Miekr,wij hoeven ook geen kleertjes meer te kopen.We hadden al veel weg gedaan van de babyspullen,maar alweer enorm veel gekregen. Nu alleen nog wat verzoringsdingetjes enz kopen.De babykamer moet wel idd,daar slaapt zoon nu en dat is een thomas de trein kamer die zijn beste tijd gehad heeft haha
Vanmorgen bij de verloskundige geweest, het hartje weer gehoord ! Wat een heerlijk geluid is het toch Nou de kleine uk was goed aan het bewegen want ze had het hartje snel gevonden en hop opeens was t verdwenen, heeft ze toch nog ff goed moeten zoeken hihi Ben eens benieuwd hoe dat is als ik de kleine straks in mn buik ga voelen.... (kan niet wachten...) Nou verder kreeg ik nog te horen dat nu de leukste tijd van je zwangerschap aanbreekt je kwaaltje verwijnen, je krijgt meer energie... Ik heb haar eens gevraagd wanneer dan? ben alweer goed misselijk en hoofdpijn en als ik 4 uurtjes therapeutisch heb gewerkt dan hobbel ik rond als een eend omdat ik zo vreselijk veel pijn aan mn rug heb en buik....... Maja allles voor t goede doel ! Wij zijn ook al aan de kinderkamer begonnen, m'n vriend heeft een muur nieuw behangen, vandaag de andere muren gewit (heb ook geholpen En straks komt het paars op een muur en op de plinten ben zo benieuwd !!! We hadden een paarse lamp gekocht bij de babydump en daar de verf op aangepast. Het kamertje komt pas in februari.... Duurt nog zolang maar dat komt omdat we eerst de badkamer nog gaan verbouwen en de nieuwe douchedeur op de babykamer ligt...... Nou dames wel grappig om te lezen dat iedereen nu rond deze tijd aan de babykamer aan t klussen is !
Ik kan de verloskundige maar 3x in de week van half 1 tot half 2 bereiken. Laat dat toevallig ook op maandag zijn. Half 1 gelijk gebeld en zei zei dat als je ingeent bent voor rode hond dat je er in principe vanuit kan gaan dat je antistoffen hebt. Daar vertrouw ik dan maar op. Vind wel dat het jongetje thuis moet blijven hij hoeft natuurlijk niet anderen te besmetten zo vlak voor de kerst. Mn collega gaat de GGD zo even bellen om te horen wat wij als school/ouders moeten doen in zo'n geval.
oke wie wil mijn hormonen overnemen?? ik ga steeds vaker brullen ??? Zojuist zijn er 2 zwanen aangereden op tsplitsing, welke idioot doet dat nou?? Die beesten zijn niet eens over het hoofd te zien die vallen op en je mag daar maar 50 rijden, hopsa en ik weer lekker brullen terwijl ik normaal reageer van tsja that's life. Vanmorgen arts geweest, ik ga halve dgn werken, manager zegt zowiezo per januari en ze kijken ook voor de komende 2 weken als dat nog mogelijk is qua inval. en de belastingdienst, tsja daar maar bezwaar ingediend komt vast goed want had er recht op, maar nog schrik je je apelazures. Verder BB jaaaaaaa landkaart behang vind ik ook erg leuk, vooral omdat als je wit na 4 jaar zat bent lekker een ander kleurtje eroverheen kan doen. fijn dat je je lekker voelt nu, hopelijk blijft dat ook zo.
Hoi dames!!! Lees wel mee, hoor, maar.. Om élke dag te reageren, eerlijk gezegd niet zo veel zin aan. Hihi! Tijd van de 20-weken-echo's komt eraan, hè! Spannend! Wij hebben 'm donderdagmiddag!!! Blije doos Toevallig dat ik iemand van hun aan de telefoon had, inderdaad.. Rond de 7e maand krijg je de uitnodiging om de doos op te halen! (die zit dan volgens mij bij de WIJ)
ha meiden!! weinig reactie momenteel van deze kant.. internet doet heeeeeeeeeel vervelend en via telefoon is soms zo rot... we gaan donderdag een woning bezichtigen!! hoop zo dat het door gaat.. we willen flink wat van de prijs praten en hebben al gehoord dat die mensen het huis heel graag kwijt willen dus wie weet lukt het wel!!! *duim*duim* zaterdag geslachtsbepalende echo!!!!!!!!!
Priscilla, spannenddd zaterdag!! Ben benieuwd!!! Pat, ohwww daar zou ik heeeeeeeeeel hard om huilen!!! Zwanger of niet! Verschrikkelijk!! Ik moet huilen van kerstliedjes verder valt het gelukkig mee. Hier kan ik de kleine steeds beter voelen!! Moet er af en toe echt van lachen omdat het zo kriebelt!
