Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ja dat was ik inderdaad:)
    Heb vanmiddag gebeld en het was gewoon schoon. Dus geen ontsteking.
    Ik zie het nog even aan (niet zo beroerd geweest als gister)
    Misschien dat klachten na 12 week wat minder worden.

Ben blij als weekend voorbij is, dan mag ik echo haha.

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    tsss zie net dat ik mezelf quote... bedoelde dus eva te quoten... weet je zeker dat t krampen zijn of bandenpijn??

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden mag ik mij ook bij jullie aanmelden?

Ik ben Linda ik ben 26 jaar, getrouwd en moeder van een zoontje bram van 24 januari 2010.
    Ik heb afgelopen woensdag mijn eerste echo gehad en heb een mooi frummeltje gezien met een kloppend hartje ( echt zo blij)
    Ik las al even mee en dacht ik ga mij nu ook gewoon aanmelden om mee te kletsen.

4. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Volgens mij heeft dit niets met bandenpijn te maken. Het zijn krampen waar ik dubbel van klap, alsof m'n darmen ernstig protesteren, vervolgens (het spijt me voor de details die nu komen, maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) voelt het alsof ik heel nodig een grote boodschap moet doen of heel veel lucht kwijt moet, maar in plaats daarvan verlies ik bloed en dan neemt de kramp wat af. De kramp doet zon zeer dat ik het af en toe uitroep en ik niet op mijn rug/billen kan liggen, omdat de druk daar te veel pijn doet. Heel vreemd, nog nooit zoiets meegemaakt, maar ben dan ook niet bekend met menstruatiepijn.

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    welkom!! en gefeliciteerd met je mooie echo!! :D geniet van je zw!!

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    hmmmm vk even bellen? of de hap?? misschien kunnen die je verder helpen k zou me idd ook zorgen maken...

7. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Ludora: ik kan natuurlijk niet in jullie portemonnee kijken, maar in eerste instantie zou ik zeggen je niet te druk te maken. Een kindje heeft liefde nodig. En natuurlijk een dak boven zijn/haar hoofd, eten en kleding. Maar dat kan je zo gek maken als je zelf wilt. Lang leve marktplaats! Een baby heeft geen twee auto's, dure koopwoning, vakanties naar verre landen, design babykamer, merkkleding etc. nodig. Maar goed, ik weet natuurlijk niets over jullie levensstijl en keuzes die jullie al gemaakt hebben.

8. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Eva. Wat erg dat je zo pijn heb :(Je bericht klinkt niet erg hoopvol maar de wonderen zijn de wereld echt nog niet uit.

Toen ik mijn miskraam kreeg lag ik ook dubbel van de pijn.
    Ik had het idee dat mijn hele buik samen trok en de pijn trok ook door naar mijn rug. Maar ik hoop dat jouw kindje gewoon lekker blijft zitten en mag uit groeien tot een mooi klein mensje.
    Heel veel sterkte in deze onzekerheid misschien de vk even bellen?

9. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Dankje:D

10. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Noord-Holland
    @Priscilla en Ladytiger: ik heb precies hetzelfde zaterdagnacht gehad. Daarna een goede echo. Heb woensdag weer een echo. Wil die afwachten, want zo blijf ik aan de gang met echo's. En de vk kan me op afstand ook niet verder helpen. Tijd is het enige wat duidelijkheid zal geven. Dat is juist het frustrerende.

11. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Eva, een hele dikke knuf voor jouw.
    Het afwachten is idd echt het moeilijkste wat je nu te doen staat.

12. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    @eva succes en sterkte met afwachten!! ik denk aan je!!

13. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland

Had in eens een hele erge bloeding gistermiddag op de wc..! en bloed nu nog steeds maar is nu bruin/zwart geworden.. gewoon opgedroogd bloed van die bloeding gistermiddag denk ik..!

Jij had ook bloedingen nu begrijp ik..?! Wat erg meid... denk aan je en hoop zo dat alles ook bij jullie beeb goed komt!!

