Ladytijger Baby al weer even gevoeld? Nou ja, je weet het.. Maar inderdaad, de verloskundige zei pas nog tegen me: "Heel fijn dat je het de hele dag door voelt, maar dat hoeft pas vanaf 26 á 27 weken (zoiets), dus maak je niet ongerust wanneer het een dagje rustig is!" Ik kan me natuurlijk wel voorstellen dat het nieuws over MissQ er in hakt.. Vind het ook verschrikkelijk! Maar je moet er ook wel nuchter onder blijven. In ieder geval proberen! Kop op, meid! Eva Wij zijn 2,5 jaar geleden 'stiekempjes' en gratis getrouwd. Daarna lekker met z'n 2en een lang weekend weggeweest. Ik vind een bruiloft geweldig, hoor, maar vééééél te duur. Heb ik er niet voor over. Haha! Maar nu hebben we wel allemaal dezelfde achternaam en is papa ook automatisch de papa en hoeft er niet eerst eerst erkend te worden. Skaya 30-45 minuten, geloof ik. Wij zelfs 60 minuten, omdat er een gynaecoloog in opleiding ook mocht 'oefenen', dus dubbel gecheckt! Haha! *gelukje* Heitje Dank je! En over de babykamer.. Tsja, keus genoeg! Haha! Klinkt wel leuk, grijs en wit! Levi krijgt ook een nieuwe kamer met schuine wand en balken, maar ik hou juist van witte balken, kozijnen en deuren, dus ik zou juist de schuine muur dan grijs maken? En 1 muurtje een heel meisjesachtig behangetje! Gaaf joh! Ik vind dat zoooo leuk! Levi een nieuwe kamer, babykamer wat aanpassen.. Héérlijk! Zit vol ideeën, hihi! Miekr Hier klopte de zouttest 3 van de 3 keer!
Over trouwen wij zijn nu ruim 4 jaar terug getrouwd. Een geheel complete dag. m'n man mooi in pak ik in een mooie jurk. foto's laten maken, in het gemeentehuis en daarna een heel groot feest gegeven. Op zich was het een geweldige dag. voelde me zo mooi die dag. (alleen ik was heel erg beroerd, maar dat kwam achteraf omdat ik dus zwanger was) en de familie van m'n man verziekte de dag een beetje. Ze gingen zomaar eerder weg of kwamen opeens s' ochtends al terwijl we ze alleen voor het feest hadden uitgenodigd. Het feest en alles heeft ons achteraf niks gekost. maar dat kwam omdat we door iedereen een goed gevulde envelop kregen en zo gewoon onze dag eruit hadden. Maar als ik het nog een keer zou doen zou ik het intiem houden en naar het buitenland gaan om daar met z'n 2tjes te trouwen. Gelijk huwelijksreis. (hebben wij namelijk nog steeds niet gedaan) Gewoon zo gratis trouwen zou niks voor mij zijn, maar dat komt omdat ik altijd de droom had van een trouwjurk en er een grote dag van te maken. Maar kan me wel voorstellen hoor dat mensen dat doen. scheelt weer veel geld. vannacht weer aardig wat bloed verloren, woensdag er met de gyn maar weer even over hebben. Voel de kleine heel af en toe. Gisteravond was hij/zij weer lkkr actief en kon m'n man het ook voelen. hij zei ook al, ook al is het de 3e het blijft een heel bijzonder gevoel. @ miffy woensdag weten we allebei als het goed is wat het wordt. Spannend he?? ook weer aardig verkouden, en heb al weinig energie, maar ben nu echt helemaal doodmoe.
trouwen; wij doen het hetzelfde eva... het zou zo ons verhaal kunnen zijn wat jij er neer gezet hebt.... we geven er beide weinig om, maar willen t goed geregeld hebben en dadelijk alle 4 zelfde achternaam hebben... geld voor groot feest hebben we niet en vinden we ook zonde, stop ik nu liever in de kids
Daydreamer ik heb het nog niet echt duidelijk gevoeld. Het leek wel even of ik wat geschuif heb gevoeld maar of dat het kindje was durf ik niet met 100% te zeggen. Bb ziet er leuk uit je kamer voor de beebjes Miekr oh wat lijkt me dat toch eng om dan af en toe wat bloed te verliezen. Gelukkig dat jij de kleine teminste goed pelt bewegen. En meiden bedankt voor de oppepper. Soms heb je die gewoon van een ander nodig om de moed erin te houden.
