Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Ik kan me ook echt niet voorstellen dat je niet door hebt dat je zwanger ben. Ik heb elke keer zo'n mega toeter gehad dat je daar niet aan kon tweifelen of je zwanger bent. Vraag me af en toe wel af of het allemaal wel echt is dat programma of meer een advies programma dat je zorg tijdens je zwangerschap moet hebben, (omdat ze dat elke keer na de bevalling zeggen. In ieder geval kan ik me niet voorstellen een keer zwanger te zijn zonder dat ik of iemand anders het doorheeft.

2. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Oja voor alle meiden met vandaag een echo........... Succes!!!!! heel erg leuk. Oja ga ik straks maar een afspraak maken voor m'n combinatietest.

3. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Heb geen bloed meer gespot hoor, dus zal wel meevallen. Maar is toch ff schrikken.

En dames, denk dat ik te vroeg gejuicht heb over het niet misselijk zijn... Dacht dat het kwam door mijn nachtdiensten, maar vandaag is weer een gewone dag.. Maar oef wat voel ik me slecht! Ik ben al vanaf 6:30 wakker, wat gegeten, viel even goed, ging weer slapen en weer wakker om 9u met misselijkheid. Net boterham op en ging prima, maar nu... Ben al een hele tijd aan het uitstellen om te gaan douchen.. Bang dat ik van mijn houtje ga..
    En wou nog wel zoveel doen vandaag, lekker het dorp in. Beetje shoppen..

Heb ondertussen wel de verzekering gebeld en vanalles nagevraagd. Boekjes doorgelezen van de VK. (combitest..denk dat we het gewoon niet doen)
    Heb de contactpersoon van Moeders voor Moeders hier gebeld, voicemail ingesproken...
    Heb salarisadministratie gebeld, om te vragen of ze een berekening kunnen maken mocht ik toch besluiten minder te gaan werken na de bevalling. (werk nu 36u)

Over zwanger zonder dat je het weet.. zo bizar!!! Snap dat ook niet hoor!

Alle dames met een echo vandaag, veel plezier en succes!

Ik ga langzaam richting douche.. wish me luck haha

4. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik heb zoveel voorbij zien komen dat ik niet meer weet wie wel en niet de combitest ging doen...
    Heb jij er een reden voor? Of meer voor de zekerheid omdat je al kids hebt?

Ik wou het eerst wel. Maar wordt niet vergoed en hebben eigenlijk ook geen risico. Maar je wilt overal op voorbereid zijn he.. (toch te gek)

5. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Heey meiden,

Afgelopen week heb ik weinig geschreven. Voelde me zo ziek en ongerust na de echo van vorige week dat ik het even niet kon opbrengen om ook nog berichtjes te posten.

Vanavond 19 uur hebben we de echo die zal laten zien of alles wel of niet goed is. Stressss!!
    Ik heb geprobeerd om alles wat bij te lezen, maar meiden wat beleven jullie veel...

Voor iedereen die vandaag een echo of andere afspraak heeft, succes! Ik laat morgen weten hoe de echo is gegaan....

6. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Wij doen het wel deze keer. Bij mijn vorige zwangerschappen niet. Deze zwangerschap is een grote verassing voor ons. En ik had totaal niet gezond geleefd. in ieder geval niet voor als je zwanger probeerd te raken. Ik was net bevallen en wilde graag afvallen dus slikte hele zware afslankpillen, met kermis aardig wat biertjes gedronken. Maar vooral die afslankpillen baart me zorgen. Ik heb nu 2 hele gezonde jongens, heb zelf niet een hele goede gezondheid waardoor ik weet dat als dit kindje een zware afwijking zou hebben ik het kindje niet de hulp kan geven wat het zou moeten hebben. daarom doen we het eigenlijk. Ik hoop uiteraard dat alles goed is en dit kleintje gewoon mooi in m'n buik kan groeien, maar heb gewoon geen goede start gehad.

7. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Dan kan ik me voorstellen dat je het wel doet ja. Het zekeren voor het onzekere. Al blijft het natuurlijk een kansberekening.
    Lijkt me reuze zwaar om een kindje te hebben met een zware afwijking, en weet niet of ik dat op kan brengen. Daarom wilden we het doen. Maar de vk en ook verzekering zeggen: tja waarom zou je? Beide gezond en jong, geen afwijkingen in de fam.. Maar die twijfel blijft toch hoor...

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Heel veel succes vanavond. Niet teveel stressen hoor, is niet goed voor je en niet goed voor je kindje!
    En we horen natuurlijk graag de uitslag :)

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Doetie, veel succes vanavond, duim voor je meid!!!

Ik heb zo'n zin in soep iedere dag, eet het dan bijna dagelijks bij het brood mmmmm. Hebben jullie nu ook zin in bepaald voedsel??? Ook friet vind ik nu heel lekker, terwijl ik normaal absoluut geen junkfood eter ben haha

10. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Sorry, ff zeuren:

Ziek thuis vandaag. Moe, moe, misselijk, moe, diarree en moe...

11. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Iedereen met echo vandaag: veel plezier en succes!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Nee ik heb dat nog niet gevonden. Misschien dat het komt omdat ik niet veel kan/durf te eten nu. Friet zondag op had ik zin in al een maand niet op normaal 1x in de week... maar helaas kwam t er allemaal weer uit hihihi.....

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey meiden!
    Child: handige link! Heb em meteen ff uitvoerig bekeken! :D
    Miekr: pfff jeeeees wat een debiel zeg die vent! Ben heel blij voor je dat je man ondanks dat hij het niet gehoord heeft, achter je staat en ook geen contact meer hoeft!!
    Mooie banner heb je uitgekozen! ;)
    En over die combinatietest: denk je dat het echt invloed kan hebben als je daarvoor slecht hebt geleefd? Want ook ik ben gezellig aan het pilsen gewees met de kermis en slecht gegeten enzo, het was tenslotte vakantie!
    Minnie: nee hier geen last van een vieze smaak...bedoel je metaalachtig? Want heb dat wel es gelezen?
    Jep, hier is soep ook favoriet! En verder lasagne, burritos enz. Als het maar lekker gekruid is...of met knoflook!
    Miffy: mooooie echo!!! Whoehoeeee!
    En nog last van je buik door dat echoding, of is dat over?
    Marja: vandaag echo, heel veel succes!! En wel je echo hier showen he! ;)
    Pearl: wauw wat bijzonder zeg!! Over een paar maanden zijn de rollen omgedraaid, kan je je vast nog niet voorstellen! :D
    Maar gefeliciteerd met je nichtje he!!
    Ludora: leuk weekendje weg gehad?
    Gefeliciteerd met je mams!
    Dana: wehh is die abortus deze aflevering? Ga het vanmiddag bij mn vriendin kijken...pff vind dat ook heel erg om te zien ja :(
    Balen van die dikke ogen zeg! Heb dat ook alleen maar als ik heb gejankt de avond ervoor ;)
    Forever: wat jammer meis dat je hier niet meer mee wilt schrijven :(
    Ik zie je vast wel bij het IUI/IVF topic toch?
    En je bent altijd welkom hoor als je hier wilt reageren!!!
    Pat: hoop dat je je vandaag al wat beter voelt weer!! *weg depri gevoel, kssssttt!!!*
    Lief die reactie van je vader (?) :)
    En ik heb dat gevoel af en toe ook hoor, dan voel ik me 's ochtends gewoon of er niets aan de hand is! Dat zwangere gevoel voel ik dan pas later!
    Sam: ai dat is ff schrikken ja! Maar het is vast niets, je hebt net nog een kloppend hartje gezien!
    En dat misselijke...zal ook vast wel komen omdat je ritme ineens nu weer omgedraaid is? Hoelang moet je dat eigenlijk nog doen, die nachtdiensten? Dacht dat als je zwanger bent, je dat niet meer hoeft?
    Ging het douchen?
    Yupgup: oehh vandaag de echo! En hoe was het???
    Tjeeees wat een verhaal over die meid die niks doorhad en gewoon 2x beviel!!! Kan dat haast niet geloven..dan ben je écht naïef zeg!
    Daro: op welke zender was dat programma?? Ken het niet?
    Camadia: over een uurtje de echo, heeeel veel succes!!
    En lijkt me heel bijzonder, zo'n Angelsound! Ik mag em lenen van mn vriendin...kan niet wachten om dat ding uit te proberen! Is nu helaas alleen nog wat te vroeg voor mij...
    BB: ha! Ik miste je al hier! Fijn dat je niet meer zo hoeft te kotsen, scheelt vast al een hoop ellende!
    Sorry heb geen interesse in je wandelwagen, wij willen een Stokke...
    Doetie: heeel veel succes met de echo! Hopelijk nu wel een mooi kloppend hartje!
    Tinie: veel beterschap!

