Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @bloem
    Gefeliciteerd!!!

2. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Leuk bezigbijtje, al die zwangere vriendinnen! Ik heb op dit moment ook 3 vriendinnen die zwanger zijn en 4 vriendinnen met een klein babytje.

Gisteravond bij mn zus gezeten, was erg gezellig. Heel veel vuurwerk gezien, echt niet normaal wat hier allemaal de lucht in ging. de bende hier op straat wordt nu allemaal keurig opgeruimd.

Oliebollen kan ik niet meer zien, vrijdagmiddag 2 gehad en als avond eten. Genoeg voor dit jaar, mn nu nog vriend (hihi) eet al 2 dagen de overige oliebollen op. Ik heb net maar een bakje met kiwi, appel en banaan voor mezef gemaakt hmmm lekker gezond. Goed begin van het nieuwe jaar.:)

Oh en de kerstboom er net uitgegooid, erg leuk als'ie staat maar ook weer heerlijk als hij weer weg is.

3. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Als eerste voor jullie allemaal een geweldig 2012. Dit wordt het jaar dat onze gezins samenstelling allemaal gaan veranderen.

@ bloem gefeliciteerd!!!!!

Gisteren de hele dag bezig geweest. Eerst naar de winkel, daarna naar de oliebollenkraam een paar dorpen verderop. (daar hebben ze erge lekkere oliebollen) voor een zak oliebollen. rij viel gelukkig mee. Stonden er maar een 20 minuten in.
    Daarna met Devin nog wat vuurwerk gekocht.
    Thuis de oliebollen, appel beignets, gesneden stokbrood en salades op tafel gezet en lkkr gegeten. Met Devin wat vuurwerk afgestoken die vond het helemaal geweldig:)
    Daarna soepje gegeten, jongens naar bed nog een wasje gedraaid en toen met z'n 2tjes op de bank gaan zitten en wachten tot 24:00
    Ook mijn man werd aardig emotioneel. We worden voor de 3e keer papa en mama van een geweldige zoon.

Vanochtend was ik helemaal op, weer vreselijke buikpijn, rugpijn, bekkenpijn. Veel erger als ik ooit bij m'n jongens heb gehad, maarja m'n lichaam heeft ook helemaal niet kunnen herstellen van m'n vorige bevalling.

Net de ballen en slingers uit de boom gehaald en straks mag manlief nog helpen met de lampjes en mag ie weer opgeborgen worden, dan morgen het kerstdorp en de rest weg en dan lekker soppen. Altijd weer heerlijk zo'n fris huis na de kerst. en hebben de jongens weer alle ruimte om te spelen en gek te doen.

binnenkort beginnen met de kamer van de jongens aan te passen en ze dan al aan elkaar te laten wennen op de kamer. babykamer is natuurlijk al helemaal klaar, blijft hetzelfde als die van Owen.
    Als ik al denk aan de bevalling barst ik in tranen uit. Ik ben zo bang dat ze toch vinden dat ik op de normale manier moet bevallen.

Woensdag naar de vk voor de laatste controle daar, aangezien ik bij de gyn onder controle blijf.

Voor alle meiden die morgen een echo hebben heel veel plezier, geniet van jullie kleine jongen/meisje in je buik.

4. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    @ bloem gefeliciteerd !

nou hier gewerkt vandaag wel maar 4 uurtjes maar toch pfff wat ben ik moe, de verkoudheid wordt erger mn hoofdpijn is niet leuk meer en heb het gloeiend warm dus nu lekker bedje in tv aan en helemaal niks meer.

nu 3 dagen vrij lekker !!!

5. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloem; Gefeliciteerd!!!!

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bloem gefeliciteerd!!!

En iedereen een gezond gelukkig babyjaar :D

7. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Bloem, gefeliciteerd! Superleuk dat jullie gaan trouwen! Ben je gisteravond gevraagd??

Ben wel gevloerd hoor, na zo'n korte nacht. Vanmiddag eerst maar even een middagdutje gedaan :D

8. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Haay mama's van mei dit jaar!!!
    Hihi t gaat zo snel allemaal de beste wensen nog!!
    Ik lag om een uur erin want mocht om zes uur er weer uit ivm werken helaas
    Hebben jullie wel eens krampen gehad over de gehele onderkant van je buik en dan echt maar 2 min?? Voelde me kleine man hierna nog wel maar vroeg het me eigen af...
    Liefs!!!!

9. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Bloem, wat leuk! Gefeliciteerd!!!!

Hier vandaag vooral aan mijn huiswerk gezeten... Veel werkstukken bakken en brouwen en voor 2 tentamens leren de komende weken. Mijn man heeft weer het eea in het huis opgehangen en aangesloten... erg leuk om te zien hoe dat groeit!

10. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    bloem van harte gefeliciteerd.

verder plaats ik zo mijn buik in buiktopic.

11. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar!!

@Bloem Gefeliciteerd, wat leuk! Vertel, hoe heeft hij je gevraagd? Of jij hem?

12. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden een gelukkig, gezond, liefdevol nieuwjaar toegewenst

Hier weer 2 dagen gewerkt ben kapot. Vandaag van 7.15 tot 16.00 gewerkt. Maar goed mijn bewoners op het werk waren blij met onze hulp.

Bloem gefeliciteerd

13. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Gefeliciteerd Bloem!

Gelukkig nieuwjaar. Dat dit jaar voor iedereen vooral veel geluk heeft, erg gezond is en vol kleine ukkies!!

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gefeliciteerd!!!

15. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Owen zei vandaag mama!!!!!!:):):) M'n vader hoorde het ook dus was niet de enige!!!! geweldig weer!!:):):):D:D

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ahh prachtig is dat Miekr... dan kan je helemaal overlopen van trots hihi..

17. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Bedankt voor de felicitaties:)
    We wisten eigenlijk al wel dat we gingen trouwen, gewoon gratis op maandag of donderdag ochtend. Maar wilde wel graag gevraagd worden natuurlijk. Gewoon even leuk, zonder ring anders zit ik er straks met 2. Met mn verjaardag niks, dus ik had mn hoop gezet op kerst of oud en nieuw. Met kerst niets. Had laats al gezegd, als we gratis willen trouwen voor mei dan mag je wel opschieten haha. De kans met kerst heb je al niet gebruikt dus blijft oud en nieuw over, krijg ik zo'n mooie vuurwerk tekst in de lucht?:D
    Van de week zei hij, nou dan regelen we toch alvast een datum? Vraag ik je later wel, ja dan hoef je me ook niet meer te vragen;).
    Om 24.00 buiten bij het vuurwerk zei hij al, geen vuurwerk tekst hoor en zag hem al onvoorbereid onzeker een beetje draaien echt zo hmm zal ik haar vragen of niet? Dus hij sloeg lekker zn armen om me heen en deed heel lief en toen zei hij een beetje lachend, eigenlijk moet ik nou op mn knieen he, haha. Nou daar ging hij, heel kort en snel, was'ie daar ook weer vanaf, romanticus:D.

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Haha Bloem! Ik vind het wel heel schattig hoor!! En van mij uit ook gefeliciteerd!!! Super leuk!!

Verder heb ik het niet onthouden..
    Ben doodop ook.

Ik was een van de mazzelaars die moest werken vandaag. Half 2 in me bed, 6uur de wekker. Kom je op je werk, onderbezetting.. O Hell!! Dus stapje harder gelopen, oftewel: nu bandenpijn!!
    Echt zo balen! Daarna door naar visite (opa en oma van mijn man) met zijn ouders naar huis mee gegaan en daar gegeten. Terug naar huis, hond uitgelaten, eten gegeven en door naar mijn oma. En net thuis.. Nu lekker mijn pyama aan en we ploffen zo op de bank voor een filmpje. Maar betwijfel of we beide wakker kunnen blijven.
    Mijn man was zo lief om mee op te staan om 6u. Heeft mijn broodjes nog voor me gesmeerd. En die ging ook al in de ochtend naar zijn andere opa en oma.

Drukke dag dus..
    Morgen kunnen we lekker uitslapen (ik dan, want hij kan dat niet) En daarna samen om half 3 naar de 20 weken echo!! Zo veel zin in en toch o zo spannend! En daarna gelijk door om te gaan werken!

Iedereen trouwens veilig en ongedeerd het oude jaar doorgekomen en het nieuwe jaar in? Geen ongelukken enzo?
    Hier heel mooi vuurwerk aan het kijken geweest, met capuchon om mijn hoofd met al dat vallende spul haha Maar weer prachtig!

Dat 2012 maar het jaar mag worden van de mooie, gezonde baby's!

Weltrusten alvast!!

19. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    bloem!! gefeliciteerd!!!!!

zijn jullie ook zo enorm moe na oud en nieuw?? zelf lopen vreet nu energie dus ik zoek zo het bed weer op!! hoop dat oud en nieuw voor iedereen erg geslaagd was!! vol goede moed het nieuwe jaar tegemoet ;)

hier vandaag 20 weken dus ons nieuwe jaar begind goed!!
    morgen 20 weken echo ons wonder weer even bekijken :D:D

20. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Jee morgen om 9.30 20weken echo, spannend hoor maar ook leuk, meteen vragen wat geslacht is, ook al is de pretecho erg duidelijk geweest, die beetje onzekerheid moet weg hè! Daarna behang op maat knippen en ophange :)

Deel Deze Pagina