Kraamzorg ook een bureau die mijn verloskundige erg aanraad toevallig. Zij vertelde me dat er veel ervaren vrouwen tussen zitten en dat je altijd dezelfde hebt. Toppie!! Ik kreeg een bevestigingmail dat ze 7 weken voor mijn uitgerekende datum langskomen.
@Kraamzorg, ik heb de Kraamvogel. Had ik de vorige keer ook en is erg goed bevallen. Netjes rond 20 weken een intake gehad en je kon al je wensen doorgeven, en een paar weken voor de uitgerekende datum werd je nog gebeld of er nog wat veranderd was. De hele week 1 hele lieve kraamverzorgster gehad, kijk echt terug op een superkraamtijd! Maarja, het hangt er natuurlijk voornamelijk vanaf wat voor kraamverzorgster je krijgt en of je er een klik mee hebt.
hey meiden, trotsemams vroeg of ik hier niet meer mee schrijf, dit topic gaat zo hard dat het moeilijk bij te houden is nu ik werk (en veel overwerk), ik schrijf nog wel in het andere mei-mama's clubje mee, dat gaat wat langzamer ik hou er toch wel van om van iedereen persoonlijk het verhaal te lezen en mee te leven/antwoorden dus vandaar dat ik nu bij het andere clubje schrijf. no hard feelings I hope ik las wat heftige verhalen, hoop dat het goed gaat en blijft gaan met jullie. kraamzorg heb ik bij Isis, vorige keer ook gehad en wij hadden een super kraamverzorgster, hopelijk krijgen we haar weer. nou meiden, tot zover even een berichtje van mij, ik zal proberen ook af en toe hier te posten.
Hey Dana, Voel je vooral niet verplicht..ik was gewoon nieuwsgierig Ik snap het wel,je wil tegen iedereen iets zeggen maar dat lukt gewoon haast niet..zelfs als je veel tijd hebt
trouwens vandaag bij gyn geweest!! was super!! even ons kleintje bekeken had mn zus mee genomen... hartje weer zien kloppen en waardes schildklier blijven stabiel!! *JIPPIEJ!!* hij kon geslacht niet zien was enorm verouderd apparatuur maar goed over een week weten we het toch ook!! kleine is nu bijna 20 cm :O gaat snel!! had mn zus meegenomen dus was leuk dit ff met haar te kunnen delen!! ik zal kijken of ik foto van mij mn lover enz. in een album kan plaatsen wil alleen niet dat iedereen hem kan zien!!
@ Bloem: je Konijn nog wel? Jeetje.. opgegeten? Die knopjes he, niet het konijn.. We hebben gelukkig de nieuwe al binnen! @ Miffy: wat K*T! van je diplomering, raar dat het op die manier gegaan is ook... Even een vraagje, hebben jullie allemaal al een kinderopvang geregeld? Kinderdagverblijf of gastouder? Ik ben er nog niet zo mee bezig geweest.. Maar schijn je al te moeten hebben geregeld... Ennuh, ik denk zomaar eens dat ik de kleine begin te voelen! Ik weet het niet 100% zeker, maar lag gistern bij therapeute, was me nek aan het losmaken en toen voelde ik kleine plopjes..! Zou het dan?? En vanmorgen in bed ook beetje.. hihi gek! En over die pijn in me onderrug.. te slappe buikspieren! Jajaa! Dus moet me buikspieren en bekkenbodemspieren trainen Dan zal ik hier minder last van hebben... @ Ilonka, misschien ook wat voor jou?? @ Nijntje: wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad!! Die 2 namen zal wel wennen worden.. Nu ruim een jaar getrouwd en gebruik nog vrijwel altijd mijn 'eigen' naam. Verder gaat het wel redelijk. Mijn nek wat minder pijnlijk, wel erg beurs! Zaten ook 4 wervels vast en verder alles los gemasseerd (auww!!!) Maar wel fijn, vooral morgen, dan is het beurse gevoel wat weg! Lekker gewerkt vandaag, morgen zal wel weer tegenvallen (bezetting is knudde) En nu lekker op de bank! Ga op tijd naar bed denk ik zo.. Ben nog steeds zo snel moe!!!
heb een album aangemaakt alleen voor forum vriedinnetjes!! dus voeg maar toe als je ze wil zien.. foto van mij mn lief en doggy.. katten komen nog!!
