Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    @ludora hou je gemaak meis!! en anders de ha weer bellen!!

@oud en nieuw is hier altijd super!! ben ook gek op vurwerk..
    ouders staan nu zelf oliebollen en appeldinge te bakken op oud jaarsdag steken de overburen traditie getrouw om 10 uur s ochtends een matje af en dan kan het vuurwerk beginnen dan hoor je de hele dag knallers en gillers iedereen oopt de hele dag in en uit om oliebollen te eten en vuurwerk te pakken..
    s avonds proosten we met zn alle op het nieuwe jaar en sjeezen we naar buiten voor het siervuurwerk.. en daarna krijgt mn zus haar kadootjes omdat ze op 1 januari geboren is :D

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hallo dames,

ik heb al een paar dagen hoofdpijn :( erg vervelend :(
    heb ook veel behoefte aan slaap, als ik niet bezig ben kan ik zo gaan slapen
    maaar als ik bezig ben lijk ik alle energie van de wereld te hebben
    heel bijzonder

oud en nieuw.....
    we zouden eerst naar vrienden gaan die aan de andere kant van het land wonen maar we hebben besloten toch maar thuis te bllijven ivm onze katten
    we vinden het toch altijd spannend om weg te gaan met oud en nieuw
    zeker omdat er hier soms gekke dingen gebeuren (oude caravan in de fik, carbid schieten enz)
    dus nu gaam we gewoon wat lekkere hapjes in huis halen en lekker met zijn tweetjes er een gezellig avond van maken

3. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ essie heel veel plezier en succes vandaag met je echo.

Ik heb eigenlijk alleen nog kleertjes nodig en we gaan kijken voor een duowagen, maar gaan die op mp kopen. Maar ik hoef dus niet naar babypark voor kleertjes.

@ oud & nieuw, wij vieren het dit jaar heel simpel. gewoon met z'n 2en en de jongens boven op bed. Devin sliep vorig jaar overal doorheen, maar owen slaapt vrij licht en het is volgens de buurvrouw hier net de 2e wereldoorlog de gehele dag.
    Buren in de straat hiernaast hebben allemaal illegaal vuurwerk dat vanaf s' ochtends al wordt afgestoken. het hele huis trilt hier de hele dag. Vorig jaar was er een lantaarnpaal kapotgeblazen een stuk van de weg was verdwenen en de bosjes stonden in de brand. Owen slaapt heel erg licht dus hoop dat hij wel door kan slapen door het vuurwerk. Als ik s'nachts z'n nachtlampje al uit doe wordt hij al wakker. Hij lacht dan alleen en slaapt wel verder, maar ja als het hier 1 grote herrieparty is hoop ik dat hij kan slapen.
    ga morgenochtend op tijd weg om in de rij te staan bij de oliebollenkraam voor een zak oliebollen, dan een klein flesje champagne halen en een paar appel beignets en dan lkkr niks meer doen.
    Drinken jullie morgen champagne of niet??
    (dit is mijn 3e zwangerschap tijdens oud& nieuw en haal een klein flesje champagne vul daar de glazen mee om te proosten en neem 1 slokje en de rest is voor m'n man.

4. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij vieren morgenmiddag de verjaardag van Finn, die is gister 3 geworden. Morgenavond blijven mijn schoonouders met de hond, mijn schoonzusje met mijn nichtje en vrienden van ons met hun zoontje. Verder lekker rustig aan, dus wij vermaken ons wel!

5. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    goeiemorgen dames

nou hier met een goeie keelpijn en verstopte neus wakker geworden :( vriendlief uit bed gejaagd (ik weer aan t snurken :( grrr

nou met oud op nieuw gaan we naar vrienden en daar lekker het nieuwe jaar in !

en volgend jaar zitten we dan met onze ukke puk op de bank ( zo gek)

essie veel succes bij de echo ;)

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    oow essie veel plezier bij je echo!!

en miekr nee ik neem echt helemaal niets met alcohol zelfs met de kerst geen stoofpeertjes op.. mischien reageer ik te overdreven maar goed het zekere voor het onzekere

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @miekr
    ik heb een alcohol vrije wijn/champagne
    het moet een mouserende wijn met bubbles voorstellen geloof ik maar hij heeft wel wat weg van champagne dus die drink ik morgen lekker
    was nog goedkoper als champagne ook :p

8. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Hey iedereen,

Hier wordt in de buurt weer flink geknald. Vind het niks aan, maar heb sowieso niks met vuurwerk.
    Het is hier wel schitterend weer.

Alcohol: Ik neem inderdaad ook helemaal niks. Ook geen slokje (maar kan me voorstellen dat het geen kwaad kan hoor, 1 slokje) Maar heb toen gehoord dat als je alcohol drinkt, je kindje even stopt met ademhalen (en dat als je dus veel drinkt, het door zuurstoftekort hersenbeschadiging kan krijgen) En ik vind het dus zo'n eng idee!

