Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Child Wat groeien ze snel, hè? Nu al! Haha!
    Als ze straks uit de buik komen, gaat het ook zo'n hard.. :D

2. Dana

Dana Niet meer actief

child en BB ook gefeliciteerd!!

Eva, wat heftig zeg! dan lijkt woensdag nog zo ver weg :(

3. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Daydreamer: Ja inderdaad, al heel snel haha.
    Kindje was vanmorgen zo druk aan het bewegen, ik zeg tegen VK: Dat zou je toch moeten voelen haha. Maar nee, dat kan ik voorlopig even vergeten. Placenta ligt ook voor dus dan zal het waarschijnlijk langer duren

Het is toch trouwens zo dat als je een voorliggende placenta hebt, je ook dikkere buik krijgt? Of niet?

4. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Essieee, ik kan me het wel voorstellen hoor dat je onzeker wordt door het lezen van slechte berichten hier. Ik schrik er soms ook behoorlijk van.

Miekr, ik durf niet meer te testen, heb gelezen dat de testen het hcg niet meer aankunnen en je streep licht kan verschijnen. Test ook graag voor bevestiging maar door dit gelezen te hebben toch maar niet meer.

Kan niet wachten op de 1e echo, krijg vanavond denk ik te horen bij de verloskundige dat ik een afspraak kan maken voor een echo.

5. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hmm wat raar.. Op mijn echo staat echt 5,5cm. Maar veel verder kan ik niet zijn of het is een reuze baby haha...

Zal straks wel ff een foto plaatsen. Het is echt een hele onduidelijke foto, omdat ie zo moeilijk lag. Misschien daarom ook niet de juiste lengte.

Bedankt voor de felicitaties!!

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ook nog even van deze kant gefeliciteerd essie :p
    Met 5,5 cm zijn ze toch ongeveer 12 week? Kan dat?

7. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hoi Dames!

@ Eva: jeetje jij moet nog ff in spanning zitten zeg, bah! Hoop zo voor jullie dat alles nog ok is!

@ BB & Child: super die echo's!

En verder... :( Geen idee... sorry dames als ik niet op je reageer..

Ow ja, iets over buikslapen.. Ik ben ook een buikslaper, maar ga nu met opgetrokken been liggen. En soms op me zij met een kussen ervoor dat ik zo blijf liggen. Ligt wel heel fijn moet ik zeggen. En tegenwoordig heb ik een extra kussen onder mijn hoofd zodat ik wat hoger lig. Want dan wordt ik minder misselijk wakker!

Vandaag hele dag BHV Eerste Hulp cursus gehad. Dus veel reanimeren en alles wat daarbij hoort. Was erg leuk hoor, ondanks ik het onzin vind aangezien ik pas 2 jaar van school ben. Maar goed, moet je een certificaat van krijgen. Maar ben gesloopt! Een hele dag je aandacht erbij en zulke oefeningen uitvoeren is behoorlijk zwaar!!! Morgen nog een dag, Brandbestrijding... Aiai Ben benieuwd. Zal ook wel tegenvallen qua zwaarte.

Lunch was wel goed verzorgd gelukkig. Ik barstte van de honger! 3 belegde broodjes op, soep en fruit! Te gek voor woorden! Nu alweer super honger! Man wou pasta maken... ieuwww!! Dus nu kipcordonbleu met puree en doperwten/worteltjes. Dat is wat beter verteerbaar en wordt ik niet zo misselijk van...

8. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Ik heb geen idee... Vrijdag zal ik vast mee weten dan...
    Gezien mijn vrij regelmatige cyclus en doordat ik ovutesten heb gebruikt weet ik mn eisprong kan ik echt geen 12weken zijn...

9. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Dit is de foto.. Echt onduidelijk. Hopelijk krijg ik vrijdag een duidelijkere....

10. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    En een volgend vraagje... Met welk programma maken jullie die buikfoto's zo naast elkaar??

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    @daro.. heh getsie das rot van en voor je oontje.. nogmaals beterschap voor hem..

@miffy ach wel sterk van je mannetje!!

@miekr wat is er mes? misschien kun je er hier over praten wat iemand gezegd heeft..

@buikslapen deed ik ook altijd maar word dan erg misselijk en mn boobs knellen af haha
    dus doe t niet meer..

@dana hoe is de test van je dochtertje gegaan?

@bb wat gaaaaaaf en wat een prachtige echo's en beebjes!!!

@child JEEEEEEEEEEEJ gefeliciteerd meis, en wat balen van die foto!!!

@geslacht willen wij ook weten vinden we gewoon makkelijker en leuker!

@vriesje hartstikke herkenbaar meis ik heb soms ook echt nog het geval dat ik droom!!!

