Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Trotsemams, gefeliciteerd met jullie babyzoon :D Leuk leuk!!!

Yupgup, wat toevallig hetzelfde kamertje!! Ben benieuwd hoe die bevalt in huis ;)

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Heitje,kom je het gauw nog even vertellen? Dan wacht ik met m`n laptop dichtdoen :D

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Zo, even bijgelezen!

Trotsemams: hier fiets ik graag, maar heb nu wel steeds vaker last van mn stuitje met fietsen :(
    Volgens mij raden ze het niet af? Gewoon lekker bewegen! Alleen veel traplopen is niet zo verstandig geloof ik?

Viev: leuk je eerste positiebroek! Nog van een bepaald merk?

Ilonka: fijn he weer hartje luisteren! En ook al lekker met het kamertje bezig zie ik!

Daydreamer: oeh donderdag echo, spannunnd!

Ludora: aiiii ziek, beterschap meid!

Skaya: gefeliciteerd met jullie huwelijk!!

Miffy: klinkt goed zeg de inhoud van de Blije Doos! Hoop dat ik hem ook snel mag ophalen!

Child: is toch netjes, 4 kilo?

Baby voelen: hier erg duidelijk...de echoscopiste vond dat niet gek want het was echt een druktemakertje volgens haar! Mijn vriend heeft het ook al gevoeld met zijn hand op mijn buik! Supergaaf!

Elmo: jij ook beterschap!!

Gewicht: hier ineens een kilo erbij, dus in totaal nu +3 kilo

Ladytijger: wat leuk nog een echo! Ik had dat ook in het wfg, ze kon het hartje niet vinden en toen kreeg ik nog ff snel een echo!

Draak: een jochie, wat leuk!!! Heb je foto ervan? :)

Sam: wat vervelend die pijn in je buik! Is het geen bandenpijn?

Trotsemams: weet niet meer of het al bekend was een jongetje bij jou? Maar superleuk meid, en fijn dat alles goed is!

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oeps, sorry voor de grote letters!!

Maar jaaaa jullie hebben het goed, meisje!!
    En ik dacht al die tijd een jongetje! Supergaaf om te zien hoe alles is gegroeid, heel mooi ook 3d kunnen zien! Zal die foto's morgen even plaatsen!
    Alles helemaal in orde, ze heeft de orgaantjes nagekeken en andere belangrijke dingetjes, kwam met het meten 1 dagje verder uit... Superhappy hier!!!!

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Heitje,wij weten het ook pas sinds vanmiddag.Al was mijn voorgevoel al heel lang heel sterk dat het een jongen zou zijn.
    Hier idem dito,een erg drukke beeb.Hij bleef maar draaien en druk zwaaien.Wel leuk om te zien ;)

Maar,vertel..een meisje bij jullie?

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Bevalling en geslacht's lijst!!
    Nijntje81: 2 mei, verrassing
    Cullen: 3 mei, geslacht bekend (hopelijk) op 19 dec
    Trotsemams: 5 Mei,jongen
    Dribbel32: 6 mei, 19 dec geslacht als beeb meewerkt ;)
    Viev: 6 mei, verrassing
    Child: 6 mei, verrassing
    Yupgup, 8 mei, jongen
    Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim
    miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten.
    Daydreamer: 9 mei, verrassing
    Ilonka85: 9 mei, Meisje
    Tinie84 9 mei, jongen
    Veldmuisje: 10 mei, verrassing
    Essieee: 11 mei, Jongen
    Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec
    Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec
    Marja78: 12 mei, verrassing
    Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december
    Skaya: 15 mei, Jongen
    Miranke: 17 mei, Meisje
    Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend
    Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec
    Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 21 dec
    Vmb1981: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 15 dec
    Draak: 20 mei, Jongen
    Heitjekarweitje: 21 mei, Meisje
    An1985: 21 mei, geslacht 4 januari hopelijk bekend
    Sam4Hope: 23 mei, verrassing
    Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec
    Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend
    Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit
    bezigbijtje: 23mei, verrassing

Totaal: 32 zwangeren 6 jongens 3 meisjes 7 verrassingen

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Super heitje!! Wat een opluchting dan he..heerlijk alles goed :)

8. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Dames van harte met jullie ontdekking van zOons en dochters, super gaaf:) ik morgen over week zooooooo spannend:)

Vandaag weer hele dag gewerkt had om 12 uur idee dat er een olifant op mijn stuit/rug ruste:( morgen gaan ze rond de rooster bekijken en ik hoor donderdag meer, ik hoop zo dat ik volgende week al half kan werken.