Gisteravond lag ik op de bank en was kleine extreem druk. Ging mijn buik wel 3x op en neer, van die plopjes. Heel erg grappig om te zien! Kan me niet voorstellen dat het dan nog erg lang duurt, voordat mn man de kleine voelt....
    Verder weer errug moe vandaag! Zal hopelijk nog beter worden (anders wordt morgenavond erg zwaar haha)

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hier net onverwachts naar het zh geweest.

vrij-wo hele tijd drukte in me buik en sinds gister ineens niet meer. Ik wilde even bellen om me gerust te laten stellen maar ip daarvan moesten we meteen komen.

Dus ik snel uit bed, gedoucht en op vriendje gewacht die naar fysio was.... Die schrok ook toen ik dat zei. Dus wij erheen....

3kwartier zitten wachten en toen werden we geroepen. Wel een hele lieve arts. Meteen echo. En we hebben ze allebei flink zien bewegen. Hij grapte zelfs dat er een al gas aan het geven was. De arts nam er flink de tijd voor en heeft zelfs ff alles nagekeken bij de ene beeb ligt placenta aan voorkant, bij de ander aan de achterkant. Mijn baarmoedermond lengte kon die zelfs ook heel duidelijk opmeten en is perfect (volgens hem) 4cm. Hij vond het fijn me zo even gerust te kunnen stellen.

Mijn buikpijn was geen reden voor, waarschijnlijk weer een groeispurt...;)

Waarschijnlijk is kindje gister indd dus gedraaid (die bult die ik voelde) en daardoor voel ik hem/haar nu niet meer zo goed.

dus al met al onverwachts een echo gehad en alles was goed.
    Nu dan maar met een goed gevoel het nieuwe jaar in gaan...!

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @bezigbijtje
    dat is even schrikken als je opeens naar het zh moet
    gelukkig was alles goed met je ukkies
    en met jou natuurlijk!!!
    dan kun je met een gerust hard oud en nieuw vieren :)

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    bb gelukkig is alles goed!!!

12. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @BB, spannend hoor! Maar fijn dat alles goed is en dat je meteen terecht kon. Dan wordt je gelukkig serieus genomen.

@Alcohol, ik drink niets, appelchampagne van Jip&Janneke ;)

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    oohjah oud&nieuw was de vraag nog!

Wij krijgen vanaf h8 beide ouders hier en gaan ze gourmetten (ik maar niet maar wel gezellig dr bij zitten) ik hoop dat ik het vol kan houden tot 12u hahaha. Ik kan overdag nooit slapen dus kan ook niet ff tussendoor gaan liggen;)

en elke aaf rond 10u ben ik doodOP!:p

14. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

@BB fijn dat alles goed is, wel schrikken. Maar achteraf leuk om een keertje extra te mogen gluren!

@alcohol hier niet. Ik heb een fles Chardonnay zonder alcohol gekocht!

15. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Hoop ook dat ik het red tot 12uur, ben vandaag ziek thuis :(

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Veel succes!!!!

17. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    tinie beterschap!!

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Miekr: geen champagne hier hoor! Alleen als ie alcoholvrij is ;)

Oud&nieuw: vieren wij bij vrienden, wordt een klein groepje dit jaar omdat bijna iedereen is afgehaakt...wel jammer! Maar goed ik vermaak me wel hoor!

Ilonka en Tinie beterschap voor jullie!

Dribbel gefeliciteerd met Finn (je zoontje toch? :))

Priscilla: stoofpeertjes? Mag dat niet dan? Heb er een paar gegeten met kerst?

BB pfoe dat is ff schrikken! Gelukkig is alles goed met je 2 ukkies!

Hier: straks de stad in om de blije doos op te halen! En als het lukt nog een pak gratis KV-luiers :D
    Dan heb ik in totaal 9 pakken, whoehoe! Scheelt weer!
    Verder nog ff bij de Hema neuzen ivm 1+1 gratis, en heb een bon van de V&D nog van 50 euri, bewaard van mn verjaardag nog (afgelopen april haha). Dus ik kan ff lekker los hihi!
    Gisteren met het uitzoeken van de kleertjes en spulletjes heb ik alles opgeschreven wat we al hebben, van sommige dingen heb ik echt al zat dus hoop dat niet meer te krijgen.... andere dingetjes kan ik nog gerust voor gaan kijken (gelukkig heb ik nog niet alles, vind het uitzoeken veeel te leuk :D)

Fijne dag jullie, tis heerlijk weer!

19. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Zoals harde knallen vuurwerk en carbiet schieten zal dat kwaad kunnen voor de baby? Die hoort nu toch al.. Wij gaan op 1jan altijd kijken bij carbiet schieten hier in t dorp.. Als het voor de baby geen kwaad kan wil ik even mee gaan.. Iemand een idee?

20. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    @heitje geen idee maar hier worden ze gemaakt met alcohol en het meeste verdampt wel maar blijft toch iets achter.. dus uit voorzorg gelaten!!

@esssie volgens mij kan het geen kwaad hoor hij zal het misschien wat vervelend vinden maar geluiden komen nu nog veel doffer door!!

Deel Deze Pagina