Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daanbanaan1982

7 dec 2011
    18
    0
    0
    Groningen
    @ allen. Fijne kerstdagen!
    Ik heb afgelopen week de 20 weken echo gehad. Alles is goed en ons mannetje doet het prima! Ja echt een mannetje!!! Dat voorgevoel van een meisje van mij is hormoongebonden denk ik whaaahhhh. Ben heel blij.....

2. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    mogguh!
    Hier een gezellige dag gehad met mn pa&aanhang, lekker gegourmet en vooral veel gezelligheid! :)
    Vannacht geslapen als een blok, vanmorgen even wakker geweest, daarna weer vertrokken... tot 11 uur... heerlijk...
    Verder merk ik dat ik erg last van haaruitval heb, ik vind ze overal!! Hebben jullie daar ook last van?
    @Daanbanaan, fijn dat de echo goed was! Zo zie je maar dat voorgevoel niet altijd gelijk heeft... zeg het vooral tegen mezelf hoor!

3. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Mei mama's 2012 Bevalling en geslacht lijst!!

Nijntje81: 2 mei, verrassing
    Cullen: 3 mei, geslacht bekend (hopelijk) op 19 dec
    Trotsemams: 5 Mei, Jongen
    Dribbel32: 6 mei, Jongen
    Viev: 6 mei, verrassing
    Child: 6 mei, verrassing
    Yupgup, 8 mei, Jongen
    Miffy, 8 mei,Meisje
    miekr, 8 mei, Jongen
    Daydreamer: 9 mei, verrassing
    Ilonka85: 9 mei, Meisje
    Tinie84 9 mei, Jongen
    Veldmuisje: 10 mei, verrassing
    Essieee: 11 mei, Jongen
    Minkie86: 11 mei, Meisje
    Daanbanaan1982: 12 mei, Jongen
    Daro: 12 mei, Jongen
    Marja78: 12 mei, verrassing
    Ladytijger: 14 mei, Verassing
    Skaya: 15 mei, Jongen
    Miranke: 17 mei, Meisje
    Ludora: 19 mei, geslacht 5 januari
    Pat78: 19mei, Meisje
    Priscilla4: 20 mei, Jongen
    Vmb1981: 20 mei, Meisje
    Draak: 20 mei,Jongen
    Heitjekarweitje: 21 mei,Meisje
    An1985: 21 mei, geslacht 4 januari hopelijk bekend
    bezigbijtje: 23mei, verrassing
    Sam4Hope: 23 mei, verrassing
    Bloem18: 27 mei,Meisje
    Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend
    Mamajolanda: 27 mei, geslacht 27 december bekend
    Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit
    85Eva: 31 mei, Meisje

Totaal: 35 zwangeren 11 jongens 9 meisjes 9 verrassingen 6 geslacht nog niet bekend

Zo de lijst weer volledig gemaakt dacht ik.
    Verder weinig te melden.;)

4. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ik heb nu al zo'n 2 weken dat ik een paar keer per nacht wakker wordt (en ook 's ochtends met opstaan) met een harde, strakke buik, heel onprettig. Weten jullie wat het is?

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hier vanmiddag weer terug gekomen na kerst bij mijn ouders gevierd te hebben
    was echt super gezellig!!!
    en zelfs mijn vriend heeft het erg leuk gehad
    en we zijn ontzettend verwend en de baby ook
    echt super leuk!!!!
    wel gek idee dat er volgend jaar een kleintje bij is
    ik ga nu even aan de slag met de laatste voorbereidingen voor de fondeu
    en dan straks lekker samen met mijn mannetje eten :D
    en dan vanavond maar vroeg naar bed want ik ben gesloopt
    morgen ook weer een drukke dag met de verloskundige en nog een keertje kerst vieren enz

6. Kayde

Kayde Lid

30 aug 2011
    81
    0
    0
    Hoi, hoi,
    Heb hier al een tijdje niet kunnen reageren, had wat gedoe met m'n toetsenbord! Maar nu heb ik een nieuwe gekregen met Kerst, dus vanaf nu kan ik weer meedoen!
    Had nog even globaal wat bijgelezen, maar niet alles uitgebreid doorgenomen. Zag een discussie BV/FV, ik ga sowieso BV geven. Is natuurlijk altijd een kans dat het niet lukt, maar daar ga ik niet vanuit, het is er voor gemaakt tenslotte ;) En verder vind ik dat iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt!

Miekr, las iets over een zesde teentje, wat apart! Hoop dat verder alles goed is!

