Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Wij hebben nu een mutsy echt een heerlijke wagen, maarja straks kan owen nog niet lopen en natuurlijk nog te klein voor meerijdplankje dus ben op zoek naar een andere wagen. Zit nu een beetje bij de kees duowagens te kijken. Zodat ze achter elkaar zitten. Een wagen waarbij de bakken naast elkaar zitten past niet door ons tuinhek en kan ik bij onze supermarkt maar bij 1 kassa terecht en als die gesloten is heb ik dus een probleem.
    (maar ik doe m'n mutsy absoluut niet weg. Die komt veilig op zolder te staan dat zodra owen groot genoeg is en ik geen dubbele wagen meer nodig heb de mutsy weer naar beneden gaat en ik daar weer heerlijk achter kan lopen.

@ eva ja had van de week helaas weer bloedverlies. Nog geen idee waar het vandaan komt, maar woensdag na m'n 20 weken echo krijg ik nog een echo voor de ligging van m'n placenta.

@ kayde we hebben inderdaad al een tijdje niks meer van haar gehoord, zal alles nog goed gaan met haar???

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    @draak vergeleken met bugaboo is hij prijs gelijkwaardig aan de joolz toch? Misschien bedoelde je de stokke explory die.......... Had gekocht;) die zijn wel allemachtig duur, deze wilde ik eerst maar past niet in mijn autootje.

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zijn jullie ook al geboortekaartjes aan het zoeken? Ik zoek me suf maar kan maar niet vinden wat naar m`n zin is...en als ik dan wel iets vind zijn ze mega duur ;)

4. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @trotsemams... ja hier is dat ook een probleem... Ik denk dat we zelf wat gaan maken...

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Daar zit ik idd ook aan te denken nijntje..Heb ideetjes genoeg,maar mijn ideeen zie ik niet bij elkaar in 1 kaartje :D

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hier wil ik ze ook zelf maken/ontwerpen, maar vriend zit t niet zitten. Geen vertrouwen in me schat?? ;)

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yupgup,gewoon aan de slag gaan en een eigen proefdruk maken en zeggen dat die van de drukker komt.
    Dan piept mannetje vast anders haha

8. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Vandaag 20 weken zwanger, dus al op de helft :D
    Volgens mij zijn er deze week veel echo's? Wel leuk weer!

@kinderwagen, wij hebben de Maxi Cosi Mura 4 besteld :D

Priscilla, balen van het huisje zeg!

Heitjekarweitje, haha ja eindelijk positiekleding gekocht. Heb het nog niet aangehad hoor, wil het bewaren tot kerst ;)

Child, gefeliciteerd met je man!

Ilonka, veel plezier morgen met de 20 weken echo!!

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @viev
    Gefeliciteerd!!

@geboortekaartjes
    mijn moeder heeft een hele tijd zelf gedichtenbundels gemaakt
    en hierdoor een mooie dure laserprinter enz in huis
    ook is ze erg, erg creatief!!!
    dus ik ga ze met mijn moeder maken :D
    we houden ze ook wel een beetje simpel hoor, die poespas hoeft voor mij niet
    maak wel zelf een gedichtje voor erin enz

10. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja al een klein beetje maar zag al dat het best prijzig was. Hebben dus eerst een lijst gemaakt met hoeveel kaartjes we ongeveer nodig hebben, dat zijn er iets van 100-120. Dan kan je een beetje kijken hoeveel je in totaal kwijt bent.
    Ik heb mn zin gezet op een kaart met foto. Niet met fotograaf hoor, dan wordt het echt veel te duur.

11. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hmmmm... nou zit ik ff hard te denken.. want zelf heb ik nooit naar de stokke gekeken..
    Hoe kom ik er dan bij?!
    Ik moet ook zeggen dat ik t niet zo goed meer weet.. we hebben de wagen nl al van het begin van het jaar.. haha!
    Hmm mis kom ik er nog op ;) hahha..

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wij hebben een Quinny freestyle overgenomen in het donkerblauw. Anders had het zeker de stokke xplory geworden.

13. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    ik heb net maar even een fotootje geplaatst in het buikfoto MeiMama's album en een privéalbum aangemaakt met mn buikfoto's... Daarbij eentje met (arm)plaatjes voor de nieuwsgieren van de vorige keer ;)

14. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dames,

Ben weer aardig opgeknapt gelukkig, wel nog verkouden, maar goed als dat alles is ;)
    Morgen om 14.00 uur 20-weken-echo. Duimen jullie dat alles goed is en dat beeb even zijn/haar benen wijd doet ;)
    Moet wel gewoon werken tot 19.00 uur, dus laat het later op de avond wel weten!

Wij hebben de Joolz Day besteld, ook in denim, maar misschien veranderen we de kleur nog na de echo.

Geboortekaartjes hebben we beide vorige keren bij geboortepost besteld, gaan we dit keer waarschijnlijk weer doen. Superservice en niet duur!

15. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    succes morgen Dribbel!!!

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @nijntje
    ik heb je meteen toegevoegd ;)
    ben erg nieuwschierig hihihihihi

17. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Mooie buik zeg. Heel 'beschaaft' als je em met de mijne vergelijkt! Mooi!

Ik moet binnenkort ook weer eens een foto maken...

Kaartjes.... Ik wil denk ik een sepia foto, onze handen op mijn buik. Met de ringen, ben benieuwd wie dat op merkt, want dat we gaan trouwen weet eigenlijk bijna niemand. Verder simpel, ene kant gedichtje andere kant de, euh feiten zeg maar. Weet je wat ik moet doen adressen verzamelen!!! Ik heb er bijna geen. Ik stuur nooit kaartjes.

18. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Dribbel: sterkte/succes/veel plezier bij de 20 weken echo vandaag!

kaartjes: vorige keer besteld via geboortekaartjes.nl geloof ik, nu ga ik dat weer doen. Wij hebben er niet veel nodig dus de prijs per stuk maakt me niet zoveel uit. Ik heb er 2 op het oog, maar we kiezen pas definitief als we weten welk geslacht de baby heeft en als we definitief een naam hebben. Vorige keer besteld rond 30 weken geloof ik.

19. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    AAAHHHHH NOG 11 UUR TE GAAN VOOR DE ECHO!
    Dit gaat vast nog heel lang duren! Dribbel jij succes en veel plezier vanmiddag en ja de beentjes moeten vandaag goed wijd!:D

Daro hoe gaat dat met kaartyjes bestellen dan? Jij bestelde ze in de 30ste week maar dan weet je natuurlijk nog niet de datum enzo van het kindje.

Wie gaan er vandaag nog meer op de echo?

20. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Zo ik geloof dat ik nu iedereen gevraagd heb voor vriendjes te worden??

Dribbel veel plezier/succes bij de 20 weken echo

@bloem, je besteld van te voren het kaartje met gedichtje, maar pas op het moment dat de baby is geboren bel je de firma op en geef je de verse gegevens door!meestal wordt het nog diezelfde dag of dag erna gedrukt!
    enne veel plezier vanavond bij de echo:D

Deel Deze Pagina