Hoi meiden, niet alles gelezen helaas, heb geen puf. Plof zo op de bank en daarna ff snel douchen ofzo... Zat gisterenavond bij de HAP, ineens super pijn in me buik, links van me navel. Ze konden er niks van maken. En moest maar pijnstillers innemen en afwachten. Pijn vandaag gelukkig minder, maar vind het maar vaag... *lang verhaal ff ingekort* Filmpje staat aan en hond is vervelend..!!!! Wordt er gek van. Ben bang dat het weer loopse teefjes tijd is.. Afzien! Fijne avond dames!
Ik heb trek in zoetigheid en manlief wil niet eens een magnum voor me halen. Grrrr...... Ach, het is ook beter als ik wat minder snoep.
Hihi Pearl, misschien maar goed ook.. Heb het hier soms ook, oef als ik alles moet eten waar ik trek in heb,.. zou niet goed komen ben ik bang! Heb trouwens een mail binnen dat ik de Felicitas doos op kan halen. Nou nog de tijd zien te vinden... Ik heb besloten zo lekker in bad te gaan ipv. ff snel douchen. ff tijd voor mezelf..
@Draak ook een zoon! Gefeliciteerd! Bij Lief! hebben ze elke dag een aanbieding, veel leuke jongenskleding ook! @Sam en Miffy wat vervelend die artsen Die van mij is juist extra behulpzaam en meedenkend nu. Onze boom staat ook! Vorig jaar zaten er nog roze ballen in maar dit jaar zijn we voor blauw/turquoise gegaan
Skaya, mooi kamertje! Wij krijgen hetzelfde kamertje volgende week vrijdag binnen. Draak, van harte met jullie zoon!!! Welkom bij de club, haha. De rest ben ik vergeten, sorry. Nog 7 dagen tot de 20-wekenecho, spannend....
Heey meiden, Iedereen kruipt wat dichter naar de 20-wekenecho lees ik. Zelf ook nog 8 dagen wachten. Waarom vinden jullie het spannend? Vanwege het geslacht dat je te weten kan komen of (ook) omdat het een medische echo is? Ik wil sowieso geslacht niet weten maar vind het vanwege medische echo toch wel spannend Merk dat ik nu vooral zin heb om kindje te zien (laatste x was het 4,5 cm, nu 22 ofzo) maar ik denk dat ik volgende week toch wel weer de zenuwen krijg of alles wel goed zit. (al geloof ik niet dat ik nog zo zenuwachtig kan zijn als voor 12-wekenecho)
vind de 20 weken echo vooral spannend omdat het medisch is.. heb zelf een erfelijke nierafwijking (al ben ik de eerste!!) en heb een tante verloren aan open ruggetje (heb gelukkig geen verhoogd risico op een kindje met open ruggetje) maar vind het toch wel erg spannend
Draak gefeliciteerd!!! Super!! Pris mooi hoor!! Oeh das wel spannend. Mijn vriend heeft ook een nierafwijking, niet erfelijk, maar vindt t ook spannend. Maar ook fijn om het kindje weer te zien. En hopelijk ook het geslacht. Maar ik vraag me af of ik morgen de echte 20 weken echo krijg. Het loopt allemaal wat anders bij de gyn in het ziekenhuis als bij jullie. Ik heb meer controles, maar er wordt nooit gemeten ed.... Dus ik vindt morgen wel echt spannend... Vandaag wel gaan werken, maar ik denk dat ik toch echt nog beter moet leren luisteren naar mijn lichaam... Ik ben op.. En vanmorgen voelde ik me goed, maar nu... pffff. Over aankomen, niet schrikken, ik ben 8,5 aangekomen. Ik ben natuurlijk niet ziek geweest dus niet afgevallen, en aangezien ik met een heel streng eiwitten dieet bezig was, wat ik dus abrupt heb moeten stoppen, is mijn lijf gaan HAMSTEREN!!!! Ik lach er om, maar ben niet zo blij hoor. Mijn lijf heeft t zwaar, figuurlijk.. (daarintegen ik heb al een hele buik... of dat zoooo leuk is al...)
