Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    @sam lkkr shoppuhhhhhhhh haha enjoy!!

@miffy dus met iets meer dan 10 weken.. en zet je het dan ook op hyves fb of wat dan ook??

2. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Tja, als ik me goed voel, als het zo gaat als vandaag kom ik de deur niet uit. Hooguit om de hond uit te laten haha

Over bekendmaken. Ik twijfel ook. Familie willen we het met 10 weken wel vertellen, wanneer we de 2e echo hebben gehad. Dan langzaam mijn baas inlichten en collega's en dan mag het de weide wereld in!

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @priscilla
    ja denk ik wel
    ik vind het erg moeilijk geheim te houden hihihihi
    en misschien dat ik zaterdagavond/zondag denk van: nee toch niet ik wacht tot 27 oktober omdat ik dan ook mooiere echo heb en de officiele termijn
    twijfel nog een beetje
    die 2weekjes wachten kan denk ik nog wel :)
    maar als mensen er om vragen draai ik er niet meer om heen, ga er niet meer over liegen na zaterdag

4. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Yupgup, gave echo!! Hoop dat ie van mij ook zo mooi is volgende week.

Vraagje: Hebben jullie dat ook: dat jullie jezelf niet meer herkennen?
    Daar bedoel ik mee, dat ik compleet GEEN zin heb in dingen die ik normaal heel graag doe. (en dan bedoel ik niet door misselijkheid ofzo, maar gewoon geen zin)

Ik mag graag koken/bakken/(met bijbehorende tv-programma's) en vioolspelen. En ik heb daar zo geen zin in nu, ook al heb ik een goede dag qua moeheid. Ik hoop dat dit weer terugkomt, want snap mn nieuwe ik niet zo haha.

Owja, die kortingsstickers van Hema liggen hier ook nog. Vorige week al zwangerschapsondergoed gehaald (4 boxershorts) want ze waren toen 33% goedkoper dacht ik ofzo, en die stickers zijn lager....
    Maar ze hebben ook van die zwangerschapshemdjes, en aangezien ik overal aan loop te trekken nu ga ik die misschien alsnog halen.

Ik wil positiekleding kopen!!! Ik wordt niet goed van mijn broek, die draag ik onder mijn buik, maar gaat dan verder erg slobberen. Nou ff wachten tot maandag nog haha. (na ziekenhuis gaan we meteen door naar Prenatal als alles gewoon goed is)

5. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Child: Ik herken het wel hoor! Hou er erg van om lekker crea bezig te zijn en ook lekker bakken enzo, maar heb ook gewoon geen zin.. Het enige waar ik zin in heb is niks doen of slapen haha

En ik wil ook nieuwe kleren! Maar tja, ik wil ook nog ff wachten.. nu al zou wel iets te gek zijn..
    2e echo afwachten en dan misschien shoppen voor grotere broeken of buikbanden zodat het niet opvalt dat mijn knoop en rits open staan hahaha

6. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Sam: Ja inderdaad, ik wil dan ook een buikband. Vind die dingen sowieso hartstikke gaaf en lijkt me ook fijn zitten.
    (ik weet nu ook een cadeautje voor mezelf voor sinterklaaslootje haha. We doen altijd ong. voor 15 euro en dat wil dan precies. Aangezien ik nooit wat weet te verzinnen voor zo'n klein bedrag (klinkt heel verwend, i know:p)

7. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ yupgup mooie echo hoor wat een kindje alweer!!!

vanmiddag even lkkr 2 uurtjes geslapen, ik was zo ontzettend moe. Owen heeft vandaag een huildag dus altijd extra vermoeiend. Normaal geen probleem, maar nu zwanger merk je toch dat het zwaarder is en dat ik veel prikkelbaarder ben als normaal. Gelukkig is m'n man thuis dus kon ik even slapen.
    Wij gaan straks turkse pizza eten. Geen boodschappen gedaan vandaag omdat ik nog steeds niet goed kan lopen dus is m'n man maar gaan halen.
    Hopelijk is m'n voet morgen een stuk beter

8. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Dankjulliewel voor de lieve berichtjes :D

- Geen zin in dingen hebben
    Komt me heeeeel bekend voor. Echt, vooral geen zin om te staan, dus inderdaad in de keuken staan om te bakken/koken (mag ook graag taart bakken), pfoe moet er niet aan denken. Vind mijn bijbaan/tijdelijk werk normaal ook leuk, alleen staand werk, dus ga met tegenzin heen.

