@pat snik dan lopen we niet meer gelijk @miffy wat slordig!! maar toch gefelicitterd met je diploma wel lekker dat je hem nu in huis hebt... probeer er maar het positiefste van te zien!! @daro hihi ik ben een echt meisjes meisje maar gek op stoere auto's!! dus het kan @cullen wat lief je reactie op mij!! *knuffel* @draak ik heb hem er verder niet meer over gesproken, tussen ons is het wel alweer goed kunnen nooit lang boos op elkaar blijven!! en ik heb ook zin kraamzorg vond de website zo mooi en de foto's van de kraamverzorgsters ze lijken me zo vriendelijk.. ik heb die brief dus al ingevuld en opgestuurd en al bevestig gekregen van hun!!! 2 jan. hier ook de 20 weken echo!! fijn dat je zo snel al geslachtsbepaling kan doen gaaf gaaf!! @ludora pap3b?? wat is dat?? @pat lief gedichtje!!! de eerste kan ook wel hoor!!! @hier vandaag op mn werk ook regelmatig de kleine gevoeld!! morgen weer naar het hartje luisteren.. ik hoop dat mn schildklier nog steeds stabiel is!! verder... *gaaaaap* moe!!
PAP3b heeft te maken met je uitstrijkje. PAP1 is normaal, niets aan de hand, PAP2 moet er een herhaal test gedaan worden, want dan is we waarschijnlijk wel iets onrustig. PAP3a is niet zo goed, dan gaan ze een bioptie doen. PAP3b betekend dat je onrustige cellen hebt, PAP4 in de meeste gevallen al baarmoederhalskanker. En bij mij hebben ze dus vanalles weggehaald dat mogelijk een PAP4 had kunnen worden. Overigens meteen het uitstrijkje daarna PAP1, en dat nu al weer 3 keer. Gelukkig!!! Pris wat ga je morgen bij de gyn doen? Echo?? Ik mag as woensdag weer ik hoop dat we dan weten wat het wordt. Zo niet willen we toch een pret echo gaan doen. Wat betreft voelen. Inwendig denk ik het wel te herkennen maar ik denk dat het nog wel even duurd voordat het uitwendig te voelen is, ivm mijn reserves
@ pat, ik vind de 2e dan meer passen als hij 10 is. Ik had als tekst voor op het geboortekaartje van Owen: Al 9 maanden zeg ik tegen jou lief klein broertje kom nu gauw, Wel goed groeien, dan kan ik later met je stoeien. Ik ben nu stoer, want ik ben jouw grote broer!!! Heeft een tijdje geduurd voor ik er echt uit was qua gedichtje en nu mag ik alweer alleen dan met 2 grote broers. Straks als ik m'n 20 weken echo heb gehad ga ik echt gericht weer naar een kaartje zoeken en weer een gedichtje bedenken.
Jaaa,hier ook!Zo grappig! Beeb is ook stil zodra die merkt dat er handen zijn en gaat ze "zoeken" zodra ze weg zijn.Geweldig Mijn buik uitgebreid masseren vind beeb dan wel weer reden om lekker te zwemmen haha
gewoon contrle neem aan dat ze alleen bloeddruk nakijken en hartje luisteren.. geen echo... weet niet hoe dat normaal gaat.. en dan krijg ik weer prik form. mee voor over 4 weken haha maar dat pap3b jeetje das ook spannend... hoe oud ben je als ik vragen mag want normaal doen ze uitstrijkje vanaf bepaalde leeftijd toch?? en ik denk dat je hem idd gewoon voelt hoor!! hij voel ik het ook inwendig mn vriend voelt het nog niet...
Jah dat was heel spannens Pris, ik ben 32 nu, en je krijgt je eerste oproep als je 30 bent, dus dat was meteen prijs... Niet fijn!! Bij mij lopen mijn controles sowieso allemaal anders. Als ik hoor wat jullie VK's doen... Mijn ukkie is alleen de eerste 2 keer gemeten, daarna niet meer. De echo duurt hooguit 2 minuten. T gaat er om dat alles goed is natuurlijk. Maar mijn gyn is erg zakelijk. Alles goed.. Echo klaar. Terwijl ik nog wel héél eventjes meer en langer had willen kijken... Kaarten en gedichtjes... AHHHHHH wij hebben nog niet eens een naam voor een ventje.....
ooow over namen!! wij zijn het gister eens geworden over een jongens naam!!!!! meisjes naam hadden we al.. dus nu hebben we beide... okeej mijn gyn heeft vorige x geen echo gemaakt alleen hartje geluisterd en die is goed dus echo hoefde niet.. had toen wel paar dagen ervoor een echo gehad mdat ik was gevallen... dus weet niet of het daardoor komt... en het was een invaller omdat mn eigen gyn er niet was... dus hoop nu helemaal dat ik er morgen wel 1 krijg!!!
shit... sorry pat vergeet ik nog op je te reageren... pffff dementie!! maar dat is idd wel schrikken en dan ook nog zo jong!!! gelukkig doen ze die uitstrijkjes!! is het ook zo dat je een uitstrijkje krijgt na je bevalling?? heb ik ook welleens gehoord.. en krijg jij nu extra uitstrijkjes?? is het leuk om op de club mei 2012 mama's een foto van ons gezicht te plaatsen dat we beetje weten hoe iedereen eruit ziet?? ben er wel benieuwd naar zeker als we ook gaan meeten!!
Over t papgebeuren: ik was 25 toen ik erachter kwam dat ik baarmoederhalskanker had. Had pap 3a maar was hpv Positief(niet verwarren met hiv please) en had flink wat slecht weefsel. Cin waarde van de bioptie was niet goed. Als ik een dochter krijg en ze is 13, krijgt ze een inenting leuk voor haar verjaardag!
