Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Yupgup, dat is idd niet leuk... wat een tegenvaller zeg!!!
    @miekr, fijn dat je zo vroeg kan. Dan zit je je idd niet zo op te vreten!

2. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Jeetje yupgup wat een tegenvaller! Hoop dat het snel en goed opgelost wordt.

Hieronder nog mijn beloofde foto van mnn kerstcadeatjes van schoonzus.

3. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Yupgup: wat een tegenvaller inderdaad! Dan heb je zo'n zin om het allemaal in elkaar te zetten... Maar babydump "kennende" denk ik wel dat het netjes opgelost zal worden. Maak in ieder geval foto's voor de zekerheid! Ik ga ook even bij hema kijken, bedankt voor de tip!

Miekr: het is nu al woensdag dus nog één dagje onzekerheid en dan is het alweer donderdag. Fijn dat jullie zo vroeg terecht kunnen en hopelijk worden alle zorgen weggenomen en is er alleen een zesde teentje!

Bloem18: mooie kerstcadeautjes hoor! Heel schattig allemaal zo bij elkaar.

Mamajolanda: leuk een jongen! gefeliciteerd!

Ehhhh verder weet ik het niet meer sorry..

Bedankt voor jullie reacties op mijn 'gezeur'.. fijn dat sommigen mn gevoel herkennen, natuurlijk niet fijn voor jullie maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel!

Ik weet dat ik naar mn lijf moet luisteren maar het voelt zo k*t (sorry maar da's het enige passende woord).. Sowieso de pijn is echt verschrikkelijk, maar daar bovenop nog het gevoel van machteloosheid, telkens van alles aan mn man moeten vragen, dingen niet kunnen doen, schuldgevoel naar mn zoontje toe want zelfs een wandelingetje naar de speeltuin is teveel. Het is gewoon in een halve week tijd dusdanig verslechterd dat ik me net een oud vrouwtje voel en daar baal ik van!! Ik hoop maar dat het de komende weken wel iets beter gaat..

Vanochtend toch naar een huisarts gegaan, vandaag een andere vervanger met inloopspreekuur dus ik ben er gewoon heen gegaan. Was een gesprekje van 2 minuten (lekker makkelijk verdienen voor die man!), hij heeft niet eens gekeken want ik kwam als een oud vrouwke binnen lopen, na een half uur zitten wachten in de wachtkamer had ik alleen nog maar pijn dus hij had aan een half woord genoeg. Doorverwezen naar de fysio. Eigenlijk dus nutteloos geweest dit bezoekje aan de huisarts want ik had zelf ook de fysio kunnen bellen, maar het geeft me wel een stukje erkenning ofzo. Ergens denk ik toch nog steeds dat ik me aanstel.

Nu weer even rusten..

4. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Yupgup, maar waarom moest je de meubelen zelf in elkaar zetten dan? Wij hadden de meubeltjes ook van Babydump maar het hoorde bij de service dat de mannen die het kwamen leveren ze ook in elkaar zetten. Maargoed, hopelijk wordt het snel opgelost! (vast wel :) )

@Daro, sterkte, niet fijn als je je zo slecht voelt. Gelukkig dat de huisarts niet moeilijk deed en je meteen doorstuurde. Voor jou inderdaad een bevestiging dat je je niet aanstelt ofzo, er is echt wat aan de hand! Hopelijk knap je wat op van de fysio.

@Bloem, leuke spulletjes zeg!

@Hema, 1+1 korting?? Dan moet ik deze week ook nog maar eens de stad in, want de autorompertjes van mijn zoontje kunnen nu natuurlijk niet hergebruikt worden :D

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    mamajolanda gefeliciteerd!!

yupgup.. lekker slordig hopelijk lossen ze het netjes op!!

daro gelukkig gaan ze ermee aan de slag!!

hier net een foto ingestuurd bij koffietijd haha ben benieuwd of ik de fiets win XD zal wel niet maar vind het zo grappig!!
    verder vanmiddag op kraambezoek bij een kennis die ik niet veel spreek maar ze vroeg of ik langs wou komen..

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    bloem leuke kadootjes!! hier echt een mega knuffelbeer gekregen voor kleine koog en een setje om met verf een afdruk te maken van de handjes en voetjes!!

7. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Bij babydump kan je ze in elkaar laten zetten voor 65euro, wij laten het ook doen juist omdat het dan niet verwijtbaar kan zijn als er iets is. Tegenwoordig weet je et maar nooit hè!

