heej meiden, alweer ego berichtje van mij, sorry hoor probeer de hele dag erop te komen, maar ben zooooo beroerd weer dat de puf er niet is. Ik lig alleen maar op bed en nu ff op de bank. Ik doe NIKS...... zoooo misselijk hele dag komt alles er uit, en als dat eindelijk even niet is word ik beroerd van de honger die ik heb... hopelijk ben ik er snel weer, dan gaat het wat beter met me! net ff snel de site geupdate, sorry dat het zo lang duurde! xxxx
Ff ego berichtje: Heb net mn eerste echo gehad! Dokter waarschuwde al vantevoren dat het nog wel wat vroeg was voor een mooie echo, maar omdat het rustig was wilde ze wel even snel kijken Had ik niet verwacht dus was een leuke verrassing! Zal zo eventjes kijken of ik uit kan vogelen hoe ik een foto kan plaatsen!
hallo allemaal, Voor degene die mij niet kennen ik ben Reza (niet echte naam) en ben 28 jaar oud. Ik ben ruim 11 weken zwanger en op 5 mei uitgerekend. Ik werd op dit topic gewezen dus hoop ik gezellig met jullie mee te kletsen over het wel en wee van de zwangerschap, gezellig!! Ik voel me goed, heb gelukkig weinig last van zwangerschapskwaaltjes gehad. En een beginnend klein buikje. Zo nu ga ik eerst even alles teruglezen.. Alleen van deel 2 dan
Het lijstje voor morgen: - Kleinduimpje echo VK - minnie1979 termijn echo (3e echo) - 85eva 1ste echo - ludora 2e echo gyn - draak echo Heel veel succes meiden!
@reze Gefeliciteerd en welkom!! wat grappig dat je uit zaanstreek en waterland komt daar kom ik officieel ook vandaan
@Heitjekarweitje: Ja hier ook heel erg last van darmkramp gehad hoor. Hoort er helemaal bij. (heb het vooral 's nachts gehad) 1x trouwens zo erg dat ik dacht dat het mis was (was in 6e week) @Pat: Inderdaad, Movicolon vragen. Is poeder om te drinken. Vreselijk smerig maar werkt wel. Lijnzaad heb ik bij de Tuinen gehaald, maar zag het later veel goedkoper bij onze DIO (weet niet of jullie het hebben, drogist) Ik maak nu elke dag met yoghurt,2 pruimen,wat frambozen(diepvries AH) en 2 eetlepels gebroken lijnzaad een smoothie met mn blender. (die pruimen willen niet goed rijpen dus gooi ik ze er zo in, anders is t niet te eten) Ik kan nu weer elke dag goed naar de wc!!! Opluchting. Wat betreft Hyves: Ik moet het eerst mn familie maar es vertellen haha. Dat zou ik doen na een goede echo die ik dus heb gehad. Maar ik wil er ook een taart bij maken (ik maak fondanttaarten) en dat is leuker voor het weekend... Dus donderdag of vrijdag vertellen we het. (nog ff uitvissen of ze dan thuis zijn haha) Foto's van taart post ik hier dan wel ff.
" all, ik heb zakjes, ff geen idee welke, deze schijnen veel bij zwangeren gebruikt te worden omdat het minste krampen geeft?? Alleen ze helpen niet Ga morgen toch ff de dokter bellen, misschien toch maar klysma nooit gehad en weet ook niet wat ik ervan kan verwachten, maar het lijkt mij nu een opluchting. Reza welkom en van harte gefelciiteerd Kayde leuk dat je toch een echo hebt gehad ben benieuwd hoe je beeb ligt. Ik ga ff mandarijnen verorberen
Qua ontlasting, de zakjes movicolon werken bij mij dus niet. Bij mij werkt alleen in geval van nood de klysma's. (nooit fijn, maarja je moet toch wat) Nu ff gtst kijken en daarna een filmpje kijken.
Hier ook slechtere stoelgang hoor. Hoort er allemaal bij denk ik! Normaal ging ik elke dag, maar nu.. pff soms 3 dagen niet! Probeer ook veel te drinken en granen te eten, maar valt niet altijd mee... Zag ook een mooie echo voorbij komen, altijd prachtig! Ik ben ook doodop van die 2 dagen cursus. Ik ga een kopje thee zetten en kruip mijn warme bedje in! Boekje erbij en kijken hoever ik kom. Man komt pas tegen half 10 thuis.. die zal me wel slapend aantreffen haha Moet morgen weer werken van 7 tot half 4.. Mijn 1e vroege dienst na me vakantie en sinds ik zwanger ben. Ben benieuwd hoe het zal bevallen!!! Waarschijnlijk flink pittig en zwaar... Dus dames, alvast weltrusten en hoop dat ik morgen meer energie heb om op iedereen te reageren!
Dank meiden! @miffie: Ik kom officieel niet uit waterland hoor maar uit west-Friesland. Mijn man wel en ben bij hem ingetrokken zo'n 3 jaar geleden en nooit meer weggegaan bevalt goed! Jij bent lekker naar het hoge noorden vertrokken? Over darmen kan ik meepraten, ik heb last van obstipatie en neem heel soms een slok lactulose. Maar gedroogde pruimen, kiwi's, optimel, en veel water helpt ook wel lactulose alleen sneller. Ook heb ik overdag wat last van maagzuur, meer mensen last van?
@reza ik ben geboren in amsterdam vlak voor ik 4werd verhuisd naar purmerend veel vrienden in zaandam gehad, en op school in hoorn gezeten en toen ik 18,5 was samen gaan wonen met mijn vriend in friesland dus mijn meeste herinneringen liggen toch wel in die omgeving .....
Ik heb ook op het horizon gezeten. welke opleiding deden jullie??? welk jaar? Ik heb in Hoorn ook nog op de Sint Margriet gezeten.
Grappig miffy en reza Ik heb ook op het horizon in hoorn gezeten (mbo opleiding tot verzorgende IG ) En ik woon nu ook in hoorn Welkom nog reza