@heitje jeetje meid, dat is snel!!! hier zijn we er een uur geweest en mogen we vanavond nog een keer fijn dat jullie baby wel meewerkte alleen zonde van de ruzie dat is nooit leuk @ uhm ja dan ben ik het alweer kwijt hihhihihi ik heb ook heel vaak het gevoel dat er niet altijd op me gereageerd word, maar dat vind ik niet zo erg want ik reageer ook niet op iedereen, dat lukt me gewoon niet berichtjes waar ik graag op wil reageren probeer ik wel maar soms vergeet ik het ook gewoon mijn hoofd is zo een zeeef op het moment ff denken...... @An, leuk dan je ons het geslacht wel komt laten weten, maar als je beslist niet meer mee te kletsen verder is dit natuurlijk ook goed je moet het niet tegen je zin in doen natuurlijk, Veel plezier woensdag!! @klusser wat grappig dat zitje voor op de reiswieg, die had ik nog nooit gezien. Dit word voor ons de eerste dus ik kan je geen tips verder geven @bezigbijtje, wat leuk dat je eerder al op echo mag, veel succes en veel plezier alvast!! anderhalf uur daar liggen lijkt me toch nog best lang..... verder weet ik het echt niet meer hihihihi Iedereen bedankt voor de lieve woordjes vanwege mijn vriend komt vast wel goed
Heitje is dus al blij terug van de echo! heel goed maar jammner van de ruzie nu. Ben best wel een beetje zenuwachtig voor de 20w echo. Niet echt het medische gedeelte want bij de pretecho zag alles er al heel goed uit maar voor het geslacht. Straks zeggen ze, nee mevrouw het is toch een jongen. Ik heb een roze knuffel van de hema dubbel en die ga ik na de echo ruilen maar denk dat ik ook alle roze kleertjes voor de zekerheid meeneem. Wij hebben (nou ja ik) net alles geregeld!. 30 januari in ondertrouw en dan gaan we 23 februari trouwen. We houden het klein. Om half 10 gratis trouwen met onze ouders erbij die willen vast getuigen zijn. Daarna naar ons huis voor koffie en gebak. Dan zijn onze zussen en mannen en kinderen er ook bij. En tussen de middag hier in de buurt met zn allen lunchen. En dan tussen half 4 ofzo tot einde dag, receptie voor alle overige mensen. Ook gewoon thuis. Nu snel een kaartje ontwerpen. Hier ooit gelezen iets over ringen op een foto en dat heeft me geinspireerd. Deze week ringen uitzoeken(als het lukt). Als die binnen zijn wil ik een foto van mijn buik met onze linker handen erop met de ringen om en dan nog een tekst erbij. Voorkeur geslacht van mn vriend, die had geen voorkeur. Jongen was leuk maar meisjes vindt hij ook leuk. Hij is de meiden van zn zus gewend. Hij zei laats wel, oei als het een meisje is hoop ik niet dat ze met een foute vriend thuis komt An gewoon lekker blijven hoor. Het is ook erg lastig om altijd op iedereen te reageren. Vooral uit het hoofd. Ik had het in het begin ook maar toen was ik niet heel actief en dan is het gewoon lastig om actief betrokken te blijven. Dat lukt alleen als je denk ik elke dag de tijd hebt en als het lukt meerder keren op een dag heb ik gemerkt nu ik al een tijd vakantie heb. Dan is alles veel beter bij te houden. Ben benieuwd naar de volgende echo verslagen hier vandaag!
Jeetje, ik ontdek zojuist nog een 6e mogelijkheid, een zij-span, vanaf januari ook voor Bugaboo, nog nooit gezien joh! Ha ha! Marktplaats.nl > Buggypod io, voor o.a. Bugaboo! - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties
grappig ding alleen jij noemt het op voor winkelen... ik denk dat je met een 2ling wagen naast elkaar moeilijk de winkel in komt. Wij letten er nu voor de lol steeds op omdat wij een 2ling krijgen. Maar veel winkels kun je met een breede niet in hoor
die buggypod ziet er wel cool uit heitje, fijn dat alles goed uit zag, jammer van de ruzie. miffy succes straks, en je vent draait heus wel bij hoor, zeker als hij haar in zijn armen heeft!! An leuk dat je overweegt te blijven bloem leuk hoor al dat geregel en gepuzzel Zo onze 20 weken echo zag er op zich goed uit, ze werkte niet echt mee dus ruim een uur gezeten. Het is echt ECHT een meisje hoofdje loopt anderhalve week achter, maar goed, mijn zoont had bij de geboorte ook een heel klein koppie en is nu ook fijntjes dus maak me daar niet druk om, beentjes loopt anderhalve week voor, dus lange beentjes. Weegt nu 340gram en dat is netjes. Maar mijn placenta ligt heel laag, baarmoedermond was moeilijk te vinden dus ik krijg hoogstwaarschijnlijk en een groeiecho ivm hoofdje? en echo om de placentaligging te bepalen, hoop dat het dan omhoog gaat want ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen, zie het al helemaal gebeuren dat ik een keizersnede gaat krijgenen als er iemand een gruwelijk hekel aan ziekenhuizen heeft incl voedsel dan is deze dame het wel. Vind het wel vreemd, want bij pretecho was de placenta recht naast navel, schoppen was allemaal links en boven schaambot, en dat is nu idem? Ach ja, de 16e terug naar verloskundige en dan hoor ik het wel. echo hebben we wel meegekregen maar ik vind ze niet zo mooi en erg onduidelijk dus zal ze niet plaatsen!
