Jeeeeeeeee hoop zo dat de baby met haar/ zijn benen gespreid ligt wil zo graag het geslacht weten. Nog een uur of 16 geloof ik
dat doet mijn vriend ook ook al kan ik niet slapen kan niet eens stil zitten pfffff dat word morgen na de echo maar slapen hihihihi
Jullie zijn grappig en schattig Heel veel plezier vandaag!!! Ik hoop dat alles goed is met de kleintjes! Ik zit vandaag op 21 weken.... De tijd gaat zo hard!!! Woehoe!!!
Ik moet ook wel lachen om mn banner... Bij 22 weken is het kleintje meer dan 23 cm lang... Vorige week kwam de echoscopiste vertellen dat ie 24 cm lang is...
Goede morgen meiden, wat kletsen jullie veel!!! Dit is bijna niet bij te houden Miffy wat schiet je al op met het kamertje, leuk hoor. Mooie meubeltjes. Veel reacties gehad om mn roze inkoop van gister, ben er ook helemaal verliefd op Gister mail gehad van mn vk en de bloeduitslag was nog niet binnen. het zou snel moeten gaan ze krijgen de uitslagen digitaal binnen. Ze gaat deze ochtend vooor me bellen waar het blijft. Vind ik toch wel erg netjes. Priscilla ik ben ook bang dat het misgaat hoor. na een echo of het hartje gehoord te hebben gaat het een tijdje goed maar als ik dan een paar weekjes verder ben dan komt de angst weer. Was ook erg blij met de extra pretecho, had ik echt even nodig, ook omdat ik mn meissie nog niet voel. Yupgup, nog steeds een jongen, ben ook wel beetje bang dat ze met mn 20w echo opeens zeggen, nee hoor mevrouw het is toch echt een jongetje!!! Wat fijn dat alles goed was. Meiden die vandaag de echo hebben, succes en heel veel plezier!!!
Goeiemorgen. Ik was er om 6 uur uit... Half 8 in t ziekenhuis, bloed laten prikken, en ik heb een of ander suikerwater, smerig zoet goedje, moeten drinken, maar een litertje.... Nu moet ik 2 uren stil zitten en dan weer bloedprikken. Morgen de uitslag... Gaap
Meiden met echo`s en/of afspraken vandaag: succes en have fun Over ontlasting..ik gebruik nu 2x per dag movicolon poeder (via de gyn)..het is niet te harden zo goor maar het helpt iig wel iets.Heel enthousiast zal ik er niet over zijn,want het blijft evengoed moeizaam.Maar alle beetje helpen
Goedemorgen dames, ik heb bijna niet geslapen vanacht, was helemaal onrustig kon de rust niet weer vinden om te gaan slapen inmiddels dus hoofdpijn ...... ik ga nu lekker douchen enz en dan vertrekken we richting de echo Spannend!! heb er heel veel zin in om onze uk weer te mogen zien maar vind het ook wel heel erg spannend omdat ze toch de baby helemaal gaan nalopen op naja mankementen hopelijk vanmiddag paar mooie foto's voor jullie
Zo jij was er vroeg bij vandaag. Lijkt me heel smerig dat suikerwater. Omdat mijn suiker laats ook niet goed was was ik bang dat ik dit ook moest doen. Ik weet van mezelf dat ik de boel er dan zo weer uitgooi. Heb respect voor je. Nu afwachten dus, hoop dat het allemaal meevalt voor je.
Succes Miffie!!!!!!! Het is dat ik een sterke maag heb, maar dat ik me nu echt lekker voel...... Maar daarbij komt dat ik naalden veel erger vind als iets drinken... Maar ik verveel me stierlijk. Heb boekjes mee hoor, maar 2 uur is écht lang!!! Ik een saaie stille wachtkamer....
Nog niks gelezen, doe ik zo. Maar ik heb net al mail gekregen om blije doos op te halen. Vroeg he? Leuk, moet vanmiddag toch naar ziekenhuis voor echo, kan ik daarna meteen ff ophalen. Zo ik lees zo nog ff bij. Zin in echo. Denk dat ik vanmiddag wel zenuwachtiger wordt.
jeeeeeeeeeeeeee nog 5 uur en we vertrekken naar de echo Gelukkig hebben we straks nog een kerstbrunch op school van mijn zoon dood de tijd een beetje. Ieuw suikerwater, hopelijk is alles oke met de bloedwaardes
Ok, bijgelezen. Iedereen zenuwen voor de echo's lees ik. Ik mag om half 3 pas. Dus nog 5 uurtjes voor mij. Iedereen tot nu toe goede echo's. Hopen dat dit voor iedereen geldt. @Ludora: Een liter??? pff. Ik moet ook suikertest over week of 10 ofzo. Maar wist niet dat het een liter was, dacht een bekertje. Vandaag is crematie van kindjes van MissQ he....
Allemensen! Krijg het ook allemaal even niet meer bijgelezen.. Heb je zeker rond die 20w echo's.. wordt er weer even megaveel gekletst. Las iets over verstopping.. Ik heb ook Movicolon, maar gebruik daarnaast ook gebroken lijnzaad in Biogarde + een eetlepel lijnzaadolie. Dat laatste is ook niet lekker, maar ik neem snel erna gewoon een hap yoghurt en dan proef ik het niet meer. Dat helpt ook! En gewoon veel drinken. Ik heb bijv. een thermoskan van een liter en die vul ik per dag 2x met thee en die moeten dan gewoon op. Dus bijv onder het eten koken zit ik soms nog aan een beker en ga daarna gewoon door. Verder ook nog wel eens wat anders (water of fris) en dan zit je lekker aan een ruime 2 liter per dag. Vandaag 20w echo. Om 14.00. Spannend hoor. Hoorde van een nichtje dat toen zij ging de baby sliep. Moest ze op een skippybal de ruimte rond om het wakker te maken. Hielp helaas niets, dus kon ze nog een keer terugkomen.
Whaha, zie het helemaal voor me. Hoop niet dat ik dat moet haha. Ach, ons kindje is volgens mij meer wakker dan slaperig (druktemaker)