Omdat mijn dochter niet genoeg zakte volgens mij (is alweer bijna 5 jaar geleden he? ) Het is iig niet standaard! Gebeurt alleen bij niet vorderende ontsluiting of een baby die te hoog blijft liggen (ik kon niet naar de wc omdat ik aan het ctg lag)
ooooohw oke lijkt me echt naar om zo een ding in je ding te krijgen zeg maar schrok al even dacht al bijna dat het standaard zou zijn gelukkig valt dat dus meee
oooohw wat erg!!! kreeg ik net een hoestbui heb ik zomaar in me handen overgegeven ben blij dat ik me handen voor me mond hield waarvoor wil de HA toch niks voor me doen, omdat ik zwanger ben al 4 weken zo verkouden zijn en zo erg hoesten is toch niet goed ben er helemaal klaar mee!!! ben doodmoe en alles doet pijn........ pffffffff
getsie miffy... anders toch maar weer terug naar je ha of de hap bellen.. verhaal beetje aandikken.. misschien dat een ha van de hap je wel wat wil geven!!
Beterschap miffy, ja ik zou ook terug naar de huisarts gaan en het verhaal gewoon ff goed erger maken, ze moeten toch eens iets voor je gaan doen !!! zo dames ik ga mn bedje eens opzoeken ben zo moe.....
ludora, dat is eng dat je flauwvalt! Wil je veel sterkte wensen, hoop dat het uiteindelijk meevalt met die zw suiker. miffy, bah! Ik zou ook bellen en je niet laten afschepen ...makkelijker gezegd dan gedaan. Maar brutale hebben de halve wereld hor!
gemaild met leidinggevende en helaas besloten weer van het werken af te zien... gelukkig is vriendje komende 2 weken thuis heb ik wat afleiding. bah stomme misselijkheid! 6januari belt uwv hopelijk kan ik dan weer met uurtje beginnen dan ben ik bijna 21weken...
Jammer... maar fijn dat je thuis kunt blijven! Hier ga ik morgen en zaterdag een paar uurtjes werken, zie er nu al tegenop. Ben nog moe van afgelopen weekend werken, pfffft. Geloof ook dat ik verkouden word, ben zó duf! Heb wel zin in de komende weken. A.s. dinsdag de 20 weken echo, vrijdag erop wordt het kamertje geleverd, zaterdag naar de schoonouders voor kerst, dan 1e kerstdag lekker thuis, en 2e kerstdag wéér cadeaus innen maar dan bij mijn ouders De week erop komt mijn schoonvader klussen en gaan we behangen, het kamertje in elkaar zetten, etc. En zo is het alweer oud & nieuw! Vinden jullie ook dat het zo snel gaat? Heb telkens het idee alsof we al veels te snel gaan met de babykamer en de babyspullen etc, overal te vroeg mee zijn, maar aan de andere kant, de tijd gaaaat ook ontzettend snel en voor je het weet is het mei!!
ik vind het ene kant erg snel gaan (bedoel ben alweer 17wkn!) maar door de misselijkheid en beroerdheid ook weer langzaam... de dagen kruipen omdat ik alleen maar lig. Maar indd het is zo mei... bijna 2012 al! succes met werken, en een lekkere drukke kerst... wij hier ook. Met veel eten... BLEGH moet dr nog niet aan denken hihi. Had het me zo anders voorgesteld!
Echo gister was helemaal goed, alles wat er te zien is zit erop, eraan en werkt.... Fotootjes staan in privémapje. Dus als je nieuwsgierig bent, vul mn vriendenlijstje maar aan Verder erg moe en (te) druk...
Nijntje,fijn dat alles goed is! Weten jullie het geslacht nu ook? Ik ben natuurlijk benieuwd naar je foto`s hihi BB,balen dat je weer zo beroerd bent.Kan me goed voorstellen dat het dan wat langzamer gaat allemaal. Hier vind ik de tijd vliegen,maar dat komt ook vast met de kindjes.De tijd lijkt echt veel sneller te gaan als je kids hebt
Hoi meiden, @bevallen, ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. Als er wat problemen mochten zijn ben ik daar meteen op het goede adres. En anders moet je alsnog naar het ziekenhuis tijdens de bevalling en dat zie ik niet zo zitten. En als de bevalling goed gaat, ben je ook zo weer thuis Daydreamer, succes vandaag met de 20 weken echo! Hihi en leuk voor je dat je de kleine voelt! Ben wel beetje jaloers hoor Daro, dat klinkt niet fijn zeg, jouw bevalling! Kan goed begrijpen dat je daarom in het ziekenhuis wilt bevallen. Dribbel, dat is wel een fijne bevalling geweest! Sam4Hope, fijn dat je gerustgesteld bent door de vk en het hartje nog even hebt kunnen horen! Ludora, dat is even schrikken zeg! Flauwvallen lijkt me ook erg eng. Veel sterkte iig! Bezigbijtje, vervelend die misselijkheid nog steeds zeg! Nijntje, fijn dat de echo helemaal goed was!
Nee, we weten het geslacht niet, we willen het nog niet weten en blijven er lekker over speculeren. Wel hebben we allebei hetzelfde idee, dus helaas geen weddenschap kunnen sluiten De meningen van mijn leerlingen zijn ook erg verdeeld!
mooi nijntje, zo schattig alsof ik me vandaag nog niet klote genoeg voel ook nog ongi buik en rugpijn dr bij! BAH! maarjah van dit weer word je ook wel depri he?! hoeist verder met iedereeen?
ik ben vandaag lekker lang in bed blijven liggen ik moest van de dokter uitzieken dus besloten me als ziek te gedragen zo af en toe moet dat kunnen ik ga vandaag dus ook echt niks doen behalve bankhangen gister mooie vooruitgang gemaakt met de baby kamer mijn vriend gaat daar dit weekend schilderen en misschien gaan we dan volgende week de meubeltjes allemaal in elkaar zetten enz helemaal zin in!!! woensdag hebben we de 20 weken echo en dan weten we ook het geslacht maar denk dat de hoofdkleur van het kamertje toch lime groen word verder is het hier inderdaad erg rustig veel dames aan het werk denk ik
Nou ik moet voorlopig echt nog niet aan m'n bevalling denken. Onze jongste was bijna 10 pond. En ik weet nog precies hoe m'n bevalling liep en is afgelopen. dus nee sorry meiden ik denk er nog niet aan. maar hopelijk mag ik na m'n bevalling een mooie bevalling omschrijven.