Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Hey allemaal,

nou tis hier dikke puinhoop.De hele zolder is leeg (alle spullen staan een verdieping lager) zodat alles afgetimmerd kan worden voor kantoor van mijn man. Hij plaatst dan ook 2 nieuwe dakramen op zolder. Zodra dat klaar is, gaan de spullen weer naar boven en kan er begonnen worden met kinderkamer (ook met nieuw dakraam)
    Mijn man doet alles zelf (eigen bouwbedrijf) dus die zie ik aankomende dagen weinig haha.
    (hij zegt met kerst niet te gaan werken, maar ik moet het nog maar es zien:p)
    Wij hebben morgen lekker niks en 2e kerstdag gaan we bij schoonfamilie op koffie en bij mijn familie eten.
    Vanavond kerstnachtdienst.

Verder geen plannen, kan ook niet zoveel met zo'n bende in huis.
    Maar ach, tis mooi weer, dus straks even lopend naar markt denk ik.

fijne dag(en) iedereen!

2. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Succes vanaaf, ik kan me voorstellen dat het een uitdaging is...

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Allemaal leuke plannen dus met kerst!
    Hier vanavond eerst een verjaardag van de vriend van mn zus, voor het eerst zijn ouders ontmoeten :)
    Morgen brunchen bij mijn ouders, dan spelletjes en diner (allemaal zelfgemaakte proeverijtjes).
    2e kerstdag bij mn schoonouders ook spelletje doen (met cadeautjes) en daarna uit eten.

Zie er eerlijk gezegd wel een beetje tegenop om zolang te zitten, voel mn stuitje nu al zeer doen...dus probeer zoveel mogelijk tussendoor te liggen en rusten, weet zeker dat ik na die 2 dagen helemaal op ben!
    Maar wel zin in hoor!

4. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Bb wat een mooi kamertje voor je 2 kleintjes
    En vooral die boom echt geweldig.

5. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    mogguh!
    Wij gaan vandaag even sfeer proeven bij het Glazen Huis in Leiden. Vorig jaar zijn we ook even wezen kijken en waarschijnlijk volgend jaar niet (lang reizen en een kleintje erbij lijkt me niet zo handig).
    Boodschapjes zijn al in huis voor de kerst. Eerste kerstdag gourmetten met mn pa en zijn vrouw en zij zorgen voor het vlees, wij voor de rest.
    Tweede kerstdag gaan mn vent en ik pannenkoeken eten thuis en waarschijnlijk al aanstalten maken voor het doorbreken... Nog 5 nachtjes en dan slapen we hier in de woonkamer :)
    @Child, succes met klussen!
    @Ludora(?) Balen joh dat je dan niet weet waar je vent uithangt... Ik zou daar ook niet blij mee zijn...
    Fijne kerstdagen alvast!!!! Geniet van de Jip&Janneke bubbels :D (oid)

6. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Bedoelde Priscilla dus! ;)

7. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ludora wat fijn dat je suiker goed was!
    Had ik hier al gezegd dat ik opnieuw moet prikken voor suiker? Ik zat veel te hoog, bij huisarts opnieuw laten prikken en toen waren de uitslagen goed. Zegt mn vk deze week dat via de huisarts niet betrouwbaar is en dat ik opnieuw moet prikken in het ziekenhuis zucht... Vind het een beetje vreemd dat het via de huisarts niet goed is?

Vandaag mn mn vriend het hele huis even op orde maken. Morgen komen mn ouders, zus man en kinderen hier gourmetten en 2e kerstdag gaan we naar mn schoonouders. Daar doen we het cadeautjesspel, 3 cadeautjes pp voor 5 euro en dan erom strijden en we hebben loodjes getrokken voor 50 euro, alleen cadeau verder geen rijm erbij ofzo. Oh ja we gaan ook weer gourmetten, heerlijk haha. Vandaag maar veel fruit eten.
    Fijne kerst allemaal!

8. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Bloem das raar ja. Maar goed aan de andere kant liever dat ze 2 keer te veel prikken als 1 keer te weinig....

Nou ik ga er vandoor, nog even boodschappen doen, zal wel leuk zijn.....

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ludora,zal wel leuk zijn? Of zal wel druk zijn,dat laatste denk ik iig wel.Succes :D

Bloem,was het bij de huisarts een vingerprik? In het ziekenhuis meten ze meestal het gemiddelde van de afgelopen 3 maanden,daar heb je beter overzicht van dan.

Child,yeahh het begin is gemaakt :D Succes verder met de verbouwing!

10. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Vanochtend de inkopen gedaan voor de hele kerst. wat een drukte zeg. Stond buiten in de rij voor de slager.
    Wij gaan morgen met ons gezinnetje gourmetten, films kijken, en lkkr genieten.
    2e kerstdag gaan we brunchen bij m'n ouders en verder hebben we die dag niks. Niet uitgenodigd bij schoonouders dus lekker rustig.

Net even geknutseld met Devin, maar nu even niks doen. Heb vreselijke pijn in m'n buik.

Kwam ik vanochtend bij de winkel een vrouwtje tegen die ik nog van vroeger ken zegt ze lijkt het nou zo of ben je alweer zwanger?? je was toch nog maar pas bevallen. Dus ik zei dat ik inderdaad weer zwanger was en ja hoor daar was ie weer. O nu wel een dochter krijgen he?? Je hebt al 2 zoons en nu moet je wel een dochter krijgen. want dat is normaal.
    :(:(:(:(:(:( Ik snap het echt niet meer hoor.

11. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Miekr: 'lekker' laten kletsen. Ik snap dat het vervelend is maar jij weet hoe het wel zit en dat is dat jij straks 3 mooie jongens hebt rondlopen.

En als familie en 'vrienden' blijven doorzeuren over het geslacht/je laten helpen en andere rare opmerkingen: Ik zou ze eens een link doorsturen van zo'n lieve engeltjes-site met de opmerking: 'En dan maakt geslacht niet veel meer uit he?'

Ik snap het echt niet hoor. Mijn ma was maar wat trots dat ze 3 meiden kreeg, en had het net zo leuk gevonden als er nog een meid was bijgekomen, maar dat werd een jongen. (ook goed!)

Het maakt mij nu niet uit wat ik krijg, maar kan me niet voorstellen dat het me daarna wel wat gaan uitmaken bij de volgende.

Ene oor in,andere oor uit.....

12. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Trotsemams Ja, inderdaad! BV moet gewoon even goed op gang komen en met de weken wordt het steeds makkelijker en sneller. Dat mijn zoon zo groeide met mijn melk vond ik wel heel apart en bijzonder. Hihi!
    Maar ik las dat jij vóór de bevalling al gaat kolven? Ik heb, geloof ik, even gemist waarom je dat doet/moet??

Minkie Ja, dat klopt. Levi dronk eigenlijk goed aan de borst, maar doordat hij toen een paar dagen naar het ziekenhuis moest, heb ik daar gekolfd en (omdat het makkelijk was voor de zusters!?) met tepelhoedje gevoed. Ik vond dat zelf ook wel prima, want Levi dronk daarmee ook perfect. Ik heb dus echt 6 á 7 maanden gevoed met hoedje! Daarna BV afgebouwd.. Maar je hebt ingetrokken tepels? Vriendin van mij ook, bij de 1e weken geprobeerd, incl kolven, maar.. Lukte niet. Nu heeft ze net een 2e en het gaat super! Dit kindje weet de tepel toch goed te pakken blijkbaar. Ik hoop dat het je gaat lukken. En al is dat met tepelhoedje.. Prima toch!

Priscilla Balen!!! Ik zou echt pissig zijn, zeg! Als hij de kroeg in wil, zeg het dan ff. Inmiddels uitgepraat?