Spannend Pris!!!!! Zaterdag ook. Ik zit ook echt in mijn 'buik' met die luiertas. Ik vind ze óf te duur óf echt prul... Ik blijf maar zoeken. BB hoop dat je werk niet te veel tegen gevallen is. Ik ben ook erg nieuwschiering naar je kamertje!! Pat, dat is toch ook verschrikkelijk. Bah, ik zou ook janken!! Nou vandaag had ik echt geen vraagtekens bij wat ik voelde, zeker weten de kleine uk. T kriebelt bij mij niet hoor. Maar duidelijke plopjes. Zo cool!!! Ik heb de griep Ben vandaag een uurtje eerder naar huis gegaan, maar ik merk dat het aan het doorzetten is. Ik voel me met de minuut slechter.... Ik wil niet ziek zijn!!!! Voor mezelf niet, voor de kleine niet en voor mijn portomonee ook niet, ik heb 2 wachtdagen en krijg daarna maar 91% salaris.... Maar ik denk dat er niets anders op zit....
Ludora, hoop dat het meevalt, maar ben bang dat we er allemaal aan zullen moeten geloven. Veel rusten blijft toch de oplossing!!!
thnx meiden!!! @skaya oow wat gaaf!! hier is het juist weer ffies rustig in mn buik!! @ludora hihi leuk heh die plopjes soms schrik ik er een beetje van op haha @hier voel de kleine niet heel veel soms meer sos wat minder wel al de hele dag een soort kramp in mn linker bil :S (internet doet het weer ff dus ik ga gauw een buik foto plaatsen)
Priscilla, ik loop voor kramp in mn linkerbil bij de fysio. Weet nit of het hetzelfde is, maar kan komen als reactie op hormonen die je banden zachter maken. Je spieren gaan dit compenseren door te verkrampen/aan te spannen. Voel de kleine eigenlijk wel elke dag. Paar dagen geleden een dag niet en toen ik dat opmerkte voelde ik ook al gauw weer beweging. Schrik ook af en toe wel van een flink plopje, blijft toch gek haha! Maar zooo heerlijk!
oke, misschien dan morgen toch maar even de ha belen... had het al paar keer gehad maar sinds vandaag eigenlijk de hele dag door... tis soms zelfs pijnlijk.. moet ook zeggen dat het mn aandacht van mn buik afleid.. vandaag wel gedacht de kleine te voelen maar dan word de kramp in mn bil weer erger en trekt mn aandacht daar weer heen.. en jij bent wat verder dan mij dus jou kleintje is ook groter dan de mijne haha.. watvoor oefeningen krijg je van de fysio?
Priscilla, DANKJE WEL !!! Ik heb het nu denk ik al een kleine maand die zere bil. Ene moment is het weg helemaal. Maar 1 keer op zaterdag kon ik er bijna niet meer op staan en voelde het alsof heel mn been sliep. Niet schrikken, maar ze zeggen waarschijnlijk gelijk zwangerschapsischias. Door die spier in je linkerbil lopen precies je beenzenuwen, als je spier teveel verkrampt kan je een slapend/tintelend been krijgen. Advies van mijn fysio is vooral de spier het naar zn zin te maken. Warm te houden en niet te veel belasten dus beetje rustig met bukken tillen enz. Ze doet vooral masseren, flink hard masseren. Eerste keer was het wel even wennen met kippevel op mn achterhoofd maar wel lekker uiteindelijk.
haha nou dan ga ik toch de ha maar ven bellen of het dat idd kan zijn had het paar dagen achtereen af en toe maar nu dus al de hele dag.. en het is ook constant aanwezig... heb je n leuke dag gehad???
Hè meiden.. Bedankt voor de beterschapswensen.. Hier gaat het gelukkig iets beter. Denk dat de kuur begint te werken, eindelijk! Bb. Ik ben ook benieuwd naar je kamertje, ga je ff toevoegen hoor Skaya gefeliciteerd met jullie huwelijk! Rugpijn, ik heb toevallig vandaag ook een fysio gemaild of ze me kunnen helpen aan m'n bekkenpijn. Word alleen maar erger helaas.. Euhm verder nog onderwerpen... Ja de 20wkn echo komt eraan, spannend hè! Wij hebben m pas 30 dec, ben dan 21wkn zwanger... Kamertje. Wj hebben babykamer Denver besteld bij babydump. Ik heb gaaf behang gezien van PIP die ik denk ik ga bestellen en dan gaan we van het weekend al het schilderwerk afmaken zodat er behangen kan worden en de vloer erin kan. Eind januari komt t kamertjes, zo zin in lekker alles inpakken en echt maken.. Baby voelen. Hier helaas nog niet. Maakt me soms we, zorgen maar het kan nog sommige voelen pas met 21wkn en m'n placenta ligt aan de voorkant, dat kan er ook mee te maken hebben geloof ik hè?