Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeuj! 21 weken!

Ik heb trouw via mijn telefoon de gehele week meegelezen, maar nog niet kunnen reageren.
    Ik las dat er veel goede 20 weken echo's waren. Super! Ik had afgelopen dinsdag mijn 20 weken echo. Wat bijzonder! Ons kindje is goedgekeurd en lag lekker op zijn/haar duim te zuigen. Liet nog even zien hoe lenig hij/zij is. Geweldig! Over vier weken hebben we een pret echo.... Heerlijk om weer even te kijken!
    We weten nog steeds niet wat het word, hopelijk rond 12 mei!
    Nu hoop ik dat ik binnen een paar dagen mijn kindje ga voelen, ben er wel aan toe! Als ik dan lees dat hier al zoveel dames het kindje(s) voelen... Wil ik ook!
    Het is mijn eerste dus zal nog wel even duren....

En wat is iedereen lekker druk met verbouwen en kamertjes! Mooi op tijd! Hier moet de hele logeerkamer nog leeg en dan verven en dubbel glas. Oftewel, duurt nog even!
    We hebben wel al een kinderwagen gekocht via MP. Mooie antracietkleurige wagen. Mijn man vond een blauwe of rode niet mooi. Hij vind dat een meisje niet in een blauwe wagen kan; "straks denkt iedereen dat het een jongen is..." Mooi om te zien hoe hij er mee bezig is! Lief!

Verder is er weinig blijven hangen... Ik hoop dat ik volgend jaar;) meer actief kan meepraten... Ben nog wel vaak moe....

Fijne dag allemaal en voorzichtig vanavond! Lekker aan de kinderchampagne!

2. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Goeiemorgen allemaal op deze laatste dag van het jaar! Blijft toch bijzonder.. het is alweer bijna 2012!

Zometeen maar eens aankleden en dan op pad om oliebollen te kopen, en nog wat boodschapjes doen die mn man gister vergeten is of niet kon vinden. Fijne dag allemaal!

3. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Mogguh dames!
    Daro, was het veel wat hij was vergeten/niet kon vinden?
    Marja, wat leuk dat jullie ook het geslacht bij de geboorte gaan weten! Ik vind dat zo spannend! En daarbij het gissen vind ik erg leuk!

Hier heerlijk geslapen in onze nieuwe slaapkamer wat onze woonkamer was... Ik kqn me al bijna niet meer voorstellen dat we hier hebben geleefd. Het heeft zn tijd gediend zal ik maar zeggen. Ik heb gister bar weinig gedaan, ik was zo moe van donderdag! Mn man heeft me lekker veel laten rusten en sch.mams heeft ook nog geklust. Voor het eerst weer gekookt in een grote keuken... Ook zo fijn.
    Ik voel me zo rijk, en dan voel ik ook nog zo'n wonder in mijn buik.... Wauw...

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb hem via de mail gehad,om uit te printen ;)

5. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    arghhhhhhhhhhhhhhhhh een heel lap tekst kwijt

opnieuw en dan maar korter,

:D:D:D:D:D20 weken vandaag:D:D:D:D:D

20wekenecho's goed gegaan, geweldig meiden, wij hebben m as maandag als 1e van alle mensen die dag dus dat scheelt wachten:) gelijk nachecken of het idd een meisje is:)

maandag gaan we ook alvast een start maken met bahangen:)

blije doos ga ik zometeen ophalen met de oliebollen, fijn in de rij staan

vakantie was mwah ging wel

afgelopen dinsdag controle van vlos gehad, alles was oke, baarmoeder groeit al 1cm boven navel uit :0. Kleine heeft zich 1 avond een uur lang laten voelen, daarna :( enkele keer per dag of juist niet. Zal vast met de groei van baarmoeder te maken hebben, al die ruimte. Gisteravond trapte het wel tegen mijn hand aan toen ik in bed lag.

verder ga ik maar moed verzamelen om door de knallen oliebollen te gaan halen.

6. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Kindje voelen, hier nog niet echt denk ik. Af en toe een kriebel en een tikje maar of het de baby is? Die tikjes voel ik trouwens altijd op dedelfde plek in het midden net boven mn schaambeen, begin nu te denken dat daar misschien een beknelde darm zit die af en toe tikt.
    Ben weer erg toe aan bevestiging en maak me zorgen omdat ik niks voel al is dat heel normaal natuurlijk dat ik nog niks voel. Tijdens de pretecho zei ze dat de placenta aan de voorkant ligt. En de vk zei 3 dagen later dat dat niet kon en mischien dan wel zij voor ligt omdat ze binnen een sec het hartje kon vinden. Dus dan zit je toch weer op wacht omdat de mogelijkheid er wel is dat ik het snel voel.

Ik heb de blije doos deze week opgehaald maar er zit een kaartje in dat als je de babydoos wilt die moet aanvragen als de baby geboren is. Dacht dat je automatisch de babydoos kreeg.

Nou eerst maar eens boodschappen doen. Allemaal een fijne jaarwisseling alvast en als ik vandaag niet meer reageer, tot volgend jaar:D

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik begin nu wel te merken dat mijn baarmoeder hoger komt en de kleine uk dus ook
    voel de schopjes enz soms rond me navel nu en dat was hiervoor altijd vrij laag, kleine uk ligt vaak ook laag blijkt uit echo's en hartje luisteren
    vind ik toch wel bijzonder gevoel!!!

verder werd ik weer wakker met hoofdpijn :(
    vandaag lekker rustig dagje moet alleen nog even naar de supermarkt voor wc-papier, dat was ik vergeten en dat is toch wel handig om te hebben
    verder heb ik allerlei lekkere hapjes voor vandaag dus we gaan lekker voor de laatste keer met zijn tweetjes het nieuwe jaar tegemoet

8. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Wat zouden jullie doen, ik gleed net op de roltrap uit, niet de trapvorm hoor. Zouden julle bellen of afwachten??

