Child: denk niet dat de echo's worden opgeslagen eigenlijk...er wordt een momentopname meteen geprint...maar je kan het altijd vragen? Echt fijn dat je zoveel meer dat besef hebt nu van een kleintje in je buik! Dat moet bij mij ook nog wel een beetje komen hoor! Thea: mooie datum voor een echo! Babykamer: eerlijk gezegd nog geen idee...zat wel te denken aan kleurtinten als paars, grijs... de ideetjes komen bij mij altijd pas als ik bijv. een behangetje zie, of accessoires, en dan ga ik daar alles omheen bedenken. Anders ga ik namelijk opzoek naar dingen die misschien helemaal niet bestaan! Priscilla: heb je die 'zwangere' meid eigenlijk nog gesproken?? Hier: voor het eerst sinds tijden weer eens aan een broodje pindakaas..maar hij smaakt nog steeds niet! Blehh proef alleen zo'n bittere pindasmaak nu! Zo vaag he hoe smaken kunnen veranderen!
hoi meiden mag ik me nog bij jullie aansluiten? ik was eigenlijk een juni mama maar na de 1e echo ben ik vooruit gezet en ben ik 29 mei uitgerekend. dus was ik illegaal in het juni topic. jullie gaan volgens mij onwijs snel maar ik ga proberen lekker bij te lezen elke dag en te reageren. ik ben door de pil heen zwanger geraakt, niet gepland dus maar zeker wel gewenst!! ik schrijf nu onder mijn 2e account ( in overleg aangemaakt) omdat de meelezers het nog niet mogen weten. allemaal een goede zwangerschap toegewenst en lekker genieten!
Hoi meiden, Ludora, hetzelfde tv avondje gehad dus Ik heb een fleece plaid, maar dan eentje die je aan kan doen zeg maar. Lekker hoor Priscilla, wat een leuke echo zeg!! En fijn dat alles goed was! Super!! @kinderkamer. Ik vind grijs/antraciet wel erg mooi. Dus misschien dat we een muur in die kleur schilderen. Sowieso willen we wel witte meubeltjes. Verder nog niet een idee, al vind ik Woezel en Pip wel erg leuk, dus misschien dat we daar wat mee gaan doen. Wonderland, welkom en gefeliciteerd!
Wonderland dank je en welkom! Eva hoe is t nu met jou? Miffy ahhhww knuffel! Alle dames bedankt voor de complimentjes! Wie had er vanmiddag nou een echo? Succes iig! Jeetje ben echt zo trots! Net even geslapen ben kapot! Wat betreft babykamer wij doe met rood denken we.. Vriendje gaat ook nog muurschildering maken maar ligt beetje aan geslacht welke kleuren daar in komen
Hoi Meiden, alles goed met jullie? Nog last van kwaaltjes? Ik heb inmiddels al een tweede echo gehad. Geweldig is het he.. Ik begin nu al wel heel nieuwsgierig te worden of het een jongetje of een meisje is.. 8 november hebben we weer een echo. Ben dan 14 weken zwanger dan is het geslacht toch nog niet te zien???
@Kleintjuhh: Nee wordt met 20 week echo pas gedaan. Hoewel ik op sites van echocentra ook wel zie dat ze het bij 16 week doen. Wij zijn trouwens even ver..maar jouw echo (je avatar) ziet er heel anders uit dan de mijne... Veel grotere zwarte ruimte om je kindje(weet eigenlijk niet eens wat het is haha) Hoe zou dat kunnen? Ik heb net gebeld naar ziekenhuis met vraag of zoiets opgeslagen is of dat er een kopie van in dossier zit. Wie niet waagt, die niet wint. Ik wordt teruggebeld want gyneacoloog was met lunch. Dus ben benieuwd. Maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Hier begint eindelijk energie weer wat terug te komen. Gelukkig maar, want kom nou ook weer aan wat meer dingen toe.
Is die zwarte ruimte niet vruchtwater? Jeetje, gisteren waren mijn darmen al flink bezig, vandaag weer. Kan het zijn dat ze zich aan het verplaatsen zijn ofzo? Om ruimte te maken? Dat daar de pijn en het geluid vandaan komt? Heb niks raars gegeten...
Ik vroeg ook al bij de echo wat dat zwarte was , ik dacht dat dat de hele baarmoeder was hahaha, ze vertelde me dat dat de vruchtzak is gevuld met vruchtwater.
Goeiemiddag allemaal, Na al een paar dagen meegelezen te hebben, ga ik me toch maar eens melden hier. Ik ben op 13 mei uitgerekend, vandaag 10 weken en 2 dagen zwanger. Totaal niet gepland, dus kwam er na 7 weken ook pas achter. Inmiddels twee echo's gehad, 1 november de 12 weken echo. Maar lijkt me leuk om beetje te kletsen hier aangezien het mijn eerste is en het toch allemaal wel spannend is, vooral ook omdat ik de ziekte van Crohn heb dus elke twee weken controle en echo's Groetjes
Oh haha ik dacht ook dat het de baarmoeder was @child ik voel me echt onswijs moe nog steeds hoop wel dat dit snel minder wordt pff ben echt niet vooruit te branden...
lalalalalala ik wou jullie wat vertellen maar weet niet meer wat oooh en over de babykamer wij hebben de kozijnen en deurplinten babygeel en er komt veel, heel veel nijntje want ik ben gek op nijntje en heb ook al veel van nijntje dus dat moet goed komen
@Carooo, welkom en gefeliciteerd!!! Vandaag op FB en Hyves gezet dat ik zwanger ben. Leuk man. Vanavond nog even de familie in NZ bellen en dan weet iedereen het, geloof ik. Hoop dat mijn familie de Facebook niet leest voor ik ze bel haha (niet dat ze Nederlands kunnen, maar toch )