Klinkt mooi, stuur je het deze kant op? Dit was mijn uitzicht 20 min geleden, sindsdien is het alleen maar donkerder geworden... Heb alle lampen al een paar uur aan.
omdat ik het niet kon laten de 2 mooiste foto's van de 20 weken echo!! met camera genomen dus geen super kwaliteit maar moet ze nog scannen!!
heb een nieuw clubtopicje geopend.... show jezelf (+vriend + kind enz) Ik ben alvast begonnen, ben benieuwd naar jullie
jah heh en yup thnx!! had t niet door was niet de bedoeling dat mn naam er stond hihi ff bewerken en dan plaats ik m opnieuw!!
Neeeeeee alle tekst weg :'( opnieuw @ viev volgens mij van Flexa. De kleur heet antraciet. (let goed op want vaak mengen ze de grijstinten met blauw) Net terug van de fysio voor de BI. Ze knalde me er gelijk tussen voor as donderdag het zag er niet zo goed uit zei ze snif Morgen is het eindelijk zover!! Zit wel in de stress. Oud collega van vriendlief vertelde dat ze bij de 20 weken echo slecht nieuws kreeg. Kleine heeft een hartafwijking en na vruchtwaterpunctie blijkt het kindje down te hebben. Ze had bij de nekplooimeting uitslag van 1:1100 en ik 1:750. Ben dan gelijk nerveus. Ze loopt al wel tegen de 40 en het vorige kindje was ook al niet goed, maar toch!! Of zijn mijn hormonen bezig en maak ik me te druk?
zo even een korte reactie van mij, voel me gelukkig weer wat beter de verkoudheid is een stuk minder he he fijn om weer door mn neus te kunnen ademen.... Wel nog barstende hoofdpijn en dan gaat dan weer dor naar mn nek schouder arm en gezicht maja.... nog ff discussie gehad met de c&a via mail, ik had 29-11 daar mijn winterjas gekocht en nu is die overal aan het pluizen het ziet er echt niet uit. Maar helaas de bon niet meer ik ze dit gemaild ja ik kon naar een c&a filiaal gaan en dan zouden ze er naar kijken, maar ze zeiden niks erover dat ik de bon niet meer had.... Wel 3x teruggemaild en toen kwam de reactie over de bon dat ze in het filiaal wel zouden kijken hoe ze dit konden oplossen..... he he was dat zo moeilijk, of ben ik nu gewoon te snel geirriteerd nu ik zwanger ben hmmmm.... ach ja sorry voor mn zeur bericht maar moest t ff kwijt. Kleine uk is me al de hele dag aan t kriebelen zo leuk maar ze mag ook wel eens hard schoppen hoor ! Mn vriend wil haar zo graag voelen is zo lief als hij tegen mn buik aan het kletsen is ! Toch wel gek dat we over een paar maanden een kelien uk hebben wij kunne het ons nog steeds net zo voorstellen.. Jullie??? nou toch eeen langer bericht geworden dan ik dacht ik ga eens in het clubje kijken
Ah wat een schattig neusje Priscilla! Ilonka fijn dat je je weer wat beter voelt! En idd zwaar irritant dat sommige winkels zo omslachtig doen! Yupgup wooow wat donker! An veel succes morgen met de echo! Geen zorgen maken hoor!! Ja Ilonka hier kunnen we t ons ook nog niet voorstelldn hoor, bizar idee straks gewoon een baby van onszelf! Bb haha leuk onderwerp
zoooo lekker dagje gehad vanochtend half uurtje gewandeld met mijn mannetje daarna naar een vriendin geweest, haar dochtertje werd 6 vandaag wel raar idee, ze is net zo oud als mij maar ik moet er niet aan denken om al een kindje van 6 te hebben (ze was 16 toen ze haar kreeg) daarna nog even het dorp in geweest, bij de hema hydrofiel doeken gekocht en een lief shirtje en bij de zeeman wat rompertjes en kleertjes uit de uitverkoop was 20euro kwijt voor een hele tas en nu staat vriendlief te koken
@ Daro: ja wij wonen zelf in Hoogerheide @ Yupgup: wauw wel een heel mooi uitzicht, ondanks het weer! @ Ilonka: fijn dat het wat beter gaat, nog ff volhouden! Het lijkt allemaal wel langer te duren nu je zwanger bent he? @ Priscilla: ook al zulke mooie echo foto's!! Wauw! Ben net even bij de Hema geweest. Mijn broeken opgehaald die ik had besteld. En jahoor! Ik voel me ineens zo een mazzelaar! Voor de verandering passen ze perfect!! Ben zo blij! 2 broeken voor nog geen 30 euro. Holleee!! En nu we daar toch samen waren.. kleertjes gekocht!! Alleen wat vind ik het moeilijk qua maten kiezen. @ Diegene die al moeder zijn. Wat is handig? Maat 50/56 niet zoveel van of? (help!!!)
heitje dank je!! ben ook erg blij dat het er naar uit ziet dat de kleine mn vriend zn neus heeft.. hope so.. vind de neus van onze fam. niet zo mooi haha en mn vriend heeft een lieve neus!!