@Ludora... ook hier niet veel geld hoor...!;) maar ik ben niet zo erg materialistisch ingesteld.. denk als het kindje maar een eigen kamer en bedje heeft.. komen we al een heel eind! ;) Spullen komen vanzelf.. en ik vind het helemaal niet erg om 2e hands te kopen..!;)

14. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    hier struin ik ook gewoon marktplaats af hoor voor spulletjes... heb de babykamer al gekocht (complete kamer voor 100 euro) weet t ben er vroeg mee maar kan m niet laten staan voor dat geld toch..
    ben ook al aan t kijken naar kinderwagen enzo.. mn moeder had er 1 gezien paar km hier vandaan en die hoeft er ook niet extreem veel voor te hebben... dus op die manier kopen wij alles bij elkaar het hoeft echt geen goud geld te kosten ;)

15. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Eva85, wat balen dat je weer bloedverlies hebt en zulke extreme krampen! Ik duim voor je dat alles goed zit!

Ludora, geld maakt niet gelukkig he? Wij hebben het niet slecht, maar ik werk natuurlijk al ruim 4 jaar niet meer fulltime, dus dat merk je wel in je portomonnee. Alles komt uiteindelijk goed! (maar ik ben een rasoptimist, dat scheelt!)

Ladytijger, welkom!

16. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt voor jullie reacties meiden, doet me goed!

17. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Lady welkom en proficiat.

Eva lief dat je op me reageerd, ik kan me voorstellen dat je wel wat anders aan je hoofd hebt nu.. hard duimen tot woensdag!!

Ik voel me inmiddels al weer wat beter, mijn held, papa, vriendlief kwam thuis! Ik denk dat hormonen wel iets met mijn paniek te maken hebben :p :) Ik ben ook niets materalistisch ingesteld, maar heb altijd best ruim kunnen leven. Heb in de laatste 2 jaar ruim 500 netto!! ingeleverd. Minder uren en geen nachtwerk meer. Dat is gewoon een hele aanpassing. Vriend lief is ook nog van baan veranderd, ook 300 netto minder. Pfff das niet niks. En t stomme is. Ik kom niets te kort dus had niet zo goed in de gaten wat er minder binnen kwam. We gingen eerst véél naar sauna en uit eten. Wekelijks en rijkelijk. Omdat we minder zijn gaan verdienen doen we dat niet meer, maar mis het niet echt.

Nu is de auto kapot en denk ik, oh dat kan ik niet even pinnen... En toen was er paniek.....

Erg makkelijk gaan we t niet krijgen, vooral als ik ook mijn baan nog verlies... Maar er is werk zat. (Al is dat minder makkelijk mmet whiplash en reuma)

Bedankt allemaal voor de lieve woorden!

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hey dames
    ik heb alles bijgelezen en niks onthouden
    ik zag wel een nieuwe.... Welkom!!!

ik heb ontzettend veel last van een lage bloeddruk
    maandag was hij bij de gyneacoloog 110/60 en dat is wel wat laag maar niet heftig
    maar ben al een tijdje flink duizelig :(
    vanmiddag op stage ging het bijna mis, mijn collega bloeddruk gemeten 100/55
    daarna de verloskundige gebeld want het zat me niet lekker
    hij had het erover dat bij het opstaan je een bloeddruk dip kan krijgen en ook bij langdurig staan
    een normaal mens heeft daar weinig/geen last van maar omdat mijn bloeddruk al wat laag is dus wel
    meer zout tot me nemen word hem niet want eet al zoveel zout dan mag ik wel constant aan een liksteen gaan likken :$

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    ohh gelukkig Beertje wat een goed nieuws!!! Superfijn!!!

En Jazzlyn ook gefeli met je mooie echo!!

Thea welkom!

Bb: lief dat je het vraagt! Hier alles goed hoor! En ik denk dat ik 1 dagje voorloop met mn banner haha dus schelen we maar 2 dagen dan haha!

Ok ff verder lezen...

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jeeeej nog een goeie echo! Fijn Vlinder!!

En welkom Linda! (we wonen in dezelfde woonplaats hihihi). Toevallig jij ook met Clomid en dus waarschijnlijk ook hetzelfde ziekenhuis!

Eva, ik duim voor je dat het niks ergs betekent hoor!!

Child, ah fijn geen blaasontsteking! Hoop wel dat je klachten snel verdwijnen!

uhm en volgens mij is er verder op iedereen wel gereageerd? ;)
    Dan ga ik nu mn bedje induiken!!
    Sweet dreams!

Deel Deze Pagina