Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    oow ja en de hemelstang omgeruild kreeg meteen allemaal kadootjes van schoonmoeder, een luiertas, geboortepakje en mutsje en slofjes!!

2. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Wat heb ik weer veel gemist bij jullie! Hier heb ik veel geklust en tussendoor lekker bank gehangen terwijl de hulptroepen hard aan het werk waren. Dat is wel een overwinning voor mij! De keuken is zo goed als ingericht, evenals de woonkamer. Morgen wordt het nog cd's en kleding inruimen en dan komt mijn schoonmoeder ook weer even helpen :)

Cakepops, ik vind de cakeversie wel interessant, alleen zie ik het niet zo zitten om daar speciaal een apparaat voor aan te schaffen. Plus dat het snijafval geen tweede leven krijgt ;)

Iemand riep over mijn 22 weken... Het gaat idd zo hard! Ik ben ook blij dat we nu groter wonen en de babykamer in kunnen gaan richten! De box staat iig al in de woonkamer, nog wel in de doos :)

Ah de frietjes staan op tafel!

3. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    eetse nijntje!!

4. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    O wat een leuke kleertjes enzo weer.
    En mooi dat het maagje goed is, Miekr!
    BB: Vervelend dat je nog steeds moet overgeven.

Hier: Kinderkamer besteld, jippie!!!
    Deze: Bekijk bijlage 210670

Goed in aanbieding en ging nog 50 euro extra af ivm actieweek.
    Kijk ik net op site van babypark: Bij aankoop van deze kamer krijg je gratis meegroeistoel. Die staat niet op onze orderbevestiging (ook gratis spullen moeten erop komen staan) en verkoopster heeft ook niets gezegd
    Dus heb maar ff mailtje gestuurd naar babypark, kunnen ze dat even uitzoeken.
    Wow, kinderkamer en kinderwagen klaar (en met al die acties dus ook gratis maxicose en als het goed is ook die meegroeistoel)
    I love it!

Net overgestapt naar Interpolis. Scheelt behoorlijk wat. Heb FBTO overwogen maar ze reageerden niet eens op mijn mail (halve maand geleden verzonden) dus dan kunnen ze het wel shaken met nieuwe klanten.

5. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zo, heb weer alles gelezen vanaf de vorige reactie.
    Maar er is vrij weinig blijven hangen.

Alleen Miekr: waarom mochten jullie die foto niet zien? Het gaat jullie toch aan? Vind ik beetje raar. Gelukkig was alles met het maagje in orde. En ach, extra teentje(s), als dat het enige is. Ik zou me daar niet druk om maken.

Hier hele discussies gehad over de babykamer. Wou een behangboom. Manlief twijfeld nu... maar wat nu?? Zag een leuk rolgordijntje van Lief, erg leuk. Maar misschien minder als ze ouder worden.. Maar wat nu?
    Hebben voor 1 muur groen behang, want op een andere muur zou die boom komen en dan 2 andere muren gewoon wit, zoals ze zijn. Drama dus...

6. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    We mochten die echo van het teentje niet zien om ons niet ongerust te maken. En ze had zoiets van als ze weer terug komen voor het maagje zou er gelijk naar het voetje gekeken worden. Er werd verteld dat dat de gang van zaken is. Als ze een afwijking ergens anders zien, moet je ook altijd nog een keer terug komen zodat ze daar naar gaan kijken, maar ze vertellen niet gelijk dat ze iets zien.
    Beetje vreemd, maar zo werkt dat volgens hun.

@ Bloem is babypark nog een beetje een leuke winkel en verkopen ze daar ook kleertjes??
    leuk dat ie in het roze is. ben ook gek op roze!!!!

7. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Zo ik heb ook weer even bij gelezen.. Maar de helft natuurlijk weer vergeten..

Miekr, fijn dat het maagje nu goed was! Alleen wel raar dat ze dat toen niet gezegd hebben van t teentje.. Beetje rare gang van zaken..

Ook zag ik leuke lolly dingen voorbij komen, gaaf hoor! Ze zijn vast heel lekker!!

Verder euhm...

Hier veel last van m'n rug. Vandaag besloten me voor de helft ziek te melden houd het gewoon niet vol. Bekken doen nu al moeilijk en moet nog zo lang..
    Dus hopelijk gaat t beter nu ik minder werk, fysio blijf volgen, oefeningen doe en heb me opgegeven voor zwangerfit kijken wat dat is...

Verder hebben we morgenmiddag de 20wkn echo zoo spannend.. Ik hoop dat alles goed is.

Voel ons kereltje nou wel dagelijks sinds een dag of 3 hopelijk word dat alleen nog maar meer..

Ik reageer nu even via m'n telefoon zal morgen uitgebreider reageren.

Ohja er vroeg iemand of ze bij babypark leuke kleertjes verkopen. Ik ben laats in enter geweest en vond daar de kleding keuze heel weinig, en ook niet leuk. Dan heeft de Hema en prenatal leukere kleertjes...

8. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Bij ons zei ze juist: Ik ben heel duidelijk en eerlijk. Vertel alles wat ik zie en mocht ik twijfelen zeg ik dat ook en worden jullie doorgestuurd naar het ziekenhuis waar ze het verder onderzoeken.

