Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier ook alleen voor de kindjes hoor:)
    maar de baby is nog een beetje te klein dus mama pakte het uit.

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Wij hebben straks bij schoonouders de 1e viering van Sint en morgen hier bij ons met mijn ouders:) leuk hoor. Zoon is vrijdagavond van zijn geloof afgevallen, en stelde allemaal vragen maar ook andere soort vragen als mam ga jij doneren als je dood bent? En wat weeën zijn en hoe ze voelen en ik braaf uitleggen en uittekenen en toe begreep hij dat het wel erg pijnlijk moest zijn haha

Verder miffy vreselijke ervaring zeg een hertje aanrijden hopelijk is het nu allemaal gezakt;)

Paps heeft eindelijk vandaag voor het eerst het hartje horen kloppen, heeft ruim een week geduurd eer ik m weer vond, dus ik was ook weer gerust.

3. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    pat jij ook gefeliciteerd met je 16 weken :D

4. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier beweegt beeb ook volop. Hij/zij schopt er op los, draait rond en is van binnen en buiten te voelen.

Finn wil steeds luisteren, zo schattig, ze veranderen alleen steeds welk geslacht er nu in mijn buik woont... :D

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Dribbel, wanneer begon jij de kleine zo duidelijk te voelen?
    Voel nu hier wel af en toe kriebeltjes en veegjes...

6. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Haha jij ook Priscilla :) gaat nu eindelijk een beetje richting de 20weken, duurt allemaal zolang hè als je het al heel vroeg weet

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Pat, hahaha jaaa ik durf het niet altijd te zeggen, maar zou best wel eens een weekje of 2 willen doorspoelen :D:p

8. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Hoi meiden,

Wij gaan zo ook weg, alleen cadeautjes voor de kinderen, 2 van mijn zwager en vrouw, en we gaan lekker gourmetten. Ook een cadeautje! Ik hoop het, want met eten is het raar, de ene keer honger en krijg in niets weg en de andere keer totaal geen honger en dan eet ik 3 paarden op :p

Gister was trouwens niet zo leuk, zat niet echt in mijn hum, maar als iemand dan zonder te vragen in de auto al rijdend naast mij een sigaret op steekt..... :( Wat was ik pissed.... Ik ben vorig jaar eigenlijk bewust gestopt met roken omdat ik zwanger wilde worden. En ik voelde me giga met mijn rug tegen de muur gezet..... Ik wordt er nog kwaad van!!!!!

Over voelen baby, helaas ik voel hem haar ook nog niet. Héél soms denk ik, he zou het.... Maar ik weet het niet zeker. Ik heb ook nogal een 'reserve' om het maar zo te zeggen, dus ik denk dat het dan sowieso wel wat langer zal duren.. Maar het hartje kan ik heel snel en goed horen, dus dat stelt me erg gerust...

Fijne dag allemaal!!

9. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Volgens mij was dat met een week of 14, maar dit is mijn derde he?

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Dribbel, oke ja dan weet je wat meer waar je op moet letten misschien. Denk dat dat het is?

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @pat
    het was inderdaad een vresselijke ervaring en hoop het nooit meer mee te hoeven maken
    vanavond voor het eerst weer in het donken rijden, hoop dat de angst wat meevalt
    zie er stiekem erg tegen op

wij gaan er ook vandaar
    lekker richting schoonmoeders voor sinterklaas
    geen idee wat we precies gaan doen, in ieder geval iets met cadeautjes :p

12. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Hallo dames :)

@Sintkado's wat leuk! Vooral de babyspullen :D Hier krijgen de grote mensen ook niks. Lijkt mij wel heel leuk om staks met onze beeb te vieren.
    @Ludora, was dat je vriendin die een sigaret opstak? Lijkt mij ook niet zo netjes, heb je er iets van gezegd?
    @Sintviering, veel plezier vandaag.
    @babyvoelen, ik voel de baby sinds een paar dagen supergoed. Ik voelde al een tijdje plopjes en kriebels en elke keer de twijfel of het mijn darmen waren. Nu voel ik gewoon echt schopjes :D Vandaag heeft papa voor het eerst ook duidelijk schopjes gevoeld.

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Cullen, wat leukkkk dat ook papa het nu kan voelen!!!! :D

Hier een beetje een beurs gevoel rond mn navel. Denk dat het komt door groeiende bm.

14. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Jaloers.... Ik wil ook de baby voelen,.... Soms denk k m te voelen, maar weet t eigenlijk niet zeker.
    Maar dan nog zijn het geen schopjes wat k voel. Bij de echo vertelde ze dat mn placenta laag aan de voorkant zat, misschien heeft dat er mee te maken?
    Als t goed is komt t vanzelf :)

Sinterklaas. Hier hebben we het niet gevierd. Heb t weekend gewerkt. Lijkt me wel onwijs leuk om het over een aantal jaar met onze eigen kindjes te vieren...

Verder nog mensen binnenkort een echo?? Gaan nu onderhand weer richting de 20wkn echo's, de tijd gaat best hard he....

15. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    He meiden,

Ik kom ook weer eens om het hoekje kijken:)
    hoe gaat het hier allemaal?
    Zal zo een beetje terug lezen maar vanaf mijn laatste bericht zal niet te doen zijn;)

Hier gaat t goed.. af en toe last van mn banden.. vd week is de vk ook thuis langs geweest om even gerust te stellen.. maar hartje klopte en bevestigde dat ik indd last had van mn banden.. (mn vorige zwangerschap ging met 16weken mis,dus wel spannend als je nu dan wat voelt of merkt.. denk dat dat ook beetje "onbewust" de rede is van mn weinige bezoek hier.. op heel zp trouwens hoor...geniet wel maaar zeker niet voluit hoop dat dat nog wel komt.. volgens mn moeder en vk vast zodra ik de baby voel.. hoop t!!)
    Maar voor de rest gaat t goed.. merk dat mn nachtdiensten af en toe wel zwaarder worden.. en dan meer dat ik moe ben en halverwege de nacht al ontzettend moe ben.. :)hebben de meiden die nachtdiensten draaien ook? Of draaien jullie ze al niet meer?

