Dribbel en bloem! Veel plezier vandaag bij de echo's!!! Pat, ik heb geaccepteerd we zijn nu vriendjes haha! T valt alleen nog beetje tegen op mn profiel moet er toch n keer foto' opzetten Hier heb ik nog geen idee voor t geboortekaartje! Der is ook zoveel keuze! Drukkers en kaartjes..nou binnenkort maar eens in verdiepen Nou ik lig lekker in mn bedje.. ben kapot! Moet er wel op tijd uit.. moet bloedprikken ! Bahhh!! Vrijdag belafspraak met de internist.. hoop dat t goed is nu (mn waarde's) en dat t prikken goed gaat straks? Nou meiden.. tot vanmiddag/vanavond! Liefsss! En n fijne dag!!
Ludora! Leuk idee trouwens van jullie foto met trouwringen! Ben benieuwd hoe snel ze het doorhebben Leuk leuk!! Hier wel n paar adressen maar lang niet alle.. Haha.. erg he! Ben nu eerst n lijstje aant maken wie er n kaartje krijgt
Ja leuk idee ludora die foto met trouwringen. Ik heb ook eindelijk privefotoalbums gemaakt zodat er ook wat valt te kijken als je vriendjes bent of met me wordt. Meld je maar aan als vriendje als je nieuwsgierig bent, ik ga mn albums regelmatig aanvullen. Ik hoop morgen al met mn nieuwe echofoto's van vanavond natuurlijk
Goedemorgen Hoewel...mwa..het slapen gaat toch wel een stuk slechter.M`n buik zit echt in de weg.Heb er al een hoop kussens bij voor de steun,maar ook dat wil niet echt.Nah ja,even doorbijten..nog maar 19 weken ole ole Pat,we zijn vriendjes Ik heb niet eens foto`s in mijn album staan trouwens.Plaats in de buiktopic altijd alleen van mijn buik en waar ik helemaal op sta alleen op facebook. Zijn de privealbums wel heel prive? Wie heeft er foto`s in z`n album staan met wie ik geen vriendjes ben?Kan ik ff spieken haha Draak,spannend de uitslag van je suikers.Moet je ook insuline gaan spuiten? Alle dames met echo`s vandaag,succes en veel plezier!
@trotsemams die albums zijn gewoon helemaal prive, alleen vriendjes, die je zelf accepteert kunnen die zien ik was nieuwschierig naar nijntje haar tattoo kon geen album op haar profiel zien tot ze me geaccepteerd had
Volgens mij heb ik gister teveel gedaan werd vanochtend zoooo beroerd wakker voor het eerst weer licht moeten ontbijten nu lijkt het wel redelijk te gaan, maar heb het gevoel alsof mijn hoofd in de fik staat net al tempratuur gecheckt, 37.3, dus daar ligt het niet aan het was gisteravond ook voor de eerste keer dat ik dacht van goh ik ben toch echt zwanger, want me buik gaf aan dat ik moest stoppen ik ben trouwens ook druk aan het aftellen naar woensdag zo een zin in!!! gelukkig meteen om 10 uur al (voor mij is dat vroeg) hoef ik niet de hele dag te wachten Bloem en dribbel: Veel plezier vandaag!!!
meiden met de echo, succes!!!!! Hier als een blok geslapen, gebeurt niet vaak, maar is zo welkom @Miffy, weet ik ook gelijk dat privé ook privé is. @Ludora, ik dacht dat mijn buik al heel wat was, tot ik weer even wat nieuwe foto's voorbij zag komen! Voor nu is het nog heel praktisch Ik kan het bed alleen maar in en uit via het voeteneind...Een hoop gewurm dus! Gelukkig nog 10 nachtjes op deze manier slapen, daarna hebben we een grotere slaapkamer!!! (en een KEUKEN!!!) Van het weekend een jas gekocht bij C&A voor een prikkie, waar mijn buik straks mooi in past en een buikband bij de Hema. Ik vind buikbanden echt leuk, alleen zijn heel veel kleren van mij er niet geschikt voor... en ga ze er ook niet voor aanschaffen. Ik ga er nog wel 1 bestellen bij buikbanden.com met 'little rockstar inside' of die met een koptelefoon erop voor de voorstellingen van mijn leerlingen in januari. Ik ga gauw aan de bak, moet nog veel doen voor vandaag en morgen!