Straks niet,maar wel gehad Dochter was 1jaar en 9 maanden toen zoon kwam.Ik liet haar meestal lopen.Voor "noodgevallen" had ik zo`n simpele duowagen voor achter elkaar (wel de phil en teds geprobeerd maar dat paste niet echt omdat zoon zo flink was). Het is mij goed bevallen,ik wou de kinderwagen ook nog niet missen. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor een meerijdplankje met zitje gaan,die heb je ook voor naast de kinderwagen en die lijkt mij het ideaalste.
Ik hoop dat je placenta nog omhoog gaat,maar dat is wel waarschijnlijk toch?Die gaat toch meegroeien als je baarmoeder gaat groeien? Idd wel gek dat je nog hetzelfde gevoel hebt met bewegen van de beeb en dat de placenta dan ergens anders zou liggen.Rechts naast de navel of voor de baarmoedermond is wel een heel flink verschil toch?
Ha meiden, lees zo terug nu ff gauw vanaf tel. Batt. Bijna leeg! 20w ecjo was super! Hijs helemaal compleet! Lag te drinken en duimen! Super lief! Dvd en foto's mee.. Zet ze r van de week op.. Hoop dat alle echo's goed waren/zijn! Xxx
De verwachting is idd en hopelijk dat de placenta zich naar een gustigere plek verhuist, en anders is het denk ik gewoon pech en heb ik de beeb eerder dan de 19e meidenk ik zo. de vrouw van de 20weken echo zei dat het vaker voorkwam dat de pretecho's niet kloppen wat placenta betreft?? ach, we wachten wel af, krijg waarschijnlijk wel meer echo's hihi ook leuk dan toch
Meiden bedankt voor de lieve reacties! Ben weer een beetje bijgekomen.....zat helemaal te hikken van schrik, zo verdrietig was ik... In het kort: de gyn begon ineens over toch wel op de normale manier bevallen ipv van de volgens mijn chirurg verplichte ks, ik schrok er dus best wel van en dacht: hoe kan een gyn nou beter weten wat mijn rug wel of niet aankan? Ik ging er dus ook tegenin, maar mn vriend zat maar een beetje dom voor zich uit te staren en zei op een gegeven moment: ja maar je operaties zijn ook al 5 jaar jaar terug ofzo? Ja en??? In de tussentijd is er in mijn rug vol schroeven niks veranderd hoor? Dus toen we richting auto liepen zei ik: dank je wel he...dat je zo achter me stond... Nou toen had ik het helemaal gedaan! Ik ben volgens hem alleen maar aan het klagen, zeuren, doe niks voor hem(???) enz enz. Met andere woorden: ik doe alles verkeerd en hij doet alles goed.... En dat terwijl hij alleen maar met zn werk bezig is, niks over de baby leest, alleen aan mn buik voelt als ik dat vraag, nooit es vraagt hoe ik me voel en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Dus ik zei dat ik vond dat ie zoveel afstand nam....nou toen werd ie helemaal gek....want dat is écht niet zo volgens hem.... Pff wat gemeen....zo voel ik het dus absoluut niet...hij bleef maar schreeuwen terwijl ik hem duidelijk wilde maken dat ik juist bang ben om wat de gyn teweeg heeft gebracht ineens.... We zoude pn aan het kamertje beginnen maar hij vluchtte meteen naar zn werk.... En nu is ie net thuis, toch met allemaal gereedschap....gelukkig.... Ik zal snel op de rest reageren! Lees iig allemaal goeie echo's.....top!