Ennn ik mag bijnaaaa stoppen met mvm.. pff ben der nu wel klaar mee.. haha!
    Ben blij dat ik er aan mee heb gedaan.. maar na 10 weken is het ook wel een keer klaar ;)

Zie dat jullie gezellig sinterklaas vieren dit weekend!!
    Leukkk:D
    Ik vind december altijd de leukste en gezelligste maand die er is!
    Duss veeeel plezier nog vandaag of morgen! :)

Nou ik ga ff beetje bijlezen.. haha der is genoeg geschreven:)

Liefss

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Kom ook nog ff iets van me laten horen vandaag, daarna ga ik slapen denk ik. Of in ieder geval, mijn laptop uit, en lekker niks doen!

Gisteren dan feestje gehad, jubileum van mijn man zijn opa en oma. Begon om half 4, maar 15:15u verzamelen. Uiteindelijk om 18u aan tafel en om 23u zat ik er doorheen. Het eten is zoals altijd heerlijk op die plek! Maar wat een lange zit! Ik had last van me rug (houten stoeltjes) en moest af en toe ff gaan lopen. Vroegen daar of ik een kussentje wilde.. uhm tja, halve zaal vol 70+ en ik een kussentje? Nee dan laat ik me ook niet kennen hihi :p
    Zijn opa en oma vonden het geen probleem dat wij rond 23u weg gingen, snappen dat ik moet werken. Dus de wekker ging weer om 6u.. Mijn 4e vroege dienst, en was blij dat het 15u werd, want ik was kapot! Morgen nog een late dienst.. *oef!!*
    Eenmaal thuis ff met de hond geknuffeld en daarna ben ik lekker in bad gegaan. Ondertussen in slaap gevallen in bad en er net uit! Heerlijk warm was het...
    Man zou eten koken, maar ik heb totaal geen honger! Alleen maar slaap! Enorme slaap! Dus weet nog niet wat ik doe.. shoarma bestellen misschien vanavond wat later... Hele week gezond gegeten dus dan mag dat he :)

Over Sinterklaas e.d. Wij vieren het niet (meer) Vroeger altijd gedaan met ouders en laatste jaren met mijn vader. Maar nu hij een nieuwe vriendin heeft, nou ja nieuw, nu al een tijdje. Hebben we het niet meer meegevierd. Niet echt duidelijk reden waarom niet. Maar heb er niet zoveel meer mee. Straks met eigen kinderen lijkt me het wel leuk. Kan je er een eigen traditie van maken. Kerst doen we wel wat samen altijd.

Kindje voelen.. Hier ook nog niks hoor. Nou ja, of niet duidelijk. Kan zijn dat ik het niet herken. Maar kan wel voelen waar het zit. Daarnet in bad een flinke bult links onder me navel. Zelfs mijn man kon het zien! Wel heel leuk!

MvM: morgen wordt mijn krat voor het laatst opgehaald. Kreeg laatste keer ineens 2 kratten, terwijl ik er altijd maar 1 kreeg.. Zo raar.. Dat red ik niet eens!!

Over kwaaltjes, ik merk dat ik sneller last heb van mijn onderrug. Zeker na lang zitten in dezelfde houding enzo. Erg vervelend. Van de week mijn therapeut ff smsen voor tips of ik daar wat aan kan doen. Of trainen ofzo.

17. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Wauw! Nog meer dames die de kleine voelen! Hier ook sinds donderdag! Ik roep elke keer "plokkieplok" tegen mn kerel :D Helaas heeft hij de kleine nog niet gevoeld... Wil het zo graag delen met hem, hopelijk heel snel!!!! (vanavond bijvoorbeeld:cool:)
    Morgen nog sinterklaasviering op mijn stage, daarna nog even met mn kerel de stad in voor iets nodigs voor onze Partner-dag woensdag... Heb wel gezegd dat ik er erg tegenop zie en hij me een beetje moet helpen ;)

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Partner-dag? Heb ik daar overheen gelezen of?? Ben niet zo helder meer sorry.. Wat houdt dat in??

En het lijkt me zo fijn om de kleine te voelen en om dat te kunnen delen!

19. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik ben helemaal kapot van het sinterklaas vieren vandaag, was superleuk!! Vorig jaar was mn zoontje bijna 1 maar kreeg ie het nog niet zo mee, nu des te meer! Nu ligt ie helemaal knock out te slapen van alle indrukken.. en dan morgenochtend weer feest omdat ie al zn gekregen speelgoed weer opnieuw ontdekt!
    Maar het was wel vermoeiend en druk en ik heb nu overal pijn... heel slecht vanmiddag taart op, en kruidnoten natuurlijk, en toen ook nog frietjes en chocoladeijs.. oeioeioei maar ja het is sinterklaas he dus dan mag het ;)

Ik denk dat we morgen de kerstboom gaan opzetten! Weer een 'bewuste eerste keer' dus daar kijk ik erg naar uit.

20. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Sam, jup! We laten a.s. woensdag ons partnerschap registreren. We houden het klein, koffie, taartje en dan met de naaste familie en vrienden naar het gemeentehuis. Daarna gaan mn kerel en ik aan het werk ;) (we zijn collega's)

Iedereen die Sint-moe is; rust lekker uit!!!! Na morgen is het weer klaar!!!

Deel Deze Pagina