Hier ook hoor, de ene dag kwaaltjes en de andere dag nergens last van. Pijn in mijn borsten is soms weg en soms ineens weer terug. Misschien gewenning als hcg spiegel niet meer stijgt? En als ie stijgt wel ineens weer kwaaltjes..? Ofzo..
@Vlinder, hier ook geen zin om te koken/bakken, terwijl ik het normaal heel leuk vind om te koken. @Marja78, fijn van de goede echo meid!!! Hier ook pijnlijke borsten,ze voelen hard aan en ze jeuken grrrr. Gister had ik ook een beetje menstruatie-achtige buikpijn maar dat herkende ik nog van mn dochter, het hoort er gewoon bij, banden worden dan weer een stukje meer opgerekt. Toch ging ik iets meer naar het toilet om te kijken of er geen bloed was pfff Ga nog ff tv kijken en dan weer lekker slapen. Tot morgen x
Hallo meiden, ik heb wel weer alles gelezen maar verder niks opgeslagen... Dus weer even ego; hier gaat t redelijk tot oke. Vandaag alleen weer rot gevoel als er etengekookt word. BRRRRR vooral de vlees lucht. Was de boter waarin we de aardappeltjes bakken overtijd dus verplicht piepertjes uit frietpan moeten eten. Maar ik ben dr nu zeker van: vet eten = kotsen Dus voorlopig geen vet voor mij!!! Net alles eruit gegooid nu 2 boterhammen opsnoepen en dan naar bed... ZOOO moe. Snacht wordt ik 2x wakker van honger (drink ontbijt naast me bed staan) en 1x om te plassen BLEGH!!! xxx voor allemaal, slaap lekker!
hier even ego berichtje van mij heb alles terug gelezen en niks blijft hangen ik heb vandaag nog steeds erge last van mijn buik en door vermoeidheid van school ook last van mijn onderrug en heupen (veel trapgelopen enz) baal er ontzetttend van dat ik zo een last heb van mijn buik want het komt door de echo waar ik toch juist zo blij mee moest zijn maarja de vk heeft ruim 20min met dat echo ding op mijn buik lopen drukken dus nu doet het bijna net zoveel pijn als na mijn blindedarm operatie vanmiddag vk gebeld met de vraag of dit normaal is volgens haar is het normaal maar moet het ook niet te lang aanhouden, waarschijnlijk is het gewoon beurs enz
Even heel snel, meiden.. Eigenlijk wil ik heeeel graag naar bed namelijk. Hihi! Super drukke dag gehad, helemaal niet aan toegekomen om te lezen hier en geen tijd gehad om zenuwachtig te zijn voor morgen. Dé termijnecho! Ga nu gauw slapen, dan is het snel morgen. Moet 's ochtends gelijk al, hoop jullie in ieder geval 's middags te laten weten hoe of wat. Wish me luck! Oja! Trotsemams Jij moet ook, hè? Veel plezier en succes! Slaap lekker, dames!
Hee meiden, Hoe gaat het hier? Ik heb vandaag een intake gehad bij de vk.. was erg gezellig! Deze (we hebben er nl 5.) Had ook geholpen met de geboorte van ons overleden kindje.. dus was speciaal! Ze was blij ons weer te zien! Heb volgende week weer n echo.. spannend! We hebben vd week ook mn schoonouders ingelicht.. waren helemaal blij! Schoonvader moest bijna huilen.. ahhh Hier vanmorgen nachtmerrie gehad.. pfff!! Normaal droom ik wel maar dit was echt anders.. Zo overtuigend! Werd helemaal overstuur wakker.. Ik ga even bijlezen.. hoe t met jullie gaat Liefsss
Vanavond even actief geweest. Zal er morgen wel spijt van hebben, maar heb zo'n 10 km gefietst en oh wat was het even lekker.
Hey meiden, ik wil jullie allemaal een fijne dag wensen! (ondanks het rottige herfstweer buiten...brrr!) Ik ga zometeen voor het eerst sinds tijden weer naar de sportschool! Ben sinds mn vmk in mei niet meer geweest.... hoop dat ik het een beetje volhou....
(jeetje wat rustig hier ineens!) Dames, wat ik me nog afvroeg: Zijn jullie tot nu toe al aangekomen of afgevallen, en zo ja, hoe veel? Ik ben nu 2,5 kg kwijt. Niet veel, zou je zeggen, maar voor 2,5 kg eraf moet ik normaal echt twee maanden dieeten en sporten, en nu doe ik er niks voor. Ja, twee maanden zwanger zijn Vind het zo raar! Jullie ook last van?
succes op de sportschool heitje! yupgup, ik ben ook afgevallen. dames met een echo vandaag, heel veel succes en let us know.....! fijne dag allemaal
Ik weet niet eens of ik het gisteren hier al had laten weten.... tja zwangerschapsdementie slaat al toe... Gisteren een echo gehad en alles was goed. We zagen het kindje met zijn/haar armpjes en beentjes bewegen. Dat was heel leuk om te zien. Verder ben ik een halve week vooruit gezet.
Hoi hoi, Jeeeeeee net terug van intake ennnnn weer een echo gehad zitten nu op 8 weken dus ff terug gezet. Mijn vriend heeft het ook gefilmd, meer voor zoon want die vind het erg geloofwaardig maar ook niet te geloven hahah. Over 3 weken weer naar de vlos voor termijn echo, dan gaat zoon lekker mee ik was zo blij beeb weer te zien vanmorgen werd ik weer wakker van o weer alles probleemloos haha, schijnt normaal te zijn, de een is snel gewend en de ander doet er langer over. Kan ik hier ook filmpje plaatsen?? Misschien wel leuk om te zien. Meiden die vandaag ook voor echo gaan veel plezier Oja kreeg nog ee. Super leuke koffer mee met folders en tijdschriften en sokjes en een knuffeltje zo leuk, jullie ook? Kreeg ik 10 jaar terug niet hoor!
Hoi meiden, hier gisteren de termijnecho gehad. Kindje was enorm gegroeid in vergelijking met 3 weken terug. Ik ben nu vastgezet op 28 april 2012!! Verder zei de verloskundige nog dat ze een vermoeden heeft dat het een jongen wordt maar daarna zei ze meteen, jongens en meisjes hebben met deze termijn allemaal een bobbeltje daar zitten dus pin me er niet op vast. Dus dat blijft nog lekker even geheim Hieronder de echo. Alle meiden die binnenkort een echo hebben, GENIET ERVAN!! Meiden die net als ik net een mooie echo gehad hebben: gefeliciteerd!!!
ik ken het probleem!! ik ben inmiddels al 3,5 kilo kwijt..... maar het gewicht komt er vanzelf wel bij @pat ik kreeg ook zo een koffertje mee leuk he?!?!?! vind het zo een lief koffertje hihihihi
@camadia wauw!! wat een mooie echo al een echt, echt mensje zo.... en heb je het hartje mogen horen??? in ieder geval gefeliciteerd met de goede echo!!
Aaah Camadia, wat een superecho!! Pat en Elmo, gefeliciteerd!! Over filmpjes: weet ik niet. Zou je je filmpje niet op youtube kunnen zetten en dan hier de link plaatsen?
volgens mij gelukt niet dus, dan maar foto´s wow de 11weken foto ziet er waanzinnig uit, die van mij is nog echt een vage alien hoor.