Bezigbijtje Ik kan me voorstellen dat je tegen die lucht van het eten opziet. Vooral met gourmetten, enzo. Misschien vooraf ff een broodje eten? Of helpt kleine beetjes bij jou helemaal niet? Balen joh, dat je nog zo beroerd bent!

Child Herkenbaar! Wij krijgen 2 slaapkamers op zolder, beginnen ze 1e week januari mee, dus wij de zooi van zolder weggegooid of anders staat het in verhuisdozen op de 1e verdieping. Fijn!! Haha! We moeten er wat voor over hebben. Straks kunnen we het lekker in gaan richten! ;)

Heitje Niet te lang blijven zitten dan, hoor. Af en toe even heen en weer lopen? Helpt dat je?

Miekr Ach, laat gaan die mensen.. Die denken gewoon niet na!! (al kan ik me wel voorstellen dat het gruwelijk irritant is!)

Nou meiden, hele fijne en gezellige kerstdagen gewenst!!!

13. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Daydreamer: We moeten er inderdaad wat voor over hebben.:)
    Ik ben allang blij dat mijn man het zelf kan en er dus geen vreemden over vloer komen (ik was al behoorlijk gestresst toen we deze zomer een vreemde schilder bij huis hadden lopen voor 3 dagen) (mn man kan wel schilderen maar heeft er bloedhekel aan)

Maar 1e dakraam zit erin:)

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @priscilla
    ik snap dat je boos bent, zou ik ook niet leuk vinden

hier net de laatste boodschapjes opgehaald, ben nu helemaal klaar
    was lopen naar de winkel gegaan en ben er moe van
    dus languit op de bank mijn nageltjes in de kerst stemming brengen :D
    ben helemaal blij met het resultaat van mijn testnagel, is mooier als verwacht

Iedereen alsvast fijne kerstdagen toegewenst!!!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heej meid,

ja ik ga uurtje voordat we erheen gaan 2 pistoletjes eten met komkommersalade. En dan als we wegrijden een waterijsje voor de misselijkheid (auto altijd misselijk sinds ik zwanger ben).

Hopelijk voorkom ik zo een hoop. Het gaat aardig hoor. Maar ALS ik ineens misselijk word is het foute boel dan moet ik echt plat en even geen gezeik... maar dat doe ik liever niet bij schoonfam. eerlijk gezegd:).

verder eet ik daar niks, op wat stokbrood met kruidenboter (mmm!) en eitje gebakken na.... durf dat "vette" echt niet aan. Zodra ik al iets met aardappel eet is het foute boel... oohhh en ben zo'n friet fan!!! Aten we altijd 1x in de week.... nu al 14weken niet op:cool::$;)

Allemaal fijne avond/dagen meiden...
    wij hebben overdag niks dus ik kom nog wel ns buurten hoor:D

16. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    nee het was geen vingerprik, er is gewoon een buisje bloed afgenomen. Ach het begint te wennen dat geprik haha.

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    mijn nageltjes zijn helemaal mooi geworden
    ben helemaal blij met het resultaat :D

nu nog even een beetje was opvouwens enz
    hier is de bovenverdieping net weer netjes
    was vorige weer ook echt even chaos, we hadden overal dozen en tassen staan enz
    maar inmiddels heeft alles zijn plekje gevonden en is het boven super netjes :D
    zelfs mijn vriend zijn kamertje :O

18. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    fijne kerstdagen allemaal!

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Merry Christmass Dames!!! :D
    Toch wel bijzonder met een baby in onze buiken :D hahaha ;) Enjoy! De meeste zijn toch zonder. Wordt er een om te onthouden!

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    skaya indd bijzonder.... als alles goed verloopt (waar we ofcourse vanuit gaan) dan hebben we allemaal onze laatste kerst in deze samenstelling!

zo raar idee volgend jaar hebben wij gewoon 2 beebjes... zijn wij papa en mama van 2 beebjes! Alles is al klaar hier voor ze... maar toch vind ik het af en toe nog zo'n kriebelig gek idee:D

Deel Deze Pagina