Zag ook nog het geslachtenlijstje voorbij komen ergens, wij krijgen een meisje! Manlief had gehoopt op een jongetje, maar is ook erg trots op ons meisje gelukkig :) Met Kerst ook nog wat leuke dingetjes gekregen, een paar lieve slabbetjes en washandjes enzo.

Hoop dat iedereen verder een fijne kerst heeft gehad!

Oja, heitje, bedankt voor je lieve krabbel :)

7. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Ik heb dat ook regelmatig, maar voorals als ik me druk maak. Harde buik denk ik.

8. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Bij mij is het duidelijk de baby die helemaal bij mijn navel ligt!

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Mei mama's 2012 Bevalling en geslacht lijst!!

Nijntje81: 2 mei, verrassing
    Cullen: 3 mei, geslacht bekend (hopelijk) op 19 dec
    Trotsemams: 5 Mei, Jongen
    Dribbel32: 6 mei, Jongen
    Viev: 6 mei, verrassing
    Child: 6 mei, verrassing
    Yupgup, 8 mei, Jongen
    Miffy, 8 mei,Meisje
    miekr, 8 mei, Jongen
    Daydreamer: 9 mei, verrassing
    Ilonka85: 9 mei, Meisje
    Tinie84 9 mei, Jongen
    Veldmuisje: 10 mei, verrassing
    Essieee: 11 mei, Jongen
    Minkie86: 11 mei, Meisje
    Daanbanaan1982: 12 mei, Jongen
    Daro: 12 mei, Jongen
    Marja78: 12 mei, verrassing
    Ladytijger: 14 mei, Verassing
    Skaya: 15 mei, Jongen
    Miranke: 17 mei, Meisje
    Ludora: 19 mei, geslacht 5 januari
    Pat78: 19mei, Meisje
    Priscilla4: 20 mei, Jongen
    Vmb1981: 20 mei, Meisje
    Draak: 20 mei,Jongen
    Heitjekarweitje: 21 mei,Meisje
    An1985: 21 mei, geslacht 4 januari hopelijk bekend
    bezigbijtje: 23mei, verrassing
    Sam4Hope: 23 mei, verrassing
    Bloem18: 27 mei,Meisje
    Kayde: 27 mei, Meisje
    Mamajolanda: 27 mei, geslacht 27 december bekend
    Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit
    85Eva: 31 mei, Meisje

Totaal: 35 zwangeren 11 jongens 10 meisjes 9 verrassingen 5 geslacht nog niet bekend

Kayde meteen even bijgewerkt :)

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @kayde
    fijn dat je er weer bent
    we maakten ons al zorgen over je
    en leuk nog een Meisje!!

11. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Leuk Kayde om iets van je te horen! En weer een meisje erbij,gefeliciteerd!

Hier net terug van gourmet bij mn vader. Was supergezellig en onze zoon stal weer de show zoals altijd :) Heb zelf alleen een mindere dag en nacht gehad, ik vrees voor BI. Heb echt super veel pijn dus morgenochtend moet ik maar de huisarts bellen denk ik. Hopelijk kan ik vannacht wel een beetje slapen, afgelopen nacht heb ik vooral veel wakker gelegen van de pijn.

12. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Kayade fijn dat je er weer bent!!! We maakte ons al zorgen. Gefeliciteerd met jullie meisje!!!!

Hier een leuke dag gehad met schoonfamilie. We zijn heel erg verwent en onze kleine uk ook, nu al!!!

Ik voel me alleen niet zo goed. Suizende oren, hoodfpijn, duizelig, gister ook zo veel last van mijn rug gehad... Ik ga nu naar bed en hoop dat ik me morgen beter voel. Moet morgen gewoon werken. Maar zo als ik me nu voel kan ik niet veilig auto rijden. Ik zeg dus truste to all!!

13. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Daro wat rot! Ik ga morgen bellen met de fysio voor een afspraak. Baal er enorm van dat ik er nu al last van heb.

Gelukkig de kerst overleefd. Wel een paar keer misselijk geweest, maar alles binnen gehouden.flink verwend met cadeaus! Ook voor de kleine. Nog dik een week en ik weet wat t is!! Morgen lekker huis aan kant maken.

14. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    hey mijn en die van andere zijn de banners verdwenen???

Verder hebben we hier een gezellige dag gehad:) lekker gegeten.

