hihi jah staat er dus beetje omslachtig Maar in prive kring weet iedereen dat we het geslacht absoluut niet willen weten vandaar.... dus er mogen best 2 ......... bij gezet worden, alleen niet bij mijn naam dan... maar het mag ook zo blijven hoor dat het er niet bij komt, allemaal prima ik weet niet of er bekenden meelezers op dit forum zijn vandaar...
@Draak: Nee sporten kan hier ook wel beter eigenlijk. Mijn goede voornemen voor 2012: Elke week zwemmen tot uitgerekende datum en beetje extra gezonder eten.... Haha. (krijg vitamines wel binnen geloof ik, maar het eten kan wel iets netter) Nou nu ga ik eindelijk es even viool oefenen, want heb vanmiddag les. En deze week nog niet geoefend, erg slecht. Maar was te moe. bye
@yupgup ben je een uur bezig met het bijtrimmen daar beneden?? en wat is dat tripple p onderzoek??? nog nooit van gehoord
@BB: Heb jij geen meelezers dan? Want ze kunnen ook in jouw geplaatste berichten kijken en zien ze het ook....
Oja deze foto wilde ik jullie niet ontnemen vanochtend gemaakt van onze kanjer. Bekijk bijlage 208383 Hij is nu even ruim 6 maanden. (van 1 juni)
Hoi meiden, Elmo, idd begrijpelijk! Wel leuk dat je voorgevoel juist was. Veel meiden woensdag voor de echo. Ik mag donderdag Ben ook wel benieuwd naar de eindstand straks Minkie, gefeliciteerd met je zoontje!! Dribbel, wat fijn dat alles goed was en natuurlijk gefeliciteerd met julile zoon! Ludora, leuke datum om te trouwen! Ilonka, gaat toch naar het gesprek. Veel sterkte ermee iig! Cullen, hoe was je echo? En weet je het geslacht al? Fijn dat je echo goed was, maar jammer dat je het geslacht nog niet weet! Hopelijk is jullie kindje in januari wat liever Bloem, ben ook benieuwd of jij het geslacht al weet? Ja dus, gefeliciteerd met jullie meisje! Priscilla, mooie echo's! Draak, ook mooie echo's!! Pearl, vandaag op de helft, jeah Yupgup, succes vanmiddag! Miffy, vandaag ook op de helft, joepie Kwabbernoot, mooie foto's zeg! BB, Wat gaaf, 2 meiden!! Gefeliciteerd! Miekr, lieve foto!
Oww herkenbaar.. beide dan het zwemmen en eten! Neem braaf fruit, zwangerschapsvitamine, groente, aardappes pasta.. zuivel dusss die mac gaat er af en toe ook wel in Succes met oefenen! Mis kan je samen met yupgup een liedje spelen voor me.. jij viool en yupgup zingen strak plan vind ik zelf
Denk zo'n 2 uur Triple p is om te kijken of een verkorte baarmoederhals (minder dan 3 cm) op deze termijn in relatie staat met vroeggeboorte. Stel dat ik een verkorte baarmoederhals heb, dan zouden ze progesteron kunnen toedienen want uit een ander onderzoek is gebleken dat dat vroeggeboortes zou kunnen verminderen/voorkomen. Nou mogen ze van mij best ff meten om extra gegevens te verzamelen, alleen de progesteron komt er hier niet in. Ab-so-luut niet. Als dat hetzelfde spul is wat in de pil zit en waar ik zo chagrijnig van wordt.... Haha. Doemaarnietdoen! Gek dat jullie het niet kennen, zou het alleen in arnhem worden gedaan?
Ja hij is zo'n lekker ventje, M'n oudste kanjer is ook een heerlijk ventje hoor. En dan straks misschien wel zo'n 3e kanjer of misschien een meisje. Ik heb vanochtend voor de allerlaatste keer de zouttest gedaan en nu kwam ik er ook niet uit wat het zou zijn. haha heb maar foto geplaatst in het forum over de zouttest.
ik ga ff lekker in bad.... schatje zit een of andere enge film te kijken... brrr! daar droom ik sinds ik zwanger ben snachts van... BAH!
