Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja heb Kayde een krabbel gestuurd maar nog geen reactie op gehad. Ze was wel nog online geweest?

Child wat een service van de Hema! Ik had ook boos geworden, ook bijna tranen gevoeld en me daarna ook schuldig gevoeld dus je bent niet raar hoor (of we zijn dat allebei hihi)

2. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Over BV/FV, ik ga deze keer zeker BV proberen. Ik heb het de vorige keer "maar" 3 weken volgehouden, Joas leek niet goed te groeien dus ben toen toch geswitched naar FV. Maar ik ben wel blij dat ik ieder geval de eerste belangrijke dagen goede melk en antistoffen heb kunnen doorgeven. Wat iemand anders al zei, stuwing heb je toch, dus die eerste dagen is BV prima te doen :) Ik moet alleen tepelhoedjes gebruiken, dus weet niet of ik het trek/handig vindt om het heel lang vol te houden. Maar voor de eerste weken ga ik het wel weer proberen dus.

Hmm..Joas wil niet slapen, kom misschien zo nog even verder reageren..

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Grappig dat je dat op foto hebt gekregen.Beebje hier heeft ook een voorkeur voor rechts..dan is het rechts zo`n strakke bobbel en links meer pudding.Erg apart :p

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Jaaa,nog een knul erbij :D Gefeliciteerd met de goede echo en tweede zoon :D

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant

6. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik weet niet meer helemaal precies wie en wat, maar ik doe een gooi :p

Ik zag weer een jongen erbij (Daro??) leuk leuk.

Mijn PC loopt vast als ik naar de prive albums ga, er is iets met mijn PC aan de hand wat internet is ook al zo traag. Dus vooralsnog geen mening over de kamertjes :D ik wil ook beginnen.

Kayade hebben we inderdaad al even niet meer gehoord.... Hoop maar dat alles goed is met haar!!!

BB fijn dat je je weer wat beter voelt.

Voelen: sinds gister gelukkig weer iets beter, maar nog niet zo goed en niet regelmatig. Maar dat kan he...

BV vs KV: ik moet eerlijk bekennen dat ik er ligt tegenop zie BV. Ik heb zo'n drama verhalen gehoord. Maar ik heb 24 april een bijeenkomst via de kraamzorg over BV. En mijn nicht is Lactatieverpleegkundige. Ik wil het sowieso echt wel proberen, ik sta er voor open. Maar ik zie er zeg maar meer tegenop als de bevalling.... Maar misschien onderschat ik dat wel enorm :D :p

Vandaag uitlag van mijn onderzoek gekregen, er zijn geen afwijkingen in mijn bloed/suiker gevonden!! Fijn begin van de kerst!!!

Ik ben doodop, vanmorgen vanaf half 4 wakker gelegen. Piekeren helaas. Gister te horen gekregen dat ik in januari werkeloos zal worden, ben nu uitzendkracht. Dus dan ga ik er nogal op achteruit qua inkomen. Das eng!! Dus nu even VOH kijken en dan vroeg mijn nest in!

7. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Even klaag berichtje.

Ik had gisteren kleding besteld bij wehkamp en dat zou vandaag geleverd worden tussen 12 en 18 uur. Dus niet geweest. Staat op bestellingen dat bezorger nog onderweg is. Dus ik netjes wachten. Kijk ik net want nog steeds geen reactie staat er ineens dat ik niet thuis was. Ben al sinds 17:30 uur thuis. En we hebben niks gehoord. En ik was ook tot 15:00 uur thuis. Nu moet ik denk ik wachten tot morgen. Bah.. Wilde kijken of de positiebroek goed zat en natuurlijk ook de kleding. Hopelijk is het er dan wel want wilde dat eventueel met de feestdagen aan.

Einde klaag bericht

8. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Goedenavond!

Nog mensen The Voice aan het kijken? Vind het vanavond niet zo heel boeiend...

BV/FV Zeker weten weer BV proberen! Ik snap ook niet zo goed waarom iemand het niet zou proberen...