oooooohw heitje ik snap dat je daarvan schrikt als de gyneacoloog dat opeens zegt en wat vervelend dat je vriend dat zo reageert als je zelf nog helemaal ontdaan bent door zulk nieuws ik snap dat dat niet leuk is voor je
Miffy, jee wat stom. Hij trekt vast nog wel bij, als ie dat hummeltje eenmaal in zn armen heeft. Hier vindt vriendlief een jongen ook leuker, en ik een meisje. Maar we krijgen een jongen en ik vind het geweldig, net als dat hij een meid geweldig had gevonden. Helaas of gelukkig- heb je het niet voor het uitkiezen. Komt vast wel goed met je vriend, even wennen . Heitje, gefeliciteerd!! Ik weet het even niet meer hoor, wist je het geslacht al of is het een verrassing? Sterkte met je vriend, is de sfeer nu nog gespannen of is het uitgepraat? BB, kun je niet tijdelijk een schoonmaakster (zwart) inhuren? Om 1x per week een paar uurtjes de was te doen, stofzuigen, keuken/badkamer schoonmaken oid? Ff briefje ophangen in de supermarkt Of je ouders vragen? Hier komen mijn ouders en schoonouders met 7/8 maanden een keer grondig helpen schrobben, heerlijk. Klusser, kan je helaas niet adviseren, maar maak uit je tekst op dat de duowagens voor je gevoel al afvallen lekker niet doen dan! Meerijdplankje met zitje, zit daar een riempje op? An, ik had al klaarstaan: jammer en een fijne zwangerschap, maar leuk dat je nog een poging gaat wagen Pat, de echoscopiste bij ons zei dat als de placenta voor zit, hij eigenlijk altijd meegroeit. Ze legde het uit met een ballon: als je een stipje onderaan een ballon zet en em opblaast komt ie altijd veel hoger te zitten. Als je placenta aan de achterkant zit groeit ie ook nog mee, maar minder. Hier, vanmorgen naar de V&D geweest. Was tot 12 uur 3 halen, 2 betalen op alle baby- en kinderkleding. We hadden nog cadeaubonnen t.w.v. 50 euro dus we hebben 3 broekjes gehaald, 3 shirtjes, een zwembroekje en een molton voor het bedje. Aankomende woensdag haal ik bij de HEMA nog 6 broekjes, een vestje en een shirtje op t.w.v. 25 aan cadeaubonnen Goed geslaagd dus, we zijn bijna klaar. Nog 1 setje of shirtje maat 50 kopen, hebben nu alleen 50/56 van de hema en heb begrepen dat die groot uitvallen, dus wil in ieder geval 1 shirtje maat 50 in huis hebben voor de eerste fotos Tijdens het winkelen bijna flauwgevallen, voelde me in de V&D al duizelig. Wij naar de PLUS supermarkt daar op de hoek geracet, flesje AA en pistoletjes gehaald, maar bij de kassa stortte ik al in. Duizelig, sterretjes en zwart voor de ogen, slap. Heb me nog net naar de inpaktafel gesleept terwijl vriend afrekende. Ik LAG helemaal op de inpaktafel, zwetend en lijkbleek (warm ineens!), terwijl vriendlief AA in mn mond probeerde te krijgen. Na een half flesje en een paar minuten kon ik (nog steeds liggend) op het pistoletje knagen. Tien minuten later, 500 ml flesje leeg en pistoletje op, voelde ik me goed genoeg om naar de auto te lopen. Maar wat ik zo raar vind: geen enkele medewerker van de PLUS kwam naar ons toe om te vragen of het ging oid. Het was hartstikke rustig (1 kassa open), en liepen ong. 4/5 medewerkers in dat gebied rond, alle klanten stonden ons aan te staren maar de medewerkers die negeerden het. Vond het zo raar! Je vraagt toch ff of je wat kunt doen/helpen ofzo??
Wij kregen een USB mee 10 foto's ofzo, maar wel lief. Ook alleen omdat ons echocentrum x aantal jaar bestaat.
Hallo dames, @Bloem, gefeliciteerd! Schattig aanzoek hoor en de planning voor de dag klinkt leuk. @Heitje, gefeliciteerd met de goede echo. Jammer van de ruzie met je vriend. Ik snap dat je wel schrikt van het verhaal van de gyn. Goed dat je vriend nu thuis is, hopelijk kunnen jullie het zo uitpraten. @Pris, gefeliciteerd! Wat leuk heb je zelfs een dvd gekregen? @Pat, gefeliciteerd met de goede echo. Jammer van de placenta maar je hebt nog even. Misschien gaat het keurig omhoog. @Andere echo's, succes vandaag. @Miffy, spannend jij mag vanavond, hopelijk werkt de baby goed mee @BB, vervelend dat je nog steeds zo beroerd bent. Ik voel mij ook vaak schuldig omdat mijn man nu bijna alles moet doen door mijn BI. Ik bedankt het maar extra vaak voor zijn hulp @An, fijn dat je nog een poging gaat wagen. We zijn hier ook met zoveel dat je niet altijd een reactie krijgt. Grr ben een heel stuk tekst kwijt:x
Zo ik heb mezelf verplicht even uur/1.5 uur plat gedaan... weer niet kunnen slapen maar toch gaat het nu wel ff wat beter. Gelukkig heitje wat naar zeg die ruzie zo. Ik hoop dat het nu wel uitgepraat is? en lekker aan het kamertje werken samen. wel fijn dat verder alles goed is!