Hallo dames, Nou vanmorgen de 20 weken echo gehad. Alles was goed alles zit erop en eraan. Alleen loopt ons kindje 3 dagen achter maar goed dat wisten we al want met de 17 weken echo was dit 4 dagen. Maar dat was geen probleem de rest was goed in verhouding. We hadden met de 17 weken al veel gezien dus er waren niet meer veel dingen die konden afwijken. Maar toch is er niks leuks aan zo'n medische echo het was wel in een praktijd dus meer tijd maar toch... Pffff volgens mij zijn mn hormonen me gek aan het maken, we gingen naar huis en toen moest ik toch huilen, terwijl de echo gewoon goed was, en toch ik voel me zo raar ik kan gewoon elk moment in huilen uitbarsten.... Vreselijk terwijl ik gewoon heel gelukkig moet zijn want ja alles was goed en we hebben onze kleine meid weer gezien... Heb haar zelfs gisteravond even gevoeld een klein beetje gekriebel.... Nou ook het azm gebeld daar kunnen we donderdag terecht dan krijgen we een gesprek, dit omdat de broer van mijn vriend drager is van het gen taaislijmziekte. En dan horen we ook wat ze verder gaan doen. Nou dalijk van 12:00 tot 16:00 werken hoop dat ik deze dag doorkom zonder te huilen pffff.... Al 2 nachten slecht geslapen hele gekke dromen gehad, ik had ruzie met iedereen om me heen en wilde schelden en slaan en dit ging niet, durfde daarna gewoon niet meer te gaan slapen.... Nou wat een gedoe allemaal
Goeiemorgen meiden! Iedereen een leuk weekend gehad? Ilonka: hier de Stokke Xplory besteld, de blauw/groene! Bloem: spannend zeg, vanavond weet je wat er in je buik zit, jochie of een meid!! Veel plezier he! Ludora: en voor welke datum heb je 'de grote dag' vast gezet? Yupgup: jij morgen de 20-weken echo, superspannend!! Pat: lekker he als alles zo netjes opgeruimd is weer! Alleen die rugpijn is inderdaad weer minder....volgende keer maar even goed om denken dus! Nesteldrang: hier heb ik vanaf het begin van de zwangerschap af vlagen met schoonmaakwoede, maar nu weer erg relaxed eigenlijk Merk alleen dat ik wel vaart wil hebben in het kamertje!! Eva: leuk gehad dus op de kerstmarkt...ja die drukte zou ik ook kriegel van worden! Maar wel lekker ff een nachtje (of 2) weg! Nijntje: succes met het afscheid op je stage! En mooi buikje heb je al! Trotsemams: nee nog geen geboortekaartjes-speurtocht gedaan hier Maar heb wel in mn hoofd wat ik wil (en dat maakt het misschien alleen maar lastig zoeken straks hihi!). Het versje heb ik ook al zo goed als zeker Wat leuk om te zien dat er al meiden die 20-weken grens hebben bereikt!!! Dribbel: heel veel succes met de 20-weken echo vandaag!!!! Zal vanavond even hier komen gluren voor je voor de uitslag! Draak: succes met bloedprikken! Buikbanden: vind ze ook erg leuk! Maar hou niet van die teksten als 'ons wondertje' enz Meer de neutrale kleurtjes of met een mooie bloem oid erop. Had Cullen vandaag ook een echo? 20-weken of pretecho?? In ieder geval succes/plezier meid! Hier: ben er eindelijk uit wat ik met het kamertje doe, me happy!
