denk dat ik met 12 weken ook wel weer een echo krijg... heb dan afspraak bij de gyn... heb me af en toe zo'n zorgen gemaakt om morgen.. nog steeds wel af en toe maar heb er ook wel mega zin in!!
Oew Priscilla: een echo is altijd leuk!!! Over tv avond.. heb nergens zin in om te kijken wat er op tv komt. Lig voor de verandering weer op de bank met me laptop. Verwarming aan en dikke ochtendjas over mijn kleren aan! Heerlijk warm! En ga lekker filmpje op me laptop kijken, Twilight Eclipse.. Al tig keer gezien, maar die films blijven leuk. Al vind ik de boeken veeeel leuker! Maar kan niet wachten tot de nieuwe in November!
BB wow wat gaaf een echo van een 2-ling. Fijn dat alles goed is. Vriesje, ik heb dat gevoel ook. De ene keer wil ik het van de daken schreeuwen en voel ik me echt zwanger en het volgende moment voel ik me naar mijn idee te goed en denk ik dat het niet mogelijk is.... Ik ben erg blij dat ik woensdag weer een echo heb. Geruststelling!! CHILD YEAH!!! Wat fijn!! Balen dat je je echo verkloot hebt, wat een mazzel dat je een foto gemaakt had!!! Essie fijn een goede echo. Ik had het ook hoor, ik werd heel bang van alle mk's. Priscilla, jeetje wat een verhaal. Ik zou er ook echt geen hol van geloven!!!! Triest!! Succes met de echo morgen, ik overmorgen weer!! yeah!! Viev, maandag is ook onze TV avond, geen telefoon en CSI en Bones kijken. Helaas haal ik Bones momenteel niet helemaal... Dan lig ik echt al te pitten op de bank!! Ik weet trouwens momenteel ook niet of en wanneer in na mijn 9+4 echo nog eentje rond de 12 weken krijg. Hoop het uiteraard wel!!
ooohw dat zal dan vast wel!! komt vast allemaal goed meid eerste echo was goed, en je hebt een hartje gezien dus de kans is zo klein dat het nog mis gaat en je moet bij me blijven hier tot het eind he
Daarom! Positief blijven, dat helpt vaak ook goed! En jahh ee badjas is heerlijk! Lekker zacht en warm! Vraag me af of ik het einde van de film ga halen, ben doodop...
@ priscilla, dat verhaal klopt dus gewoon van geen kant. Helaas bestaan er van die meiden die dat soort verhalen verzinnen om maar aandacht te krijgen/ te hebben. Die meiden hebben gewoon een ziekte, want iemand met slim verstand verzint zo'n verhaal niet. Ik kon ook zo'n meid die vertelde dat ze kanker had enzo op het werk wat dus niet waar was. Ze is zelfs een keer op tv bij een reality geweest met een zielig verhaal dat ze ernstig ziek was en ga maar door. Ja ze was ernstig ziek....... in haar hoofd. (borderline had ze) @ heitje ik ben bij mijn vorige zwangerschappen ook bij 3d4u geweest. Ik heb alleen de echo met 27 weken laten doen i.v.m het contrast van je vruchtwater op dat moment. Met 18 weken kunnen ze wel het geslacht zien, maar dan wacht ik liever toch nog even 2 weken. (vooral na m'n vorige zwangerschap..... toen dachten ze met bijna 19 weken toch echt een meisje te zien dus ik daarna gelijk geshopt, dacht als ze dat zo zeggen zullen ze wel gelijk hebben, een week later was het toch een jongen en kon ik alles dus weer ruilen. Dus ik wcaht met geslachtsbepaling wel op de 20 weken echo. @ alle meiden die morgen een echo hebben..... Succes!!!! en veel plezier met kijken.
Hè bah, even zeuren hoor. Waarom moeten wij twee miskramen achter elkaar krijgen (waar ik inmiddels echt wel vanuit ga)? Het is echt niet eerlijk verdeeld in de wereld. Zit je dan met je goeie gedrag. Getverdemme.
miffy wij blijven voor altijd bij elkaar hier zit ik met mn winterjas aan!! in het attelier van mn lief reete koud hiero.. ik heb idd ook welles gehoord van iemand die verzon terminaal te zijn tot haar man erachter kwam.. ik heb ook wel een goed gevoel over die echo, aangezien we hartje al hebben zien kloppen, buik groeit, nog steeds wel misselijk, bandenpijn, moe, geen bloed geen kramp.. @eva laat als het idd foute boel is eens testen op je schildklier waardes!!!!
Houdt dat ook verband met miskramen dan? Ik dacht alleen met je cyclus/eisprong. Ik heb zelf wel gedacht aan verklevingen n.a.v. de twee curettages die ik gehad heb, waarvan één in Turkije. Volgens mij heb je na twee miskramen ook recht op bloedonderzoek van jezelf en je partner om te kijken naar chromosomen en of de match goed is. Ik wil als we weer gaan zwanger worden zeker e.e.a. laten onderzoeken, ga daar weg mijn best voor doen. Belachelijk dat je in NL drie miskramen mee moet maken voor ze verder gaan onderzoeken. Moet er niet aan denken een derde miskraam door te moeten maken.
mensen met een slecht werkende schildklier hebben een verhoogd risico op miskramen waar het door komt is nog onduidelijk maar dat het gebeurd is wel zeker!!! zou er gewoon bij de ha om vragen als ik jou was!!
