waarom zijn mannen zo nieuwsgierig?? ik wil voor onze uk een baby shirt laten bedrukken van een mannetje met een graffitispuitbus en dan de tekst: just like my dad! en nu heeft mn vriend dus net een ontwerp gemaakt met zo'n poppetje (kan verder geen leue op internet vinden) dus ik bel hem net met de vraag of hij mij dat ontwerp kan mailen.. wil hij meteen weten waarom enz... hahaha nieuwsgierig aagje!!
net even gekeken voor die popcakes had er nog nooit van gehoord, maar wil nu zeker ook zo'n apparaat hebben. wat een geweldig ding zeg. en wat kan je er leuke dingen mee doen. Straks naar bed hopelijk kan ik slapen.
Miiffy, nee is niet moeilijk om te maken als je weet wat je moet gebruiken en hoe. Ben benieuwd naar het jurkje, maak je een foto? Priscilla, geef je adres maar dan stuur ik er 1 op haha, wel plat en vast ook oud. Ik heb een speciaal apparaat ervoor. Cake Pop Maker Babycakes Inventum Whaha vip member???? Vroeg me laats al af hoe dat ging, gaat dat gewoon automatisch? Child, ik heb ook weken lang geen behoefte gehad om te bakken maar nu weer wel . Als ben ik gestopt met taarten maken op bestelling daar heb ik gewoon even geen zin meer in, heb nu andere dingen aan mn hoofd naast mn werk. Heb je linkje bekeken, mooi zijn die! Miekr hoe kan een vrouw nou niet van chocola houden? Je kan er ook glazuur omheen doen. Ik had gister bijvoorbeel geprobeerd, glazuur (gekocht bij Deen) en daar overheen suiker met kaneel en dat was trouwens erg lekker Ik heb die van mij laats bij beerenpoot gekocht. Nijntje die cakepops die jij maakt heb ik ook wel eens gemaakt maar die zijn lang zo lekker niet (vind ik). Erg klef, dit apparaat is echt een aanrader, geen kleffe ballen maar gewoon cake erin. Babyfoon, ik weet nog niet welke, gewoon een goedkope en het goed doet haha. van alecto ofzo. Als jullie je ook gaan wagen aan de cakepops dat raad ik aan de cupcakemix van funcakes, te koop bij jamin of een online taartenwinkel. Ik heb gewone cakemix gebruikt, biscuitmix het recept die erbij zit en niks werkt goed. Die mislukken gewoon of worden te droog. De balletjes eerst goed invriezen als je ze gaat bewerken. 2uur of liever nog langer. (ook gewoon handig om een voorraadje te hebben, kan je ze pakken wanneer het uitkomt). Lollystokje in de chocola dopen en in het balletje steken en dan alles de koelkast weer in om ze koud te houden. Dan 1 voor 1 een lolly uit de koelkast pakken en bewerken en dan weer terug de koelkast in. Doordat de balletjes koud zijn stolt het glazuur sneller, stokje zit sneller vast en ze worden mooier. Doe met mn verhaal wat je wilt haha, succes. Oh ja en gebruik bakspray, echt een aanrader. De gaatjes met een spuitzak (ik gebruik een lege puntsnoepzak, bewaar ik altijd)snel vullen tot het randje. Dan 3 minuten dicht bakken en dan omdraaien, geen gaatje erin prikken met het vorkje. Als ze omgedraaid zijn nog 1 min, ik laat dan de deksel open staan.
Miekr, jij weet nu vast meer. Hoop dat het allemaal meevalt en dat je zo met goeie berichten hier bent. Wij gaan nu richting babypark. (wormerveer)
haha bloem, heb je nog over dan?? en dat gaat idd automatisch.. er word gekeken hoeveel postst je hebt gedaan!! ik ga zo met schoonmoeder naar babypark (gouda) want de piek voor het hemeltje wat ik had gekocht (zilver in aanbieding) past volgens haar niet bij de stof.. dus we moeten echt een witte hebben.. die is duurder maar zij betaald het verschil.. dus nouja oke!!
Shoppende meiden, Veel plezier!!!! Hier geen bijzonderheden. Gisteren was de kleine hele dag erg druk...nog nooit zo vaak en veel gevoeld als gisteren. Kan zo niet wachten op de 20-weken echo. Maar dat duurt gewoon nog tot volgende week vrijdag!! Boehoeee!!!
skaya succes et wchten!! hebben hem hier maandag.. en zelfs dat lijkt nog ver haha wat leuk ook dat de kleine gisteren bij jou zo druk was.. hier sprong die grote lompe hond van me vanchtend tegen me aan.. maar wel op mn buik pijnscheut naar mn rug dus denk mn banden.. zo toch maar even de gyn bellen voor de zekerheid of het kwaad kan.. heb ik gister buikfoto's gemaakt.. batt. leeg kon ze dus niet uploaden.. batt. opgeladen, kan ik nu mn kabel niet vinden om ze op de computer te zetten!! frustratie!!!
Priscilla, ben benieuwd wat de gyn ervan zegt!! Paar weken geleden stootte ik mn schaambot hard tegen de rand van een tafel...bot voelt op de plek nog steeds blauw. Ga volgende keer aan vk ook eens vragen of dat normaal is.
goedemorgen,, phoe heb al 1 1/2 dag niet meer gereageerd! Wel af en toe via tel bijgelezen. Ik ga zo ff lezen en reageren! We zouden vandaag op visite gaan maar ze whats appen net dat die kleine de waterpokken heeft... dus ik ga daar maar niet heen. Weet van mijn werk uit dat het "kwaad" kan bij zwangere/ongeborenen... ik had straks in bed toch iets raars... boven mijn navel zat een heel hard "rondje" waar ik met indrukken van mijn buik echt mijn hand "om" kon leggen? Na een paar keer drukken en anders gaan liggen was het verdwenen. Wat zou dat geweest zijn? Ik weet dat daar ong. de bovenste kleine ligt, maar zou ik die nu al zo duidelijk gevoeld kunnen hebben??? verder hier niet veel misselijk meer zolang ik maar op tijd eet en me heel rustig hou. Wel nog 1-3x op een dag spugen... helaas...
Bb, zou best een hoofdje kunnen zijn toch?? Ik voelde van de week ook ineens een bolletje onder mn hand die zich toen meteen terugtrok. Was ongeveer zo groot als een mandarijn?! Wat vervelend dat je nog steeds zoveel moet spugen!! Bah!
nee ik denk de kleine want bm voelt niet meer aan als een bultje toch? trouwens weer buifoto geupload heb mn kabel gevonden XD
stuur je ff linkje hier van de topic buikfoto;s ik heb m gewist:O drukte abbo verwijderen ipv openen via mijn tel..