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @miekr
    ik vond de kleertjes bij babypark niet zo heel leuk
    alles wat er hing was ook erg duur
    verder vond ik het erg showroom idee en niet echt altijd even lekker om te winkel
    we hadden daar leuke schilderijtjes gezien maar nooit meer een prijs of iets kunnen vinden
    en de schilderijtjes ook niet

10. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Miekr fijn dat alles goed is.

Pris, leuke spulletjes.

Ik ga vanaf maandag 2 uur per dag minder werken, ik hoop dat ik me dan beter ga voelen!

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    nog last van flauwvallen ludora??

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Kan niet wachten tot ik weet wat het wordt!
    Dan ook heerlijk shoppen!!!

Hebben nu eindelijk iets besteld (fotobehang) maar vergist in de maat.. Nja, valt er een stukje van de boom weg die we in gedachten hadden, jammer dan. Maten komen niet makkelijk overeen.

En nu afwachten tot die boom binnen komt, en dan ff andere kleur behang erbij zoeken. Ipv. alleen groen ff ander kleurtje voor naast de boom :)
    Dus we hebben een compromis gesloten. Moeilijk hoor als je zwanger bent :p En je zin wil hebben hahaaa

En dan kunnen we aan de klus. Andere behang eraf halen enzo. Heb het gelukkig niet druk genoeg met werken *zwaar sarcasme!* Hahaa

Dus ik ga nu languit op de bank, nog 3 vroege diensten te gaan!!!

Fijne avond dames!

13. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    zo ik ga eens in mijn bedje liggen zo moe.... en ook goed verkouden aan t worden, al 2 dagen keelpijn en mn neus die dicht zit....

echt irri het ergste is nog dat ik mn vriend het bed uit snurk...
    morgen een dag vrij heerlijk !!!

tot morgen allemaal ;)

14. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Woensdag was ik alleen in de supermarkt, ik kon net op tijd zitten. Was maar heel even weg. Maat de rest van de tijd hik ik er steeds tegen aan, niet fij..... Hopelijk doet rust wat goed!!

15. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0

16. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Dit word een lange dag.... Vanmiddag om 4u de 20wkn echo, spannend.....

Gaan jullie nog wat leuks doen met oud en nieuw??

17. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Priscilla wat lief van je schoonmoeder die cadeautjes.

Child, mooi meubeltjes, helemaal mijn smaak!

Same4hope, lastig he, er zijn zoveel leuke dingen voor een kamertje en tja wat is nou het mooiste en het wijste. Gelukkig vind mijn vriend het allemaal wel prima.
    Ben benieuwd naar de boombehang, foto maken hoor als het erop zit:)

Miekr ik vind babypark een geweldige winkel. Ze hebben alles echt alles en heel veel en ruim opgezet. Ik vind wel dat je de grote dingen daar moet hebben van de acties en dat alle andere dingen, bijv dekentjes, badcapejes, hydrofiele luiers enz enz daar toch wel erg prijzig zijn. De kleertjes ook volgens mij en ze hebben niet veel. Zou daar niet voor kleertjes helemaal heen gaan.

Essieee succes en heel veel plezier bij de echo vanmiddag.

Straks naar ikea voor een ledikant matrasje, kon er gister niet voor slagen. Weer een end rijden dus maar het kan voor 1 januari nog gratis vandaar dat we nu als gekken overal heen rijden:D

18. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ahw arme essie.... Wat is zo'n dag toch lang dan! Alvast veel succes en plezier vanmiddag!

Hier, geen plannen voor oud en nieuw. Zijn nergens uitgenodigd dit jaar (;)) en zullen ook niet de hele nacht doorgaan. Denk lekker thuis met hapjes en wat films om de tijd te doden. Dan de galerij op, we komen vast een bende buurtjes tegen om mee te kleppen. En dan.... Lekker slapen!!

19. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Oh jee Essiee dat wordt een lange dag voor jullie! Wel fijn nog zo vlak voor de jaarwisseling, veel plezier vanmiddag!

Hier geen bijzondere plannen morgen, mn vader komt hierheen, gaan we eerst samen eten en daarna wat tv kijken (al bedenk ik me nu dat er altijd zo bar weinig op tv is op oudejaarsavond..), wat lekkere dingen op tafel en afwachten maar tot 12 uur! Zoonlief is vorig jaar gewoon door het vuurwerk heengeslapen, ik ben benieuwd hoe dat nu zal zijn. Overdag is er natuurlijk ook al vuurwerk, hij zal er nu wel bang van zijn denk ik.

20. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    mogguh dames!
    Hier heel vast geslapen, heb wel weer 1.5 uur wakker gelegen, maar gelukkig kon ik dit keer wel uitslapen. Vandaag nog een beetje klussen en boodschappen doen. Konijn Tommy wil het hok niet uit... het laminaat boven is een stuk gladder dan beneden... hopelijk trekt hij nog een beetje bij, want ophokplicht vind ik wel zielig ;)
    Essie, succes een veel plezier bij de echo. Hopelijk is alles goed met het spruitje!
    Oud en nieuw vieren we lekker in ons nieuwe paleis. We hebben een beetje vuurwerk gekregen van sinterklaas (dat die ouwe daaraan denkt:D) dus dat gaan we wel even afsteken, en genieten van het vuurwerk in de omgeving. O ja en we gaan gourmetten :)

Deel Deze Pagina