Priscilla, misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar lekker iedereen links laten liggen. Iedereen heeft altijd overal wel een mening over! MamaJolanda, ik heb je even een pb'tje gestuurd. Over opvang, mijn moeder en schoonmoeder gaan eerste jaar oppassen. Werk zelf op een kdv/bso in Ambacht waar ik hem later eventueel mee naartoe kan nemen. Heb dan niet te maken met wachtlijsten enz. En jullie?
Hello dames, heb tussendoor in de pauzetjes wel het eea meegelezen, nu weer ff een berichtje van hier Blije doos-mail heb ik nog niet. Misschien per regio verschillend? Kleertjes; nu 1+1 bij de Hema! Scheelt weer een hoop Hier is de keuken gedemonteerd... bak vanavond zelfgemaakte pizza in de combi-oven. EXPEDIT Tafelcombinatie - berkenpatroon, 154x78x149 cm - IKEA Deze bij de Ikea meegenomen voor onze nieuwe studerkamer, waar ik mooi uitzicht heb over het dakterras.... Oh dames, ik heb zo'n zin in meer ruimte!!!! Priscilla, ik hoop dat het met jou ook gaat lukken!!!! Verder nog 2 lampen en extra pannenset meegenomen... steken heb ik niet zo'n last meer van, tenzij ik te snel opsta... Minkie, beterschap voor je mannetje!!! Ik heb nu ook dat ik mijn omgeving verkeerd afmeet aan mn lichaam. Even een klein smal stukje tussendoor glippen is er niet meer bij, of ik sta te dichtbij een deur die ik opengooi. Dan gaat net het randje van mijn buik erlangs, of mijn borsten, of ik kom er echt niet meer tussendoor en snap even niet hoe dat kan
@ blije doos, had ik me voor aangemeld dacht ik, maar blijkbaar was er iets verkeerd gegaan. Ik stond op niet zwanger, dus gelijk veranderd in wel zwanger en de uitgerekende dag. Dus hopelijk krijg ik nu ook binnenkort de uitnodiging. vandaag babydump gebeld. En info gevraagd over een duoseat voor op mijn onderstel. maar helaas passen die niet op mijn onderstel, zal dus toch een andere wagen moeten aanschaffen en deze moeten verkopen. (heb wel een grote zolder, maar om die nou weer helemaal vol te zetten) In januari gaan we even naar babydump even te shoppen. Trouwens ik ga alle jongenskleertjes die ik van owen had verkopen. Zitten ook een paar kledingstukken van Devin nog bij, maar wil voor dit knulletje een geheel nwe gardarobe aanschaffen. dus als iemand nog intresse heeft in jongens/ uni kleertjes maatje 56/62. Ik ga het van de week allemaal op marktplaats neerzetten sommige kledingstukken zijn alleen gewassen en gestreken en nooit gedragen, omdat ik van iedereen maatje 62 had gekregen en hij die maat maar heel kort heeft gehad. ehm wie had het ook al weer over m'n schoonouders. (wie niet) maare het zijn inderdaad geen fijne mensen. hebben al heel vaak ruzie met ze gehad, als het aan mij had gelegen kwamen we er nooit meer, maar m'n man vind dat ie er af en toe wel heen moet alleen heeft hij daar altijd wel ruzie met ze en als ze hier weer eens zijn geweest hebben wij bijna altijd ruzie, omdat hij helemaal in de stress schiet van ze. (mijn schoonvader kwam eerst gewoon altijd met de sleutel naar binnen ook als ik boven bezig was, toen heeft m'n man een keer gezegd dat hij dat niet moest doen want stel dat ik in m'n eigen huis een keertje in m'n blootje beneden zou lopen om wat voor reden dan ook. zegt m'n schoonpa, nou dan moet ze dat maar niet doen, want ik heb de sleutel en kom dus binnen wanneer ik wil. naja zo iemand is het dus.)