Over onzeker, ik heb dat ook wel een beetje hoor, maar ik probeer me gewoon niet gek te laten maken... En te genieten van nu... Het lot ligt helaas niet in mijn handen, anders had ik al veel MK's en vroeggeboortes voorkomen (denkt aan oa Jel) Over test, ik heb het niet gedaan. Wel gekeken naar de chineese kalender, tel ik mijn leeftijd dan is het een meisje, tel ik mijn chineese leeftijd dan is het een jongen.... bakerpraatjes... Ik wacht nog af.... (zou ik nog toch geduld krijgen???) BB Leuke sfeer in dat kamertje. Trouwen, gefeliciteerd Eva. Wij gaan 12 januari ook gratis trouwen. Ik ben al een keer getrouwd (en gescheiden uiteraard) En dat was echt in jurk ed. 1,5 jaar later ligt mijn man met mijn vrindin in mijn bed. Dussss.... Het 'heilige' heeft trouwen niet meer voor mij. Ik hou heel veel van mijn vriend, waar wil niet trouwen om dat te 'bewijzen', geloof daar niet meer zo in. Dit is echt voor de kleine, dus het geld wat we niet uitgeven aan het trouwen is ook alleen maar bestemd voor onze uk. He Miekr vervelend dat bloedverlies....
trouwen: wij hebben het er ook over gehad om gratis/goedkoop te trouwen dan wel met mooie kleertjes aan en dan dezelfde avond een feestje geven voor familie en vrienden ik zou heel graag dezelfde naam als mijn vriend willen maar ik weet niet of mijn vriend het nou wel of niet wilt...... soms denk ik van wel, lekker makkelijk, hij kijkt ook steeds naar ringen en vroeg mijn ringmaat ??? maaar aan de andere kant vind hij het niet trouwen volgens mij ook wel een fijn ideee (ouders zijn erg vervelend gescheiden) dus ik heb geen idee of we het ooit gaan doen ......
Bevalling en geslacht lijst!! Nijntje81: 2 mei, verrassing Cullen: 3 mei, geslacht bekend (hopelijk) op 19 dec Trotsemams: 5 Mei,Jongen Dribbel32: 6 mei, 19 dec geslacht als beeb meewerkt Viev: 6 mei, verrassing Child: 6 mei, verrassing Yupgup, 8 mei,Jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, verrassing Ilonka85: 9 mei, Meisje Tinie84 9 mei, Jongen Veldmuisje: 10 mei, verrassing Essieee: 11 mei,Jongen Minkie86: 11 mei, Meisje Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 15 mei, Jongen Miranke: 17 mei, Meisje Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 21 dec Vmb1981: 20 mei, Meisje Draak: 20 mei, jongen Heitjekarweitje: 21 mei,Meisje An1985: 21 mei, geslacht 4 januari hopelijk bekend Sam4Hope: 23 mei, verrassing Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit bezigbijtje: 23mei, verrassing 85Eva: 31 mei, Meisje Totaal: 32 zwangeren 6 jongens 6 meisjes 7 verrassingen __________________ Ik heb hem maar weer even wat omhoog geplaatst.
@ladytijger daar is dit forum voor toch?! elkaar er door heen te helpen, in leuke en moeilijke tijden @ludora als ik dat had kunnen voorkomen zou jel inderdaad ook op mijn lijstje staan en van je ex...... jeetje dat lijkt me verschrikkelijk om mee te maken gelukkig heb je nu een vriend waar je veel van houd en een wondertje mee op de wereld brengt
@miekr ik verander de kleurtjes meteen weer even en mijn stukje tekst ook Bevalling en geslacht lijst!! Nijntje81: 2 mei, verrassing Cullen: 3 mei, geslacht bekend (hopelijk) op 19 dec Trotsemams: 5 Mei, Jongen Dribbel32: 6 mei, 19 dec geslacht als beeb meewerkt Viev: 6 mei, verrassing Child: 6 mei, verrassing Yupgup, 8 mei, Jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht alleen bekend hier miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, verrassing Ilonka85: 9 mei, Meisje Tinie84 9 mei, Jongen Veldmuisje: 10 mei, verrassing Essieee: 11 mei, Jongen Minkie86: 11 mei, Meisje Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 15 mei, Jongen Miranke: 17 mei, Meisje Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 21 dec Vmb1981: 20 mei, Meisje Draak: 20 mei, Jongen Heitjekarweitje: 21 mei,Meisje An1985: 21 mei, geslacht 4 januari hopelijk bekend Sam4Hope: 23 mei, verrassing Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit bezigbijtje: 23mei, verrassing 85Eva: 31 mei, Meisje Totaal: 32 zwangeren 6 jongens 6 meisjes 7 verrassingen
Miffy, ja laten we het erop houden dan shit happens, en als dat niet gebeurd was, was ik nu niet hier inderdaad. Met mijn lieve vriend/bijnaman en onze uk.
