@Kleertjes, mijn ervaring was dat zo'n 5 stelletjes 50 (of 50/56) wel handig was. De eerste weken spuugde Joas ook veel, en kon je vaak 2 of 3 x per dag verschonen. Verder had ik 3 stelletjes maat 56 en verder nog niks. Hiervan hoef ik niet zoveel te hebben, want de kraamvisite bracht voornamelijk maatje 56 en 62 mee. Heb het later zelf nog aangevuld, niks leuker om die eerste weken/maanden te shoppen met je baby in de kinderwagen @An, veel succes morgen!! Lekkage is weer gestopt gelukkig, morgen moet mn man maar eens op zoek naar de oorzaak. Zo lekker voor gtst met een kopje thee, spannende verhaallijnen nu haha.
Niet teveel kleertjes nodig hoor, je krijgt er een hoop van de kraamvisite. Manlief is na de geboorte nog wel wat 50 gaan bijhalen, omdat 50/56 echt nog te groot was... Hydrofiele luiers kan je niet genoeg van hebben. Veel rompers is ook wel fijn. Zeker met die poep die in het begin vaak op de rug gespoten wordt (met name bij borstvoeding).... Groet!
ik heb uhm...... 3setjes mt 50 en 3 rompertjes maat 50 3 setjes mt 50/56 3 rompertjes maar 50/56 en 3 setjes mt 56 tot nu toe
Nou ja, geen echte richtlijnen zie ik dus. Rompertjes moet ik nog meer van aanschaffen. 2 van gehad en zelf 1tje gekocht ofzo. Wel leuke kleertjes al gekocht, verschillende maten. Dus kan nog lekker doorshoppen! @ Miffy: online bestellen kan ook nog he? Is tot 8 jan. Voordeel wat wij hadden in de winkel is dat ze alles apart voor me deed afrekenen. Dus zo heb je meer voordeel. Niet alles op een grote hoop en de goedkoopste dingen eraf. Wel heel fijn zulke mensen! Je hebt erbij die dat echt niet doen! Ben nu beetje op internet aan het neuzen. Heb ook nog een cadeaubon van de Prenatal. Dus ook binnenkort de stad eens in. We gaan snel zeg.. nog ff en dan deel 3.. In welk deel zouden we zitten als het mei is? Hahaaa
Ow ja, het wordt in de winkel ook niet altijd duidelijk weggezet. Want wij hadden stapeltje bij, en bij sommige zat er dus geen korting op. Niet dat ik het dan terugleg, want vond het zo leuk. Maar toch he, zo onhandig. Moesten nog terug om 1 ding bij te halen haha, scheelde weer 9 euro
ik ga misschien van de week nog maar een keer langs de hema vind het wel jammer dat die 1+1 niet op de rompertjes enz geld
Dat is inderdaad jammer, maar je hebt wel weer voordeel verpakkingen. En je hebt altijd nog de Zeeman! Die is wat dat betreft prima en goedkoop!
pfff schatje gaat een of andere buitenlandse voetbal werdstrijd kijken... en ik me maar vervelen naast hem op de bank en voel me nog steeds mega beroerd ook.... vind mezelf vandaag wel zielig zeg, en het weer werkt ook niet mee! zucht
ja ik had nu bij de zeeman ook rompertjes gekocht moest wel even graven want de kleine maatjes lagen onderop maaar ik heb hele leuke gevonden
Daar hebben ze soms erg leuke dingen hoor ik indd! Ik moet er maar eens heen gaan als ik de puf kan vinden....
Heb net ff bij Hema gekeken.. en heb ff 13 rompertjes besteld. 2 5-pakken (10 en 15 euro) en 1 3-pak. Je blijft bestellen zo hahaaa
Hier hebben ze beiden 5 weken in maat 50 gezeten (ik baar kleine kids ) en daar had ik dus wel een behoorlijk voorraadje van, maat 56 had ik ook veel. Hydrofiele luiers heb je er idd veel meer van nodig dan er op de uitzetlijst staan, denk wel een stuk of 24 minimaal! Kruiken zijn handig als je die ergens kunt lenen Ik moet nodig de zolder op om te kijken wat ik nog heb, weet ik meteen wat ik nog mag kopen Morgen maar eens shoppen met de kids, moet een nieuw strijkijzer en wil even kijken voor mijn bestelling bij de hema, moet een broek ruilen voor mijn vader, dus heb wel weer genoeg te doen Ach, de kinderbijslag is binnen
ik zeg: laten we overstappen naar het nieuwe deel en hier NIKS meer plaatsen zodat andere dit berichtje als eerste ook lezen en ons makkelijk vinden.... deel III is een feit kletskoppen: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/326362-mei-2012-mamas-deel-iii.html