Haha!! Trouwens.. wat grappig dat je in Arnhem woont.. ik woonde daar half uurtje vandaan.. ging altijd stappen in manhatten Nou klinkt altijd ook zwaar.. was der niet ieder weekend hoor Maar n vriendin wilde alleen daar heen.. En pas nog daar naar de bios gewees.. paranormal activity 3
2uur dat is lekker lang, ik ben sneller klaar gelukkig hihihihi misschien doen ze het maar in bepaalde regio's en is het niet landelijk
Hihi. Ben al klaaaaaar hoor. Zo erg was het niet haha. En draak, nu dan? Je woont nu toch in het westen, of heb ik dat mis?
zo dat was even veel bijlezen, ben ik een half dagje werken... Ik zal maar geen slaapliedje zingen maar je mag wel wat slaap van me overnemen, slaap de laatste tijd snachts slecht, veel vreemde dromen en erg snurken waardoor ik smorgens alleen wakker word... Voor iedereen die een echo heeft veel plezier zo ik ga eens ff een middag niks doen het regent hier dus lekker met dekentje op de bank en relaxen. tot straks
Ilonka gezellig dat je vriendjes wou worden Bb leuk dat jullie 2 meisjes verwachten. Yupgup en was je baarmoederhals nog lang genoeg? Priscilla mooie foto van jullie baby boy Miekr wat een lachebekkie. Geweldig om te zien.
Zo hier komt mijn boekverslag @Echos, veel plezier vandaag. @Miffy, hoe is het vandaag? Je was gister zo beroerd. Wel op tijd je rust pakken, ik krijg ook veel last als ik teveel heb gedaan. Haha hebben jullie beiden last van nesteldrang, wel leuk dat alles in elkaar is gezet. Ik ga straks je fotos bekijken. @Nijntje, leuk een jas, is dat een zwangerschapsjas? Ik vind buikbanden ook erg leuk maar ze passen ook niet bij de kleren die ik draag. Sowieso kan ik dat naar mijn werk niet om. @Ilonka, gelukkig was de 20-wekenecho goed. Die emoties snap ik wel, dat is de stress die vrij komt. Ik was gister ook een bonk zenuwen tijdens de echo. Die gekke dromen horen geloof ik echt bij het zwanger zijn. Ik droom ook de gekste dingen. Fijn dat jullie naar het zkh gaan voor een gesprek. Jullie kunnen daarna beslissen wat jullie doen. @Ludoro, wat leuk dat jullie gaan trouwen! Spannend zeg donderdag, hopelijk krijg je goed nieuws. Wat de afscheiding betreft, daar had ik vorige week ook over gepost. Het is zo niet fijn en fris maar hoort er helaas wel bij. Ik heb vorige week testjes gehad om vruchtwater uit te sluiten. @Heitje, vertel eens wat voor leuks je met het kamertje van plan bent J @BB, wat gaaf die fotos echt super om te zien. Willen jullie het geslacht geheim houden? Edit aaaah ik heb het ook nu pas door wat leuk!!! @Miekr, slecht dat je een kaartje met spelfout kreeg, maar goed dat ze niet meer bestaan! En morgen mag je jullie wonder bewonderen Poeh eng dat je verlammingsverschijnselen hebt, meestal moet dat toch over gaan naar de bevalling? Wat een schatje is jullie zoontje ook. @Elmo, gefeliciteerd met de goede echo, leuk dat je voorgevoel juist was. @Trotsemams, spruw dat is niet fijn. Ik dacht ook alleen dat je dat kon krijgen met borstvoeding. Hopelijk ben je er snel van af. @Sam4hope, wat slecht van het uwv! Goed dat je gelijk gebeld hebt. @Child, waar heb jij dat formulier moeten tekenen? Ik heb niks gezien gister in het zkh. @Minkie, gefeliciteerd met jullie zoontje. Gaan jullie het nog vieren? @Skaya, ik ben ook voorzichtiger nu ik zwanger ben en dan baal ik ook als ik iets engsmoet doen zoals met glad weer buiten lopen hahaha. 28 april zou wel leuk zijn om te bevallen @Draak, vandaag wel gelukt met bloedprikken? Fijn dat ze het op je werk weten ook al heeft je collega zich versproken. Hoef je ook niet meer geheimzinnig te doen. Leuk de echofotos haha heel duidelijk een jongen. Edit, je bent al geprikt, jammer dat het tegenviel. Maar het zit er gelukkig weer op. @Pris, mooie echofotos vooral de 3d. En heb zo hard gelachen om je nichtje, zo cute. @Bloem, gefeliciteerd met jullie meid! En leuk die mooie echofotos. @Pearl, jippie op de helft! Irritant he die snurkende mannen! Ik heb er nu ook meer last van omdat ik licht slaap en vaak wakken ben. @Nijntje, brrr wat een enge droom gelukkig was het ook maar een droom. Vervelend die verstopte darmen, drink je ook roosvicee laxo? @Eva, fijn dat de controle goed was bij de vk. @Yupgup, ik heb ook amper geslapen in aanloop naar de echo, begrijpelijk. Veel plezier! Wat is het tripple onderzoek? @Kwabbernooit, leuk hoor dat je inbreekt geweldig die fotos van jullie mannetje. Hopelijk mogen wij volgend jaar ook komen showen.