Gisteravond de baby een uur lang gevoeld, was wel erg leuk:)

Nu zijn we onderweg naar de grotten van Valkenburg, hoop dat ik het red met mijn bekken, kom er moeilijk onderuit want schoonouders zijn 40jaar getrouwd, tot nu toe vind ik het een beetje saai. Ach vandaag en morgen nog en dan lekker weer naar huis. Meiden fijne dag vandaag

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Leukk!!
    Ik heb dat overslagshirtje ook, maar een ander broekje eronder (met hetzelfde printje)

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Daro sterkte! En hoop dat de fysio goed werk doet bij je!

Yupgup: shit zeg wat balen van die meubeltjes! Hoop dat het goed opgelost wordt!

Pat: veel plezier in Valkenburg, ben er ook geweest en vond het een erg gezellig stadje!

Hier: vanochtend in bed voelde ik aan mijn buik en zat er een dikke bobbel, ik goed voelen...leken wel de billetjes? Wahh voelde gewoon botjes en kon er omheen voelen..wat raaarrrr!!!! Maar oohh zo mooi!!!!
    Nu zit ze ook weer de hele tijd te trappelen, heerlijk!
    Las ergens dat ze ook al kunnen horen? Gaaf!

Zal ook eens wat fotootjes maken van mn aankopen tot nu toe, en de cadeautjes die we tot nu toe gekregen hebben :)

Behang van de babykamer zit er nog niet op, maar wil daar deze of volgende week mee gaan beginnen! Ohhh zo zijn als dan de vloer erin kan en de meubeltjes!

10. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Goedemorgen (kan nog net haha)

@Heitje: Dat zou leuk zijn, als je het kontje al zou voelen. Straks hebben we dat nog veel meer he, dat je voetje/hoofdje enz. voelt. Lijkt me zo maf.

Vanmorgen was ik om 6 uur wakker. Kon daarna niet in slaap komen, kleine was klaarwakker:D:D
    Ging vervolgens op rechterzij liggen, voelde ik hele baarmoeder rechts hard worden.
    Ging daarna op rug: Stond hele buik rechts op spanning. Volgens mij lag kindje precies helemaal rechts, wat een gek gevoel zeg.

Nu erg moe (heb na 6 nog wel weer even geslapen hoor)
    Straks fysio en nog even boodschappen doen. En dan vind ik het ook weer leuk geweest voor vandaag. Merk dat ik weinig actieve dagen heb, maar wordt wel weer beter denk ik.

Fijne dag iedereen!

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hey meiden
    hier was het gisteravond erg laat geworden en kwam thuis met enorme hoofdpijn
    was wel een hele gezellige dag!!
    we hebben van mijn schoonvader en vrouw zelfs cadeautjes voor de kleine gehad (is wel beetje jongensachtig, die zal wel balen als die weet dat er nog een meisje komt)
    ik ging rond half 1/1uur mijn bed in en kwam er pas om half 12 uit
    nu heb ik nog steeds hoofdpijn :(
    ik zal ff nieuwe buikfoto plaatsten, vanochtend gemaakt

12. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Even zo uit mn hoofd:

Bloem: van dat je anti-stoffen hebt!
    Daro: rustig aan hoor. Ik had ook het gevoel te falen toen ik bedrust moest houden in het begin vd zwangerschap, maar je lijf geeft het echt wel goed aan.
    Miekr: fijn dat je morgen zo vroeg terecht kan.
    mamajolanda: gefeliciteerd met je zoon!

13. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Ah oke.. Nou ja kan gebeuren door omstandigheden toch. Hoop dat er snel een woning voor jullie beschikbaar is!

14. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Dames sorry voor mn negativiteit vanochtend, ik heb even uitgerust en voel me al veel beter! Net gebeld door UWV, ik zit vanaf nu officieel in de ziektewet en ik ga er gewoon het beste van maken!

Super leuk om te lezen over bewegingen en aankopen en dergelijke! Ik ga straks even naar de prenatal als het gaat, even de babydoos ophalen.. leuk leuk leuk!

15. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Mogg..Middag dames!
    Hier al druk aan de klus! We hebben nu een boven en keuken die ik aan het uitsoppen ben. Foto's plaats ik als ik tijd heb!
    @Daro, ik vind dat je alle reden hebt om te zaniken hoor! Sterkte en blijf lief voor jou!
    @Bloem, wat een schattige kleertjes!
    @Pat, veel plezier!!!

16. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    hoi meiden,

Ben al heeeeeeeel lang niet op 't forum geweest, maar ben druk geweest. Het gaat hier nu eindelijk goed. Ben tot ruim na de 16 weken erg misselijk geweest, veel gespuugd. Nu eindelijk beter! Wat is dat een heerlijkheid, al die weken hebben echt heel lang geduurd!!!

Volgende week 19,5-weken echo, spannend!

