Tadaaa!! Bevalling en geslacht lijst!! Nijntje81: 2 mei, verrassing Cullen: 3 mei, geslacht bekend (hopelijk) op 19 dec Trotsemams: 5 Mei, Jongen Dribbel32: 6 mei, Jongen Viev: 6 mei, verrassing Child: 6 mei, verrassing Yupgup, 8 mei, Jongen Miffy, 8 mei,Meisje miekr, 8 mei, Jongen Daydreamer: 9 mei, verrassing Ilonka85: 9 mei, Meisje Tinie84 9 mei, Jongen Veldmuisje: 10 mei, verrassing Essieee: 11 mei, Jongen Minkie86: 11 mei, Meisje Daanbanaan1982: 12 mei, Jongen Daro: 12 mei, Jongen Marja78: 12 mei, verrassing Ladytijger: 14 mei, Verassing Skaya: 15 mei, Jongen Miranke: 17 mei, Meisje Ludora: 19 mei, geslacht 5 januari Pat78: 19mei, Meisje Priscilla4: 20 mei, Jongen Vmb1981: 20 mei, Meisje Draak: 20 mei,Jongen Heitjekarweitje: 21 mei,Meisje An1985: 21 mei, geslacht 4 januari hopelijk bekend bezigbijtje: 23mei, verrassing Sam4Hope: 23 mei, verrassing Bloem18: 27 mei,Meisje Kayde: 27 mei, Meisje Mamajolanda: 27 mei, geslacht 27 december bekend Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit 85Eva: 31 mei, Meisje Totaal: 35 zwangeren 11 jongens 10 meisjes 9 verrassingen 5 geslacht nog niet bekend
Heel slim Ik zou het sowieso wel fijn vinden als we de club een beetje vaker gebruiken... ik heb het niet zo op meelezers en alles wat je hier post is voor iedereen terug te vinden..
ook op onderwerpen in de club kun je jezelf abbonerern! Misschien een tip voor hier? Dat je af en toe even kijkt en een abo neemt?
@bezigbijtje het verkeerde lijstje staat in de club had helemaal gezocht voor de goede ....... kun jij hem zelf nog aanpassen???
zoooo ik ga even eten maken en eten enz en daarna richting de echo heb er zin in!!!! nog iets minder als 2uurtjes
Ik denk sowieso dat we de club vaker zullen gaan gebruiken naarmate onze zwangerschappen vorderen en we dingen willen bespreken die niet openbaar hoeven te zijn.. ook straks na de geboorte kunnen we daar lekker foto's spammen!
Dat wist ik dus ook niet, wel dat je kan abboneren maar niet ook nog eens op een onderwerp in een club?? Wel handig want dan ga je automatisch toch kijken Miffy heel veel plezier en ik hoop dat de beeb mee werkt bij de echo
indd, ik gebruik het nu op de namenpost en is wel handig... ennuh voor de shoppers onder ons... ik heb een show je aankoop kopje geopend.... kom maar op met die foto's
Huh ik zie nergens staan dat je je kan abonneren daar? Hier gaat het automatisch als je ergens een berichtje plaatst, maar daar niet toch? Tell me how please
@ miffy geslacht was al bekend gemaakt het is een jongen!! Hihi Hier 9 januari as maandag 20 weken echo alweer ons wonder bekijken kunnen niet wachten helukkig al om 8:30 sochtends dus dat komt mooi uit!! Smiddags langs wat kdvs om een kijkje te nemen.. Kinderwagen komt volgende week binnen het badje ook (babydump) En in week 6 pas onze schommelstoel!! Hopelijk deze week met mijn paps de meubels halen en dan kunnen we de inrichting compleet maken in de babykamer Mijn manlief had eigenlijk wel een kleine voorkeur naar een meid maar nu het een jongen blijkt te zijn is hij gelukkig compleet bijgedraaid hoor!! Stopt niet met kopen en kijken voor onze kleine zoon!! Hihi Verder voel ik wel dat mijn werk (verzorging van somatische ouderen) wel al zwaar gaat worden.. Vooral als de bezetting flink onder maat is maar heb me vandaag even laten horen en per morgen zou daar verandering in zitten!! Meiden leuk dat jullie goede 20 wkn echo's hadden!! En die nog moeten veel plezier!! Nou mijn praatje weer gedaan haha!! Liefss!!!
abo nemen doe je in zowel topic als club zelfde je gaat naar onderwerp tools deze vind je in het balkje onder "nieuw bericht" daar klik je dan op "onderwerp tools" dan zie je staan aboneren.. daar klik je op en kies je voor wel/geen email (ik doe altijd geen) en dan op ok. Dan heb je een abo. Als je dan voortaan naar gebr. instellingen gaat zie je je geaboneerde topics en clubs en kun je zien of er een nieuw post in is. ZOOOOO makkelijk en handig!
Zo, wat een hoop veranderingen hier Wel fijn om het privé-gebied van de Mei mama's te hebben en deze ook meer te kunnen gaan gebruiken.
Grrrr zul je altijd zien is me beenham niet gaar nu krijg ik me eten niet optijd klaar ...... naja dan maar eten na de echo