Morgenvroeg naar verloskundige en laatste boodschapjes halen en dan heerlijk paar dgn weg. Voor nu weltrusten

15. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    hallo allemaal

hier ook een leuke kerst gehad ! De kleine uk is superverwend (nu al) echt niet normaal hahaha maar wel leuk trotse oma's en opa's hihihih

nu lekker naar mn bedje doodmoe morgen weer aan t werk en volgens mij heeft de kleine een feestje in mn buik....

Vaker het idee dat ze helemaal aan de zijkant van mn buik ligt dat ze daar dan met haar hoofd duwt ofzo (ja geen idee hoe ik t anders moet omschrijven)

En vanavond opeens aan de andere kant dit gevoel in mn zij, dus wie weet of ze zich gedraaid heeft....

Wel heerlijk om nu wat beweging te voelen heerlijk gevoel en zo met kerst, gewoon lekker genieten :D

Nou dames ik las dat iedereen een leuke kerst heeft gehad en iedereen goed verwend is , nu op naar het nieuwe jaar wat ons allemaal een mooie baby zal brengen !!!!

16. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Zo kerst is weer voorbij. vanochtend bij m'n ouders brunch gehad. was erg gezellig. M'n ouders nog een keer de echo's bekeken en ze dachten zelfs dat er nog een 7e teentje aan z'n voetje zat. Heb dat maar op gezichtsbedrog gehouden, maar het 6e teentje zag iedereen.

Daarna bij m'n schoonouders en naja laat ik het daar maar niet over hebben. Vertellen we ook nog dat devin geen chocola mag hebben omdat hij daar slecht op reageerd. geven ze hem een magnum en elke keer als we niet kijken stoppen ze een chocoladekrans in z'n mond. We zijn er maar boos opgestapt.

Helaas nog steeds erge pijn in m'n buik en afgelopen nacht ook (voor) weeën gehad.

@ Kayde fijn om weer wat van je te horen. Leuk ook een meisje voor jullie.
    Ik denk dat ik tot donderdag wat minder aanwezig ben omdat ik best zenuwen heb voor donderdag.
    En sorry als ik niet overal op reageer,ben er niet helemaal bij.

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @miekr
    jeetje wat een rare schoonouders heb jij zeg :(
    wat vond je man er van dat ze dat deden met die chocolade
    dikke knuff voor je!!!!

18. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Miekr nu al voorweeen en nog steeds zo'n buikpijn? Na twee zwangerschappen ken jij je lichaam het beste, maar zou je niet naar een arts/vk/gyn gaan daarmee? Dan duurt wachten tot donderdag nog best lang en die voorweeen horen nu echt nog niet.. :(

En inderdaad wat een rare schoonfamilie heb jij, als mijn (schoon)familie zo zou doen zou ik ook linea recta opgestapt zijn! Maar gelukkig, de kerst zit er weer op :)

Heb ik weer.. huisarts op vakantie deze week. Zit nu dus te twijfelen of ik naar de vervanger zal gaan of nog een weekje zal afwachten. Vannacht redelijk geslapen, 'maar' 3 uur echt wakker gelegen. Da's al beter dan de nacht ervoor.. het gaat nu ook wel redelijk maar gister ging het echt niet dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen.

19. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi meiden, de afgelopen dagen wel af en toe snel bij gelezen. het ging vooral over kerst volgens mij:D.
    De meesten hebben een leuke kerst gehad, 1 minder leuke kerstdag gelezen door nare herinneringen, dat is niet leuk.
    Miekr jou halve kest was geloof ik leuk, jammer dat jullie boos zijn opgestapt, wat vervelend zeg en wat een rare schoonfamilie toch.:(. Bij ons was de kerst gezellig maar blij dat het weer voorbij is, nu weer even normaal. Hebben gsiter van schoonzus leuk natuurlijk roze cadeautjes gehad:), ik plaats de foto vandaag weer even.

Verder heb ik een goede 20w echo voorbij zien komen en het was volgens mij een jongen, gefeliciteerd maar heb ook een meisje voorbij zien komen het blijft dus steeds aardig gelijk op te lopen.

oh en miekr die voorweeen vind ik toch wel een beetje eng klinken hoor! Komt vast allemaal door de spanningen van afgelopen tijd. Doe het rustigaan meid en ik zou er even voor bellen hoor,dit is toch niet goed?
    Ludora ik hoop dat je je vandaag weer beter voelt.

20. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Jaaa, ik zie net een mail binnenkomen dat ik de blije doos op kan halen. yeahhh:D

Deel Deze Pagina