Hoi dames, Meld me ook maar weer eens.... Ben een tijdje niet veel online geweest. Was verschrikkelijk moe en misselijk steeds, en echt geen puf om achter de computer te kruipen. Heb nu na bijna 5 dagen niks binnen kunnen houden, eindelijk weer eens fatsoenlijk kunnen eten. Hoop dat het vanaf nu weer wat beter zal gaan! Heb de laatste 20 paginas even snel doorgelezen, maar weinig onthouden, sorry! Eva, heel veel sterkte met je echo woensdag, ik hoop heel hard voor je dat het gewoon goed zit! Zag ook nog wat foto's voorbij komen, gefeliciteerd allen! Ik heb morgen mijn eerste echo geloof ik. Een afspraak met de gyn in ieder geval, ze hebben er alleen niet bij verteld waarvoor, dus hoop op een echo! Zag nog financien voorbij komen. Wij hebben het ook niet breed. Voor mij een reden om katoenen luiers te gaan gebruiken, en borstvoeding, en een draagdoek ipv een wagen. Niet de hoofdredenen natuurlijk, maar volgens de berekeningen scheelt het toch zo'n 5 a 6 duizend (!) dollar. Naast de gezondheids voordelen. Verder hebben wij een vrij klein huis, en ga ik geen complete babykamer aanschaffen. Heb gekozen voor een ledikantje met aankleed kastje er aan vast, wat later omgezet kan worden naar een kleuterbed, en dan een gewoon bed met nachtkastje. Dan hoef ik niet steeds nieuw bed te kopen, scheelt ook alweer!
wij hebben het ook niet breed maar dat hadden mijn ouders vroeger ook niet en ik ben toch heel gelukkig opgegroeid wij willen wel een kinderwagen omdat mijn vriend ook rug problemen heeft gehad en ons een draagdoek niet verstandig lijkt ook al wil ik er wel 1tje bijhebben omdat het me wel erg fijn lijkt ledikantje heb ik inmiddels al 2ehands via marktplaats en ziet en nog zo goed als nieuw uit dus ben helemaal happy ermee
ik ben voor 250 euro zo goed als klaar.. idd via marktplaats gister zo'n 3 in 1 kinderwagen gekocht van Quinny een rode is kinderwagen kan ombouwen tot kinderwagen en voortduwen met maxicosi erop en complete kinderkamer voor 100 euro en voor 50 euro extra kregen we lakentjes aankleedkussen matras hoezen voor aankleedkussen en nog veel meer... dus hebben het ook niet duur gemaakt gewoon beetje op marktplaats neuzen!!
@priscilla ooooooh je hebt inmiddels gewoon al een kinderwagen?:O ik krijg waarschijnlijk een kinderwagen van stage voor niks lekker goedkoop een hele mooie quinny is dat inclussief reiswieg en buggy zit moet alleen als ik eventueel wil maxicosi adapters erbij halen en we zijn via mp nog op zoek naar een commode kast van de ikea die lijkt mij wel handig, als het kindje groter is, is het gewoon een boekenkast
Wij hebben het ook helemaal niet breed. En toen mn zoontje geboren werd, woonden we in een klein appartementje met 1 slaapkamertje (niet voor niets -tje, 8m2). Daar was alleen plaats voor ons tweepersoonsbed en zijn bedje ingeklemd tussen het voeteneinde van ons bed en de muur. Voor een commode was geen plek in huis, dus legde ik een aankleedkussen op de wasmachine in de badkamer. En de kleding van mn zoontje lag in onze kast, die in de woonkamer (!) stond. Dat was zeker niet wat ik voor ogen had en tijdens mn zwangerschap heb ik daar menig traantje om gelaten. Maar weet je? Mn zoontje is nooit iets tekort gekomen! Dus ik wil iedereen op het hart drukken: maak je niet teveel zorgen om geld of ruimte, een klein kindje heeft echt niet veel materiele zaken nodig, enkel heel veel liefde! Een kinderwagen had ik trouwens wel hoor, ik zou niet zonder gekund hebben. Ik had ook een draagdoek maar mn zoontje vond het alleen maar leuk om daarin te slapen, zodra hij wakker was werd ie super boos en ging ie druk bewegen. Dus dat was voor ons geen succes. Ik ben wel blij dat we inmiddels verhuisd zijn trouwens Wat was het heerlijk om gewoon een boekje te kunnen lezen in bed 's avonds, ipv rond te moeten sluipen in het donker omdat hij anders wakker zou worden.
Daro, het belangrijkste is inderdaad liefde. Materiaal is voor ouders belangrijker als voor de kleine. Maar in mijn achterhoofd wetende dat ik dadelijk werkeloos ben geeft me wel zorgen.... Is normaal denk ik... Wij hebben nog niets gekocht. We willen daar even nog mee wachten. Maar we gaan woensdag na de echo even naar babydump, oriënteren op een kinderwagen, kijken wat we willen en nodig hebben. En dan op internet zoeken Ik wil voor de babykamer een beetje een thema, ben er alleen nog niet uit wat. Wil de basis in natuurtinten maar dan een figuur als hoofd assesoire. Bijvoorbeeld donkey van shrek. Maar daar ben ik nog niet echt uit. Jullie al ideeën??