Ilonka dat is niet zo gek hoor dat je hormonen van slag zijn. Zijn toch wel de spanningen, het is niet niks een medische echo(20w echo) en dan ook nog naar het azm. Daar kan je best wat stress van hebben natuurlijk. Komt vast allemaal goed en dan wordt je vanzelf weer wat rustiger, sterkte. Miffy vervelend dat je je niet goed voelt maar je weet nu wel dan je even een stapje terug moet doen dus. veel plezier woensdag! Oh bij mn vorige bericht lijkt het net dat alleen ludora vriendjes met me mag worden maar dat was natuurlijk voor iedereen bedoeld.
zolang ik me rustig hou is misselijkheid minder, en me buik is do/vrij/za geweest en sinds zo weer weg! DUs zal wel oke zijn... we gaan zo beebshoppen
Over kaartjes, wij hadden bij onze oudste bij een drukkerij besteld. alles goed doorgegeven en na de geboorte alleen nog de datum en gewicht en alles. Kregen we de kaartjes in een roes snel blij gelezen. Verstuurd blijkt dat ze een fout hadden gemaakt. Ze hadden van de L overal een J gemaakt. Wij ernaartoe bellen gaven ze ons de schuld. Ja tuurlijk ik schrijf ook altijd de J op als het een L moet zijn. gelukkig bestaat die drukkerij niet meer. Bij owen hebben we ze bij kaartje 2 go besteld. Erg goeie service goeie kwaliteit van kaartjes en niet duur. alleen ze hebben maar weinig kaartjes voor een 3e kindje. Wij gaan na de 20 weken echo dus van de week al een beetje kijken omdat we dan hopelijk het geslacht weten en dus ook weten naar wat voor kaartje we gaan kijken. hoe voeg ik jullie toe qua vrienden?? lijkt me leuk om zo bepaalde foto's te bekijken. ben zelf ook niet zo ervan om alle foto's zo in het openbaar te plaatsen. alle meiden vandaag met echo veel plezier met kijken!!!!! Ik mag nog wachten tot woensdag, ben echt vreselijk nieuwschierig zie ik eindelijk ons wondertje weer na zo'n lange tijd. heb hem/haar maar 1 keer goed gezien, omdat ze bij onze vk nu de 12 weken echo doen en de echo's daar vreselijk onscherp zijn.
@bezigbijtje oooooh wat fijn!!! als je last hebt van je buik is ook niks aan..... kan me voorstellen dat je daar erg onzeker van word Veel plezier met beebshoppen!!!! ik kan niet wachten tot ik woensdag kan!!!!
@miekr nog 2daagjes dan is het zover hoelaat mag je??? vrienden uitnodigen...... je klikt op iemands naam, dan kun je..... toevoegen aan contactpersonen dan komt er een nieuw scherm en dan moet je aanvinken dat je een vriendverzoek wil versturen en dan kun je vrienden worden
Hey dames, Net terug van de 20 weken echo. Alles was prima in orde. En het geslacht was ook erg duidelijk zichtbaar. Mijn voorgevoel was juist Groetjes, Elmo
Fijn,ik hoor goede verhalen over kaartje2go,ik heb er een proefdruk besteld.Komt morgen binnen als het goed is BB,mooie echo foto!Dat handje,lief!! Ilonka,rustig aan hoor.Niet te streng zijn voor jezelf en die traantjes gewoon laten lopen.Is soms even nodig. Meiden,tjee zeg..ik heb al spruw Ik heb al weken lang last van jeukende tepels en dat werd maar erger en erger. Dacht toch maar eens verder gaan lezen.Stom dat ik het zelf niet meteen dacht,heb het nl wel eerder gehad tijdens de borstvoedingsperiode`s.Maar ik dacht dat dat niet kon als je geen bv geeft,wel dus.Straks zalf halen en dan hoop ik er gauw vanaf te zijn.