Bevalling en geslacht lijst!! Nijntje81: 2 mei, verrassing Cullen: 3 mei, geslacht bekend (hopelijk) op 19 dec Trotsemams: 5 Mei, Jongen Dribbel32: 6 mei, 19 dec geslacht als beeb meewerkt Viev: 6 mei, verrassing Child: 6 mei, verrassing Yupgup, 8 mei, Jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht alleen bekend hier miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, verrassing Ilonka85: 9 mei, Meisje Tinie84 9 mei, Jongen Veldmuisje: 10 mei, verrassing Essieee: 11 mei, Jongen Minkie86: 11 mei, Meisje Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 15 mei, Jongen Miranke: 17 mei, Meisje Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend Priscilla4: 20 mei, Jongen Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 21 dec Vmb1981: 20 mei, Meisje Draak: 20 mei,Jongen Heitjekarweitje: 21 mei,Meisje An1985: 21 mei, geslacht 4 januari hopelijk bekend Sam4Hope: 23 mei, verrassing Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit bezigbijtje: 23mei, verrassing 85Eva: 31 mei, Meisje Totaal: 32 zwangeren 7 jongens 6 meisjes 7 verrassingen
ha meiden... heb het op het lijstje erover vergeten aan te passen.. zou iemand dat kunnen dpen voor me? draak wat leuk weer wat van je te horen!! ludora.. heb je nog geluisterd met de angelsound? de meiden die hun kleine wat minder voelen... wat spannend heh maar hij heeft nu nog flink de ruimte heh dus assie verder naar achter ligt kan het dat je m minder voelt!!! wij gaan zo even de stad in.. giteren te druk gehad maar zo ffies wat jongens spul shoppen!!
nee, want in de lijst staan maar 6 jongens goedemorgen allemaal.. hier alles redelijk oke. Net pas bedje uit.. zo croissantje eten en vanmiddag een verjaardag. Wat een lekker zonnetje is er hier!
Ik was ook al aan het tellen..6 jongens staan er maar op,maar volgens mij zijn het er 7 ? Priscilla,bij jou staat wel jongen..dan klopt het toch?Of bedoel je iets anders? Shopze! Er is zoveel leuk jongensspul hihi
@ dirk de draak wij hadden bij onze oudste ook als thema dirk de draak. waar was ook al weer de sneeuw??? altijd een leuk/ mooi gezicht vind ik dat. Ik dacht zelf ook al telkens dat de lijst niet klopte, omdat het eerst gelijk stond , maar dat nu ook bleef. Vanochtend toch weer even de zouttest gedaan, maar nu geen sliertjes, maar ook geen schuimlaag wolkjes bovenop en wel heel helder. Ach we zien het woensdag wel. maar wordt wel spannend hoor!!!! Vandaag weinig doen was een erg kort nachtje. Straks alleen m'n rollade in de marinade zetten en dan ben ik wel even klaar met dingen doen.
Volgens mij is er inderdaad iets mis gegaan bij de lijst...... zou er iemand tussen uit gevallen zijn ofzo Hier word eindelijk het logeerbed opgehaald door mijn schoonmoeder enz ruimt lekker op dan kunnen we tenminste de baby kamer echt in elkaar gaan zetten helemaal zin in
Bevalling en geslacht lijst!! Nijntje81: 2 mei, verrassing Cullen: 3 mei, geslacht bekend (hopelijk) op 19 dec Trotsemams: 5 Mei, Jongen Dribbel32: 6 mei, 19 dec geslacht als beeb meewerkt Viev: 6 mei, verrassing Child: 6 mei, verrassing Yupgup, 8 mei, Jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht alleen bekend hier miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, verrassing Ilonka85: 9 mei, Meisje Tinie84 9 mei, Jongen Veldmuisje: 10 mei, verrassing Essieee: 11 mei, Jongen Minkie86: 11 mei, Meisje Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 15 mei, Jongen Miranke: 17 mei, Meisje Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend Priscilla4: 20 mei, Jongen Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 21 dec Vmb1981: 20 mei, Meisje Draak: 20 mei,Jongen Heitjekarweitje: 21 mei,Meisje An1985: 21 mei, geslacht 4 januari hopelijk bekend Sam4Hope: 23 mei, verrassing Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit bezigbijtje: 23mei, verrassing 85Eva: 31 mei, Meisje Totaal: 32 zwangeren 7 jongens 6 meisjes 7 verrassingen Zo nu klopt ie weer dacht ik
Ik zie trouwens dat Kayde ook het geslacht al kan weten, maar die heeft al poosje niet meegeschreven....
