Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Hallo dames,

Het is hier rustig. Allemaal sint aan het vieren :D

@Miffy, jeetje wat zul je geschrokken zijn. Arm beest ook.. hopelijk valt het wel mee met de schade.
    @Miekr, gelukkig dat alles goed is met de baby, en wat leuk dat het misschien een jongen is :)
    @bb, veel plezier vanavond, hopelijk trek je het allemaal
    @viering opa&oma van man (weet de naam niet meer) veel plezier.
    @sintviering, veel plezier!
    @Child, he ik heb vandaag ook 2x de kaart ontvangen voor de felicitasbox via de post. Ik heb de nummers gecontroleerd op de kaart en ze zijn niet hetzelfde ;) ik haal er 1 op als het bruikbaar is haal ik misschien wel de 2e op :D
    @Bloem, gefeliciteerd met je nieuwe auto :)

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Vanmiddag even met de auto naar de garage geweest
    man vroeg aan mij of ik zeker wist dat het echt gebeurd was?
    niks aan het handje alleen de bumper was losgeraakt, die heeft die even netjes voor me vast gezet
    en als advies kreeg ik mee groot licht te gebruiken, uhm die had ik aan??
    naja al met al valt het gelukkig erg mee!!!

heb wel weinig geslapen afgelopen nacht, dus vandaag erg moe en een beetje hoofdpijn
    vanmiddag nog visite gehad, was erg gezellig :D
    en nu lekker met mijn mannetje op de bank nieuwe seizoen van House M.D kijken :D:D

3. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    zo, bekaf, maar erg gezellig gehad vanavond en erg verwend met veel bakspullen! Kan ik deze week mij uitleven!!!

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Wauw, kan me niet herinneren dat t hier ooit ZO rustig is geweest

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hier precies zo,gister 2 ophaalkaarten per post.Maar die heb ik 4 weken terug ofzo al in de mail gehad en de doos staat hier dus allang :p

6. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Gister van de Sint een voedingskussen gekregen, een boxkleed en een boxmobiel van barbapappa.:)
    Jullie nog leuke cadeaus gehad? Ik las al iets over bakspulletjes, ook erg leuk. Ik ben ook erg van het bakken.

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Bloem,wat een leuke spulletjes heb je gekregen! Hier niet,sint komt niet voor de grote mensen..alleen voor de kindjes.

8. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    We gaan vanmiddag sinterklaas vieren, mn zoontje is nog het enige kindje in de familie dus hij gaat vast heel erg verwend worden! Maar voor de grote mensen hier ook geen cadeaus, alleen een chocoladeletter.

Fijne zondag allemaal!

9. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier komt Sint ook alleen voor de kindjes, heb voor de beeb wel een boekje en een rammelknuffel.
    Voor de ouders zit er hooguit een chocoladeletter in (dit jaar voor het eerst ;))
    Kids hebben gisteren al een deel binnen gehaald en vanmiddag krijgen ze weer :D
    Morgen komt hij op school/psz en dan mag hij weer lekker door naar Spanje ;)

Ik voel me verder prima, wel weer beetje moe, kan de hele dag wel slapen, maar goed dat is eigenlijk alles. Verder begint mijn buik nu al een beetje in de weg te zitten, maar dat wordt dus alleen maar erger ;)

10. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    #2970 Yupgup, 4 dec 2011
    Laatst bewerkt: 4 dec 2011
    Hier heeft sint ons ook overgeslagen. Wil nog wel wat voor vriendlief kopen morgen, maar weet niet wat. Weer wat voor de beeb of toch wat anders...? Tips?

Ben weer even gerustgesteld. Heb onze beeb donderdag en vrijdag niet gevoeld, op een paar duwtjes na maar twijfelde of het mijn darmen waren. Maar gisteravond maakte hij het weer goed hihi. Papa de handen erop en voetbaltraining was begonnen. Daarna mocht ik het ook even overnemen ;) zo leuk, voel nu ook zijn armpjes of hoofd. Bij mijn navel de ene plopjes en bij mijn heup de schopjes. En dan weer overdwars, op de kop, etc. Beweeglijk kind!! Vanochtend ging ie gelukkig nog even doir. Valt een last van me af. Toch wel eng, als je hem een paar dagen niet meer voelt....

