Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Jammer! En als je je hier niet thuis voelt is het misschien beter een clubje te zoeken waar je dat wel hebt..
    Je bent altijd welkom hoor, mocht je je vervelen :)
    Wens je ook een goede zwangerschap en natuurlijk een mooie gezonde baby!

2. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    dank jullie wel :) ik wens jullie ook allemaal een gezonde zwangerschap toe.... en natuurlijk een mooie gezonde baby...

groetjes en misschien tot de volgende keer...

liefs

3. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Elke Keer tik ik een heel verhaal en dan druk ik op een Kl. Knopje en hopsa verhaal weg. Dus nu maar kort ouders reageerden erg blij maar wel met wat ik dacht dat ze zouden zeggen. Toen ze face vN zoontje zagen draaiden ze om geloof ik.

Miffy wat een geweldige echo weer.
    Forever jammer dat je gaat, succes met je zwangerschap en een mooie beeb op het eind.

Alle andere meiden sorry als ik niet reageer, ben echt een zeef en ik duik steeds vroeger mijn bed in. Voelde me vandaag niet echt lekker, beetje depri zelfs. Hoop dat het morgen weg is,helaas moet ik weer arbeiten

4. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Sorry, ik heb denk ik ergens overheen gelezen? Waarom zouden ze niet blij reageren dan?

En lekker je bed ik kruipen hoor! Gewoon toegeven aan die vermoeidheid! Dipje hoort erbij... :) Hopen dat het morgen beter gaat

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Forever, jammer dat je je zo voelt. Ok wens je een fijne zwangerschap en een gezond beebje in mei.

Mijn plan om vroeg naar bed te gaan mislukt... Moeder kwam op de koffie ik ben nog niet zo goed in het toegeven aan de vermoeidheid en zwangerschap dus nu ben ik total loss...

Truste meiden.

6. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Ludora: wel gezellig, maar minder leuk als je al zo moe bent! Weltrusten!

Hier net even geschokken, met afvegen mini veegje helder rood bloed... :$
    Hoop maar dat het niks ernstigs is, hopelijk adertje gesprongen door de 'grote boodschap' haha
    Heb mijn man maar even niks gezegt, anders maakt hij zich ook zorgen :)
    Morgen maar afwachten...

7. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    O sam hoe was het vanmorgen?? Hopelijk niks meer te zien!

Paar blz terug had ik iets neergezet over evt reactie, gisteravond kreeg ik nog een lief smsje dat hij een trotse oude opa is:) smelt.

Vanmorgen werd ik wakker alsof ik niet eens zwanger was???? Al paar dgn is het al zo dat borsten minder gevoelig en hard zijn. Zo vaag maar doodeng, zal vast gewenning aan hormoon zijn, maar dan nog brrrrrrrrrrr. Nou meiden ik ga me klaarmaken voor een lange dag werken.

Meiden met echo veel plezier

8. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Oh sam!!! Hoop dat het niets is!!!! Hoe is het nu?

Pat wat een naar gevoel. Als het enige troost is, de kwaaltjes gaan bij mij ook op en neer, van dag tot dag....

Lange dag, hele dag werken, en daarna snel eten en door naar verjaardag mama. Ze wordt 65. En ik ben nu al moe!!

9. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ F0rever, Er wordt hier zoveel bijgeschreven dat er niet op iedereen gereageerd wordt. Dat is ook bijna niet mogelijk. als je even 1 of 2 dagen niet aanwezig ben geweest kunnen er zo 20 pagina's bijzitten. (die ik eerlijk gezegd niet allemaal altijd nalees.)
    Ik voel me ook nog steeds niet echt zwanger, heb een paar mooie echo's gehad, en mooie donkere testen en m'n buik begint toch echt alweer vorm te krijgen, maar verder geen klachten zoals bij mijn vorige zwangerschappen. Alleen heel erg moe en ik ruik alles veel beter.

over bloedverlies........ ik had vorige week ook wat helderbloed bij het afvegen, gelijk ongerust, maar echo was goed. Bij m'n laatste zwangerschap heb ik vanaf 11 weken t/m 39 weken bijna elke dag bloed verloren. Oorzaak nog steeds onbekend, maar wel bevallen van een mooi groot beertje.

Wanneer hebben jullie je 12 weken echo????? Ik heb de mijne 24 okt. Spannend!!!!!

10. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Vandaag 12 weken echo (met ongeveer 10 wk). Dan was de termijn het nauwkeurigst zei ze.

Spannend. Gelukkig word ik net pas wakker :D scheelt weer een uur duimendraaien hihi.

Pat wat zeiden ze dan? Ik lees wel telkens over verwachte nare reactie maar waaom?

11. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Yupgup succes met de echo!