Ik ben tijdens de zwangerschap 2x naar een BV info-avond geweest. Heel interessant (!!!) en heeft me zeker geholpen door te zetten. Mijn zoontje moest in de kraamweek ineens 2 dagen naar het ziekenhuis.. Was heel geel en spuugde in stralen, waardoor hij teveel afviel. Duss... Ik moest gaan kolven. De kleine jongen werd die dagen gevoed via vingervoeding.
    Thuis heb ik het weer opgepakt, maar met tepelhoedje. Ze adviseren die weer af te bouwen, want je zou daar niet zo lang mee kunnen voeden. Nou, ik ben het met 6 á 7 maanden af gaan bouwen. Af en toe echt zeker weten wel momenten gehad, dat ik dacht : "Nu ben ik het zat, stop ermee!"
    Maar dat ging weer over en het werd steeds makkelijker en sneller. Blij dat ik BV heb gegeven! Was heel trots op mezelf. Haha!
    Tuurlijk, KV is prima en kinderen groeien er ook goed op. Maar BV is er voor gemaakt toch?? Beter bestaat niet!
    Wil het niemand 'aanpraten', ieder z'n eigen keus. Haha!
    Maaarrr.. Waarom zou je het niet proberen? Toch?

Babykamer Oooh, door jullie verhalen wil ik ook beginnen. Haha! Even de verbouwing afwachten.. Bijna!! :D

Kerst Nog leuke plannen? Wij gaan 1e kerstdag naar de schoonfamilie en 2e kerstdag naar m'n ouders. Morgenmiddag/avond gezellig met vrienden. Heb er zin in! Verder gewoon relaxen.. :)

9. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Als ik niet zo'n last zou hebben met bv zou ik het ook zeker doen, maar ik weet dat m'n bevalling al een ramp is/wordt dan ga ik niet ook nog extra pijn lijden met de bv.
    Ik raad het meiden die het nog nooit gedaan hebben wel aan om te doen, want het is gewoon het beste voor je kindje, maar ik vind dat het voor moeder ook wel fijn moet zijn. En daarom begin ik straks gelijk met kv.

Maar ik vind dat iedereen dat helemaal voor zich moet weten of ie bv of kv wilt geven. Iedereen wilt toch op eigen manier het beste voor haar kindje.

10. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    kayde inderdaad niks meer van gehoord. Ze zou haar 20 weken echo hebben, en daarna heb ik niks meer van haar gelezen.

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @miekr
    ik snap in jou geval ook echt dat je meteen voor kv gaat
    je wilt toch ook van je wondertjes genieten en niet er alleen maar door lijden
    ik geef je groot gelijk!!!

over kayde....
    ik zag dat haar laatste post 30nov was, hoop dat alles goed met der is
    vroeg het me vorige week ofzo al af
    hopelijk komt ze snel weer een keer online

@kerst
    wij gaan 1ste kerstdag naar mijn ouders en doen daar cadeautjes en soort van buffet aan eten
    2e kerstdag is voor ons 2 en gaan we met zijn 2 aan de fondue
    en we hebben een 3e kerstdag gecreerd voor mijn schoonzus en vriend en baby, haar schoonbroer en schoonouders en mijn schoonvader, dan gaan we gourmetten

12. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Dames, alvast fijne dagen toegewenst!

13. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Sorry meiden ff ego..

Ben zo boos! Zit de hele aaf al op mn vriend te wachten.. Moest werken zat tegen.. Dus smste m of t allemaal lukte, kreeg terug: ja zit nog ff te kletsen.. Belde m net om te zeggen dat ie moest opletten met thuis komen dat de kat niet ontsnapt.. Allemaal takke herrie op de achtergrond.. Is ie met die klant en een vriend gaan stappen!! Verdorrie, zit ik mezelf daarvoor wakker te houden? Ik maar wachte, en hij lekker de hort op.. Pffff ben zo pissed! Ook niet ff laten weten ofzo :(

14. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Snap ik das klote zeg. Met de beste wil van de wereld kan ik niet wakker blijven tot half 1. Lijkt me dat dat ook voor jou best een klus is. Beetje dom van em. Om t niet even te laten weten...

15. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Oh ja das vervelend Priscilla.. hij had het minstens even kunnen laten weten zodat jij niet voor niks zat te wachten!

Kerstdagen: hier gaan we alleen 2e kerstdag naar mn vader, gourmetten. Verder niets bijzonders, mn man is moslim en we hebben weinig met kerst. We zijn gisteravond even wat gaan eten om te vieren dat de echo goed was en dat het een jongen is (als het een meisje was hadden we dat ook gevierd hoor!!) dus nu doen we verder niks bijzonders meer.

Zometeen nog even naar de supermarkt voor de laatste boodschappen, ik heb voor mn vader alles gekocht want hij heeft daar geen tijd voor. En verder de wekelijkse boodschappen halen. Verder vandaag nog geen plannen. Lekker rustig weekend dus!

Ik wens julile allemaal alvast fijne kerstdagen, geniet ervan met degenen om je heen waar je het meest om geeft!

16. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Oh trouwens vandaag 20 weken zwanger!! Officieel op de helft!

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Daydreamer,bijzonder en knap dat je toch volgehouden hebt met de borstvoeding.Het gaat idd niet altijd over roosjes.
    Wil er wel bij zeggen dat ik echt vind dat de bv na een paar maanden echt meestal makkelijker wordt.Soms is het al makkelijk vanaf het begin,al is het over het algemeen best hard werken.Maar het wordt makkelijker en dan is het helemaal relaxed :D

Nah ja...ik zit ondertussen nog steeds met spruw,dat lijkt me een minder goed begin van de borstvoeding.Dus heb er al zalf voor,maar het wil niet echt verbeteren.

Priscilla,ai..dan zou ik ook boos zijn hoor.Pff,is toch ook geen moeite om ff iets te laten weten.En jij maar wachten :(

Wij zijn morgen heerlijk met z`n viertjes thuis,`s morgens hebben we cadeau`tjes voor elkaar onder de boom liggen,`s middags doen we spelletjes,kijken een filmpje ofzo en gaan gourmetten.Gewoon relaxed :) En 2e kerstdag naar m`n ouders.

Iedereen alvast fijne dagen!

18. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Zo ik heb kamertjes gekeken!!! BB die boom is echt mooi!!!!
    Jupgup leuk al die dozen!! Word ik ook heel hebberig van!! UITPAKKEN!!!

IKKE WIL OOK!!!!! :D :D :D

Kerst, vanaaf zijn we voor het eerst en voor het laatst samen met kerst. (altijd in de horeca gewerkt) Morgen met mijn moeder en zus maandag brunch en surprises bij schoonfamilie...

Is t gek dat ik op kijk om zo nog boodschapjes te gaan doen... :p

19. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Daydreamer, begrijp ik het goed dat je ook zo'n 6-7 maanden met tepelhoedje hebt gevoed elke keer? Dat was dus wel te doen? Ik heb ingetrokken tepels dus ik moet heel waarschijnlijk ook met tepelhoedje namelijk.

@Priscilla, balen van je avond..

@Kerst, alle dagen zitten volgepland met familiebezoek en kerkbezoek natuurlijk. Lekker traditioneel dus. Maar ach, ik hoef me dan zelf niet uit te sloven in de keuken, dat scheelt :)

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    tnx voor de reacties op ons kamertje, we zijn er ook erg blij mee... niet te veel poespas maar toch erg leuk aangekleed :)

De boom hebben we zelf gemaakt met lichtjes erachter... hij is afgeleid van Muurornament boom met uil | KARWEI

Kerst; hier vanaaf cadeautjes + gourmettten bij schoonouders+zussen. Morgen rond 5u naar mijn ouders iets eten en 2e kerst dag met mijn hele fam eten (iedereen heeft wat gemaakt)

word met mijn misselijkheid en rug/buikpijn een hele beproeving om zolang aan een eettafel en in eetluchten te zitten. Ben erg benieuwd!

Deel Deze Pagina