Jij had toch een Mutsy? Want de meningen zijn nog wel verdeeld per winkel of iets op een onderstel kan of niet (heb ik in ieder geval gelezen op internet) Had gelezen dat duoseat officieel alleen op de Urban Rider mag... Heb ik navraag gedaan bij babypark: Nee hoor, duoseat mag ook op 4-rider. Maar dat verschilt dus wel per winkel of het mag of niet (ook met evt.garantie) Nu weet ik niet welke Mutsy jij precies hebt... Hier staat nog wat info tussen: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/194088-ervaringen-mutsy-duoseat-waar-koop.html
grote kriebels... sleutel inleveren, of sloten vervangen (ik ga voor allebei!) Ik zou er ook gauw mee klaar zijn... Ik dacht dat brooddeeg maken altijd wel een klusje was, maar dat viel me erg mee. Ga ik toch wel vaker doen
OH sorry meiden ik zit het wel te lezen maar weet gewoon niet wat. Ik ben zo niet lekker. Heitje ik heb een lage bloeddruk, en daar zal iets wel vanaf komen, dizzy ed. Maar mijn zicht is slecht, heb ook hoofdpijn en last van mijn ogen. Het lijkt alsof ik van een andere plek naar mezelf kijk. Ik schijn er ook errug wit uit te zien. Heb wel de hele dag gewerkt, maar dit zal een van mijn laatste volledige dagen zijn denk ik zo.... Ik ben best hard voor mezelf, maar moet nu niet hard zijn, maar zorgen. Duurt alleen even voordat ik daar zelf ook in geloof. Morgen in ieder geval een afspraak met mijn huisarts. Eerst even vragen of hij misschien nog een idee heeft waar het vandaan komt, anders dan dat het bij de zwangerschap hoort... En dan hoop ik dat hij voor mij een advies kan uitbrengen om minder te werken. Dan moet allemaal op papier geadvisseerd worden, lekker moeilijk doen tussen opdrachtgever, uitzendbureau en UWV...
nou vandaag weer gewerkt maar me de hele dag toch zo raar gevoeld... Vanmorgen opeens duizelig en hongergevoel en slap dus ja snel maar gaan ontbijten nou dat hielp niks dus half uurtje daarna maar weer eten en nog dat gevoel niet weg... de hele dag duizelig gebleven en zo slapjes echt irritant.... wat t nu geweest is geen idee nou verder hebben we een kerstboom gekocht voor volgend jaar (alles was nu 50% korting) dus erg leuk ! en verder nu doodmoe dus dalijk lekker slapen, heb wel bijgelezen maar waren zoveel paginas dat ik t ff niet meer weet zal morgen kijken om op iedereen te reageren
@ child, dank je wel!! Wij hebben de style combi uit 2010. Als we naar babydump gaan nemen we de wagen wel mee en kunnen daar misschien kijken of het wel past, maar het moet wel veilig zijn uiteraard. Hier ook een lage bloeddruk veel last van duizelingen, niet goed kunnen zien, hoofdpijn, telkens het idee flauw te vallen. niet echt prettig. @ ilonka, zo hebben wij vorig jaar ook onze kerstboom gekocht. Lekker met korting scheelt een heleboel
Kleding maten: ik had geloof ik maar 1 of 2 pakjes in maat 50, maar ook wat dingetjes in maat 56 die eigenlijk even groot waren als maat 50. Ik heb in de eerste weken nog wel aardig wat maat 56 bijgekocht, maar goed mn zoontje is ondervoed geweest dus heeft wat langer in de kleine maatjes gezeten dan normaal is. Cadeautjes waren vooral groter inderdaad (mt 68 tot zelfs 98!!), en vaak ook niet onze smaak. Ik was dan ook het meest blij met cadeaubonnen van H&M en Hema dus dat is een goed idee om dat op het kaartje te zetten! Ik ga in maart ofzo alle kleertjes eens van zolder halen en kijken wat ik nog moet bijkopen. In ieder geval een aantal hydrofielluiers en rompers en ik vind het ook wel leuk om een paar nieuwe pakjes te kopen, zodat deze baby toch nog wat nieuwe dingetjes heeft. Miekr: ik ben benieuwd wat je op mp zet, zet je hier ook de link weg? En over je schoonfamilie zeg ik maar niks meer.. wat een rare mensen! Ludora: pas goed op jezelf hoor! Luister naar je lijf! Ik heb me vanochtend officieel ziekgemeld bij UWV (ik zit in de ww). Ik moest even een drempel over om dat te doen, want het voelt als falen en alsof ik me aanstel maar het gaat gewoon niet anders. Vanochtend liep ik met zoontje in de buggy (die toch een beetje als rollator fungeert) naar de supermarkt letterlijk 400 meter verderop en dat deed al zo'n pijn.. ik voel me net een oud wijf en ik vind het vreselijk om alles aan mn man te moeten vragen, maar alles gaat zo moeizaam.. ik kan de hele dag wel janken van frustratie. Het is in een paar dagen zoveel slechter gegaan en daar baal ik van! Mn huisarts is op vakantie, de vervanger vindt dit niet ernstig genoeg dus ik kan pas volgende week naar de ha. Nu eerst wachten op een telefoontje van de verzuimbegeleider van het UWV. Ik hoop maar dat ze niet al te moeilijk gaan doen.