@yupgup hier komt het ni idd ook boven het schaambot uit een beetje.. :D

@esssie ik snap je gevoel meis wel fijn dat je een leuke echo hebt gehad en vrijdag weer mag!!

@hier merk dat mn buik langzaamaan boven het schaambot wat dikker word enorm leuk om te zien.. vandaag toevallig weer wat misselijker/weeëger of hoe typ je dat??
    ben kapot moe nu na een dag werken..
    heb ook zoiets raars gehoord gister.. een meisje wat ik ken beweerd zwanger te zijn.. nu 16 weken heeft een echo gehad met 10 weken en moest daarna weer een keer terug voor het hartje.. en ze hebben gezegd dat ze met 20 weken weer een echo krijgt en het waarschijnlijk een mk word omdat hartje niet goed klopt.. na die 20 weken echo gaan de artsen bepalen of het aan abortus gaat worden.. ze is zwanger van iemand waar ze 2 maanden mee heeft gehad.. nu komt t

voor zover ik weet heeft ze alleen ge-date met een gozer en niets met hem gehad.. haar verhaal klopt van geen kanten want toen een vriendin vroeg wanneer ben je uitgerekend? zei ze jah in mei ofzo maar dan kan ze nooit nu 16 weken zijn.. de echo foto kon ze niet laten zien want die heeft ze goed opgeborgen.. en het zou al haar 3e mk zijn als deze ook fout gaat..

ik twijfel dus enorm aan haar verhaal.. maar zoiets verzin je toch niet?? snap je het verdriet dan niet van een mk????? nou ik zit hier dus echt enorm mee.. ik vind het verschrikkelijk.... wat moet ik hier nou mee?? ze weet niet dat ik het weet....

12. Dana

Dana Niet meer actief

@priscilla, de test is goed gegaan, ze werkte volledig mee en dat voor een opstandige peuter :D

jeetje dat verhaal over die mk? klopt idd van geen kant, als ze 16 wk is dan wachten ze heus niet 4 weken tot ze de abortus gaan uitvoeren, klopt mijns inziens niet.

moeilijk wat moet je ermee, eigenlijk is het heel zielig voor haar als het niet waar is, dan ben je echt ziek als je liegt over zoiets. ik zou denk ik een paar rake vragen stellen, heel gemeen maar zo ben ik als ik iets niet vertrouw.

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Essie: dat kan ook gewoon met Paint ofzo hoor. Gewoon kwestie van knippen en plakken :)

@ Priscilla: wat een raar verhaal zeg.. Diep triest als het verzonnen zou zijn... :$:(

14. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    hey meiden,

jah ik ben ook helemaal geschokt door dat verhaal.. zoiezo zien ze op een 10 weken echo ook het hartje wel of niet kloppen.. dus waarom moest ze daarna nog opnieuw voor een echo ivm het hartje?? en waarom besluiten de artsen over een abortus.. ze heeft van t weekend ook gewoon nog een glas alcohol op... ze weet dus niet dat ik t weet maar die vriendin die zij het had verteld was bij mij dus ik zei sms is hoe het met dr gaat.. kreeg ze terug: jah wel veel last van steken.. en toen ze smste hoe ver ben je nou? stuurde ze 16 weken.. maar ze weet t sinds half augustus najah ik kwam op 13 weken uit als ik ging rekenen.... als ze dit echt verzint moet ze echt hulp gaan zoeken!! czoiets verzin je toch niet??
    ik probeer beetje uit te vissen hoe het met dr is maar mij zegt ze niets over een zw... haar nichtje die alles van haar weet zou het ook niet weten... haar ouders zijn er naar haar zeggen niet blij mee maar het is wel welkom.. en naar de echo ging een collega mee terwijl ze haar collega's niet eens mag!!

die vriendin van me zei al moet je opletten binnen nu en 4 weken is het vast een mk geworden want anders gaan mensen vragen stellen...

15. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Wat een raar verhaal zeg. Misschien een schreeuw om aandacht?

Helaas hoor je dit heel vaak... maar hoe kan je zoiets verzinnen he?? :(

16. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Wat triest als ze daar echt over liegt!! Dat snap ik echt niet hoor! Heeft ze aandacht te kort ofzo?

Verder niks onthouden.. ik kruip zo maar lekker op de bank denk ik! Fijne avond allemaal!

17. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    ik snap er iid ook echt helemaal niets van... wil het haar eigenlijk vragen maar hoop eigenlijk dat ze er zelf mee komt... en dan kan ik het haar rechts streeks vragen...

18. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    nou u even wat leuker nieuws:

morgen ECHO!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D zin in!!!

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    heb je morgen al je termijn echo??
    krijg je daarna nog wel een echo dan rond de 12weekjes of dan pas weer met 20???

20. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Deel Deze Pagina