Heb deze week vrij en ben vandaag een beetje de nieuwe kamer van ons zoontje af aan 't maken (vanmiddag gordijnen bestellen) zodat ik straks de laatste dingen in de babykamer kan doen (kapot stukje behang, sierstrook, vervangen). Lekker dat hier bijna niets hoeft te gebeuren!

Dus ook lekker aan 't opruimen vandaag. Wat dingen naar Marktplaats en de rest vanmiddag naar de kringloop brengen. Heb eindelijk weer energie!

Maar waarom ik nu weer even bij jullie kom....
    Ik heb hier een creche-/oppasboek liggen. Van Barbapappa. Ik heb het dubbel. Het is nog nooit gebruikt. Destijds gekocht voor 7,95 bij de V&D. Is er iemand die ik er blij mee kan maken? Ik hoef er niets voor te hebben. Ophalen kan in Delft of in Maasdijk (mijn werk) of in Rotterdam (werk van Klusser-man). Eventueel kan ik het ook opsturen naar iemand, maar dan wil ik graag wel de verzendkosten vooraf betaald hebben.... (hoeveel zou dat zijn?)

Ik hoor het wel!

Nou, ik ga weer verder opruimen en rommelen. Ondanks behoorlijke verkoudheid voel ik me eindelijk lekker! Ik hoop dat het met alle mei-mamma's goed gaat. Ik heb niet terug gelezen. Misschien kom ik tijdens de vakantie nog wel af en toe hier gluren!

Groet,
    Klusser

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @klusser
    wat fijn dat het beter met je gaat!!
    dan kun je lekker genieten :)

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Klusser, welkom terug! Fijn dat je je eindelijk beter voelt, is ook verschrikkelijk als je zo lang beroerd bent!

Nijntje, succes en niet te veel doen heh! ;)

Daro, dat mag toch even! Uit je frustratie maar gewoon hoor! Gelukkig voel je je nu wel wat beter.
    Ben benieuwd wat er in je blije doos zit!

MamaJolanda, gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Miffy, even een dagje bijtanken dan maar en rustig aan doen? Als je daar tijd voor hebt ;) Luister naar je lijf!

Child, had je geen gedeeltelijke harde buik? Kan ook goed de kleine zijn geweest hor. Voel m bij mij meestal aan de linkerkant liggen.

Heitje, leuk heh :D Ik voel een van de week een bolletje in mn buik en zat er toen aan te voelen en trok het bolletje zich meteen terug :D

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @skaya
    ik heb alle tijd :)
    ben tot eind januari vrij :D

20. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Priscilla, leuk een setje waarmee je een afdruk kunt maken van de handjes en voetjes.

Heitjekarweitje, lijkt me heel gek om te ervaren zo'n bobbel op je buik:)

Klusser wat vervelend he weken misselijk zijn, ik had het ook:(
    Barbapapa oppasboek erg leuk maar ik heb al een oppasboek gekregen. Als het door de brievenbus kan dan is het niet zoveel volgens mij, 3 euro ofzo? Pakketpost is duurder.

Net verloskundige gebeld of ze een verwijsbrief klaar wil leggen voor bloedprikken suiker (dat moest opnieuw maar dan in ziekenhuis). Is het als het goed is een miscommunicatie want aan mij was gevraagd was je bij de huisarts? Dat was ik en dat is niet betrouwbaar genoeg. Maar bij die huisarts zit een prikpunt en dat gaat wel via ziekenhuis. Dus ik ben wel door de goeie geprikt en niet door de assistent. Maar nou zijn er geen uitslagen te vinden al had ik weken terug wel gebeld voor de uitslag en toen was het goed:(.
    Verloskundige ging vandaag voor me bellen opzoek naar de uitslag ik wacht op een telefoontje terug. Haha wat een gedoe, hoop dat het goed is en dat het prikken nou eens klaar is.
    Net naar de Hema geweest had twee 25%kortingsbonnen. Wit lakentje gehaald, daar wil ik denk ik op de omslag wat moois op naaien. En een molton hoeslaken. Is 1 genoeg? Er gaat nog in het midden iets van een beschermingszeiltje op en daaroverheen een gewone hoeslaken, daar wil ik er wel iets van 3 of 4 van.
    En met mn vriend samen het eerste pakje uitgezocht, staat in mn album en verder nog geweldige slofjes die ik laats voor een kraamcadeautje voor een vriendin had gekocht en zelf ook zo leuk vond en nu hingen de kleine maatjes er weer dus gelijk meegenomen natuurlijk:D. Ook deze staan in mn album.
    Oh en mn behang opgehaald, leuk leuk! Ik sla door haha

Deel Deze Pagina