Placenta? Mijn rechterkant is ook wat dikker en dat is waar de placenta zit. Met beeb erbij is t dus een verkeersdrempel, ghehe. Foto van ledikantje staat in album. Op de gebruiksaanwijzing stond: 20 minuten, maar geloof dat ik er een uur over heb gedaan Best lastig, bukken enzo met bijna-dikke buik! De rest doe ik samen met vriendlief, pfieuw.
Pat, hier kruipt die kleine als ik lig ook helemaal omhoog. Lekker dicht bij ons hart ofzo? Yupgup, vind ik nog goed gedaan in een uur!! Die gebruiksaanwijzingen zijn altijd wel heel bescheiden met de benodigde tijd
@ daro, geweldig nog een zoon voor jullie!!!!! @ bv of kv, ik ga deze keer gelijk kv geven. Bij devin heb ik bv gegeven, maar na 2 weken kwam er helemaal niks meer uit. had wel heel veel gekolfd dus kon nog maanden bv geven. Bij owen begon ik met bv, maar hij kreeg er niks uit en ik had kapotte tepels met blaren en er kwam alleen nog maar bloed uit m'n tepels. Daarna vreselijke last van stuwing gehad waar ik niks aan mocht doen. Dus heb nu echt het besluit genomen om gelijk aan de kv te gaan. @ hier vandaag erge last van m'n buik beetje vervelend. en m'n man is vandaag ook weer heerlijk vrolijk. hij had gister darten en had even teveel gedronken dus die heeft de hele nacht lopen spugen. en vandaag super sjaggie.
Miekr, heh gets wat eng als er bloed uit je tepels komt!!! Dan zou ik er ook heeeel snel klaar mee zijn!! Fijn hor zo'n gezellige vent in huis! Succes! Daro, gefeliciteerd met jullie blauwe wolk!!
hier heb ik gister voor t eerst gehad dat hij/zij doorging toen me hand erop kwam en ik de beeb dus ook duidelijk voelde! Nu vriendje nog Bij mij ligt er een onder navel en een boven navel dus overal "pret" ik denk dat er vanmorgen een verschoven is want het deed echt zeer 5min hele harde buik en rot gevoel. Nog nooit eerder gehad.
sorry als ik een discussie op gang gebracht heb, maar wilde gewoon eens kijken wat iedereen ging doen.... Maar ik vind gewoon iedereen heeft zijn eigen keuze en moet ook kiezen waar zij zich het beste bij voelt. Toch? Net is ons nieuwe dressoir gekomen ! Helemaal blij ermee maar zo groot..... Had veel opgeruimd vandaag en toch weer een hele hoop weggegooid je vind weer zoveel dingen waarvan je denkt had ik dat zou echt nodig, of dit kan nu echt eens de zolder op. Nou net alles ingeruimd en 1 kast is helemaal leeg.... hmmm wat nu... Toch wel weer teveel gedaan en getild want mn buik voelt niet zo fijn en mn rug al helemaal niet meer..... Dames heeft er nog iemand tips waar ik leuk paars bedtextiel kan vinden???? Of heb ik nu gewoon weer een moeilijke kelur uitgekozen....
haha bij jou zijn het er meteen 2 die alle kanten op bewegen, dat zal wat worden als ze alle 2 goed actief worden hihih
@ilonka, ik neem aan bedtextiel voor de kleine? En tja, een discussie, zolang ieder haar mening/keuze kan uiten en elkaars mening/keuze respecteert is er niks aan de hand toch?
Hier ga ik weer voor borstvoeding. De eerste heeft het bijna een jaar gehad, de tweede 7,5 maand. Mijn advies is als je twijfelt, probeer het gewoon, Stuwing krijg je sowieso en er zitten zoveel antistoffen in het colostrum (eerste voeding) dat dat een soort eerste vaccinatie is. Ieder voor zich trouwens hoor, probeer hier absoluut niet iemand mee om te praten. Ik vind borstvoeding heel bijzonder, maar het is niet zo'n sprookje als ze weleens laten denken. Borstvoeding is hard werken, maar ik vind het dat meer dan waard!
