Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Jullie hebben goed geshopt:) Wat eng joh dat je zo beroerd werd. Heb je dat vaker gehad? Misschien te weinig op ofzo? Gelukkig was je vriend bij je, en idd erg raar van die medewerkers daar!

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    ahhhhhhhhhhhhhhhhhh kutwinkel dan he Yupgup, gelukkig gaat het nu wel weer met je, maar je schrikt je eigen helemaal de rambam dan he. sterkte verder deze dag.

Heitje, gelukkig is hij weer terug gekomen, misschien was het voor hem niet helemaal duidelijk dat je even angstig voelde??

3. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    @ yup: wat vervelend!! N wat raar dat ze niet eens komen kijken?! Heel apart!

@ Heitje: kan me voorstellen dat je goed overstuur was. Wel fijn dat hij teruggekomen is. Misschien morgen ofzo even voorzichtig aankaarten? Als hij een beetje afgekoeld is? :)

Wagens: zou ook niet voor een brede gaan. Vaak bij winkels erg lastig. En ik ben altijd de sjaak die aangereden wordt :) (nu zullen wij allemaal geweldige bestuurders zijn, maar ik kan zelf ook wel eens dromen en dingen niet goed inschatten haha)

Van t weekend een muur op de babykamer antraciet geschilderd. Er zit spachtelpoets op de muur GRRRrrr wat een ge*beep* om te schilderen zeg! Bedje staat, commode staat, badje. Nu de kledingkast en voedingstoel nog. Maar eerst gaat die kerstboom eruit en de box in elkaar voor als de neefjes langs komen :)

4. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Zal binnenkort eens foto's maken van de inhoud van de kledingkast :D dat is zo leuk om te zien (vind ik zelf, haha) :) Hoop dat hij het allemaal gaat passen!

Denk te weinig gegeten, maar zo extreem had ik het nog niet gehad. Als ik m'n vriend niet bij me had gehad was ik bij de kassa gevloerd denk ik (niet zo'n fijn idee).

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    yup; indd wel zo netjes als ze ff kwamen informeren...! Wat naar dat het zo even ging. Wel goed gehandeld denk ik! Misschien koekjes in je tads doen voortaan? Gaat t nu weer oke?

cullen; ja dat lijkt me ook zo vreselijk indd... vriendlief zucht er zo bij waardoor ik me schuldig voel dat ik hier lig steeds....;) Ga nu maar ff 2 wasmanden wasvouwen en in de kast doen als "cadeautje" voor hem... :cool:

hulp; inhuren vinden we te veel geld kosten. Ik ga helaas in mijn contract al vanaf feb 4uur per week minder uren maken... Dit omdat het gewoon zo terug loopt in de kinderopvang en mijn contract net afgelopen was (ben allang blij dat ik iet eruit moet/moest!) dus het word financieel al wat minder/krapper. En om hulp vragen ben ik nie zo goed in... mensen vragen het wel maar ik moet er niet aan denken dat ik hier lig en hun in mijn huis bezig zijn:);)

6. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Leuk hoor, doe je dat zelf het verven? Heb je ook foto's :D

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Oeps......
    begin ik toch een beetje zenuwachtig te worden voor de echo....
    wat als kleine uk nou weer niet mee werkt
    dan heb ik alsnog geen mooie foto's :(

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hihi, daarom hebben wij ze mooi wit gelaten.... weet van eerder dat het een p*kkenwerk is dat te verven! Maak je foto's???? :D

9. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    @ALL, Zijn jullie erover uit wat betreft de namen? Poeh ik vind het wel lastig we hebben allebei een andere smaak qua namen. Voor de meisjenamen zitten we redelijk op 1 lijn maar voor de jongens kunnen we niet eens op 1 naam komen die we allebei mooi vinden :( Zijn er mensen die hun namenlijst willen delen ?:D dat kan eventueel op het afgescherm deel (clubje) ivm met meelezers.
    Donderdag mogen we terug voor de echo, hopelijk ligt de baby wel goed. Ik wil namelijk gaan SHOPPEN!

10. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    @pat leuk behangen :D vind het resultaat op het end altijd zo mooi!!
    @nijntje lekker eigenwijs heh die mannen klussen zonder lijstje ;)
    @an doe jij zo'n geboortetaart?? met roze of blauwe vulling? super leuk!! vond het zelf te veel werk aan aangezien we nog weg moesten na de echo toen hebben we t niet gedaan..
    @miffy waar mannen zich al druk om maken hihi
    @daro wat lief dat die kleine je zo helpt :)
    @an wat jammer dat je ons verlaat.. maar get blijft je eigen keuze!! fijne zwangerschap!!
    @veldmuisje drukke dag dus en spannend morgen!! hoop dat je een vast contract krijgt!!
    @klusser gek idee heh?? geniet van je vakantie!!
    @miffy oew wat vervelend van je vriend zijn reactie.. hoor van meer meiden dat hun vriend voorkeus heeft voor jongen, maar dat hun vriend uiteindelijk altijd wel bijdraait moeten ze vaak gewoon even aan het idee wennen!! komt vast goed!!
    @bb jij mag toch net zo goed klagen over kwaaltjes als iemand die niet in de mmm heeft gezeten?? tis ook gewoon hartstikke rot allemaal!! zeker omdat het zo lang duurt!! kop op komt allemaal wel goed!!!
    @meiden die het gevoel hebben er een beetje buiten te vallen.. soms is het gewoon heel druk heeft iedereen en met sommige dingen als er al door meerdere gereageerd is en ik niet goed weet wat ik er aan toe kan voegen, reageer ik ook niet!! en als ik via mn telefoon post reageer ik ook helemaal niet omdat het via telefoon zo rot werkt!!
    @bb bij ons kun je zelfs de kruidvat niet in met duowagen of het moet er 1 zijn waarbij ze achter elkaar zitten..
    @pat wat fijn een goede echo!! vervelend van die placenta hopelijk gaat die nog goed zitten
    @miffy wat laat :O succes met wachten!!
    @heitje wat vervelend die ruzie!! gelukkig is hij nu wel thuis om te klussen!!
    @yupgup wat vervelend dat flauwvallen!! en idd lomp dat niemand even kwam helpen of het nou winkelende mensen zijn of personeel er kan toch iemand vragen of het gaat zo stom tegenwoordig is iedereen alleen nog maar met zichzelf bezig!!! gaat het nu weer beter met je??
    @pat jah moesten we wel voor betalen hoor haha 15 euro hebben we de dvd en 6 foto's waaronder 1 waar hij ligt te duimen en je zag hem echt eten en ''kauwen'' op het vruchtwater *zwijmel* we're in love!!

@hier vriendje weer druk aan het werk komt vanaaf om 3 uur pas thuis ofzo.. dus ik hou even een rust dagje morgen denk begin maken met verven/schuren enz..

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    cullen wij hebben onze knul zijn namen al een tijdje in gedachten!! wil het je wel in een pb sturen.. of op iets afgeschermds idd want wil niet dat er bekenden achter komen :)

12. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Het lijkt alsof ik mezelf hoor praten:p ik heb soms al moeite om mijn man aan het werkt te zien terwijl ik zit. Ik voel me dan zo lui en schuldig. Hulp krijg ik ook wel aangeboden van familie maar ik moet er ook niet aan denken!

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hihi erg he! En het is een gezonde ziekte zeggen mensen dan. Nou phoe hahaha.....

ik heb je pb gestuurd heb je meteen 5 namen;)

14. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Die angst heb ik ook, ik mag donderdag! Maar hopelijk werken onze baby's braaf mee.

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Jongensnamen:
    Daniel
    Chris(topher)
    Lukas/Lucas
    Bram
    Marcel
    Ruben
    Olivier
    En... nog 1, maar die zit er niet bij hahaha :D We hebben hem in 'test' gehad en zijn het er 90% over uit dat dat hem wordt. Helemaal happy mee, want jongensnamen is hier ook een crime.

Het gaat hier nu wel weer hoor! Thuis maar gelijk een groot stuk taart gegeten hahaha :D (en ga nu braaf aan het brood met bouilion).

Ben zo benieuwd naar alle kamertjes! Wie hebben er afgelopen week ook zoveel gedaan en hebben foto's in hun album? Wil wel even spieken :D

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @cullen
    wij zijn er nog niet met namen
    we hadden een leuke naam en opeens vond mijn vriend hem niet leuk en kwam ik erachter dat een vriendin haar kindje ook zo ging heten
    dus die viel weer af
    hopelijk is mijn vriend vanavond ook overtuigd van het geslacht dan word het wat makkelijker met namen

17. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Oh wat leuk:D Dat wil ik wel weten. Als andere mama's ook willen delen kunnen we misschien een lijst aanmaken in het clubje? We kunnen ook gewoon brainstormen.

18. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    zal even een topic maken in het clubje!!

19. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Heb ik al gedaan :D

20. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Dat vind ik ook een leuke naam maar mijn man niet!

Deel Deze Pagina