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @pat
    als je het niet vertrouwt zou ik bellen
    moeilijk oordelen hoe hard je viel en of het kwaad kon
    maar als je eigen gevoel zegt ik wil bellen, dan zou ik bellen

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Leuke site, dat zou nog wel eens een verslaving kunnen worden :D

Pat, idd gewoon even navragen als je je daardoor beter voelt.
    Maakte je een harde klap? Die dingen zijn altijd spekglad als het een beetje regent.

Bloem, ik dacht ook dat je die automatisch kreeg? Staat wel in de brief bij het tijdschrift.

Daro, succes met oliebollen halen!! Je zal wel een uur in de rij staan! :$

Miffy, hhahaha jaaa wc-papier. Herkenbaar, hier behoort dat niet tot de dagelijkse/wekelijkse boodschappen en ineens is het dan op en zit je zonder :p

Hier vandaag de kerstboom opgeruimd. Had er wel een rotgevoel bij. Vind het altijd zo een zwart gat de maand januari. Gelukkig heb ik wel mn 20-weken echo nog 6 januari, maar daarna is het voorlopig wel even klaar met de feestdagen, vrije dagen en echo's. Bah! Nu eerst nog even genieten!

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Skaya,waarom ruim je hem dan nu al op? ;) Ik ben hem ook meer dan beu,maar wacht nog even tot morgen of maandag.En dan vind ik het juist fijn,meteen een grondige poetsbeurt.Alles weer fris en fruitig..en netjes :D

Pat,als het je niet lekker zit zou ik ff bellen.

Miffy,balen die hoofdpijn.Heb je geen verstopte holtes ofzo?

Ik ga zo lekker in bad,ff chillen :)

12. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    ik zou de waarneemster moeten bellen, maar ik laat het maar ff, de kleine is volgens mij wakker geschud want ze trapt er flink op los gelukkig. MAar ga het wel in de gaten houden, maar wat ik zo op internet lees kan het weinig kwaad ivm vruchtwater die als stootkussen fungeert.

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Pat, ja dat is wel zo. Heb in andere topics vaker gelezen van mensen die hard onderuit gaan en zelf bont en blauw zijn, terwijl de kleine het goed maakt. Maar wel even in de gaten houden!

Kerstboom is al weg omdat morgen waarschijnlijk een ontzettende bijkom dag is en maandag begint al vroeg de werkweek weer. Heb nu idd de hele zooi opgeruimd en flink de grond gesopt. Dat is maar vast gedaan.

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dan heb je groot gelijk idd Skaya..En toch ook fijn als het gedaan is..En hey Januari al..dan is het zo Februari,Maart,April ...MEI :D:D:D

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    JAAAAAA :D:D preciessss!!!! Genoeg om naar uit te kijken idd!!!
    En klussen in het kamertje...komt allemaal ook wel goed!! :D

Zit me nu al te verheugen op de eerste babys die hier geboren gaan worden!! Ben zo benieuwd!! :D
    Loop een beetje op de zaken vooruit, maar zoals Trotsemams het nu zegt lijkt het toch niet zo ver weg meer!

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Maar het is ook zo Mei,let maar op :D Onze beeb komt al over 16 of 17 weken,dat klinkt nog minder ver haha

Nee echt...nu denk je mss Mei,dat is nog ff..maar de maanden vliegen voorbij..In Maart gaat het alweer mooier weer worden..en dan is het nog maar 2 maandjes.

Ik heb er zin in :D

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Een goeiemiddag zo op de laatste dag van 2011!

Hier ook de 20-weken echo aanstaande maandag! Hihi Pat net als jij hoop ik naast dat alles in orde is met onze uk, dat het nog eens bevestigd wordt dat het een meisje is! ;)

Marja fijn dat alles goed is met jullie beeb!

Hier lijkt het kindje ook wel drukker te bewegen vandaag...zal ze echt die knallen al zo goed horen??

Pat denk dat je beebje goed beschermd is hoor! Of viel je echt hard op je buik? Hier springen de katten bijv wel eens ineens op mn buik, of er vanaf wat best wel naar voelt..maar maak me dan niet zorgen omdat ik geleerd heb dat je baarmoeder echt goed ingepakt zit en beebje goed beschermd is... maar als je het niet vertrouwt zou ik gewoon bellen!

Skaya ja dan is het ineens weer kaal en donker in huis he....vind het ook zo gezellig al die lichtjes hier....ik wacht dus nog een paar dagen... maar kan tegelijkertijd ook niet wachten tot alles weer netjes en op orde is! :D

Ik merk dat jullie ook meer naar de bevalling uitkijken...ik heb dat gevoel sinds een paar dagen...ineens zo'n zin in! Eerst keek ik amper verder dan mn buik en hoe ik me voelde...en nu merk ik dat ik verder vooruit kijk....komt vooral door de groeiende buik, de gekochte kleertjes en andere dingetjes, én dat het oud&nieuw is waardoor mei ineens een stuk dichterbij lijkt, wat spannennnnd!!
    Kan soches amper mn bed uitkomen omdat ik eerst contact wil maken met mn ukkie, dan leg ik mn handen op mn buik en wiebel een beetje, en dan wordt ze meestal wakker...lig dan zo een half uur te dromen..heeeerlijk! (ja ik zit echt op een roze wolk)

18. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
  19. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Ik wens jullie alvast een gelukkig nieuwjaar! Het jaar waarin onze baby's hopelijk gezond en wel geboren worden:D

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38

Deel Deze Pagina