Ja idd het verschilt ook erg per vluigtuigmaatschappij, maar over het algemeen kun je tot week 32 gewoon vliegen, maar bij meerlingen is het geloof ik weer anders. Ik zou gewoon lekker naar Londen gaan meid, is maar een uurtje vliegen.
Jaa, vraag me alleen af hoe het met de schok van de landing en de druk bij het opstijgen zit? De tijd in de lucht is geen probleem hoor!
Heb nog nooit gehoord dat dat kwaad kan Yupgup, maar ik ben natuurlijk geen expert haha, even overleggen met de vk, ik moet volgende week naar de vk, ga het er dan ook over hebben.
op fb een aantal mensen die het vrij snel al bekend hadden gemaakt zw te zijn en de echo foto's geplaatst hebben enz... en ik wil dat oooowwwwwk hahaha twijfel ook enorm of ik zal wachten tot na de 12 weken.. of dat ik het toch al eerder vertel...
Pfff zou ik niet kunnen hoor tot 12 weken mn mond houden, al heeft het natuurlijk wel iets als alleen jij en je mannetje het weten, is ook wel weer een leuk geheimpje hihi, maar ik kan het dus niet, tis nou ook niet zo dat ik het al op hyves zet oid, maar al mn beste vrienden weten het gewoon, enne het duurt niet lang meer of mensen gaan het wel zien, die buik begint al flink vormen aan te nemen. Yoehoe
Ben nu op pagina 32 maar anders vergeet is t. An wat een heldere echo, zeer mooi!!! Heitje wat een verhaal!!! Goed onthouden!! Werk, ik werk 32 uur maar heb internet op mijn gsm, lees tussendoor bij. Ga nu weer verder lezen
Yupgup wow ook gave echo!! Wbt nekplooimeting. Ik twijfel. Voorbereid zijn is natuurlijk goed!! Maar t kindje is sowieso welkom. Iemand zin om voors en tegens te delen? Ik werk overigens 32 uur. Woensdag is mijn vrije dag, en daar ben ik héél blij mee.
Yupgup: ik heb tijdens mn vorige zwangerschap (ergens rond 24 weken geloof ik) en ook toen ik 4 weken en 6 weken zwanger was nu gewoon gevlogen hoor! Kan geen kwaad. Ik weet niet meer wie het vroeg: dat programma komt op TLC (overdag is dat Animal Planet, 's avonds wordt het TLC. Komen veel leuke programma's op!) Vandaag ben ik weer veel misselijk geweest. Vanochtend mn zoontje naar het kdv gebracht (ivm werkloosheid zit ik thuis maar kdv loopt gewoon door) en daarna een paar uur vacatures gezocht. Niks gevonden dat de moeite waard is om op te solliciteren. Toen ben ik om 11 uur gaan slapen en ik werd gewoon pas om 15 uur wakker!! Niet normaal en ik was toen ik wakker werd gewoon nog steeds moe. En ook super misselijk natuurlijk omdat ik niet geluncht had.. maar ik had die paar uur slaap echt even zó nodig! Nu ga ik mn zoontje ophalen, ik lees vanavond wel weer even bij.
Ik moet weer heel erg bij gaal lezen. Ik heb net wat foto's op de buikfoto's mei 2012 geplaatst. Zou leuk zijn als jullie dat ook weer doen!
@noenz ik heb het gezien mooi buikje!!!!! @daro overal staat dat je moet toegeven aan je vermoeidheid dus lkkr gedaan @werk ik werk ook 32 uur over 3,5 dag verspreid..
wij gaan het zaterdag mijn schoonvader vertellen en dan gaat het hier openbaar al 2 goede echo's gehad dus ik vind het wel goed
ik ga het vanaaf mn beste vriendin vertellen.. denk niet dat ze het verwacht dus ben erg benieuwd ieeeeeee
Wow, dat was weer even lezen @ Heitje: weet niet precies hoe het zit met nachten draaien. Heb er normaal geen problemen mee. Dus zolang het kan... Is lekker meegenomen qua salaris haha Heb nu geen nachten meer deze maand. Ben er maandag ochtend uit gekomen en donderdag heb ik avonddienst. Heb vandaag salarisadministratie gebeld om te laten berekenen hoeveel ik er op achteruit zou gaan mocht ik minder willen gaan werken. Ik wel fulltime, 36uur. En wil denk ik toch wel meer thuis zijn als de kleine er is.. @ Misselijk: ik had ook niet vroeg moeten juichen! Daarom vandaag wat minder aanwezig hier.. Ondanks kleine beetje eten gaat het niet weg. Heb wel ontdekt dat cola wat helpt, maar ja, om dat nou een hele dag te drinken?! En lauw/warm water! Schijnt ook nog eens goed voor je darmen te zijn! Net warm eten op, met lange tanden haha maar voelt wel iets beter, maar voor hoe lang he? Vrijdag komt er iemand van Moeders voor Moeders, ben benieuwd! @ Priscilla: veel plezier met het vertellen aan je vriendin!! @ Miffy: jij natuurlijk ook veel plezier met vertellen! @ Uhm.. vergeten: wie had er nou die mooie echo?! *nou ja, als je het leest weet je wie je bent haha* Heel gaaf!!! @ In bad: ik ben ook echt een liefhebber van in bad gaan! Hoe warmer hoe beter! Maaruh... ik doe het voor de zekerheid niet warmer dan 39 graden (tussen 38 en 39 kon geen kwaad) Sauna ligt anders, is hier op de site ook te vinden!! *zucht* ik ga weer op de bank hangen.. Morgen ff langs te hema (kortingsstickers he) En kijken voor zwangerschapsondergoed, alles zit me te strak en dat doet zo een zeer!!! En misschien naar de Bristol lekker warme vesten halen!