Ik heb volgende week vrijdag mn "12 weken" echo, ik ben dan 10w6d. Volgende week moet ik ook bloed laten prikken.
    Verder hier niet zoveel bijzonders, misselijkheid gaat af en aan en ik ben vooral heel erg moe. Gisteravond "I didn't know I was pregnant" gekeken en daar begrijp ik nou echt helemaal niks van.. hoe kun je nou niet doorhebben dat je zwanger bent!

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Dankjewel Daro!

Vandaag echo:
    -AlmaH intake + echo
    - Draak intake VK
    - yupgup 2e echo

Morgen echo:
    - wanna be a mama VK 1e echo
    - Shirley1987 VK 1e echo
    - Pat78 intake VK
    - trotsemams echo gyn
    - Kanshebber 7-wekenecho
    - daydreamer termijnecho

13. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Daro, daar snap ik dus ook helemaal niks van. Een meisje uit het geboortedorp van vriendlief is dat 'overkomen' en is toen haar ouders op vakantie waren op de badkamer bevallen. Toen snapte ik het al niet, als de kleine gaat schoppen, je buik wordt gigantisch etc, heb je dat toch door?? Maargoed, ongelukje, ze was ook pas 18. Hele zwangerschap door gezopen en gerookt....

Je raadt het nooit: paar jaar later bevalt ze net zo 'onverwacht', wederom op de badkamer, van nummer 2. Met 6 opties wie de papa kan zijn. Euhhhhh????!!

Die meid is niet goed.

14. camadia

camadia Lid

2 sep 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miekr: wat een boeren zeg! Ik zou zeggen, die ben ben je beter kwijt dan rijk!!

@Minnie: ik heb die vieze smaak ook gehad van 6 weken tot 10 weken, toen was hij in één keer weg. Dus hoop bij jou ook!

@Miffy: wow wat een mooie echo van jullie kleine spruitje :)

@Marja: Succes met je eerste echo!

@Pearl: gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Wat lijkt me dat een bijzondere ervaring om mee te mogen maken. Ik hoop dat alles goed gaat met moeder en kind..

@yupgup: heel veel succes vandaag met je termijnecho!

Ik mag zelf vandaag ook voor de termijnecho. Ben nu 11 weken en 2 dagen. Om 13.30 uur heb ik de afspraak staan en vriendlief gaat ook weer gezellig mee. Ben heel benieuwd en ben zenuwachtiger dan bij de eerste echo..echt zo raar? Misschien omdat het nu 'echter' wordt.. Heb er in ieder geval heel veel zin in!!!

Verder trouwens wel afgelopen zaterdag met 10+6 met de angelsound het hartje geluisterd. Wilde het eerst niet doen maar dacht ach als ik hem niet kan vinden dan heb ik pech maar binnen vijf minuten was hij al te horen! Leuk leuk leuk en echt een aanrader!

X voor alle meiden!!!

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goede morgen.

@Miffy, gefeliciteerd met de goede echo.

@Pearl, wat leuk dat je bij de bevalling van je zus mocht zijn, lijkt me heel bijzonder.

@Sam4Hope, nog bloed gespot meid?? Het zal vast van de grote boodschap komen.

Hier nog ff lekker aan het lummelen in huis haha.

Meiden met een echo vandaag, veel plezier!!!

16. Dana

Dana Niet meer actief

iedereen die een echo heeft vandaag heel veel succes! ;)

ik ben er ook weer 1 nachtje dichterbij!

ik heb vandaag ontzettend dikke ogen, ik zie er niet uit! kan dat erbij horen? heb ik nog nooit gehad alleen na een huilbui de volgende ochtend.

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Misschien houd je wat extra vocht vast Dana, dan kunnen je ogen toch ook wat dikker zijn. Kamilletheezakjes laten afkoelen en op je ogen leggen, of wat ijsklontjes een een washandje doen en op je ogen leggen.

18. Dana

Dana Niet meer actief

thnx, ga ik eens proberen ;)

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik zwaai alleen weer even (sorry:)) voel me niet heel jofel...

Niet misselijk erg, geen kotsbuien maar gewoon niet fijn... dus ff weinig actief...! Ga zo wel ff de nieuwe afspraken bijwekren voor jullie!

xxx

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hallo Lieve allemaal,

misschien hebben jullie in een van de onderstaande dingen intersse :)

Liefs en dikke knuffel

Deze hoes promoot ik even voor een vriendinnetje. Ze heeft deze over en wil deze graag aan iemand anders verkopen.
    Marktplaats.nl > Hele mooie Zilveren maxi cosi hoes - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties

Verder wil ik ook even wijzen op mijn wandelwagen:
    Maxi cosi mura 3 COMPLEET Kleur brown... maar 3x gebruikt ivm komst 2ling moet hij helaas weg! 400,- euro mag hij voor gehaald worden!!
    Marktplaats.nl > zo goed als nieuwe maxi cosi mura 3 (brown) - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties

Deel Deze Pagina