Ik ben trouwens onwijs geschrokken van het verhaal van missQ. Zeker omdat het ook een 2ling is en ze maar weekje verder was. Maar ze heeft de pech gehad een infectie in zich te krijgen, ik vind dit vreselijk voor haar. Maar kan het zelf wel van me af zetten... wat ik niet van me af kan zetten is de buikpijn die ik sinds donderdag/vrijdag nacht al heb. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Harde buiken zeggen de meeste maar wat moet ik er mee? Want rusten zegt men dan maar ik lig al elk uur plat op de bank... met af en toe n half uurtje dat ik iets doe maar dat is niet actiefs te noemen. ALs het maandag nog zo is bel ik toch maar even de gyn denk ik. We zijn er 1 december voor t laatst geweest en gaan pas 10januari weer...
@bezigbijtje ik zou maandag inderdaad de gyneacoloog bellen als het niet over is je kan beter een keer te veel bellen dan te weinig toch?? kan me namelijk voorstellen dat als je buikpijn hebt je ook niet helemaal lekker kunt ontspannen en je dus misschien niet genoeg rust tot je neemt ook al probeer je dat wel
Ik heb ook regelmatig écht buikpijn. Gyn zegt ook banden.... Tsja.... Dat zal dan wel.... Maar ik ben er niet ongerust om, en ik denk dat dat de key is. Hoe voel JIJ je eronder ?!?!? Er wordt zoooo hard geroepen dat iedere zwangerschap anders is, dat betekend dus ook dat niet alle buikpijn hetzelfde is. Gewoon niet twijfelen, ben jij er onzeker over, bellen!! Klaar!! Jij bent de enige die voor jezelf én je wondertjes kan zorgen. (nu nog mijn eigen advies volgen )
hihi ludora,,, het is indd makkelijker voor een ander te praten dan voor jezelf vaak he. Ik ken het... maar probeer indd je eigen advies ook te volgen Ik maak me er nog niet echt zorgen over, maar het is een erg vervelend gevoel. En me buik is sommige momenten ook echt hard. En ik weet en lees dat je het met 2lingen goed in de gaten moet houden. Lees zelfs al dat ze/je vaak al met 28weken in verlof/ziektewet gaat met 2ling zwangerschap pffff das toch ff 8 weken eerder als een "gewone zwangerschap" er kan zoveel gebeuren bij 2ling.... vind dat wel extra spannend hoor...
Ja ik kan alleen naar mezelf kijken, maar ik merk echt wel dat mijn lijf het zwaar heeft (ben dan wel niet helemaal gezond...) Moet je nagaan met 2!!! Pffff Mijn collega heeft ook een 2 ling, 2 meiden, ze is met 36 weken bevallen. En inderdaad met 27 weken rustrustrust..... Het lijkt me sowieso een wonder na de MMM ineens zwanger... Maar dan 2... shock!!!! Wel enorm bijzonder...
bij mij belandde de mayonaisefabriek op mijn kont, buik en bovenbenen. Ik scrub nu extra veel en was die delen met Clearasil... Het gaat niet helemaal weg, maar wordt wel minder.
Jippie m'n kleine kanjer is aan het tijgeren op z'n speelkleed en heeft de grootste lol. @ BB als je het niet vertrouwd gewoon de gyn bellen. Daar zijn ze voor.
pffff door al het gehoest erge hoofdpijn en nu ook nog eens flinke pijn in me rug kan amper wat doen in huis kan zowiezo niet zoveel doen vandaag want me vriend heeft een ernstige kater