ilonka heb je het gepint? dan kun je een uitdraai van je afschrift meenemen dat is ook geldig ipv bon
we hebben nog 40 berichtjes te gaan maar hier is die alvast... ALS WE BIJ DE 5000 ZIJN GAAR DEZE DICHT!!!!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/326362-mei-2012-mamas-deel-iii.html
hahaha nu al gemaakt.. ben je niet bang dat er nu in 2 word gekletst?? deze maar gauw vol kletsen dan!!
gewoon even in de gaten houden hier als eze vol is.... dan even melden dat we naar de ander gaan/moeten.... 40 is zo vol ons kennende haha
donderdag weer controle bij de gyn!! zin innnnn zeker na die goede 20 weken echo begin nu meer vertrouwen te krijgen in de zwangerschap!! (werd tijd haha)
ja ik kon op internetbankieren terugkijken en daar zag ik ook wanneer ik hem gekocht had. O dat zou helemaal fijn zijn als dat dan geldt !!
was trouwens bij de prenatal.. en volgens haar krijg je 7 weken voor de uitgerekende datum een mail om blije doos op te halen.. toch vreemd dat veel van jullie hem al hebben gehad!!
Ben nog geen moeder maar wij hebben nu 6 setjes 50/56 en 56... Samen hoor, niet van die maten apart. Heb 1 setje maat 50, rest is groter. Van maat 62 ook een setje of 6 in huis (hou van voorbereid zijn). Dat is vooral zomerkleding. Maat 68 hebben we wat gekocht en veel cadeau gekregen, dus denk ook een setje 7/8, maar dat was niet nodig geweest. Verder vooral veel rompers in huis (+- 15 in 50/56 en 12 in 62/68). Ohja, zou nog een keer een foto van de gevulde kast maken Nu de hydrofieldoeken nog, stom dat je die niet cadeau krijgt (nu nog 25 berichten)
woesjjj.... Die berichtjes gaan idd erg hard!!! Hier me net kapot geschrokken van een onweersklap! We hebben hele grote ramen, van plafond tot vloer, maar nog geen gordijnen. Ik liep even weg om een flesje water te pakken en net op dat moment flitste het! Voor kleertjes moet ik nog wel het eea aanschaffen. Ik heb al veel rompertjes, maar nu nog te weinig pakjes denk ik...
ooooohw nu zie ik op de site van hema net opeens 1+1 gratis (nog steeds) dat is me in de winkel dus niet opgevallen anders had ik meer kleertjes meegenomen
ik heb van een vriendin 2 vuilniszakken vol kleertjes gekregen!! sommige nooit gedragen.. veel grotere maatjes vanaf 65 geloof ik.. en van een nichtje van een vriendin gaan we ook nog van alles krijgen en ben zelf lekker aan het shoppen hihi vandaag een rompertje slofjes en mutjes in het blauw met new arrival 2012 er op
Daro: Bedankt dat je me weer hebt toegevoegt. An: Veel succes en maak je geen zorgen! Prenetal: Ik heb vandaag de mail gehad dat ik de blije doos kan ophalen.
ooooohw neeee onweer!!! en ik ben al zo een mietje schrok er net zo erg van dat ik moest janken voelde me zo stom