Denk omdat je via de tel aan het kijken was? Staat op de homepagina. Misschien lukt het zo, elke dag staat er een andere deal op: https://www.lieflifestyle.nl/index.php/dailydeal
Dames een vraag, welke kinderwagen hebben jullie besteld? Of gaan jullie nog bestellen??? Wij hebben de mutsy transporter besteld maar nu zie ik dat die ook in het paars te krijgen is, en ja die is wel helemaal geweldig !!! Ben ik net op de website van Babydump aan hey kijken kan ik de hele transporter niet meer vinden.... Zou hij uit het assortiment zijn ofzo.... Komende week toch maar eens bij de babydump langs....
Kan het even niet meer bijhouden, wel de afgelopen dagen alles snel gelezen. Inbraak voorbij zien komen, getsie! Er zijn weer jongens maar ook meisjes aangemeld. 3d echo voorbij zien komen, bijzonder he! Gisteravond is een vriendin bevallen van een meisje, ik heb nog 2 zwangere vriendinnen die een meisje verwachten en gister gehoord dat er weer een vriendin zwanger is. Morgenavond geslachts bepalingsecho zou het dan een jongen worden nu er zoveel mensen om heen een meisje krijgen, oh afgelopen okt ook nog een vriendin bevallen van een meisje. Zie dat Cullen en Dribbel morgen ook de pretecho hebben, SPANNEND!!!!!
Bij mijn staat ook nog 14-12 geslacht bekend. Dat wordt 5-1. Hartje gister geluisterd. Meteen hebbes, maar moest wel blijven bewegen, uk leek van hot naar haar te stuiteren!!! Wat blijft dat een wonder he.... * zit op roze, of blauwe wolk... Dirk de draak vind ik ook super super schattig. Ben t eea aan t regelen voor de bruiloft. Denk dat t toch iets uitgebreider wordt als even snel.... Maar volgens mij wel heel leuk.
Ilonka Helaas ervaring met de taaislijmziekte.. 2 familieleden aan verloren. Wij hebben bij de 1e dus ook testen gehad, m'n vader ook. Is je vriend geen drager dan? Want wil je de ziekte overdragen, dan moeten jullie wel beiden drager zijn.. Priscilla Gefeliciteerd met jullie zoon! Viev Ja, bij positiekleren ligt de nadruk echt op de buik, hè! Haha! Leuk toch! Sneeuw Hier ook niet, hoor! Vandaag al steeds miezer.. Niks aan.. Child Haha! Lachen! (tenminste.. Als je echt zwanger bent ) Gefeliciteerd met je man een fijne middag! Trotsemams Nu al nesteldrang?!? Bloem Dat zegt niks! Haha! Bij ons in de vriendengroep zijn er 6 jongens! Van de 6 kindjes! Haha! En er zit maar 2 jaar tussen de oudste en jongste. Inmiddels zijn er al weer 4 meiden zwanger van de 2e.. Benieuwd wat we nu allemaal gaan krijgen!
Wij gaan voor de Stokke Xplory! Lijkt me heel handig dat je de hoogte kan verstellen, het autostoeltje ook op de wagen kan klikken ėn in ligstand kan zetten! Ook is deze voor mijn soms pijnlijke gewrichten het prettigst met lopen...
@ilonka wij hebben de maxi cosi mura 3 ben er helemaal verliefd op we hebben een speciale uitvoering met een te leuke print
Wij weten niet of mijn vriend drager is.... We hoorden nu pas dat de broer van mijn vriend drager is..... Dus morgen het azm bellen en dan zullen ze denk ik wel gaan testen......