcreme gekregen bij die felicitas-box?
Hoi Nijntje, Ik was ook vroeg wakker.Kwam door de buikpijn van m`n darmen.Naar de wc geweest maar dan ben ik ook echt klaarwakker. Ja,ik had ook buikencreme Heb hem nog niet geprobeerd trouwens! Miffy,ohh dat is schrikken zeg Daar zou ik ook helemaal door van de leg zijn.
Ik ben ook alweer sinds half 6 wakker. Ach ben t ondertussen gewend, maar ben zo jaloers op vriendlief naast me die nog lekker snurkt
Aaah Miifie dat is niet leuk.... Ik was ook al heel erg vroeg wakker, terwijl ik echt wel wil uitslapen, zo moe.... Wel lekker met de hond gewandeld hoor, in de vroege morgen in de regen... Pricilla veel schade? Ik ga met een vriendin vandaag naar een babywinkel in Belgie. Eigenlijk heel leuk maar mijn hum is niet zo na gisteren.... Hormonen... zucht
Hier ook wakker! Zo ff stad in.. Die creme van felicitas wel gebruikt.. Vind m niet fijn hou een droge huid!
Hé wat leuk! Ik ga dat ook doen. Tenminste.. een boxkleed, badcape, doopjurk en slofjes. En ik wil een paar knuffeltjes breien. Heb er ook zo'n zin in.. ben nu bezig met de slofjes en ga daarna aan de badcape en boxkleed beginnen. Moet alleen nog even horen welke maat de box precies is, ik krijg 'm van een kennis van mijn moeder en zij moet het nog even voor me opmeten.
miffy dat is schrikken zeg knuffel. @all; hier alles redelijk oke. Vanavond groot feest. Hopelijk voel ik me dan oke. Blijf de hele dag maar bankhangen en niks doen in de hoop dat het goedkomt. hier trouwens ook steeds vroeg wakker (4.45 al!) al 2 weken is dat zo. En ik wil zoooooo graag overdag dan nog even gaan slapen. Liggen doe ik toch al veel. Maar dat lukt me noooit/niet
het hertje van gister was meteen dood ik heb de auto nog gekeerd om hem terug te vinden daarna dat geen spoed wel politie gebeld, die zorgen dat het beestje word opgehaald en hebben me uitgelegd dat ik rustig mag door rijden als de auto dat nog kon het was een klein hertje nog ter groote van hond zeg maar de auto lijkt opzich wel redelijk, bumper beschadigd en op 1 bevestigings punt los en 1 kras in de lak we gaan zo de auto nog even goed bekijken nu het licht is ik heb bijna geen oog dicht gedaan.....
Ohh Miffy dat is schrikken zeg! Uitslapen: hier lukt dat wel, ben doodmoe steeds! Wel tussendoor erg veel wakker doordat ik naar de wc moet, en vanmorgen om half 7 zat mn neus dicht waardoor ik niet meer kon slapen...duurde een uurtje en toen nog even rotsvast geslapen daarna! Creme uit box: heb ik ook gehad maar nog niet gebruikt. Ik gebruik nu de buik-creme van Zwitsal. Vind hem heeeeerlijk en niet zo vet als die olie van bijv bio-oil! Poe mn onderbuik is nu ook echt in de ochtend al opgezet, voelt strakgespannen joh! Nijntje vandaag Sinterklaas vieren, leuk! Veel plezier! En de anderen die het vieren natuurlijk ook! Wij vieren het morgen dus kan vandaag nog lekker stressen met mn surprise en rijm! Ludora veel plezier vandaag, hopelijk wordt het een gezellige, nuttige dag! BB hoop dat je vanavond lekker kan genieten op het feest!
Miffy, arm hertje, ik zou ook zo reageren hoor. Ik had laatst een kat onder de auto, was ik ook helemaal van slag van. Net de felicitas opgehaald. Zat ouders van nu in van september maar die heb ik al gelezen. Boekje van etos en folders. Een blauw beer/tutteldoekje. Een speen, 2 luiers maat 1 en een buikcreme-tje. oh en net ook nog een auto gekocht, poeh duur cadeautje voor onszelf! Fijn Sinterklaasweekend allemaal!
Nou heb eindelijk kaart van Felicitas ontvangen. Per post trouwens. Wat? Ik heb er zelfs 2! Nu had iemand dat hier ook. Is het gelukt om ze alle 2 op te halen (bij verschillende vestigingen) of wordt het bij het scannen automatisch die andere kaart onbruikbaar? Alle sint-cadeau's zijn ingepakt. We gaan het straks met schoonfamilie vieren, morgen met eigen. Daarna uit eten vanavond. Geen zin. Nog steeds erg last van mijn buik (griep) Dus ik zal niet veel eten denk ik vanavond. Hang liever vanavond hele avond op bank. Maar ja, niks aan te doen.
Miffy, heh gatver meid!!! Dat is schrikken! Arm beest!!! Woensdag werd er voor mn ogen een klein hondje dood gereden, ben daar ook flink van slag van geweest. Die beesten zijn allemaal zo hulpeloos.
Hoi meiden, Ik las dat jullie rond de maand mei bevallen. Mijn dochtertje is van eind mei en ik doen al haar kleertjes weg. Kijk even op deze site en wie weet zit er iets voor jullie meid bij. Marktplaats.nl - Advertenties van Tamara uit Almere Je kunt me ook een prive berichtje sturen met de spulletjes die nog nodig hebt in een bepaalde maat. Groetjes Mikale
Mikale, wat leuk!! Helaas gaat het voor mij niet op, maar andere meiden kunnen het wellicht goed gebruiken