Verder de meiden ? Sorry ik weet het echt ff niet meer, oja viev ik mag niet fietsen en heb bekje instabiliteit.! Zou er in ieder geval mee oppassen dat je je zelf niet overvraagd want dat gebeurd erg snel!

9. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ trotse leuk een zoon!!!
    @ heitje leuk een meisje je haalt gelijk de meiden weer een beetje omhoog want de jongens zijn nog steeds in de meerderheid.

Wij weten het als het goed is volgende week.

@ 20 weken echo, wij vinden het spannend om te weten of alles goed is en daarna willen we toch wel weten wat het geslacht is.

@ hier kreeg net een keiharde trap in m'n zij. m'n hand werd gewoon weg getrapt wat een geweldig gevoel is het toch:)
    Vanavond erge krampen in m'n buik gehad. ze kwamen en gingen weer weg. vk gebeld en die dacht een blaasontsteking moet dus weer urine inleveren om te checken pfffffft doe dat al meerdere keren in de maand en telkens niks.
    Zo lekker slapen tot morgen maar weer!!!

10. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    hey wat leuk een meid erbij!!! gefeleiciteerd !!!

zo hier weer ff voor 4 uur aan t werk ben benieuwd hoe t gaat vandaag.....

fijne dag allemaal !!!

11. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Later op de dag lees ik de nieuwe berichten.
    Ik zit verplicht niet ziek thuis. Van de week het verhaal van de rode hond op mn werk maar nu kan het ook de vijfde ziekte zijn. Uitslag weten we pas over 9 dagen. Tot die tijd ben ik voor de zekerheid niet op mn werk totdat ik weet dat ik antistoffen heb tegen de 5e ziekte. Zo de huisarts bellen voor een verwijsbrief om bloed te laten prikken, hoop dat hij er spoed bij kan zetten, anders kan ik niet eens voor de kerstvakantie weer aan het werk en juist de week ervoor met kerstfeest is zo leuk en gezellig in de klas.
    Grote kans dat het allemaal paniek om niks is maar ik sla mezelf voor mn kop als is wel besmet word, helaas ben ik al wel 2 dagen teveel om mn werk geweest. Ik ga de de ha bellen.

12. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Jeetje bloem wat balen die onzekerheid, kan me voorstellen dat je juist de week voor kerst niet wilt missen maar het is niet anders, probeer te genieten van de vrije dagen!

Heitje: Een meisje! Wat leuk! Gefeliciteerd! Grappig hoe iemand zei 'een hamburgertje, dus een meisje'. Zo had ik het nog niet gezien maar is inderdaad zo :)

20 weken echo: vinden wij erg spannend vanwege de medische kant. Natuurlijk zijn we ook erg benieuwd naar het geslacht, maar bovenaan staat toch het medische verhaal. Je hoopt natuurlijk dat er geen afwijkingen worden gevonden, maar je weet dat het wel kan en dat is gewoon spannend. Vorige keer bleef de echoscopiste in het zkh heel lang kijken naar het hartje en die minuut leek wel een uur te duren... we dachten allebei dat er iets mis was maar durfden allebei niets te zeggen dus het was ijzig stil.. natuurlijk wel logisch dat het hartje goed bekeken moet worden maar zo spannend vinden wij het dus! Het voelde toen ook een beetje als een checklist. Hersentjes in orde, check. Geen vergroot hoofd, check. Geen vergrote nekplooi, check. En zo door.. zenuwslopend!!

