Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bloem, hahahahahhah lekker doorslaan joh!!! Mag allemaal als je zwanger bent!! Wel even je bankrekening in de gaten houden, niet nodig dat die dalijk begint door te slaan in de rode cijfers :D
    Prikken op suiker kunnen ze gewoon in je vinger en bij elke huisartsenpost?! Toch?

2. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    pagina 417, daar staat mijn laatste reactie..

Dussuh, ik lees niet alles terug dames.. mijn excuses! Haha

Ik ben ff afwezig geweest met de kerst, was zo druk!

Hebben ondertussen 8 delig badsetje gekocht en kunnen niet wachten tot 2 januari, de 20 weken echo!

Buikje komt ook steeds verder tevoorschijn en voel onze frummel al duidelijk schoppen. Ook mijn man!

Ik kom vanavond nog ff verder lezen hier, op mijn eigen laptop, veel handiger!

Tot vanavond dames!

3. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Een vingerprik is niet betrouwbaar genoeg bij de huisarts, dat stoppen ze in een apparaatje en klaar. Echt bloedafnemen (buisje) gaat naar een labaratorium en is veel betrouwbaarder. Vk heeft nog niet terug gebeld.

Ik ben nu cakepops (lolly's) aan het maken en ik moet zeggen ze zien er heerlijk uit:D.
    Vanavond komen er vriendinnen theeleuten, dan zet ik ze op tafel en daarbij nog losse cakeballetjes die we dan zelf nog in de chocola en versiersels kunnen dippen mjammie!

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bloem, klinkt heerlijk!!! Enjoy!

5. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Bloem: Hier ook nog kortingsbonnen van Hema liggen, ga vd week ook ff kijken naar babyspul.
    Molton: Geen flauw idee hoeveel je van beddengoed nodig hebt, maar doe ik pas als kamer klaar is.
    Zeiltje mag toch niet? Of tot halverwege bedje ofzo?

@Hier: Grote pan met erwtensoep aan het koken. Staat nog wel poos op, maar erg zin in:)
    Wordt niet goed vd hond vd buren. Blijft maar blaffen!!!! Terwijl ze thuis zijn. (beest loopt in tuin)Grrrrrr. Wou dat we vrijstaand woonden....

Iemand vroeg of het misschien gedeeltelijk harde buik was wat ik had vanmorgen: Ik weet niet hoe het precies aanvoelt(harde buik) maar het was aan 1 kant ook helemaal dikker. Is dat dan logisch?

Ik voel het kind vandaag extreem veel bewegen, in tegenstelling tot laatste dagen/weken.
    Mijn man heeft het helaas nog niet gevoeld. Zou dat lang duren met placenta aan voorkant? Hij kan niet wachten volgens mij:)

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Child, als ik een harde buik heb is hij juist kleiner. Je voelt echt dat die dan samengeknepen is. Dan zal het idd wel je kleine zijn geweest!! Leuk heh!!
    Mijn placenta ligt op mn rug en voel de kleine al dik 3 weken, maar mn vent die denkt het nu ook 1 keer gevoeld te hebben...helaas. Zou het leuk vinden als hij ook een keer het moment heeft van: Zooooo dan dat was een duidelijke schop!

7. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ bloem, ik heb zelf ook maar 1 molton en heb 5 hoeslakens, 3 lakens en 2 dekbedovertrekjes.

Een zeiltje heb ik ook, maar gebruik hem niet. Pas toen onze oudste 1+ was heb ik die vanaf het midden tot voeteinde gelegd. In het begin heb je die ook nog niet nodig.

vandaag even met devin naar de tuincentra's geweest. had een hele mooie ijsbaan voor m'n kerstdorp gekocht maar die was er al mee uitgescheden. Kon hem vandaag alleen nog terug brengen voor een tegoedbon.
    had ik mooi even wat afleiding om maar zo min mogelijk aan morgen te hoeven denken.
    Voel de kleine steeds minder, en heb nog steeds erge buikpijn. Net even een blikje cola gedronken in de hoop dat ons wondertje er even actief van wordt.