Ja, ik stond echt van: me buikspieren?! Maar ik heb last van me rug!! Haha komisch, maar kreeg oefeningen mee.. (op je rug liggen, hand in je rug en wegdrukken, en dat ook proberen terwijl je benen in de lucht zitten, fietsend, maar niet te hoog je benen, anders werkt het niet. Of langzaam je met je voeten naar voren en achteren lopen..)Maar is toch verdomde moeilijk! Het viel me vies tegen! Na 5 min. daar was ik al kapot! ai ai ai...
ja klinkt apart ja ! nou ben al therapeutisch aan t werk door ontsteking in mn schouder dus hoef gelukkig al niet meer te tillen en verzorgen van clienten, maar toch met eten geven merk je toch dat je de gekste houdingen aanneemt....
Leuk dat je een echo hebt gehad, cadeautje!!! Jammer dat je niet niets hebt gezien. Hoop dat t woensdag bij ons wel lukt... Fijn dat je zus mee was!! Nijntje ik was t vergeten, gelukkig heb je zonder mijn felicitaties wel een fijne dag gehad Rugpijn, bij mij is het op en af. En inderdaad trainen van je buikspieren helpt écht!!
Hoi meiden, Hier nu lekker weekend! Rustig weekendje, we hebben niet zoveel plannen. Ook wel eens fijn! Gisteravond hebben we de kerstboom al gezet, dus dat hoeft van het weekend ook niet meer te gebeuren. Draak, as maandag al geslachtsbepaling. Dat schiet lekker op, haha. Ilonka, gezellig dat je naar de kerstmarkt gaat en uiteten. Veel pelzier! Ik ben laatst door de kraamhulp gebeld en ik heb in februari het intake gesprek. Priscilla, fijn dat alles goed was bij de gyn! Leuk dat je je zus hebt meegenomen! Heeft die ook al een kindje eigenlijk? Sam4Hope, wat leuk dat je je kindje (waarschijnlijk) hebt gevoeld! Hier nog niet jammer genoeg.
helaaas de kerstmarkt ging niet door vriendin van me liet me weten dat haar vriend en zij een punt achter de relatie hadden gezet... nou dan maar een andere keer....
Ik heb de kinderopvang al geregeld. Vriendin van me is gastouder en woont hier vlakbij dus dat is ideaal
@kinderopvang. Ik werk 2 dagen. 1 dag heeft mijn man een papadag en de andere dag past mijn moeder op. Erg fijn dat het zo geregeld kan worden!
Ludora spannend woensdag! Leuk j krabbel haha Viev rustig weekend is ook welles fijn! Haar vriend heeft 4 kids zij wil jan. Stoppen met de pil! Ilonka waar woont die vriendin? Broer van mn vriend belde vanaaf dat relatie over is.. Toevallig zeg...
ilonka; ik denk ook al 3dgn de kleintjes te voelen door een drukkend gevoel die ik niet kan omschrijven. Elke avond rond zelfde tijd en 1x de middag heb ik dit nu gevoeld. bij mij komt de kraamzorg al in de 32-33ste week ivm 2ling. "normaal" volgens mij 34-36ste week. Nijntje; fijn dat je een mooie dag gehad hebt meid. En een mooie taaaaaaart!!! WAUWIE... die was vast heerlijk! Wij gaan ook "snel" trouwen voor dr kindjes komen. Niks bijzonders maar gewoon dat alles goed geregeld is, wij geven er verder niet veel om beide rugpijn; valt me mee, alleen als ik wat in zelfde houding sta voor 10min begint het wat te zeuren. kinderopvang; ik heb ook de opvang al geregeld. Ik heb maar voor 3 middagen (3x 4uur) opvang nodig. Mijn moeder doet 2 middagen, mijn tante 1. Lekker gratis dus dat scheelt heeeeel veel in de kosten..... Zo blij mee Financieel kan vriendje geen papadag en het werk laat dit helaas ook echt niet toe. vandaag het eten ging aardig, deze dag is aardig gegaan. Nu zo lekker slapen. Ben moe en morgen een bedrijfsfeestje hopelijk gaat dat ook goed! Duimen!!
Het probleem is dat ik niet kan aangeven voor hoeveel uur ik in de week nodig heb. Ik werk namelijk onregelmatig. En het is alleen voor door de weeks. En aangezien ik me rooster zo snel niet weet.. drama!!