Gaat het verder allemaal nog goed met je Priscilla haha. Maa idd wat jong om zulke vervelende diagnoses te krijgen, gelukkig nu alles goed toch?
volgens mij heeft pris last van zwangerschapsdementie ik ook hoor dames met het baarmoeder hals verhaal, is jullie kinderwens nou gegroeid daardoor?? of valt dat mee?? wij zijn druk bezig met babynamen aan het verzinnen we komen er maar niet uit hier!! want alle namen die ik leuk vind vind me vriend niet leuk en alle namen waar hij mee komt, kan ik aan iemand linken zeg maar
Haha Pris!!! LOL!! Geen idee of ik nu wéér vaker moet. Nu is alles goed, in juni nog... Oei an... Ook heftig!! Pfff. Ik omarm misschien mijn zwangerschap heftiger als dat ik misschien daarvoor had gedaan... Omdat ik echt eventjes heb gekeken naar het verhaal dat een baarmoeder hebben niet zo vanzelfsprekend is... Maar ik moet eerlijk zeggen dat nu t 1,5 jaar schoon is ik er niet zo héél veel meer bij stil sta. Het is niet iets wat je makkelijk terug krijgt.
Ik sta er hetzelfde in. Heb 3 VMKs gehad na de operatie en was bang dat t met elkaar te maken had. Ook riep ik toen ik t hoorde dat ik eerst mama wilde worden! Ik besef me dat er zoveel dingen mis kunnen zijn voor je een kindje KAN krijgen en dat t heel bijzonder is. Nu ook gewoon schoon
Heftige verhalen hoor meiden! Meerdere wist ik het al wel van maar toch... phoe! Ook hier ben ik zwanger zijn/worden steeds meer gaan waarderen naarmate we verder het mmm traject ingingen. En mijn oren beginnen echt te piepen als mensen zeggen: we nemen een kindje! (in die trant!) AAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGHHHHHHH!!! namen; wij hebben er 7, 2 jongens, 2 meisjes, 1 meisjes/1jongen. We willen dat ze bij elkaar passen dus de 2 jongens namen zijn wat anders als wanneer dr 1 jongetje tussen zal zitten want anders paste het niet bij de meisjes naam... nu maar afwachten welke dat het zal gaan worden.... wij hadden beide echt de zelfde namen! Al had vriendje met één meiden naam in het begin zoiets van YAK! Nee, maar ik heb m aantal keren gebruikt en nu zijn we er beide verliefd op. foto; als jullie mij willen zien, ik heb op een van mijn eerste blogs (even voorstellen iets) foto's van mij, mijn lover en ons hondje staan, ff vriendjes worden en je kunt ze zien @all; nou ik ga vandaag voor het eerst in lange tijd alleen de deur uit, lunchen als afscheid van een collegatje. En eerlijk: ik vind het doodeng. Met alles wat ik in huis al wil doen is het " kan dat wel? moet ik dan niet spugen?" laat staan hoe dat nu in me hoofd rond gaat nu ik daar heen moet... dat tentje ken ik en daar zit de wc naast 2 tafeltjes in dus echt niet dat ik daar ga spugen..... Het gaat hier wel oke, alleen blijft het misselijk zijn alles beheersen. Net wat ik zeg met alles ben ik dr mee bezig, zeker als ik de deur uit moet/ga. En als ik gewerkt heb is het steeds weer mis. En vanaf volgende week zien ze me graag 3 dagen 1 uurtje op t werk.... brr! maar verder, 16 weken alweer. Me buik word wat irie nu met liggen en schoenen aan trekken (nu al!) en ik voel nog niks hahhahaa...
hallo meiden nou even wat dagen meegelezen, veel geslapen de afgelopen tijd.... lijkt er wel op alsof bij mij de kleine savonds en snacht actief wordt, ik voel nog niks maar wel behoorlijk drukkend gevoel onder in mn buik... En ja hoor de misselijkheid is ook weer terug aan het komen dacht dat ik daar nu wel weer vanaf was..... verder veel pijn in de onderrug meer meiden hier last van..??? nou maandag naar de vk de week erna alweer de 20 weken echo gaat toch wel snel alweer bijna op de helft !!! wij hebben ook zin kraamzorg , dit omdat ze garanderen dat je steeds dezelfde krijgt en datis wel een fijn gevoel, zag bij de overburen elke dag een andere meid staan pfff moet je die weer alles gaan uitleggen en vertellen.... Weet trouwens iemand wanneer de kraamzorg op intake komt bij je thuis???? Vanmiddag met vrienden naar de kerstmarkten in valkenburg en daarna lekker uit eten. Verheug me er super op helemaal nu ik de afgelopen dagen me zo ellendig heb gevoeld.....
wel ladies, Heb wel jullie berichtjes gelezen (ThX 4 felicitaties!) alleen is mijn zwangerschapszeef erg actief! Ik heb lekker uitgeslapen na een intensief dagje gister. Het was een mooie dag! Eerst koffie en taart en daarna naar het gemeentehuis. Ik was wel zenuwachtig, maar oh wat was dit een mooi moment! Met lieve mensen om ons heen deze stap kunnen vieren, nu horen mijn kerel en ik echt bij elkaar (heb ik twee achternamen!)... Daarna heel romantisch aan het werk gegaan. Had niet veel energie meer over, maar dat was niet zo'n probleem. Mn collega's waren gelukkig wat energieker haha! Verder voel ik veel gestunt in mn buik! Wat een fijn gevoel!!! Volgende week echo, woehoe!!!!