Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja stom he! Mn gedachten worden gewoon steeds naar die datum getrokken ook! En dan denk ik: neeheeee...afleiding!!! ;)

2. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

Na vrijdag kom ik me hier ook officieel melden hoor! Vrijdag onze tweede echo. Ben zo benieuwd! Morgen ook al naar de arboarts.. Ach het houdt je van de straat:)

3. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Ik werk 32 uur, maar in mijn lunchpauze lees ik altijd even bij ;)

4. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    HeitjeKarweitje, haha ja afleiding is wel goed! Gelukkig hebben we een druk weekend en dan is het hopelijk zo donderdag. Zal echt blij zijn als alles goed is en we het aan iedereen kunnen gaan vertellen.

5. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    ik werk trouwens 36 uur!

6. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Mooie echo!

Ik zie nu wel dat rondje... Had ik niet.... Moet ik me zorgen maken?

7. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ heitje karweitje>>> Jij heb ook een leuke banner. haha nieteens op gelet dat we nu bijna dezelfde hebben. (vond hem erg leuk)

over werk, Ik werk 7 dagen per week zo'n 16 uur per dag. hihi Ik ben full time mama, manager, en schoonmaakster.

Enne dat ik niet misselijk ben neem ik terug, ben me toch beroerd. ga straks maar even liggen wil niet weer zomaar op de grond liggen.

8. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Alles bijgelezen maar ff geen puf om te reageren. Zo lekker als ik me gister voelde, zo ziek voel ik me nu.
    (tsja, ze zeggen dat met 10 week HCG het hoogst is, ik dacht dat mijn lichaam er beetje aan begon te wennen, maar te vroeg gejuicht)

Sowieso hele zere borsten (ook weer gegroeid, had net vorige week nieuwe BH gekocht, grr) Maar zoooo moe. Vanmorgen tot 11 uur geslapen. Heb het heel erg koud. Beetje griepig gevoel, alsof je hele dag wel onder de douche kan staan. (het liefst ga ik in een heet bad, maar die mag niet warmer dan 38 graden, nou dan ben ik er snel klaar mee hoor) Bandenpijn.
    En ik moet zo nog weg (vioolles) >Geen zin. Maar te duur om af te zeggen.

Pff. 1 lichtpuntje: nog 6 nachtjes tot de echo haha.

Einde klaagbericht

9. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Waarom mag een bad niet warmer dan 38 graden?:$
    Ik ga bijna elke dag in bad, geen idee hoe warm ik het water altijd heb.

10. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Omdat je je lichaam dan in een soort koortstoestand zet, waardoor je kindje afwijkingen kan krijgen.
    Dat heb ik in meerdere boeken en op internet gevonden, dus ik neem zekere voor onzekere.

11. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Er is weer heel wat afgekletst :)

@Beertje, welkom en gefeliciteerd! Twilight fan :D Ik kies ook altijd voor de eerste mogelijkheid voor de echo, meestal is dat 8.30 ik het zkh. Scheelt wat wachten he ;)
    @Nyncke, welkom en gefeliciteerd.Fijn dat jullie het hartje hebben gezien.
    @Heitje, die van google is zo grappig. Heb heel wat mensen aan het lachen gekregen ermee :D
    @Viev, bij mij hadden ze ook 5 buisjes afgenomen, Ik kijk gewoon niet mee dat gaat het wel. Fijn dat je niet misselijk bent.
    @Daydreamer, ik wilde de angelsound ook kopen maar mijn vindt het onzin. Hij denkt dat ik dan niks anders ga doen dan luisteren haha. Als ik het zo lees dan gaat het wel kriebelen hoor.
    @Miekr, ik schrok van je verhaal. Wat een vreemde mensen! Ik zou zelf afstand nemen van dat soort mensen. Maar goed uitereindelijk gaat het allemaal om je gezin en dat zit wel snor :)
    @Minnie, vieze smaak heb ik ook, een metaalsmaak ofzo. Zo vies vooral als je al misselijk bent. Mintjes of kauwgum helpt niet want daar word ik misselijk van.
    @Miffy, Wat fijn dat de echo goed was, gefeliciteerd. Ik vind ook dat ze pijnlijk hard duwen op de buik! Fijn dat je 27 oktober weer mag!
    @Marja, succes met de echo vandaag.
    @Pearl, gefeliciteerd met je nichtje! Wat gaaf dat je erbij was.
    @Forever, jammer dat je hier stopt. Ik wens je een fijne zwangeschap.
    @Pat, fijn dat je ouders postief waren. De rest begrijp ik niet helemaal over jouw zoontje? IK heb verder gelezen, leuk dat smsje van je vader. En je hormomen schommelen misschien voel je daarom wat minder.
    @yupgup, succes bij je echo. Wat gek van dat meisje die niet weet dat ze zwanger is. Ik vind dat zo onwerkelijk kijk ons gespits zijn op elke verandering is ons lijf :D
    @Daro, dat kijk ik ook geregeld. Ik snap dat ook niet helemaal! Mijn man denkt dat het nep is haha.
    @Sam4hope, bloed is hopelijk en gesprongen ader. Hoe is het nu? Ik lees nu dat het goed gaat, mooi! En wat ben je lekker actief geweest.
    @Camadia, succes bij de echo vandaag. Leuk dat je ook de angelsound hebt.
    @Dana, misschien zijn je ogen aan het onsteken? Ik weet niet of dat erbij hoort...
    @BB, zwaai terug ;) Succes met de verkoop.
    @Doetie, succes vandaag, hopelijk is alles dik in orde.
    @Voorkeur eten, ik zou elke dag wel friet op kunnen, maar dat doen we maar niet he. Ik merk dat ik een voorkeur voor hartig heb nu..
    @Tinie, beterschap, rust lekker uit.
    @An, mooie echo, gefeliciteerd.
    @Jazzlyn, gefeliciteerd met de goede echo!

