@ kerstboom opzetten, ga ik aankomend weekend doen. Misschien dat ik van de week al ga beginnen met het dorp neer te zetten. (das ook een hele dag werk nl.) Over de streep op je buik, niet iedereen krijgt zo'n streep. Ik heb hem nog nooit gehad. @ nijntje als je echt niks in huis heb kan je nog weleens proberen om gewoon genoeg water te drinken. Ik kreeg juist maagzuur van cola drinken. en haal anders rennies in huis. Die mogen altijd en kunnen je ook helpen. Ik had m'n vorige zwangerschap alle medicijnen gekregen tegen maagzuur en niks hielp en rennies wel. Oja en je hoofdeinde van je bed wat hoger leggen zodat je niet plat lig. Straks weer naar de vk. Devin gaat met me mee naar de babydokter (zoals hij ze noemt) want dan mag hij op het knopje drukken en hoort hij z'n baby broertje of zusje. Alleen hij blijft erbij dat hij een zusje krijgt, want hij heeft al een broertje. Gisteravond hier sint gevierd, En oh wat een mooie koppies toch weer zooo blij met de cadeautjes. Zelfs de baby had een lieve knuffel gekregen.
Ja ik herken het wel...er vervelende kramp is dat! Denk dat het de baarmoedermond is ofzo? Had het voor het zwanger zijn ook als ik ongi was....auuw
Kerstboom: hier ga ik er eentje halen als ik een keer de auto heb, normaal niet overdag want mn vriend heeft de auto altijd mee! En op mn fiets meeslepen staat een beetje raar hihihi Dus hoop deze week nog! Streep: hier nog geen streep te bekennen bij mn navel... wel viel me vanmorgen op dat mn onderbuik weer een stuk meer opgezwollen is! Vannacht moest ik ook ineens hoesten...aaaaauuwie kramp in mijn onderbuik ervan! Blijft dan ook echt een tijdje aanhouden en niks lijkt te helpen..pffff Moest daarna weer hoesten maar toen maar voorover gebukt en hand op mn buik, dat hielp wel wat zodat die kramp niet weer kwam!
Priscilla wat klote die ruzie met je vriend! En dan om zo'n meid die aan het stoken lijkt! Maar ik vind het wel goed dat je hebt aangegeven aan je vriend dat je er niet blij mee bent! Hij zal misschien wel boos geworden zijn omdat hij liever de vrede bewaart bij iedereen en geen scheve gezichten wil? Succes ermee!
trouwens ik heb me aangemeld voor kwaamzorg... heb de bevestiging ook al binnen.. maar moet ik dit ook nog extra doorgeven bij zorgverzekerig???
grote kans van.. hij wil idd geen ruzie met niemand niet want hij zei net ook door de telefoon.. verdorrie nu zit ik de longen uit mn lijf te schreeuwen tegen je vanuit de auto.. weet ook niet goed of ik nu mijn excuses moet maken... vind het gewoon zo achterlijk stom van zo'n grietje... ik bedoel ik heb ook jongens vrienden en zodra die een vriendin kregen wist ik dat ik een beetje naar de achtergrond verdween een beetje... en dat je mekaar nog welleens spreekt maar niet meer zo extreem veel... dat is toch logisch??wij zitten nu in een hele andere fase van ons leven...
Hoi meiden, Ik weet niet of jullie me nog herinneren, maar ik kan het niet laten om te vertellen dat ik positief getest heb! Wel heel pril nog, voor NOD, maar toch ben ik al wel een beetje happy! Wel spannend na de MK, maar spannend zal het na zulke ervaringen altijd blijven. Hoop dat het goed gaat met jullie!!
Gefeliciteerd!!! Wat goed om te horen! Er had zich al nog 1 gemeld vorige x. (naam even kwijt) altijd leuk om zulke berichten te horen! Zal inderdaad wel spannend zijn voor je. Maar geniet er toch van!