Even een update van onze 20 weken echo .. Alles gaat goed met ons kleinste VENTJE Het zag er echt keurig uit,het hartje,rugje enz enz.Beeb was erg dwars,draaide iedere keer weg uit het beeld en zwaaide wel heel fanatiek met zijn armen voor het beeld.Daardoor was het lastig om alles goed te bekijken,maar zo hadden we de tijd. Beeb ligt wel al een week voor op de groei en dat is al veel sneller dan we eigenlijk willen.Even afwachten hoe dat verder gaat dus. En nu ga ik hier alles bijlezen
@ludora... hier ook niets afgevallen idd... moet weer eens wegen haha maar heb een hekel aan de weegschaal!!! @trotse! gelukkig is alles goed!! jippie nog meer genieten nu dus!!
Bevalling en geslacht's lijst!! Nijntje81: 2 mei, verrassing Cullen: 3 mei, geslacht bekend (hopelijk) op 19 dec Trotsemams: 5 Mei,jongen Dribbel32: 6 mei, 19 dec geslacht als beeb meewerkt Viev: 6 mei, verrassing Child: 6 mei, verrassing Yupgup, 8 mei, jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, verrassing Ilonka85: 9 mei, Meisje Tinie84 9 mei, jongen Veldmuisje: 10 mei, verrassing Essieee: 11 mei, Jongen Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 15 mei, Jongen Miranke: 17 mei, Meisje Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 21 dec Vmb1981: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 15 dec Draak: 20 mei, Jongen Heitjekarweitje: 21 mei, geslacht hopelijk bekend op 13 december An1985: 21 mei, geslacht 4 januari hopelijk bekend Sam4Hope: 23 mei, verrassing Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit bezigbijtje: 23mei, verrassing Totaal: 32 zwangeren 6 jongens 2 meisjes 7 verrassingen
JeeJ all boys on the way!!!!!! Ik ben heel benieuwd wie er in buikje ronddobbert, maar nee we houden de verrassing erin! Morgen de 20weken echo!!!! Heel veel zin in en spannend voor het medische gedeelte. Niet veel afwijkingen oid, toch wel spannend... stel dat... Hoedanook leren we daar ook wel weer mee omgaan Verder zwaar dagje... en misschien zeg ik het elke week, maar dansen wordt echt steeds zwaarder en krijg ik het gevoel dat ik niks aan mijn conditie doe. Heb dan wel zin in zwangerschapsyoga. O ja, buikspieren doen is er echt niet meer bij. Zelfs het voordoen is een ramp! Babykamer wordt wel een kleine-beestjeskamer... Mn hub en ik zijn gek op kleine beestjes.... Het is hier al een dierentuin Dus dat sluit naadloos aan op de beebs' kamer.
volgens mij voelde ik de kleine net echt heel duidelijk!! echt een schopje of stompje.. 2 keer heel vlug achter elkaar en nu is het weer rustig!! wauwie*zwijmel*inlove!!!!
weet niet meer wie het zei over de gyn en daar de 20weken echo. Daar word als het goed is een aparte afspraak voor gemaakt. OMdat deze langer duurt en vaak door iemand anders dan je eigen gyn gedaan wordt. Wij hebben 10jan de 20weken echo in het zh en half uurtje erna nog een controle/echo bij de gyn zelf gewoon de standaard afspraak alleen op zelfde dag gepland. xxx
Ik moet mijn afspraak voor de 20 weken echo nog maken. Zal begin januari zijn. En ik heb de mazzel dat mijn eigen verloskundige die ook doet. En zeker erg spannend, vooral omdat het medisch is. Je wilt toch zeker weten dat er niks met je kindje is. En zo wel, wat het is. Geslacht is het leuke ervan!! Ben zo benieuwd! Dames, ik ga zo mijn bedje opzoeken. Als ik morgen de puf heb ga ik even teruglezen. Hou er niet van om dingen te missen haha
Hey meiden, ik kom ff binnenvallen! Vanavond geslachtsbepaling gehad....zien jullie wat ik zie?? (even kijken of jullie hetzelfde zeggen als de echoscopiste haha)