Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ bloem dat ziet er lkkr uit!!!! alleen jammer dat ik niet van chocola houd.

2. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
  3. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Wat leuk die cakejes!

Nijntje fijn dat het klussen lekker opschiet!

Oei Sam4Hope pagina 417 dan zou ik mooi niet terug gaan lezen maar gewoon vanaf nu weer lekker meeschrijven :)

Child: als jij het kindje al veel voelt bewegen dan zal het niet lang duren tot je man het ook voelt hoor! Ook al ligt de placenta aan de voorkant, ik denk dat hij niet lang meer hoeft te wachten!

Allen dank voor de lieve bemoedigende woorden! Ik voel me soms zo'n zeur!

Vanmiddag lekker de auto gepakt, keihard mn favoriete muziek opgezet (en ook keihard meegezongen haha) en lekker even gaan shoppen. Nou ja shoppen.. plan was de prenatal en de hema maar de hema redde ik al niet (was te ver lopen haha) dus het is bij prenatal gebleven. En ik heb op de weg terug een plantje voor mezelf gekocht. De verkoopster vroeg of het een cadeautje was, ik antwoordde: 'ja, een cadeautje voor mezelf!'. Maar nee ze hoefde m niet in te pakken.. ja als je jezelf af en toe niet verwent dan doet niemand het hoor! Dus nu staat er een heel schattig plantje op de tafel te stralen en iedere keer als ik m zie word ik weer blij!

Ik was helemaal op toen ik thuiskwam maar toch gewoon ff lekker om iets voor mezelf te hebben gedaan. En toen kwam ik thuis en had mn lieve man de woonkamer schoongemaakt en gestofzuigd! :cool:

Let op hieronder staat een spoiler over de blije doos, niet lezen als je nog niet wilt weten wat er in zit :p

Nog even reporten wat er in de blije doos zat, uit mn hoofd hoor maar hier komt ie:
    - tijdschrift 'geboorte'
    - kortingsbon 2,50 prenatal
    - avent flesje
    - bibi speen met i love mama
    - twee 0% alcohol blikjes bier (wit en rosé)
    - een hiep hiep hoera slinger van fabeltjeskrant
    - amandelcreme ofzo voor je gezicht
    - perineum massage olie
    - 12 luiers van Pampers met kortingsbonnen
    - van nutrilon een spuugdoek voor over mama's (of papa's) schouder; ideaal ding vond ik dat bij mn zoontje!
    - klein potje sudocrem
    en wat informatieboekjes en reclamefolders

Oh ik bedenk me net dat miffy eerder ook al gezegd had wat er in de blije doos zat.. nou ja dubbel dan!

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ideaal ik hoorde ook dat die avent flessen uit het pakket gaan... daar baal ik van want die heb ik juist nodig!! omdat die alleen in mn sterrilisator kunnen... maar goed misschien mag ik hem ook al gauw ophalen.. hoop het!!

5. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hier kan mijn man de kleine frummel ook al voelen. De VK vond dat al erg vroeg. Maar hij/zij schopt dan ook echt flink hard soms. Moeten er wel echt voor gaan zitten of liggen hoor. Maar wel super gaaf.

Heb de blije doos en die felicitas doos ook al opgehaald, beide tegelijk.
    Ik vind het gewoon leuk omdat het gratis is. Maakt me niet veel uit wat erin zit. Haha Hollander he :p

En misschien een leuk idee voor mijn verjaardag. Cake Pop spullen... (pas in juni jarig maar toch)

Morgen ff met mijn man naar de Gamma, Karwei enz enz Behang en/of verf uitzoeken voor de babykamer. Kan niet wachten tot hij eindelijk binnen is!

6. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ow ja, bij de Hema is nu 1+1 gratis actie. Ook online.

Heb net 2 spijkerbroeken besteld voor 30 euro. Alleen wel de vraag of ze gaan passen natuurlijk haha!

7. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    lekker een uurtje getukt :) mjammie!!!
    Ik zag mooie cakepops voorbij komen, ook mjammie!!! En het is zo leuk om te maken!!! Ik probeer mijn snijafval van taarten en cupcakes te bewaren (invriezen) tot ik een beetje genoeg heb voor cakepops...
    Wat betreft klussen ben ik blij dat morgen de hulpbrigade komt... Het is wel veel werk, al laten we het schilderen even zitten voor als mijn tentamens e.d. voorbij zijn. Dan plannen we weer een dagje in om alles bij te werken. Alles op zn tijd dus!
    Blije doos heb ik me misschien voor de tweede keer ingeschreven. Op een gegeven moment weet ik niet meer wat ik wel en niet heb besteld! Ik hoop gauw bericht te krijgen, want dat gratis flesje wil ik er uiteraard ook bij!

8. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
  9. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    wat leuk die cakepops ga ik me ook eens in verdiepen :D

Vandaag 21 weken zwanger !!! (gaat toch wel snel)
    nou vanavond met mn lieve vriend lekker gaan uiteten even samen genieten !
    In de auto op de terugweg liet de kleine zich ook even voelen was alleen wat gekriebel maar toch zo van hallo ik ben er ook bij hihihih

nou met kerst een baby phone gekregen van mn ouders de luvion grand elite superleuk apparaat maar wel prijzig.
    En welke babyphones hebben jullie of gaan jullie kopen???

nou hier steeds meer last van mn rug, als ik opsta van de bank of de auto dan kan ik amper lopen en dan duurt het even en dan kan ik weer.....

@klusser1980 welkom terug fijn dat je je beter voelt.
    @bloem18 irritant dat ze nu opeens je uitslagen kwijt zijn, hopelijk is t snel opgelost.
    @sam4hope leuk dat je erweer bent nee zover zou ik ook niet teruglezen nee teveel informatie
    @child ik heb ook de placenta aan de voorkant liggen en toch voel ik veel gebriebel,helaas nog geen geschop, volgens mij kan mijn vriend ook niet meer wachten tot hij mee kan voelen ;)
    @priscilla4 wat leuk dat die kleine bij jou zo actief is !

zo nu 2 dagen vrij lekker zin om uit te slapen !!!! morgen naar de hema mn vriend wil nog wel wat baby shoppen hahaha

10. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    ilonka wat leuk dat jou vriend aan geeft te willen shoppen!! daar is mijn vriend helemaal geen fan van..

al kwam hij gister wel met een blauwe bal met van die soort piepschuimbolletjes er in.. voor onze uk!! zo lief!!

en wij hebben een babyphone gekregen van een collega van mn moeder.. zij heeft hem toendertijd gehad van haar zus maar besloten een hele nieuwe te kopen.. het is er 1 van phillips geloof ik en dus een ouder model maar we hebben hem getest en hij doet het super!!

11. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    mijn vriend koopt meer voor de baby dan ik hihih is echt wel leuk is trouwens ook leuk om te zien hoe trots hij het aan mensen verteld dat ik(we) zwanger zijn

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @priscilla
    mijn vriend wil ook niet echt baby shoppen hoor
    krijg hem nog steeds niet zover om naar de baby dump te gaan

weet iemand hoelang die actie bij de hema duurt???
    is dat alleen deze week of volgende week ook??

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Oef Miffy ik heb geen idee...

Maar je kan evt. ook nu al bestellen en afhalen in de winkel. Dan hoef je nog niet te betalen e.d. Vind ik altijd wel erg makkelijk! Hahaaa En gaan toch nog 5 werkdagen overheen. Maar heb je nog wel je korting!

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    maar kun je je bestelling dan ook nog annuleren of gewoon niet ophalen zonder problemen???
    ze hebben namelijk zulke leuke meisjes kleren, maar mijn vriend is nog niet overtuigd van het geslacht en ik mag dus niks kopen voor een meisje tot de nieuwe echo van maandag

15. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    @miffy je mag het altijd zonder reden terug brengen en dan krijg je gewoon je ged terug.. heb ik tijdje terug gedaan met positiebroek!!

@lonka ja mijn vriend zwijmelt elke keer bij de echo foto en verteld elke klant trots dat hij papa word!! zo lief *zwijmel*

16. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    woehoe!! ik ben vip member :D

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    aaaaaaaagh ging ik net bieden op marktplaats
    op zoooo een gaaf jurkje!!!
    krijg ik antwoord dat ze akkoord gaat met mijn bod incl verzendkosten
    ook al had ik verwacht nog verzendkosten bij te moeten betalen
    en hij is zoooo gaaf!!!

18. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    gaaf miffy leuk leuk leuk!!!!!!!!

19. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor alle meiden die een meisje verwachten: binnenkort ga ik hier de 657 dozen van dochterlief eens uitzoeken aangezien we daar niks meer aan hebben, zal wel een gil geven dan ;)

Verder de hele avond bezig geweest met versieren, daar heb ik tozh zo'n hekel aan, maar het moest, want morgen wordt mijn grote mannetje alweer 3!

Beeb is lekker druk, schopt ook echt hard, geloof echt dat dit een voetballer is ;)

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @dribbel
    dat is altijd handig
    geef maar een gil als je er aan toe bent ;)
    dan weten wij het geslacht ook vast wel 100% zeker :D

Deel Deze Pagina