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hier ook geen sint hoor ;)

12. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    ennnnnnn

16 weken!!! wiehoew!!!!

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wij vieren Sinterklaas altijd heel uitgebreid, compleet met surprises, rijmen en een heleboel (kleine) cadeautjes! We beginnen om 4 uur en heb er ontzettend veel zin in (voel me net zelf een kind hahahaha).
    En dan volgend jaar voor het eerst met een kindje erbij! Zat net te rekenen, met een beetje mazzel kan de kleine dan al goed rechtopzitten! ;)
    Ben erg benieuwd wat wij allemaal gaan krijgen...en hoe de anderen ons cadeautje en surprises vinden!

Fijne dag iedereen!

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hihi van harte priscilla!

Straks moet ik werken, yuk, geen zin. Binnenkort ben ik er klaar mee en doe ik het niet meer. Bukken/tillen mag vast nog wel maar het voelt niet goed. Beeb en buik zit in de weg en mijn lichaam kraakt en hobbelt (flexibel). Ik wil vast, meer en zittend werk! *gefrustreerd*

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wij gaan vanavond sinterklaas bij mijn schoonmoeders vieren
    we hebben gewoon kleine cadeautjes voor iedereen gekocht
    dus we krijgen dan ook genoeg :)

16. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Hier gister ook sinterklaas gevierd, maar ik was zo te lezen niet de enigste ;) We hebben het lekker uitgebreid gevierd met de familie, inclusief surprises, gedichten en losse cadeautjes. Het was nu voor het eerst dat er een kindje bij was, ons zoontje, dus hij mocht eerst zijn cadeautjes uitpakken. Het scheurende papier, daar was hij niet zo dol op..maar de cadeaus die erin zaten waren gelukkig een stuk interessanter. Hij is echt enorm verwend!! En dan de 20e zijn verjaardag nog vieren, dat belooft wat!
    Voor de baby hebben we een schattig rammelaartje gekregen. Eigenlijk het eerste wat we voor de baby hebben gehad/gekocht.. Maar dat maken we na de 20 weken echo vast wel goed ;)

17. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Vriendlief en ik lagen in bed tv te kijken vanochtend en hij had zijn had op mijn buik.. Hij heeft de kleine 2 gevoeld!! Eerste knal was echt keihard dat we er allebei van schrokken. Mede ook omdat we dachten dat het aan de buitenkant nog lang niet te voelen zou zijn.... Wel dus!! Ben een smal vrouwtje en misschien ligt de placenta dan wel achter?

Al vanaf 9 uur in de keuken. Zelf brood bakken, soep maken, scones en muffins, krab en tonijnsalade. Heerlijk!! Sinterklaaslunch

18. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Jeeeuj 18 week vandaag! Gaat toch best snel...

Ik heb gister in restaurant kindje flink voelen trappen haha.
    Aan buitenkant is het nog niet te voelen. Maar placenta ligt wel voor, dus wie weet of het daar aan ligt. Mijn man kan niet wachten om het ook te voelen haha.

Wij gaan straks naar Barneveld sint vieren bij zusje. Wel gezellig, hele familie bij elkaar.

Fijne dag iedereen!

19. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    oh nou ben ik jaloers op alle dames die de baby al voelen....
    ik kreeg bij de 17 weken echo te horen dat de placenta voor bij de navel lag en dat ik de keline waarschijnlijk pas rond de 21 weken zou voelen.... :(

20. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    beebie voelen:

gisteren voor het eerst terwijl ik zat de kleine geoof ik gevoeld... en mn lief lag laatst met zijn hoofd o mijn buik en dacht plopjes te horen.. waren niet mn darmen en heb wel steeds vaker dat ik denk de kleine te voelen.. maar dan maak ik mezelf weer aan het twijfelen hahaha

Deel Deze Pagina