Euhh even uit mn hoofd. Miekr ik hoop voor je dat je donderdag vroeg een afspraak hebt staan zodat je niet de hele dag hoeft te wachten. Maak je niet te druk hoor elke zwangerschap is anders zoals hier ook al gezegt werd. (ik snap je bezorgdheid helemaal hoor!) Priscilla gecondoleerd en goed van je dat je toch even persoonlijk heen bent gegaan. Miffy fijn dat je het hartje weer gehoord hebt, blijft bijzonder. Ik voelde net een paar zachte tikjes onderin mn buik, de baby? Had afgelopen dagen wel weer kriebeltjes in mn buik maar nu een duidelijk gekriebel die ik voelde verplaatsen, baby? Oh vanavond belde mn vk met mn bloeduitslagen en ik heb antistoffen, ik kan dus na de vakantie weer vrolijk naar mn werk. Weet nog niet wat het jongetje had maar heb al meerdere gevallen gehoord van de 5e ziekte hier in de omgeving. Oh ja ik zou nog een foto plaatsen van mn cadeautjes, morgen maar heb de foto wel al gemaakt. Morgen de zolder opruimen, plaats maken voor de spullen die naar boven moeten die nu nog in de toekomstige babykamer staan.
@ daro: ik snap je frustratie meid. Ik zit al 4 maanden in de ziektewet. De Arbo houdt me erin. Werk minimaal vanuit huis en 1x per week mag ik een uur naar kantoor (na maanden smeken), maar ben benieuwd wat de plannen zijn als ik maandag ga melden dat ik naar de fysio moet... Misschien kom ik helemaal niet meer op kantoor voor de bevalling!!!
effe grappig: Mn kerel heeft tegels van de muur van ons inimini-keukentje gesloopt, ziet hij een leiding lopen en vraagt aan mij of ik weet wat er doorheen gaat... melk.... eeeh water
Haay allemaal!!! Zojuist de geslachtsbepalings echo gehad en we krijgen een zoon!!! Echt super hij was gezond en alles was goed zijn zo super trots!!! Gr
@ daro goed naar je lichaam luisteren inderdaad. Het is even een stap, maar als het niet anders kan dan is het niet anders. En ja ik heb zoveel spullen van de jongens, van devin had ik al veel weggedaan en van owen had ik zoveel nieuw gekocht en zoveel gekregen, maar ik vind nu voor ons 3e knulletje gewoon een hele nwe garderobe. (kleertjes zijn allemaal van prenatal, feetje, h&m babydump, mexx, hema, heel veel van name it en een paar dingetjes van de zeeman @ bloem, ik mag gelukkig om 10:00 terecht. De jongens gaan naar mijn ouders zodat wij alle tijd hebben en rustig kunnen kijken.
Daro, ik ken dat gevoel. Ik wil nu 2 uur minder gaan werken per dag, maar dat voelt inderdaad ook al als falen... Ik houdt me maar voor dat het niet voor mij is. Dan lukken dingen altijd beter.
Miekr, ik ben wel benieuwd naar de (nieuwe) kleertjes! Vanavond al meerdere bestellingen geplaatst bij hema... Ja meerdere... Want de 1+1 korting wordt niet berekend als 50% korting maar als goedkoopste gratis. Dus 4 bestellingen geplaatst die ik hier bij de hema laat leveren. Heb voor 25 euro 4 lange broekjes, 2 korte, een vestje en een shirtje besteld. Vind het zelf netjes! Kerst was hier goed. Zaterdag bij schoonfamile geweest, zondag weer naar huis gegaan en gisteren naar mijn ouders. Zijn flink verwend!! Tussendoor de babykamer in elkaar gezet maar wat is dat een teleurstelling! Morgen gelijk de babydump bellen. Diepe krassen/groeven in het ledikantje, de handvatten van de kast zitten ieder op een andere hoogte (heb de deuren al waterpas dus dat kan het niet zijn, zit gewoon een cm hoogteverschil!!), een lade kan er niet in, de rollager kan niet lager worden gezet dus de lade knalt tegen de ombouw aan, en andere lades lopen ook niet lekker. Snap er geen fluit van. En oh ja, van onze maxi cosi kinderwagenbak zit een klittenbandje verkeerd dus de binnenkant blijft niet hangen. Ook al zo gek. Beetje stom allemaal, wil het zo graag afhebben! Voel me even B-keus voor een A-prijs.... Grrr.