ik ben indd heel benieuwd of ik het dan nog zo leuk vind Ennuh hier ook nog steeds een kast leeg sinds we nieuwe meubels hebben,,, hihi.....
bv of kv we hebben besloten gewoon borstvoeding te proberen maar hier zie ik wel heel erg tegenop ik ben namelijk 2x aan een borst geopereerd (ivm goedaardige tumor) waarvan 1 liteken op de tepelrand zit en het ook maar de vraag is of het aan die kant gaat lukken ivm liteken weefsel enz vind het vooral erg spannend of het allemaal wel lukt enz voor de discussie...... ik vind dat je zelf achter je keus moet staan!! dat is het belangerijkste denk ik als je tegen je zin in borstvoeding gaat geven en het gaat niet goed kun je ook minder van je uk genieten denk ik, en anders om net zo..... voeding is erg belangerijk en juist daarom moet je doen waar je jezelf goed bij voelt toch??? en je kindje word met alle 2 de soorten voeding wel groot
@bezigbijtje wat is het kamertje gaaf geworden!!! erg leuk die bedjes bij die boom!!! hebben jullie die boom zelf gemaakt ?? en die kleding aankoop in je album, is dat ook zo een klein maatje??? ik kan hier dus nergens zoiets vinden
@BB: Heb ff vriendschapsverzoekje verstuurd, anders kan ik kamer niet zien. @Borstvoeding: Ik wil het heel graag proberen. Heb wel een borstverkleining gehad, maar melkklieren zijn niet doorgesneden, dus volgens chirurg heb ik net zoveel kans als ieder ander Alleen normaal worden tijdens je zwangerschap de tepelhof groter voor alvast de borstvoeding, maar dat kan bij mij dus niet ivm litteken. (dat litteken word ook dikker nu, omdat het echt die groei tegenhoud) Dus ben benieuwd. Zo erg verdrietig worden als het niet lukt @Hier: Wij zijn nu bezig om de zolder uit te ruimen voor kantoor man. Dus nu is het echte werk begonnen. Voor mijn man begon het ook iets meer te leven bij de laatste echo haha. Vreselijk last van hormonen. Gisteren erg kwaad (wel netjes kwaad) geweest bij Hema, omdat ik een bestelling had gedaan die niet binnen was gekomen, had allang binnen moeten zijn.Nu kwam het pas na kerst, omdat er een vrachtwagen geannuleerd was. Dus heb boos gezegd dat ik er niet weer bestel. Buiten was ik bijna in tranen (heb ik altijd als ik boos wordt) Gisteravond klacht ingediend via Hema.nl. Wordt ik vanmorgen gebeld dat het binnen is. Hebben ze speciaal voor mij via een koerier alsnog laten komen. En guess what? Nu voel ik me nog schuldig ook.... Wat kunnen hormonen wel niet met je doen he? Nou ik ga es ff koken. We hebben van een paar al poosje niet gehoord he? Mis Kayde (?weet niet of je het zo schrijft, woont in Amerika dacht ik) ook al poosje...
@child, herkenbaar hoor die boosheid... En vervelend soms, maar je krijgt uiteindelijk in dit geval wel wat je wilt Dat is dan wel weer mooi! @BB heel mooi je kamertje.... wat heerlijk om daar al te kunnen zijn!
niet alles terug gelezen!! vanaf yupgup: yupgup: wat lief van dat oude klasgenootje!!! nijntje: gaaf heh dat spelen met die kleine, hier doet hij af en toe mee.. viev: gelukkig was alles goed!! ilonka: gelukkig ben je gerustgesteld!!! miekr: das vreemd een 6e teentje ontdekken!!! gelukkig is dat een vrin simpele ingreep, maar wel ff schrikken denk ik! bloem: wat leuk dat jullie al behang op t oog hebben!! tinie: haha lache die kleine houd je nu al voor gek nijntje: leuke jas!!!! daro: gefeliciteerd met jullie knul!!!! @voelen... voel af en toe een soort bal links onder... ook heel duidelijk met lopen dan.. en voel die kleine ook telkens links.. schoppen enz.. verder drukke dagen komen er aan!! bijna 19 weken nu ff 2 weken vakantie.. heerlijk!! meiden alvast hele fijne feestdagen