Lilalief, van harte!!!!!!!!!!!! Priscilla, ik snap je irritatie. Maar kijk ook even naar het gedrag van je vriend, zo te lezen houdt hij de boot al af bij die meiden en doet hij vanalles om bij jou te zijn. Vind het eigenlijk een beetje sneu voor hem om dan met hem daarover ruzie te maken. Tuurlijk moet je te tegenover hem kunnen uiten over die meiden (lijkt me ook niet meer dan normaal) maar het is voor hem ook lastig als hij 'het juiste' al doet om dan gemopper van jou te moeten aanhoren... bedoel... het zijn toch zijn vrienden! Snap je? Hij zit nu tussen twee partijen in en kan er niks mee. Zou het voortaan wat doseren, schreeuwen is nergens voor nodig. De ergernis die jij tegenover die meiden hebt zou ik niet op je vriend afreageren, is alleen maar lastig voor hem. Dus ja... ik zou persoonlijk wel een klein beetje sorry zeggen Klinkt namelijk als een gevalletje 'hormonen' hihi. Had er laatst zelf ook al zo'n last van, niet normaal hoop dat het me de rest van de zwangerschap bespaard blijft, word er zelf ook behoorlijk moe van hahaha. Even nogmaals voor de duidelijkheid: snap je echt wel hoor. Maar dit vind ik van die situaties waar je zelf niks mee kunt, en waar je vriend niks mee kan, tot hij over de schreef gaat. Maar hij klinkt niet alsof hij jou zou laten stikken, de manier waarop jij hem en zijn gedrag omschrijft klinkt t als een goeie vent.
Uiteindelijk wel. Maar eerst waren ze vooral heel erg pissed dat ik weigerde om daar te gaan staan. Het ligt ook niet aan mij of aan hen, maar aan het uitzendbureau dat me daar heeft ingepland. En tsja, aangezien die er niet bij is moest ze eerst ff flink op mij mopperen ghehe Ach ja....
@lilalief gefeliciteeeeeeeeeerd!!! probeer er toch van te genieten meis!! het is jullie gegunt!! @yupgup jah ik weet t.. pfffff rothormonen.. tis ook niet zo dat ie moet kiezen tussen mij en zn vrienden.. echt niet er zijn genoeg van zn vriendengroep met wie ik het ook hartstikke leuk kan vinden en omga.. alleen mn ergenis bij dat grietje is dat ze doet of ik niet besta en hij niet duidelijk aangeeft (naar mijn mening) dat we nou eenmaal overal samen heen gaan... en als ze mij niet mag dat dan heel jammer is voor haar...
Hoi meiden, Miffy, goed dat je bent geslaagd, gefeliciteerd!! Ladytijger, idd altijd fijn, die bevestiging he! Fijn dat het met je zoontje weer redelijk goed gaat! Nijntje, vriendschapsringen gekocht, leuk hoor! Alvast heel veel plezier morgen he! En leuk dat je tante bent geworden! @ kerstboom zetten. Van de week alles van zolder afhalen en denk dat ik dan 's avonds of anders sowieso vrijdag ga beginnen. Toch weer leuk altijd Minkie, nu een buikgroeispurtje, haha. Ben benieuwd wanneer dat bij mij is. Heb nu vandaag wel voor het eerst dat ik mijn spijkerbroek wel erg strak vindt zitten. Dus misschien toch binnenkort wel aan de zwangerschapskleding Draak, hihi last van zwangerschapsdementie. Daar heb ik (nog) geen last van. Pat78, vervelend begin van de dag zeg! Kop op he! Trotsemams, fijn om te lezen dat jij de baby al wel voelt, met je placenta aan de voorkant! Kan dus wel idd. Hopelijk is dat bij mij ook snel, lijkt me zo bijzonder Priscilla, balen dat je ruzie hebt met je vriend! Maar vind het wel een rare meid zeg, als ik dat zo lees! Zou ik echt niet tegen kunnen als ze je negeren! Sterkte ermee! LiLaLief, wat leuk dat je eventjes langs komt om dat te vertellen! Van harte gefeliciteerd!! En hopelijk gaat deze keer alles goed!!
Naam - omgeving - weekend: Priscilla4 Waddinxveen - kan bijna altijd Veldmuisje - omg. Den Haag - niet op zondag, liefst zaterdagmiddag pat78 - spijkenisse - januari alleen niet 7/8 en februari niet de 25e/26e Miffy- Noordwolde (fr) - kan bijna altijd Tinie84 - omg. Alkmaar - liefst na de feestdagen op een zaterdag? miekr - omg. Hoorn - kan bijna altijd. Ilonka 85 - Limburg (landgraaf) - Heb veel wisselende diensten dus lastig om te zeggen.... Nijntje81 Rotterdam - ik kijk wel of het lukt Ludora - omg. Eindhoven - ik probeer me aan te passen aan de afspraak Dribbel32 - omg Den Haag - ik probeer een gaatje te vinden Yupgup Arnhem NIET 3e weekend januari (jarig ) Skaya - Rotterdam - gaat niet te ver weg Heitjekarweitje - omg Hoorn - kan bijna altijd even het lijstje weer naarbovenhaen... meiden die tijdje niet zijn geweest willen jullie ook nog mee?? als dit het koppeltje blijft kunnen we een datum gaan prikken en een plek natuurlijk
Nee, onze eigen kledingkast die op de hand is gemaakt zit nu in de grondverf en dat heb ik licht geschuurd. Morgen gaat schoonvader het nog een keer gronden. Ik heb dan ook nog wel een verhaal. Aantal jaren geleden zat mijn man op bodybuilding. Daar kwam ook iedere keer een meid van 18 jaar ong. Zij kwam een keer mee naar ons toe met mijn man. Zielig verhaal ophangen hoe haar jeugd was geweest. Dat wel een beetje met die van mij vergelijkbaar was. Nadat ze weg was vertelde ik mijn man dat ik het gevoel had dat zij meer wilde. Volgens hem was dat niet zo. Een keer is mijn man met haar mee gegaan naar huis toe. Waarom weet ik niet meer. Nou was onze relatie toen even niet helemaal stabiel dus was best wel jarloers. Aantal weken of maanden later vertelde mijn man mij dat ze toch wel een oogje op hem had. Dus dat hij de vriendschap verbroken had. Niet veel later had ze een ander. En ik.... Kon het niet laten om het hem in te wrijven hahah. Gelukkig heeft onze relatie er verder niet onder geleden.