- Wel zin in dingen hebben
    Daarintegen vind ik lopen nu geweldig! Hele dag op de bank hangen en moe zijn en daarna een uur buiten lopen uitwaaien, heerlijk. Ik ben raar :)

- buikband
    Oooooohh ik wil ook. Is nog een beetje te vroeg vind ik, helaas. Groei buikje, groei! :D

9. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    buikband ik ga als de termijn echo ook nog goed is 1 bestellen.. die vrijdag hebben we feest met familie meeste zijn bejaard maar goed.. wil dan denk ik buikband om om het op die manier te vertellen :D

liefssss

10. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Buikband: heb ik nu voor het eerst via marktplaats gekocht. Vorige zwangerschap helemaal nooit gebruikt, ik zag er het nut niet van in omdat ik toch veel lange positiekleding droeg (tuniekjes e.d.). Maar nu dus toch eentje gekocht, ik draag m nu wel soms. Maar ik denk niet dat ik er meer ga aanschaffen.

Ticker: ik heb alweer een nieuwe ticker gemaakt, ik werd er gek van dat die van mij het telkens niet deed! Dit is al mn derde geloof ik.. ik hou het nu voorlopig maar bij deze. Sorry Sam ik zie dat ie hetzelfde is als die van jou, hopelijk vind je dat niet erg!

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    dinnie komt r zo aan en dan vertellen.. spannendddddd

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    #372 Sam4Hope, 11 okt 2011
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
    Ja, viel me al op dat sommige het niet deden. Tuurlijk vind ik dat niet erg! Haha ik vond dit de leukste die ik tot nu toe tegen ben gekomen... Vind het wel leuk met die info erbij! Jij loopt voor dus kan af en toe bij jou spieken wat er komen gaat haha

Ik lig lui op de bank met me laptop, ben lekker Twilight aan het kijken, denk dat ik ze alle 3 ga kijken vanavond, moet toch wat.. Man is weer weg, geeft les 2x per week, dus zit ik weer eens alleen thuis...

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Oewww spannend!! Weet je al hoe je het gaat zeggen? Gewoon: verrassing!?! Haha

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hey dat is goed om te horen pat!! Fijn voor je ;)

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik zag weer mooie echo`s voorbij komen,prachtig!

Vanmorgen ben ik bij de dietiste geweest,ik was nog niet aangekomen (heb wel al een flinke buik).M`n suiker was wel te hoog helaas,morgen heb ik een afspraak bij de gyn en hoor ik hoe het verder gaat.Ik hoop dat ik nog even zonder spuiten kan,maar mss is het niet anders.
    Morgen ook weer een echo en ik vind het weer super spannend!Gelukkig morgenvroeg al,hoeven we niet zo lang te stressen :p

Ik ga even kijken naar de buikfoto topic, en zal er ook 1 van m`n toetertje plaatsen :D

16. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hier een trotse moeder van een kindje van bijna 3 cm! Wat bijzonder zo'n echo. Jammer genoeg moest het inwendig, auw!, maar wat een mooi gezicht!
    Het hartje klopte dapper en ons kindje was al aan het bewegen! Was druk aan het swingen! Wel twee daagjes terug gezet naar 9 weken, ach...
    Net aan mijn opa en oma aan het vertellen (beide 90 jaar), vonden het zo leuk! Achterkleinkind nr 11! Oma gaat sokjes breien! :D

Nog twee weken wachten en dan gaan we openbaar. Over 4 weken weer een echo; termijnecho. Zo leuk allemaal!!!!

@An; mooie echo!

Ben kapot..... Gister om half tien in slaap gevallen... Moe!!!

Fijne avond dames!

17. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Oke ik had er nog nooit van gehoord. Ik schrok wel een beetje Child. Lees steeds meer dingen die niet mogen. Lijkt wel of we niks meer mogen. ;).
    Ga nooit in een heel heet bad, ik zal de temp eens opmeten de volgende keer. En Minnie ik ga het maandag ook eens aan mn verloskundige vragen. Heb dan mn eerste afspraak:)

18. Dana

Dana Niet meer actief

gefeliciteerd met de mooie echo's dames :D gelukkig geen slecht nieuws gezien nog!

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Yupgup en Marja, gefeliciteerd met de mooie echo's! Superrrrr!

Ben trots op mezelf want ben alleen gaan banen zwemmen terwijl mn vaste zwemmaatje had afgezegd! ;)

Nu lekker languit op de bank, kopje chocomel en DHW kijken!
    Fijne avond iedereen!

20. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    "@ trotsemams, jaaaaaaa was een hele opluchting:)
    @all, opa en oma hadden gezegd dat ze het ego zouden vinden ivm problenmatiek van zoon, maar ze zijn erg blij:)

Echo meiden WOWWWWWWWWWWWW jeetje vooral de 10weken beeb jeetje wat mooi.

En hier, tsja, beetje pijnlijke borsten, maar totaal niet meer weeig ofzo, vanmiddag heel ff last van buik/liezen en niet moe? af en toe gapen maar niet dat ik erdoorheen zit?? Vaag hoor, vind het maar eng, hebben meer meiden dit? ga het morgenochtend aan de vlos vragen bij intake of dat het voorkomt??

echt meiden, als ik iets belangrijks vergeet excuses. heb net 5 pagina's geloof ik terugmoeten lezen

Deel Deze Pagina