Dus ik zal blij zijn als het volgende week vrijdag is en het erop zit :)

13. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje Bloem! Maar wat raar dat ze je er niet op getest hebben! Hier hebben ze me geprikt op parvo (5e ziekte) omdat ik in de kinderopvang werk. Lees ook overal dat dat normaal is als je in de kinderopvang/onderwijs werkt.

Rode hond testen ze ook standaard op!

Hier aanstaande maandag de 20-weken-echo! Gevoel zegt jongen, maar dat had ik bij mijn dochter ook ;), bij mijn zoon dacht ik echt een meisje :(
    De kids gaan mee naar de 20-weken-echo, kunnen ze kijken naar de beeb ;)
    Gisteren stond ik bij de peuters en vroeg ik wat ik in mijn buik had en ze zeiden op 2 na allemaal meisje, dus het zal mij benieuwen ;)
    Mijn zoontje blijft wisselen, hij begon met meisje, toen weer een tijdje een jongen, daarna weer even een meisje en nu weer een jongen. Heb alleen wel een beetje het idee dat dat door mijn schoonfamilie aangepraat is, die vinden het geloof ik zielig als hij de enige jongen is :(

14. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede morgen meiden,

Hier een beroerde nacht gehad. Ik ben continu misselijk geweest en bleef maar gal overgeven bah:( ik hou tot nu toe ook niks binnen en ben nu bezig met een poging tot een slap kopje thee. Hopelijk blijft dat wel binnen.

Heitje gefeliciteerd met je kleine meid.
    Ik ben blij jouw verhaal te lezen en dat ik niet de enige ben waarvan ze het hartje niet konden vinden. En dan is het idd handig dat ik in het wfg onder behandeling loop.

Bloem hopelijk is het niks ernstigs op je werk maar wel fijn dat het zekere voor het onzekere word genomen en dat ze jouw geen risico willen Laten lopen.

15. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Meiden, wat wordt het echt nu he! En zo super dat veel het geslacht al weten.

Ik lees veel over de 20 weken echo. Voor ons duurt het nog even, want ben 31 mei uitgereken. Ik vind dat ook best spannend hoor. Ik zie het niet als een 'leuke' echo, maar als een check of alles is goed is met de kleine.

Wat betreft het kamertje; heerlijk dat shoppen. Wij bouwen en verven zelf een meubel. De commode en het ledikant hebben we bij Ikea gekocht. Een wiegje voor op onze slaapkamer hebben we gister gekocht op MP. Verder veel leuke accessoires (muziekmobiel, knuffels, wagenspanner) in één stijl. Leuk he dat shoppen! Ik zal even de lijst aanpassen met onze meid, dan komt het aantal jongens/meisjes misschien weer een beetje in evenwicht :)

16. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    *Bezigbijtje ik ben wel benieuwd naar het kamertje. Ik ga ook binnenkort maar eens een privé album aanmaken, leuk!
    *Luiertassen, duur he die mooie! Ik kreeg er 1 gratis bij de wagen maar dat vond ik niets, met bijbetaling heb ik de originele van Mutsy besteld, iemand ervaring met deze tas? (oh lees nu net dat jij er 1 had miekr, nou ja ik zie wel anders koop ik een ander als ik het echt niks vind)
    *Kamertje verven, verf op waterbasis mag een zwangere toch wel doen? Of ook liever niet?
    Wij gaan in januari pas beginnen met de babykamer. Eerst behang uitzoeken en dus behangen en dan babypark bellen dat ze de meubeltjes mogen leveren. Zal wel februari zijn.
    *De kleine voelen, hier nog niks ik moet nog even geduld hebben, heb wel steeds jeuk aan mn buik, kriebeltjes. Kan de baby toch niet zijn??? Voel het soms ook aan de zijkant maar daar kan je het kindje toch niet voelen? Naar mijn idee zit het in een balletje midden in mn buik, dan kan je de baby toch niet in je zij voelen? Kom maar op maar die duidelijke schop!
    *Kosten geslachtbepaling vond ik wel meevallen hier. Ik heb de simpelste, 15min en dan puur kijken wat het geslacht is en je krijgt 4 foto’s mee voor 35 euro, heb het voor mn verjaardag gevraagd, maandag ben ik aan de beurt! Kan het niet afwachten!
    *Pricilla, succes morgen met het bezichtigen van een woning, spannend! Oei en zaterdag weet je wat het is! Ook weer spannend! Leuk,leuk. Mooie nagels ook trouwens.
    *Ludora, gaat het al beter met jou? Ik ben al 2 weken snip verkouden! Zal wel slechte weerstand zijn, er zijn trouwens veel zieken op dit moment.
    *Skaya getrouwd, leuk, gefeliciteerd. Ik wacht hier nog op een aanzoek haha.
    *Miffy de babydoos klink leuk!
    *Weegschaal, was 6kilo afgevallen maar sta nu op -5, al had ik wel meer gewicht erbij verwacht nu ik alles weer eet.
    *BV/FV, ik ga voor de borstvoeding al vind ik het helemaal niks. Altijd geroepen dat ik het nooit zou doen maar het moment er is….. Eerst proberen, afhaken kan altijd nog. Ik heb gehoord dat een voorlichtingsavond over borstvoeding aan te raden is?
    *de jongetjes lopen voor! Dan ga ik voor een meisje, al denk ik dat het een jongen wordt haha spannend, nog 5 dagen… Heitjekarweitje, ik dacht een meisje te zien, goed dus maar ik zie ook wel eens een hamburgertje en dan zijn het opeens weer balletjes.
    *Sam4hope, vervelend die pijn in je buik, gaat het al beter?

17. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Dribbel ik weet nu eigenlijk niet op dat getest is. Heb hier een overzichtje met HBs-Ag MML, TPPA waarvan ik niet weet wat dat is. Huisarts zit hier niet op woensdag kwam ik achter nu kan ik half 1 mn verloskundige bellen, zij zou het wel weten en anders krijg ik van haar wel een verwijsbrief denk ik om bloed te prikken.
    Daro ik denk dat ik idd maar moet gaan genieten van mn vrije dagen nu. Misschien zegt mn vk wel straks dat ik daarop getest ben en kan ik morgen gewoon weer werken.

18. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Bevalling en geslacht's lijst!!
    Nijntje81: 2 mei, verrassing
    Cullen: 3 mei, geslacht bekend (hopelijk) op 19 dec
    Trotsemams: 5 Mei,jongen
    Dribbel32: 6 mei, 19 dec geslacht als beeb meewerkt ;)
    Viev: 6 mei, verrassing
    Child: 6 mei, verrassing
    Yupgup, 8 mei, jongen
    Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim
    miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten.
    Daydreamer: 9 mei, verrassing
    Ilonka85: 9 mei, Meisje
    Tinie84 9 mei, jongen
    Veldmuisje: 10 mei, verrassing
    Essieee: 11 mei, Jongen
    Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec
    Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec
    Marja78: 12 mei, verrassing
    Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december
    Skaya: 15 mei, Jongen
    Miranke: 17 mei, Meisje
    Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend
    Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec
    Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 21 dec
    Vmb1981: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 15 dec
    Draak: 20 mei, Jongen
    Heitjekarweitje: 21 mei, Meisje
    An1985: 21 mei, geslacht 4 januari hopelijk bekend
    Sam4Hope: 23 mei, verrassing
    Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec
    Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend
    Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit
    bezigbijtje: 23mei, verrassing
    85Eva: 31 mei, Meisje

Totaal: 32 zwangeren 6 jongens 4 meisjes 7 verrassingen

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey meiden!

Hier even een paar 3D-foto's (rest staat in mijn album) van onze kleine meid!
    Is misschien wel leuk voor jullie om te zien hoe jullie kindje er een beetje uitziet! Wat is het al compleet en mooi he!!!!

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Bloem wat supervervelend! Hopelijk weet je gauw meer en kun je weer lekker aan de slag!

Ladytijger beterschap!

Deel Deze Pagina