Soms zijn cursussen wel gratis. Ik had de vorige keer Zwanger&Fit gedaan, ook een zwangerschapsgym. Dat was van de GGD volgens mij, en in onze stad wordt dat door de gemeente vergoed.
@bloem sommige verzekeringen vergoeden het bij een uitgebreider pakket geloof ik maar weet ik niet precies ik krijg het niet vergoed in ieder geval
Jaaaa weer een paar mooie echo's en dat mooi dat het zo gelijk op gaat!! Als we die ene twee nog niet mee tellen Gaaf blijven die echo's he!!! Zwijmel!! Sterkte met je nachtdiensten Sam!! Laatste reeks ? En toen was ik het weer kwijt.... Dat nuchter zijn van vanmorgen heeft er zo ingehakt. Toen ik daarvan terug was naar t koffiehuis waar we gaan koffie drinken met onze bruiloft en toen weer door boodschappen doen en toen klapte ik weer inelkaar.... Ik moet gaan accepteren dat ik gewoon niet meer kan blijven rennen een hele dag.... Ik heb net wel even gelegen, maar ik moet echt een stapje terug doen voor mijn kleine uk. Net een nieuwe buikfoto gemaakt... Vergelijken met die van 7 weken en nu.... pffff Ik ben echt dik!!! en nog niet op de helft!! (profiel of buikjestopic)
Mooie echofoto's hoor! Moet zelf nog 2 daagjes (aaarghhh!) geduld hebben. Mijn verzekering vergoed volgens mij max 75 euro
@ bloem hier krijgen we het ook niet vergoed hoor. Denk dat ik deze keer ga zwangerschaps zwemmen. Bij de oudste gym gedaan hele leuke meiden leren kennen, maar vond de gym verder weinig voorstellen.
Haha Ladytijger, nee dit was niet de beste wedstrijd om heen te gaan Manlief baalt hier ook flink, dacht ook een leuke wedstrijd te gaan kijken..
btw (sorry voor de spam) Ik had voor een tentamen een onvoldoende (4.6)... was ik met een paar studenten naar de inzage geweest, hebben toch net een 5.5 bij elkaar kunnen kletsen!!! Ik ben zo blij! Dan hoef ik in de toetsweken na de vakantie maar 1 regulier en 1 hertentamen te maken
Nou weer terug van ajax - Az Dat was balen dat het al met 37 minuten over was. Maar ja dat krijg je ervan dat er zo,n idioot het veld op rent. Maar goed we zullen zien wat er nu gaat gebeuren.n Verder morgen om 9.00 mijn 20 weken echo. Spannend !!!!!!! Ga nu dan ook maar mijn bedje in. Tot morgen
wij zijn vanavond weer lekker bezig geweest hihihi ook de commode zit inmiddels in elkaar dus alle meubeltjes zijn klaar....... het is nu nog een keer alles goed schoonmaken en de aankleding van het kamertje ik heb 1 neutraal setje beddengoed, daarmee maak ik het bedje van de week op en dan na 2januari ga ik jongens of meisjes beddengoed kopen ik was hier vanmiddag bij de prenatal, wou kijken voor van die hydrofiel doeken van draakje, vind ze zooooo lief maar de grote hebben ze niet, alleen kleintjes en die hadden ze alleen als setje met een blauwe erbij dus binnenkort als het wat minder druk is er eens naar vragen
Zo f klagen ik heb scheermessen in keel normaal neem Ik trachitol maar dat mag nu niet en die andere speciale snoepjes vind ik niet werken, heeft 1 van jullie een idee hoe je het kan verzachten? Zo weer 4 uurtjes werken en morgen middag en dan week vrij
Ik dacht het te kunnen zien (tenminste aan de hand van de geringe kennis die ik hier op het forum heb opgedaan) en door een bepaalde opmerking van de echoscopiste.. Maar goed.. ik kan ernaast zitten, dus laat het nog maar steeds lekker open. Nee hoor, we willen het beiden als verrassing houden, alleen.. nu zit ik gewoon wel met een vermoeden in mijn hoofd (maar goed, dat hebben bepaalde moeders ook aan de hand van hoe ze de buik dragen) en ik ben dus benieuwd of het ook zo is. @zwangerschapsgym, -cursus of -zwemmen: Ik ga zwemmen. In ieder geval gewoon een badenkaart voor elke week een keer en in de loop van de tijd op de donderdagavond denk ik ook naar de specifieke zwangerschapszwem. Daar leer je dan goede ontspanningsoefeningen, die van pas kunnen komen bij de bevalling. Verder veel fietsen, gewoon alle boodschappen (bij goed weer) op de fiets (heb een grote mand en 2 fietstassen achter). Dan blijf je wel fit toch?
Ben weer terug van de 20 weken echo en alles was goed. En we weten nu ook het geslacht. Maar dat zet ik hier niet neer ivm meelezers aangezien we het nog voor de Fam. Geheim willen houden. Mochten jullie het willen weten dan kan dat via pbtje Ik ben zo blij