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @child
    volgens mij heeft yupgup dat ook wel eens en er zelf een foto van gemaakt dat de baby rechts van der buik lag en dat je aan die kant echt een bult zag uitsteken
    ik denk dus dat het gewoon je baby is

mijn placenta ligt ook aan de voorkant
    toch heeft mijn vriend met kerst echt 3hele duidelijk schopjes mogen voelen
    was echt een mooi moment!!!!

9. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    bloem heb je een foto van die cakepops?

@voelen hier heeft de kleine drukke en minder drukke dagen vandaag is hij minder druk!! maar was vandaag op kraamvisite en had die kleine meid op schoot met dr billetje op mn buik rustend.. geeft ons knulletje een schopje recht onder die meid dr billetjes!! dus ik schoot in de lach was wel grappig..

vriend heeft hem nu stuk of 3 keer gevoeld haha ik hou er wel van als uk drukke dagen heeft vind het heerlijk hem te voelen!!

10. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Lekker los Bloem!! Leuke spulletjes!! Heerlijk dat rose. Volgende week om dit tijdstip hoop ik ook te weten of ik rose of blauw mag gaan shoppen!?!?! WOEHOE!!

Daro, ik heb het ook hoor. Ik merk dat mijn lijf het zwaar krijgt waardoor ik het écht serieur rustig aan moet doen. En dat is gewoon klote. En dan nog, we zijn hier toch om alles te delen!! Dus lekker spuien!!!

Klusser fijn dat het weer goed gaat!!

Ik voel hier de kleine nog niet zo erg als jullie al vertellen. Maar als ik het voel is het nog steeds een zacht gekriebel in het onderste van mijn buik. Maar dat komt vast wel meer!!

Net bij de huisarts geweest. Ze schrok dat ik met mijn medisch verleden nog volledig aan het werk ben... Dus dat wordt morgen een gesprekje met baas en uitzendbureau.

11. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    zo, even uitgeklust... Heb heel veel pauzes genomen en rustig aan gedaan. Heerlijk! Schoonmoeder heeft ook nog een beetje geholpen en we hebben getoast op een mooi jaar met de buurtjes die dus nu wat kleiner gaan wonen... Zometeen even mn bedje in, moet vanavond nog weg.
    O ja, gister gaf de kleine een harde knal voor pappa! Eindelijk heeft hij de uk ook gevoeld!!! Ik werd er zo gefrustreerd van; ik voelde duidelijk schopjes, zag mn buik meegaan maar meneer voelde niets! En ik snap dat het voor mij anders voelt dan voor hem, maar ik baalde er gewoon van dat het zo lang duurde. Maar oké, nu heeft hij dit ook mee mogen maken :)

12. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Nijntje, leuk dat papa het nu ook gevoeld heeft!

Een zeiltje ik dacht over het midden van het matrasje voor het evt doorlekken van de luier. Dus niet bij het hoofdgedeelte.
    Weet niet of dit niet mag en oh Miekr, jij hebt het in het begin dus niet nodig gehad.

Foto van de cakepops priscilla? Dat kan hoor komt eraan:D

13. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Hmmmmmm:D

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @bloem
    wat leuk!!!
    is dat niet moeilijk om te maken ???

15. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    wauw bloem... precies zals de foto op een advertentie die ik altijd zie!! heb er meteen trek in.. hoe maak je ze?? mjammie kun je er 1 sturen per post :p

16. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Leuk Bloem! Ik maak vaak cupcakes... Ga dit ook eens proberen!

17. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Oewww dat ziet er lekker uit!

Wil die ook nog eens zelf maken, is geloof ik niet zo moeilijk toch?

Jammie jammie!!

18. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ziet er erg lekker uit!! Waar woon je ookal weer :D :D

19. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Bloem: Jij hebt dus zo'n cakepop-maker haha:D
    Ik wil em ook wel, maar heb sinds zwangerschap geen zin meer in bakken. Dus dat zien we volgend jaar wel weer. Leuk!

20. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    heb je daar speciale makers voor??

ik wil hebbe!!!

Deel Deze Pagina