oef... jah idd... ik vertrouw dit grietje dus ook helemaal niet... en ik weet dat mn lief haar echt helemaal niets vind... maar helaas heeft mijn gevoel het vaak juist dus kan het ook niet goed los laten... watvoor kleur ga je jullie kast verven?? zijn er al meiden bezig met de babykamer???
@ Priscilla zo vreselijk zulke wijven. Ik ken er ook zo 1. Tegen iedereen verteld ze dat mijn man en ik uit elkaar gaan en ik straks een alleenstaande moeder ben van 3 kinderen. M'n man stuurt ze kusjes met elk berichtje wat ze stuurd. Maar wat ik heb begrepen op facebook is dat zij een beetje de hoer van deze omgeving is. Ze heeft iedereen al gehad alleen nu wilt ze m'n man. het was eerst een vriendin van mij, maar nu hoef ik haar echt niet meer hoor. Jeetje ik ben echt vergeetachtig wilde op nog een paar reageren, maar weet niet meer wie. 1 van jullie is tante geworden....... Gefeliciteerd!!!! erg leuk tante zijn. mijn oudste tantezegger wordt komend jaar alweer 20. Over de babykamer, die van mij is al helemaal klaar. haha maar wordt ook nog in geslapen. kamer wordt alleen veranderd mocht dit een meisje zijn, maar als het een jongen wordt hoef ik niks te veranderen. (is dit jaar namelijk nog helemaal opgeknapt tot een jongens babykamer) Vanmiddag bij de vk geweest. Was ze boos dat ik vrijdag bij de gyn was geweest i.v.m bloedverlies. Maar m'n gyn vond dat ik zodra ik bloedverlies had naar hem moest komen, en nu was m'n vk daar niet blij mee. Nou altijd fijn zo'n reactie als je al last van je hormonen heb. Ik heb 2 echte ramp bevallingen achter de rug. Ik krijg te grote kinderen dan wat m'n lichaam aan kan. En toch wilde ze dat ik gewoon thuis zou bevallen en zij mij konden helpen. Terwijl ik al heb gezegd dat ik een ruggeprik wil en sowieso in het ziekenhuis moet bevallen, anders moet ik na m'n bevalling met spoed naar het ziekenhuis. en ook zou ik het liefste een KS hebben, maar dat heb ik haar maar niet verteld, want denk dat ze dan helemaal doordraaide. Het zijn meiden van rond de 20 die daar werken en zelf zijn ze nog nooit zwanger geweest of bevallen. Zij weten niet hoe het is om een bijna 10 ponder te moeten uitpersen sorry meiden hoor, maar voel me gewoon niet begrepen door ze.
Miekr,bah wat rot zeg..Je zegt dat je ook bij de gyn komt,mag je daar niet onder behandeling blijven? En als je een keizersnede wil dan zou ik dat gewoon bespreekbaar maken bij de gyn! Als je toch in het ziekenhuis wil bevallen zou ik de vk lekker in hun sop laten gaarkoken Even voor jezelf opkomen,bij de gyn krijg je vast meer begrip! Bezigbijtje,dat ziet er erg gezellig uit met die lichtjes erbij! Leuk gedaan!
willen jullie mij er af halen..??? had ik al eens gedaan maar zie me er nu toch weer bij staan.... zie dat ik de enigste van limburg ben en heb een ontsteking in de schouder dus met autorijden gaat t niet al te geweldig dus dan zal dit ook niet lukken Bedankt