Hier: moe, misselijk, nergens zin in...the usual ;)
    Zometeen in de storm naar mn vriendin fietsen om Greys te kijken...poe..dat wordt wat! Hoop dat ik niet omver waai!

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jeetje zeg, ben écht de dagen aan het aftellen hier tot de volgende echo....lijkt wel nóg spannender dan de vorige echo's??? Het idee dat we straks gewoon al echt een kindje te zien krijgen...lijkt me zoooo bijzonder! *zucht*
    En daarna mogen we het uitschreeuwen...nu al zin in!
    Nog een kleine 2 weken wachten....pomtiedom...

15. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Wat een verhaal heitje :D

Hoeveel uur werken jullie eigenlijk? Het is hier altijd zo druk!
    Ik werk 40 uur.

16. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hi ladies,

excuses dat ik me al een paar dagen niet meng met jullie.. ben even iets te druk!!! hier in ieder geval de echo van vanmorgen!

8 weken en 1 dag :) *trots*

17. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Nyncke, ik heb bloed laten prikken ivm de nekplooitmeting die we laten doen. Krijg over 2 weken daarvoor een echo.
    Fijn dat jij ook niet misselijk was bij je dochter! En dat je nu bijna ook nergens last van hebt :)

Miffy, ze ging al die buisjes uit de la pakken en ik dacht :$ Haha, had gedacht dat het maar 1 buisje was ofzo ;)
    Fijn dat de echo goed was, gefeliciteerd! :D

Daydreamer, wat is dat eigenlijk, die angelsounds? Wel erg gaaf om dan zelf het hartje van je kindje te horen!

Child, leuke link zeg! Thuis eens even beter bekijken :D

Miekr, wat een rare halfzwager heb jij zeg! Die zou ik niet eens meer uitnodigen ergens voor.
    Ik heb de 12 weken echo 20 oktober. Van mij mag het nu wel opschieten tot de 20ste, haha.

Marja, succes met de echo vanmiddag!

Pearl, mooie ervaring zeg :)

f0rever, jammer dat je weggaat, succes met je zwangerschap!!

Sam4Hope, ik had vanochtend ook een heel klein beetje roze bloed bij het afvegen! Na de grote boodschap. Ik denk dat het daarvan komt, net was er niets te zien. Maar wel even schrikken he!

Doetie, heel erg veel succes met de echo vanavond! Ik hoop voor je dat alles goed is!

Tinie84, beterschap!

An1985, mooie echo meid!

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Mooooi An! Gefeliciteerd!
    Wat zie je het vruchtzakje goed zeg!!!

19. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Haha, sinds vandaag heb ik dit ook. Heb het idee dat de weken nu zo langzaam gaan, maar dat is eigenlijk niet zo. Ik heb volgende week donderdag de 12 weken echo.
    Zo fijn dat we het daarna kunnen vertellen aan iedereen!
    Nog ff geduld dus :$ ;)

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Tinie: volgens mij reageren er veel tijdens hun werk....en in elk vrij minuutje thuis ;)
    Haha ja sorry...is een heel boekverslag geworden!

Deel Deze Pagina