Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Essie,fijn dat het beter met je gaat.Ik heb de placenta ook aan de voorkant,bij de zwangerschap van dochter ook en haar voelde ik pas met 21 weken idd.
    Nu wel al even,maar dat is echt omdat het de derde is..het is echt normaal dat je nog niets kan voelen.Geen zorgen ;)

Skaya gefeliciteerd!!

Priscilla,gezellig dat getrappel he hihi

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    aaaaaaaaaaaaaaah morgen over een week weet ik eindelijk ook wat het word, een mooie meid of weer een stoere knul????

BB wat hebben je kids een geweldig grote kast zeg wow:) trouwens wel goed idee om foto's prive te zetten, ga ik ook doen als we met kamertje bezig zijn.

SKAYA van harte gefeliciteerd , het zal vast een mooie dag geweest zijn

3. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    jah zeker leuk en nu is het weer rustig en dan denk ik.. waren het dan toch mn darmen?? grrrr kleintje schop me maar flink zodat ik niet meer twijfel!!

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    oow ja en esssie blij dat je je wat beter voelt!!!

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ja he? echt ideaal. We hadden deze er al half ingemaakt voordat we zwanger waren. (1 kindje zou op een andere kamer komen.) maar nu het er 2 zijn kunnen we die kast ruimte heel goed gebruiken gezien we geen zolder hebben. Heerlijk die opbergruimte! :)

Ja handig dat prive, mochten er volgers zijn in prive sfeer dan zien ze niks;)

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    vanmiddag de blije doos opgehaald
    VEEEL LEUKER als die van felicitas!!

er zat in:
    avent flesje
    2 blikjes 0%bier (wit en rose)
    bibi speen
    2paar sokjes
    12 luiers (pampers)
    proefmonster weleda
    van nutrilon een doek voor over je schouder
    een potje sudocrem
    Fabeltjeskrant slinger (hiep hiep hoera)

en ook wel wat reclame foldertjes, maar niet zo veel

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Miffy,die klinkt leuk!! Ik wil hem ook haha.

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ja ik had hem al heel vroeg,
    foutje denk ik......
    heb net de inhoud al gedeeld :p

9. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ik wil ook oproepen voor die dozen binnenkrijgen!! Ben reuze benieuwd wat er hier bij ons inzit????

10. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Oh die doos klinkt echt veel leuker! En BB, ik vind een privé-fotoboek ook erg slim!
    Vandaag weer op school gezeten... Was niet superveel aan en mijn buik vond het ook geen goed idee, maar ja. Nog 1 collegedag en dan lekker thuis aan de slag!!!

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    miffy dies leuk!! had nagevraagd krijgen hem pas met 7 maanden!! dus nog 3 maanden wachten.. haha hij klinkt wel leuk!!! die avent flesjes moek hebben heb een sterrilisator voor gekregen :D

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @priscilla
    dan is zo een gratis flesje wel makkelijk
    ik wil graag difrax flessen hebben, vind ze erg mooi
    en erg fijn in gebruik.....

13. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    dat zijn die S gevormde toch.. vind die ook mooier hoor idd.. maarja kreeg die sterrilisator en daar passen alleen die van avent in.. ach t maakt me niet zoveel uit als de kleine maar drinkt :)

14. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    trouwens ff iets geks... ik ben verliefd op mn ticker!! vind m zo schattig ;)

15. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Lig ik in bed, voel en ZIE ik mn buik bewegen... Roep mn hub, niks meer te zien!!!! Ohw!!!

16. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Wij gaan ook eerst de badkamer verbouwen... Het bad staat nu op de babykamer en deze willen we bij de badkamer trekken.
    Eerst dacht ik 'alle tijd' maar nu iedeen zo bezig is kan ik niet wachten om ook te beginnen!

@Luiertas Ik vraag die van Lief (stoer) voor de kerst! Met vakjes en matje...

@Skaya Gefeliciteerd! Ik wil ook!!!!

@Voelen Ik voel soms plopjes of veegjes... Hebben mijn darmen nooit gedaan, dus ga ervanuit dat het de beeb is :)

@BB Fijn dat je je weer beter voelt, ben nieuwsgierig naar jouw kamertje!

17. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Goedemorgen iedereen,

Al vanaf half 6 wakker. Erg vroeg. En net op moment dat ik wel weer kon slapen (uur of 7) moest ik eruit. Mijn neefje komt hier (oppaskindje, 11 mnd) Erg gezellig natuurlijk maar wel moe nu.

Straks naar VK. Mijn moeder gaat voor eerst mee.
    Nog een ruime week voor de echo.

Wij zijn klein beetje begonnen met babykamer nl. de zolder opruimen haha. Daar moet kantoor van mijn man heen (flinke verbouwing nog)
    Dus het hele kleine begin is er.

Stond vanmorgen op weegschaal, 4 kg aangekomen:$ (sinds begin zwangerschap)
    Het was hele tijd 2, (waar ik erg trots op was,bijna op helft v zwangerschap)
    Maar moet er volgens mij echt aan geloven....
    Pff toch ook maar weer ff extra op voeding letten.

18. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Babykamer Ja, lees inderdaad dat er al heel wat mee begonnen zijn! Hier nog niet, onze 1e krijgt eerst een andere kamer. Die nog gebouwd moet worden op zolder.. ;)
    Dus hopelijk kan ik eind januari beginnen met zijn kamer en de babykamer. Babykamer hoef ik niet zoveel aan te doen eigenlijk, wil 1 behangetje vernieuwen. Meubels staan er natuurlijk ook al. Haha!

Gratis fles Ja, heel handig. Alleen ik had een kindje dat elke fles weigerde. Ik gaf BV en expres op tijd begonnen met kolven en de fles, zodat hij dat ook gewend was. Maar helaas.. Heeft even geduurd voor we de goede gevonden hadden! :) (zonde, elke keer nieuwe flessen kopen!)

BV/FV Zijn er trouwens meiden die hier al uit zijn?
    Ik heb bij de 1e ongeveer 7 á 8 maanden gevoed, vanaf 6 maanden steeds een voeding per dag minder. Dat zou ik nu weer willen proberen!
    Vond dat zooo bijzonder, je eigen kindje voeden..

Nijntje81 Ik dacht het van de week ook te zien, een golfbeweging in m'n buik! Haha! Cool hè? :D

Baby voelen Voelen de mannen het ook al? Mijn man voelde het met 17,5 week. Hij vond dat toch wel weer apart! Zo voelen ze ineens dat er echt leven in zit.. Leuk voor ze!!

Skaya Gefeliciteerd! :)

Child Dat is mooi vroeg, ja. ;) Ik kan er de laatste tijd echt NIET uitkomen 's ochtends. Pfff... Dan is het nog donker, m'n bedje lekker warm.. Hihi!

Kilo's Ik was ongeveer 2,5 á 3 kilo kwijt, weeg me 1x per week.
    Sinds 1,5 week zit ik nog maar op -1. Dus ook wat aangekomen nu. Vorige zwangerschap zat ik met 20 weken op precies 0 kilo. Dus ongeveer gelijk.. Toen was ik aan het eind maar 8 kilo aangekomen, nu ook??? Zou mooi zijn! Haha!

19. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff...vandaag voel ik me een vaatdoek. Voor het eerst eigenlijk. Ik ben nu mijn afspraken voor vandaag aan het afbellen en dan kruip ik zodadelijk lekker in bed.

Ik heb wat buikpijn, heb overal spierpijn, maar geen koorts gelukkig.
    Beetje misselijk... Jakkes....

Even rust nemen... maar aan de andere kant voel ik me nu schuldig dat ik niet ga werken. (Eigen baas zijn heeft ook zo z'n nadelen...);)

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    flesjes; ik zou niet te veel van je favo fles merk kopen meiden, want je kleintje kiest zijn eigen favo uit en zit je dadelijk met (veel en dure) flessen te kijken....;)

voelen; ik heb gister eerste schjopje gevoeld, vriend nog niet.
    hij kan niet wachten zei die hihi... wel lief!

benieuwd hoe het vandaag gaat. Met opstaan niet misselijk. Nu met de gele vla eten wel :(

rest....vergeten:O

Deel Deze Pagina