Zo dat is een hele lange tekst geworden :D

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Net weer echo gehad :D Vorige keer 4 dagen vooruitgezet, vandaag weer 1 dag terug. Vandaag dus officieel 10 weken :D

Zie onze petit! Mijn moeder was mee en die heeft, naast deze foto van de verloskundige, ook van ons en van het beeldscherm foto's gemaakt voor het fotoboek hihi. We hebben dus een paar extra foto's van onze kleine (o.a. met de voetjes in de lucht) alleen staan die nog op de camera en heb geen kabeltje hier. Volgen later.

Petit draaide halverwege, eerst zagen we hem/haar mooi van opzij (foto) toen begon hij te schoppen en toen had hij ons ineens de kont toegekeerd. Naja. Eigenwijsje!! :D:D:D

13. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Gefeliciteerd met de mooie echo. Mooi om te zien als de kleine beweegt he :D

14. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Woow, mooie echo! Echt al een beebje nu...

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Dankjulliewel. Zo mooi :) Ben nog meer onder de indruk dan de vorige keer :):D

16. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    wauw yupgup mooie echo!!!

sorry meiden niet terug gelezen, gisteren enorm beroerd gevoeld echt hele erge rug pijn (onderrug) begon me al zorgen te maken maar ik heb al snel last van mn rug ook als ik te lang st en bekken gaan nu wat kantelen natuurlijk.. vandaag gelukkig geen last meer :)
    zo maar ff achter kraamhulp aan enz.

ben nu toch wel moe.. net een onwijs lieve kaart van mn schoonzus gehad :)
    aaaaaaaaah ik wil ht uitgillen ben zo blij en gelukkig met mn zwangerschap en het stil houden duurt zo lang!!!! zeker nu ik op fb verschllende echo foto's voorbij zie komen van meiden die het meteen hebben bekend gemaakt.. dan denk ik: ik wil ook showen met ons geluk!!!

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hier zijn de meningen over verdeeld, heb het een paar weken geleden voor de zekerheid hier aan de vk gevraagd, die zei dat het geen kwaad kon, alleen de sauna moet je de eerste 12 weken vermijden. Ik ga dus elke avond lekker in een warm bad, rond de 40 graden, vorige zw.schap ook gedaan en ik heb een gezonde dochter.

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    An en Yupgup gefeliciteerd meiden met de goede echo!!!

Ja idd die smaak is een beetje metaalachtig bah, heb ook heel de tijd zo'n dorst maar door die gore smaak smaakt thee en water ook heel anders.

Het lijkt wel of de moeheid hier met de dag meer toeslaat, hoop dat het binnenkort over gaat, 3 november vliegen wij namelijk naar China, met tussenstop in Londen, dus ik hoop dat ik dan weer wat meer energie heb pffff

19. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Hoe zijn de meningen trouwens verdeeld over vliegen?

Mijn moeder wil mee meenemen naar Londen over een maandje :)D), kan geen kwaad toch? Ben opgegroeid met vliegen dus in ieder geval geen angst of spanning, maar weet ook hoe zo'n ding kan schokken....

20. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Mag tot 6 of 7 maanden geloof ik. Daarna niet meer omdat maatschappij geen zin heeft in bevalling in de lucht. Denk de mama's ook niet ;)

Deel Deze Pagina